abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107019047
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic wil ik graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat ik ervan overtuigd ben dat er meer mensen van mijn leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)

TS begint:

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Ik ben iemand die altijd teveel met zijn eigen dingen bezig is geweest en daardoor minder contacten heeft dan hij eigenlijk zou willen. Anderzijds ben ik ook wel een einzelgänger, wat dit soms moeilijk maakt voor mij (ik vind het ook prettig om alleen te zijn). Het liefst leer ik dan ook mensen kennen die het ook leuk vinden om af en toe af te spreken, maar niet meteen verwachten dat je ze elke week ziet.

Overigens heb ik wel mensen die ik regelmatig zie, zoals mijn vriendin, mensen van mijn werk en sport, en mijn familie. Dus zo eenzaam ben ik ook weer niet en ik heb het soms voor mijn doen zelfs druk. Het neemt echter niet weg dat het leuk is om nieuwe mensen te leren kennen en dat dit topic misschien andere mensen helpt :)

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT als software developer. Mijn hobby's zijn computers, gitaar spelen en ik heb een passie voor muziek. Voornamelijk rock en blues.

Daarnaast doe ik aan tafeltennis en fitness.

Ook vind ik het leuk om van alles te lezen over de natuurwetenschappen, het universum, doemscenario's te bedenken, enzovoorts :)

Ja sorry, ik ben een archetypische en eigenwijze nerd geek :P

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.
There is a long line down from heaven.
pi_107058372
Klein schopje voor dit topic :7
Heb nu niet echt zin om te schrijven maar heb wel interesse!
Ben inmiddels ook al 30 in de omgeving van Amsterdam.
pi_107058641
Kom uit rdam wil best een keer een biertje doen! :)
pi_107058702
Tip: Couchsurfing.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_107063774
Beste oplossing om uit je isolement te komen is door je gewoon onder de mensen te begeven die normaliter niet tot je vriendenkring behoren. Het zal moeilijk en vreemd aanvoelen maar je moet ergens beginnen.
pi_107064234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:09 schreef nicknicknickname het volgende:
Klein schopje voor dit topic :7
Heb nu niet echt zin om te schrijven maar heb wel interesse!
Ben inmiddels ook al 30 in de omgeving van Amsterdam.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:32 schreef Bombshell het volgende:
Kom uit rdam wil best een keer een biertje doen! :)
^O^

Beschrijf jezelf eens in het kort :P
pi_107118382
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

[..]

^O^

Oke! :)

Waar Woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Woon sinds enige tijd in Rotterdam en wil wat nieuwe contacten opdoen gaan doen. Heb zelf vrienden maar mn sociale leven kan wel een boost gebruiken. Vind het niet erg om alleen te zijn maar wat vaker een biertje gaan drinken of een optreden/concert bezoek is altijd leuk!

Werk en Hobby's?
Werk in de dienstverlening. Hoe van sporten, fitness en tennis. Ook hou ik van reizen. Heb een brede muzikale interesse.

:)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:33:37 #8
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107152089
Leuke initiatief LostInSpace!

Waar woon je?
Nijmegen

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Tja, vind mezelf beschrijven altijd moeilijk. Ik ben iemand die probeert een actieve leven te leiden door culturele dingen te bezoeken, aan sociale activiteiten deel te nemen of hobbies te beoefenen.

Ik vind mezelf niet eenzaam, maar veel mensen uit kennissenkring zijn een beetje aan het settelen of hebben gewoon geen interesse of energie meer om zo vaak de deur uit te gaan en iets leuks te ondernemen als ik. Dus lijkt me daarom wel leuk om nieuwe contacten op te doen. Hoeven uiteraard geen boezemvrienden te worden die elkaar elke week moeten zien.

Werk en hobbies?
Ik werk in de financiele dienstverlening in Utrecht. Ik hou van reizen, films kijken, fotograferen, toneel of cabaretvoorstellingen bezoeken. Sinds kort doe ik ook aan klimmen. Doe regelmatig ook wat vrijwilligerswerk.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107201145
Loopt nog niet echt storm.. :{
pi_107203681
Ik zie 4 mensen die wel zin hebben in een biertje. Zat toch? of wil je oldskool FOK! met 30 man een kroeg bestormen? :')
pi_107203810
4 is idd ook genoeg.. :)
pi_107210698
Je ziet wel duidelijk een verschil met het andere topic.

Met andere woorden: 25 plussers hebben hier blijkbaar minder behoefte aan of zoeken op andere manieren contact met mensen.
pi_107212531
Waar woon je?
Vlaardingen

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen en zo af en toe wat leuks af te spreken.
Heb een relatie waar ik leuke dingen mee doe en zie vrienden af en toe. Maar merk wel dat de meeste minder zin hebben weg te gaan. Geen tijd, geen geld of geen behoefte meer aan. Dat vind ik soms toch wel jammer.

Werk en hobbies?
Hou me bezig met technische administratie op een raffinaderij.
Ga graag naar de bioscoop, hou van fotografie, soms wat motorrijden en verder vind ik vrij veel leuk om te doen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:04:55 #14
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107236253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:51 schreef LostInSpace het volgende:
Je ziet wel duidelijk een verschil met het andere topic.

Met andere woorden: 25 plussers hebben hier blijkbaar minder behoefte aan of zoeken op andere manieren contact met mensen.
Jammer maar liever kwaliteit boven kwantiteit.
pi_107237248
Ik vraag me af he, sommige mensen leggen hier uit wat ze nou doen en wat ze willen, maar iedereen hier is een vreemde van elkaar, er hoeft maar 1 psycho tussen te zitten. Ik wil niet zeggen dat dit altijd de kwestie is, maar wees wel altijd voorzichtig met wie je afspreekt.

:* :* :*
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:29:58 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107237687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef Bredemug het volgende:
Ik vraag me af he, sommige mensen leggen hier uit wat ze nou doen en wat ze willen, maar iedereen hier is een vreemde van elkaar, er hoeft maar 1 psycho tussen te zitten. Ik wil niet zeggen dat dit altijd de kwestie is, maar wees wel altijd voorzichtig met wie je afspreekt.

:* :* :*
Zo te zien willen ze met meerdere mensen tegelijk afspreken dus dan lijkt me dat niet echt aan de orde.

Ik zou het op zich ook wel willen maar heb helemaal geen tijd -O-
pi_107237908
Waar woon je?
Omgeving Doetinchem

Hoe oud ben je?
23 jaar

Omschrijving?
Ondanks een leuke vrienden/kennissenkring zou ik wat nieuwe contacten willen opdoen in de omgeving waar ik nog maar weinig mensen ken.
Stappen, uit eten gaan, naar de sauna enz. Dat zijn de dingen die ik wel graag zou willen doen.

Werk en hobbies?
Momenteel studeer ik, werk in de GGZ en ben 'parttime moeder' .
Ik kan eindeloos filosoferen maar tegelijkertijd ben ik ook wel een nuchter persoon en verder sta ik altijd open voor het ontdekken van leuke bezigheden.
Echte hobby's heb ik eigenlijk niet , het is maar net waar ik zin in heb :D

Hoe kan ik jou bereiken?
[/quote]
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107238026
Ik ben vaak in Amsterdam voor mijn werk...wie gaat me rondleiden? :)
pi_107241914
Nu ja, al dan niet als ''navolging van''; goed initiatief. Ik blijf dit even in de gaten houden, nu geen zin in een heel verhaal, volgt dus nog...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107243382
Trouwens vind ik dit wel een betere TT dan dat andere topic. :')
pi_107243749
Waar woon je?
Amsterdam (omg.)

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Studente, altijd druk bezig met van alles, ben nooit echt verveeld ofzo, heel chaotisch en soms een beetje stil als ik je nog niet goed ken.

Ik spreek regelmatig af met mensen, maar helaas mis ik nog wel een aantal vrienden in omg. Amsterdam om eens af en toe wat mee af te spreken voor de gezelligheid (zonder dat ik 2 uur of langer in een trein zit). Ben geen feestbeest maar sla een uitnodiging ook niet zo snel af maar meer een bioscoopliefhebber, marktje hier en daar, beetje winkelen etc.

Werk en hobbies?
Studeer momenteel forensisch onderzoek, werk 1-2 dagen in de week. Computerverslaafd, helaas. Zou wel wat minder mogen ;) Games, zowel console als pc. Heb hier 2 gitaren staan waar ik wanhopig op oefen maar nog niet goed genoeg in ben ivm tijdnood en andere bezigheden.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM. :)
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_107244561
:D Grappig topic! :D

Is het ook bedoeld om een keer een specifiek iets met iemand te gaan doen? Als ik hier aan zou doen zou het zijn om naar whisky cafe in Adam te gaan (lamers willen niet mee) of whisky festivals.. maar twijfel nog aan deelname, via fok de meest weirde mensen tegen gekomen niet altijd in meest positieve vorm :D
pi_107268705
Waar woon je?
Delft.

Hoe oud ben je?
26 jaar.

Omschrijving?
Man, slechthorend, derhalve draag ik gehoorapparaten. Als iemand niet al te onduidelijk praat kan ik prima communiceren. Qua karakter ben ik stil (vooral in gezelschap met onbekende mensen), afwachtend en een kat-uit-de-boom-kijk type. Ik doe mee omdat ik wel wat sociale contacten kan gebruiken, want na mijn werk kom ik weinig buiten. Ik heb 1 oude vriend waar ik soms mee afspreek, maar voor de rest onderneem ik zelf weinig, en daar wil ik dit jaar verandering in brengen. Het kan geen kwaad om eens nieuwe mensen te leren kennen.

Werk en hobbies?
Hovenier (goh, verrassend!). Hobby's: lezen, schrijven, gamen. Ik ben wel voor alles in, ben meegaand en makkelijk. Qua muziek hou ik van Melodic Death Metal, Folkmetal, Hardrock en Blues.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM.
Children of the night. What music they make.
pi_107269223
Waar woon je?
Bogotá

Hoe oud ben je?
32 jaar (nog 3 dagen)

Omschrijving?
Extraverte party-animal, overtuigd hedonist, levensgenieter, open, relaxed, flink wat levenservaring.

Altijd leuk om interessante mensen te ontmoeten en goeie dingen mee te delen.

Werk:
Business Development Manager voor de olie-industrie (Exploratie) voor Latijns-Amerika. Veel onderweg en meestal te vinden in:
Colombia, Mexico, Brazilie, Venezuela, Argentinie, Peru, af en toe in Nederland en Duitsland.

Hobbies:
Uitgaan, dansen (electronisch: techno, hardstyle, trance ; latin: reggaeton, salsa, merengue, vallenato), voetballen, tafelvoetbal, darts, klimmen, films, muziek, reizen, goed eten, schilderen, voetbal (Barcelona!) kijken, forummen.

Hoe kan ik jou bereiken?

Als je interessant bent.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_107269317
quote:
12s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef El_Matador het volgende:
Waar woon je?
Bogotá

Hoe oud ben je?
32 jaar (nog 3 dagen)

Omschrijving?
Extraverte party-animal, overtuigd hedonist, levensgenieter, open, relaxed, flink wat levenservaring.

Werk:
Business Development Manager voor de olie-industrie (Exploratie) voor Latijns-Amerika. Veel onderweg en meestal te vinden in:
Colombia, Mexico, Brazilie, Venezuela, Argentinie, Peru, af en toe in Nederland en Duitsland.

Hobbies:
Uitgaan, dansen (electronisch: techno, hardstyle, trance ; latin: reggaeton, salsa, merengue, vallenato), voetballen, tafelvoetbal, darts, klimmen, films, muziek, reizen, goed eten, schilderen, voetbal (Barcelona!) kijken, forummen.

Hoe kan ik jou bereiken?

Als je interessant bent.
Wat maakt iemand interessant? :D
pi_107269421
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef TripleS het volgende:

[..]

Wat maakt iemand interessant? :D
- overeenkomende hobbies/passies
- overeenkomende persoonlijkheid
- humor
- relaxedheid/open houding
- levenservaring (iets te vertellen hebben)
- beetje intelligentie

pi_107269856
Obvious troll is obvious.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:36:15 #28
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107271432
Ik zou willen voorstellen dat we een meet ergens in de randstad/midden in het land organiseren? Gewoon iets simpels, een paar borreltjes in een rustige cafe om mee te beginnen.
pi_107278128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Obvious troll is obvious.
Met zo'n groot oordeel over iemand zonder iemand te kennen zul jij ver komen met het ontmoeten van nieuwe interessante mensen ;(
pi_107278472
Je maakt een geintje hoop ik? Kom op zeg, alleen interessante mensen? Hoe f*cking over het paard getild ben je dan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:49:08 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107278575
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Je maakt een geintje hoop ik? Kom op zeg, alleen interessante mensen? Hoe f*cking over de paard getild ben je dan?
My thoughts exactly.. :{ Met zo iemand zou ik, ook al komen de interesses overeen, niet willen afspreken.
pi_107278692
nee ik maak geen geintje, kom op zeg.. als iemand geen interesse bij je wekt is iemand ook niet interessant genoeg!
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:53:48 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107278744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef Delan het volgende:
nee ik maak geen geintje, kom op zeg.. als iemand geen interesse bij je wekt is iemand ook niet interessant genoeg!
Maar hoe weet je dat als je nog nooit met iemand gesproken hebt?
pi_107278834
Ja dat begrijp ik. Maar om bij voorbaat al een dergelijke eis te stellen lijkt mij ongepast. De enige reden om zoiets te zeggen is om gewoon mensen weg te jagen en aan te geven dat je een "alphamale" bent. Kijk het is niet verkeerd om een "alphamale" te zijn, maar daar moet je je niet compleet door laten leiden en je moet zeker niet dat aangeven. Volgens mij ben je dan een narcist als je dat wel doet.
pi_107278915
quote:
5s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat als je nog nooit met iemand gesproken hebt?
je schrijft zelf al met zo iemand zou ik al niet willen afspreken..., met vooroordelen alleen op een post en dan al denken hoe iemand is en dan ga je mij die vraag stellen?

en antwoord op je vraag, je hebt heel snel door als je WEL met iemand gaat spreken of diegene je interesse wekt of niet, zo ja gezellig.. zo nee dan ben je zo uitgesproken dus niet interessant genoeg
pi_107279116
Denken en gewoon keihard aangeven op een random forum zijn twee verschillende dingen.
pi_107279173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Denken en gewoon keihard aangeven op een random forum zijn twee verschillende dingen.
was gewoon een antwoord op een vraag die gesteld werd dus niks keihards aan ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:05:44 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107279219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:59 schreef Delan het volgende:

[..]

je schrijft zelf al met zo iemand zou ik al niet willen afspreken..., met vooroordelen alleen op een post en dan al denken hoe iemand is en dan ga je mij die vraag stellen?

en antwoord op je vraag, je hebt heel snel door als je WEL met iemand gaat spreken of diegene je interesse wekt of niet, zo ja gezellig.. zo nee dan ben je zo uitgesproken dus niet interessant genoeg
Aangezien iemand zelf zegt dat "alleen interessante mensen" mogen reageren is het geen vooroordeel meer, blijkbaar vindt diegene zichzelf erg interessant en wil hij niet met mensen spreken die "minder" dan dat zijn. Althans dat is waar zo'n zin op neerkomt.
En ik zeg niet dat ik die persoon niet interessant vindt, sterker nog vele interesses komen overeen dus ik had best met 'm willen praten. Maar door die laatste zin schrikt ie mensen af, want schijnbaar moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat je hem mag aanspreken via PM.

Overigens ging het niet om interesse wekken, mensen moesten zelf beoordelen of ze wel interessant genoeg voor hem waren.
pi_107279242
Boeiend. Negeer de matador gewoon als hij je niet aanspreekt :)

Het zou zonde zijn om dit topic ten onder te zien gaan aan discussies over zulk soort triviale zaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:36 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat we een meet ergens in de randstad/midden in het land organiseren? Gewoon iets simpels, een paar borreltjes in een rustige cafe om mee te beginnen.
Een meeting is een goed idee. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het niet meteen zelf heb voorgesteld, omdat ik wel vaker naar Fok! meetings wou gaan en het elke keer slecht uitkwam. Persoonlijk zit ik dus een beetje te kijken wat hier zoal reageert en die krijgen dan een pm van me :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:08:28 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107279328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
Boeiend. Negeer de matador gewoon als hij je niet aanspreekt :)

Het zou zonde zijn om dit topic ten onder te zien gaan aan discussies over zulk soort triviale zaken.
Excuses! :@
pi_107279352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Aangezien iemand zelf zegt dat "alleen interessante mensen" mogen reageren is het geen vooroordeel meer, blijkbaar vindt diegene zichzelf erg interessant en wil hij niet met mensen spreken die "minder" dan dat zijn. Althans dat is waar zo'n zin op neerkomt.
En ik zeg niet dat ik die persoon niet interessant vindt, sterker nog vele interesses komen overeen dus ik had best met 'm willen praten. Maar door die laatste zin schrikt ie mensen af, want schijnbaar moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat je hem mag aanspreken via PM.

Overigens ging het niet om interesse wekken, mensen moesten zelf beoordelen of ze wel interessant genoeg voor hem waren.
het is maar net hoe je het op wil vatten
pi_107280001
@LostInSpace: Ik houd direct mijn mond.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:41:23 #43
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107280589
Hola!

Wie ben ik?
31 jarige jonge man uit omg Amsterdam

Wat doe ik?
Ik produceer, verzamel en mix elektronische muziek, en ik werk bij een postorderbedrijf/drukkerij in Amsterdam om mijn rekeningen te kunnen betalen.

Wat zijn mijn interesses?
Sport(zwemmen), elektronische muziek, internet/pc gaming(Bf3), familie/vrienden, en natuurlijk veel leuke mensen leren kennen!

Wat zoek ik hier?Mensen met dezelfde interesses om gewoon eens te kijken of er leuk vrijblijvend slap geouwehoerd kan worden, uitgaan, gedeelde hobby's interesses uitvoeren enz etc.

Hoe bereik je mij?Door me een pm te sturen, en ALLEEN MOOIE JONGE VROUWEN mogen reageren..! Nee, dat was een FLAUW en STOM geintje.. ;)

Ciau!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107280695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef Delan het volgende:

[..]

Met zo'n groot oordeel over iemand zonder iemand te kennen zul jij ver komen met het ontmoeten van nieuwe interessante mensen ;(
Whoops, in de roos. _O_

en @ de rest: "Over het paard getild"? Alsof je iedereen interessant moet vinden. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je zoekt naar interessante mensen. Of duiken de mannen die mij hierom afbranden ook met elke vrouw het bed in, interessant of niet. :')

donderdag 26 januari 2012 @ 23:47:33 #45
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107280806
Waarom worden dit soort topics op FOK altijd zo complex.. Aan alle negatieve moraalridders: HOU JE WAFFEL, KSSST KSSSSSSSSSSSSSST WEG!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107283508
Als het geen verkapte, ik wil daten, topic wordt. Dan lijkt het me wel een leuk initiatief.

Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:56:13 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107285556
Leuk, wordt voor mij ook wel tijd om eens nieuwe mensen te leren kennen :+ Vrienden zijn allemaal een beetje aan het settelen, of we zijn enorm uit elkaar gegroeid. Dus eh... hoi :W
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:07:35 #48
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107285745
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:42 schreef Chawi het volgende:
Als het geen verkapte, ik wil daten, topic wordt. Dan lijkt het me wel een leuk initiatief.
Ik heb al een vriendin, dus daar gaat het mij iig niet om :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:10:35 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107288529
Leuk initiatief :) Mijn sociale netwerk zou ook wel een kleine upgrade kunnen gebruiken :+

Wie ben ik?
Vrouw, 31 (bijna 32) uit Gouda.

Waarom meld ik me hier
Ben regelmatig verhuisd in mn twintigerjaren en heb op veel plaatsen niet lang genoeg gewoond om sociale contacten op te doen. Daarnaast zijn contacten verwaterd of uit elkaar gegroeid, vaak ook vanwege afstand. Ik werk fulltime en je komt dan toch minder makkelijk in contact met anderen merk ik.

Wat doe ik?
Ik ben eindverantwoordelijke voor de marketing/communicatie van een non-profit organisatie :)

Jemig, dat weet ik nooit zo goed. Ik doe aan spinning, houd van een glaasje wijn, goed gesprek, slap ouwehoeren, droge humor, met vrienden afspreken, bankhangen, gamen.

Wat zoek ik hier?
Kijken of er mensen zijn met wie er een vriendschappelijke (ik ben niet op zoek naar een relatie, die heb ik en daar ben ik prima tevreden mee) klik is en met wie je gewoon leuk contact hebt, mee afspreekt, etc.

Hoe bereik je mij?
PM en hier :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107305242
Ok wat zou een goede plek zijn voor wat drinken ofzo.. zie vrij veel mensen uit omgeving Rotterdam dus dat lijkt me wel een goede locatie? :)
pi_107314649
Waar woon je?
In de buurt van Groningen

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
pi_107315274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

[..]

^O^

Ok, beetje late reactie :P

Maar ik ben dus inmiddels 30 jaar en woon in de omgeving van amsterdam. Na een mislukte relatie ben ik nu weer een beetje op zoek naar nieuwe vrienden / kennissen om gezellig mee te ouwehoeren e.d. :P ( geen relaties! Ben ik wel even klaar mee voorlopig!)
Bij nieuwe mensen ben ik in het begin meestal best stil om een beetje de kat uit de boom te kijken zeg maar, maar als ik mij op mijn gemak voel kan ik best gezellig zijn vind ik :P

Doordeweeks ben ik meestal best wel druk door mijn werk e.d. Maar in het weekend heb ik (helaas) tijd zat.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:52:45 #53
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107315899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
Hou je wel je kleren aan als je voor de raam staat? ;)
pi_107388304
Oke, zie dat het echt om het leren kennen van nieuwe mensen is. Dan hierbij mijn duit in het zakje :)

Waar woon je?
In de buurt van Amersfoort

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving?
LAT relatie. Werken doe ik omdat het moet. Hond + Bos = Genieten. Makkelijk in omgang.

Werk:
Global Process Owner bij groot ICT bedrijf. Dit houdt in; het aansturen van een proces (ITIL) over de keten wereldwijd. Oftewel een nerd met sociale skills ;-)

Hobbies:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM, daarna zien we wel :D
pi_107392043
Omdat ik in het andere forum ook maar net buiten de boot val dan maar hier even rondneuzen

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
Bijna 25

Omschrijving?
Heb een lieve vriend, maar mn vriendinnen en ik zijn helaas onze eigen wegen ingeslagen. Nu zoek ik gewoon mensen om gewoon weer lekker mee te kunnen kletsen en/of shoppen/naar de bios gaan

Werk:
Toetsadviseur bij de opleiding geneeskunde, maar ambities om ooit een baan in het hbo onderwijs te vinden

Hobbies:
Veel sporten (korfbal, zwemmen, skien). Soms hersenloos op de ps3 spelen en filmpjes kijken (thuis of in de bios) met een grote bak popcorn!

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_107392358
Dit soort initiatieven vind ik echt top ^O^

Waar woon je?
Apeldoorn

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ben best wel een sociaal dier en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen of dingen te doen die mijn vrienden niet doen. Of om juist iets te doen met iemand die door omstandigheden sociaal niet zo veel te doen heeft. Zo ben ik dan ook wel weer :P

Werk:
Projectmanagement

Hobbies en interesses:
Mijn vrijwilligerswerk bij het poppodium, soms wat gamen (op de 360), concerten (ik vind heel veel leuk), feestjes...Tsja, veel wat zich buiten mijn huis afspeelt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM. Of hier iets roepen.
pi_107406556
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
kap nah
  maandag 30 januari 2012 @ 17:11:23 #58
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107406766
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef zipper4u het volgende:
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
Post je info maar eens, we zien wel :)
  maandag 30 januari 2012 @ 19:48:26 #59
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107412611
Wel apart dit, ik zie 't voor 't eerst moet ik zeggen.. Maar wel tof initiatief!
pi_107412938
Doet me wat denken aan de website www.nieuwemensenlerenkennen.nl ...maar dan wat kleinschaliger.

Op zich een goed initiatief. :)
  maandag 30 januari 2012 @ 21:31:52 #61
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107417993
Oh, zal ik het lijstje dan ook maar invullen?

Waar woon je?
Amstelveen

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Sociaal, geen uitgaanstype hoewel ik soms wel hou van een beetje dansen, ik hou niet van dronken mensen dus écht wild de stad in gaan zit er niet echt in.

Werk:
Deels in de zorg en deels iets met fotografie

Hobbies enzo:
Fotografie, gamen, af en toe een filmpje kijken ofzo, muziek, heb lang paard gereden maar daar inmiddels om onduidelijke redenen mee gestopt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of via het topic
pi_107419510
Ligt eraan TS, wat zijn je stats met 'fitness'?
pi_107445908
Hier een update van ikkes:

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
38 (sinds eind november)
Lengte 180 cm en 83 kilo aan de haak.

Omschrijving?
Ben een type wat liever binnen is dan buiten, heb weinig vrienden of mensen waar ik mee omga.
Dit is mijn hele leven al gaande, en heb er nooit mee gezeten.
Ben ook vrij verlegen bij mensen die ik voor het eerst zie, beetje kat uit de boom kijken, mensen die ik een beetje / beter ken, word ik wel wat opener tegen, maar dat ligt ook aan de persoon.

Ik zit niet op een sport of iets anders wat je regelmatig naar buiten lokt. Heb ook geen hond ;) , wel katten.
Ben wel van plan om op een sport te gaan (verdedigingsport), maar heb ook nog een deeltijd HBO Informatica studie en ben bang dat beide net iets teveel gaat worden voor ‘opa’.
Maar kan wel de poging wagen en zie hoe dat dan gaat

Ben geen uitgaanstype, weet dat er cafe’s en bioscopen bestaan >:) , maar gelukkig is er ook Fok!.. *O*
En heb een WII :P

Om te voorkomen dat ik straks echt een of ander trauma/fobie krijg ofzo, vond ik het tijd worden om meer de deur uit te gaan, of iig wat meer contract opbouwen met ‘vreemde’ mensen (niet enge mensen…).

En gelukkig zijn er meer mensen van mijn leeftijd en jonger die wat eenzaam zijn of vereenzamen, dacht altijd dat ik zo vaag was. Ik leur al een tijde op Fok en Tweakers, en toen ik dit topic zag, dacht ik: waarom niet?

Even een aanvulling op de bovenstaande tekst:

Ben niet aan de pillen ofzo, RIAG nog nooit van binnen gezien, en heb een eigen appartement (oke, huur, maar wel dak boven me), en heb een auto.
Ben ook geen homo ofzo, heb ook geen relatie en weet dat er ook vrouwen bestaan :9

Relatie vroeger wel gehad, zelfs samengewoond, maar na 3 jaar weer op mezelf gaan wonen, werd gek!!!!
Nog steeds kontakt met me ex, is nu een hele goede vriendin (geen GWB) die ik regelmatig zie en spreek, ook wegens haar ziekte trouwens, geen enge ziekte, maar hartje wat teveel en voor te lange tijd stress heeft gehad dankzij haar ex, dit is ontstaan voordat ik haar leerde kennen.

Ben dus niet op zoek naar een relatie (lees samenwonen, kids, elke zondag schoonouders, elke woensdag blabla) maar als ik iets tegenkom wat daar tussenin zit, wie weet.

Werk:
systeembeheerder / helpdesk VMBO school

Hobbies en interesses:
voetbal (tv) beetje spelen met pc’s, geen games, maar in elkaar bouwen ed., boeken lezen (lectuur), koken vind ik ook wel grappig en af en toe wat vervangen / repareren aan mijn auto Citroen Xantia.

Hoe kan ik jou bereiken?
Ik heb geen: Facebook, Hyves,Twitter en en de rest.
Ik heb wel: email…
En je kan in dit topic wat zeggen of anders via PM.

Dit was het geloof , mochten er nog vragen zijn, ik lees het wel :W

[ Bericht 0% gewijzigd door zipper4u op 31-01-2012 16:56:34 (update_2) ]
kap nah
pi_107450279
Goed, lijstjestijd dus:

Waar woon je?
In de buurt van Utrecht.

Hoe oud ben je?
35 jaar.

Omschrijving?
Een 1.87 cm lange en 80 kilo wegende cynische klootzak, die voorzien is van een goede dosis relativeringsvermogen en een zwak heeft voor zwarte ( maar vaak ook gortdroge) humor.

Ik heb een zoontje van (bijna) 3 die om het weekend bij me is en die is nog wat te jong om me samen mee compleet van de kaart te gaan zuipen in de kroeg, vandaar. Deurbeleid.

Ik sta er eigenlijk altijd wel voor open om nieuwe mensen te ontmoeten. Leuk initiatief dus wat mij betreft!

Werk en hobbies?
Technieksector. Qua hobbies nogal een muziekfreak (met name grunge en alternative rock) en een movie buff (thrillers, horror). Gamer (ps3, momenteel aardig verslaafd aan Skyrim). Dol op slap ouwehoeren, goed eten, roken en drinken, zowel binnen als buiten de kroeg.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM en uiteraard door te posten in dit topic.
pi_107455778
Maar oke, er komen nu steeds meer lijstjes.

Hallo allemaal :)

Gaan we nu afspreken per PM? Gaan we slowchatten in dit topic en eerst hier elkaar een beetje verkennen.

TS, wat had je in gedachte?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:06:39 #66
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107456356
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Chawi het volgende:
Maar oke, er komen nu steeds meer lijstjes.

Hallo allemaal :)

Gaan we nu afspreken per PM? Gaan we slowchatten in dit topic en eerst hier elkaar een beetje verkennen.

TS, wat had je in gedachte?
Ik zou zeggen een meet ergens in de randstad/midden in het land? Er zijn naar mening nu voldoende mensen.

Maar aan TS de eer om het te organiseren als hij dat wilt. :)
pi_107477276
Ik ben helemaal voor een meet in de regio Utrecht/Amersfoort.
pi_107477566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Sluit ik me bij aan.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:14:59 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107477798
quote:
Ik doe mee!
Hier 30, Amersfoort trouwens.
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:19:45 #70
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107477966
ook 30 en lijkt me wel grappig. fokker in real life te zien. :D
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_107478038
Je gaat niet op Safari :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:41:59 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478868
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Chawi het volgende:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.
Wat voor hond heb je?
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:02:57 #73
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107479574
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef Chawi het volgende:
Je gaat niet op Safari :P
haha nee dat niet
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_107501016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor hond heb je?
Een Weimaraner. Staat ook op/in mijn fotoboek :)
Zelf ook honden en/of iets met jacht?
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:14:52 #75
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107501901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:

[..]

Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..
pi_107502487
Volgens mij is Hungry Joe stiekem mijn tweelingbroer. Ik lees ; cynisch, zwarte humor,roken,eten,drinken en slap ouwehoeren :D
pi_107503295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Retronix het volgende:

[..]

Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..
Nou nou...koekje erbij?
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:07:41 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107506572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:

[..]

Leuk, mooie honden zijn dat. Ik heb zelf twee border collies :)
KuikenGuppy
pi_107510059
Bordercollies...daar heb ik wat van verloren met behendigheidswedstrijden ;( 8-)
Werk je er ook mee?
pi_107521320
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef TripleS het volgende:
Volgens mij is Hungry Joe stiekem mijn tweelingbroer. Ik lees ; cynisch, zwarte humor,roken,eten,drinken en slap ouwehoeren :D
Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.

Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 02-02-2012 19:47:04 ]
pi_107522812
quote:
Ik sluit me aan bij een meet in Utrecht.

Hoewel ik Rotterdam of Den Haag ook prima zou vinden.

En slowchatten vind ik ook prima. Als het maar dient om elkaar te leren kennen en gewoon leuk blijft :)
pi_107523312
Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
31(maar voel me soms nog 20!)

Omschrijving?
Het lijkt me leuk om gezellige mensen te leren kennen. Gewoon om mijn vriendenkring wat uit te breiden, om eens te gaan stappen, winkelen of wat anders leuks.

Ik ben niet iemand die 'zomaar' op mensen afstapt en kan best best verlegen zijn in het begin(vandaar ook dat ik het eens via deze weg probeer). Maar als ik eenmaal iemand ken, kan ik heel gezellig zijn!

Ik zat al een tijdje te twijfelen om mezelf bij FOK aan te melden, toen ik dit topic zag heb ik het toch maar gedaan Ben dus helemaal nieuw hier!

Werk en hobbies?
Ik werk met kinderen, wat ik ontzettend leuk vind om te doen. Maar mijn grootste hobby is mijn paard, waar ik de meeste tijd in steek.
Ik ga ook graag lekker uit eten, een filmpje pakken, winkelen, of uitgaan. Ik hou van verschillende muziek stijlen van 80's, 90's tot r&b, ook ga ik graag naar dance festivals in de zomer.
Thuis ben ik vaak aan het internetten, gamen(wii of pc) of lekker een filmpje kijken.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of door te posten!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:33:24 #83
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107600325
Utrecht vind ik ook prima, gegeven de problemen met het spoor zijn opgelost. :) Vandaag bijna 5 uur vertraging gehad Schiphol - Nijmegen

Utrecht vind ik ook prima. Dan moeten we alleen nog een paar datums prikken en kijken wie er allemaal kunnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zihuatanejo op 04-02-2012 18:12:39 ]
pi_107630527
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?

Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?

Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
  zondag 5 februari 2012 @ 15:25:50 #85
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107631520
Misschien zijn er toch niet zoveel mensen van 25-35 jaar die nieuwe contacten op willen doen?

Ik woon zelf in omgeving Amsterdam, als er ooit iets afgesproken gaat worden wil ik daar afspreken.
  zondag 5 februari 2012 @ 16:00:59 #86
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107633197
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?

Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
pi_107634381
Hmm...interesant topic, laat ik me ook maar voorstellen.

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.

Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of gewoon hier te posten :)
  zondag 5 februari 2012 @ 18:19:24 #88
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_107639279
ik val net buiten de boot,maar of dat zo erg is?

Omgeving:
Sittard

Leeftijd: 36

Omschrijving:
Ik heb een aantal vriendinnen die ik ieder ongeveer 1x per maand zie, dus het is niet zo dat ik niemand heb. Maar ik zou het wel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om wat leuke dingen mee te kunnen doen. Ik houd ervan om grapjes te maken,met soms wel een wat morbide kant. Ik ben alleenstaand, altijd geweest ook. Door allerlei voornamelijk psychische toestanden in het verleden is er nooit echt sprake geweest van een relatie. En de laatste 10-15 jaar ben ik inmiddels stabiel en helemaal klaar om mensen te leren kennen,maar ja hoe doe je dat? Ieder weekend in het cafe staan heeft absoluut niet mijn voorkeur, en alleen naar de film gaan oid dan leer je niemand kennen. Ik heb wel tijdens een aantal activiteiten vriendinnen gemaakt,maar de frequentie van die afspraken begint ook te dalen. Ik heb er soms moeite mee om een vriendschap te onderhouden, hoewel het met de tegenwoordige social media dit mij beter afgaat.

Interesses:
Ik ben vrijwel altijd vrolijk, meestal al vroeg wakker, zonder ochtend humeur, ga graag dan ook al vroeg op de dag doen. bv wandelen (maar niemand nu die dit graag met me meedoet,dus komt er niks van) ik vind het leuk om te gaan uit eten, koken voor iemand, bioscoop, theater, musicals bezoeken. Ik kijk graag naar crimi series, thrillers, humor en animatie.
pi_107663179
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:

Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.

EDIT: Zomaar nog wat andere ideeën, afgaand op de interesses van iedereen:

* Kookworkshop
* Geocaching
* Concert- en theaterbezoek
* Gewoon een avond stappen

Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
pi_107664361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.

Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS. :+
Ik denk het laatste :7
pi_107664398
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.

Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107664499
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.

Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.

:') .....!

Verkeerd topic vriend
pi_107664642
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef TripleS het volgende:

[..]

:') .....!

Verkeerd topic vriend
Hoezo dit is toch hier om nieuwe contacten op te doen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:19:37 #94
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107664710
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Dit is natuurlijk een prima idee.

Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.

Wie heeft er tijd en zin?

[ Bericht 14% gewijzigd door LostInSpace op 06-02-2012 11:40:14 ]
pi_107669577
Ach, waarom ook niet. Wie weet wat het oplevert.

Waar woon je?
Den Haag (Zuid)

Hoe oud ben je?
26 jaar

Omschrijving?
Ik ben een rustig, ruimdenkend en leergierig persoon.
Rustig, omdat ik niet bepaald een feestbeest ben. Ik geef de voorkeur aan een filmpje pakken, bankhangen of lekker een drankje en een hapje doen bij iemand thuis. Ik wordt niet snel boos, ben eerder bescheiden (niet verlegen) dan uitgesproken, en ik hou wel van een goed gesprek.
Ruimdenkend, omdat ik open sta voor veel verschillende dingen en personen. Er zijn maar weinig mensen waar ik niet goed mee om kan gaan. Daarmee is zeker niet iedereen direct een vriend, maar ik kan makkelijk met andere mensen samenwerken. Bovendien zal ik nooit iemand veroordelen vanwege andere religie, geaardheid, milieu, of wat dan ook. Daarnaast sta ik open om nieuwe ervaringen op te doen, zoals tijdens reizen een cultuur ontdekken of spontaan een nieuwe sport uitproberen.
Leergierig, dat is lastig uitleggen. Ik ben absoluut geen studiebol (ik worstel nu nog steeds met een avondstudie). Maar ik wil graag dingen goed doen en wil daarom vaak iets tot in details begrijpen. Op mijn werk uit zich dat vooral door diverse collega's te vragen hoe een bepaald systeem in elkaar zit, ook al heb ik die info niet nodig voor het probleem waar ik mee bezig ben. Maar ik vind dat dan gewoon prettig om te weten.

Waarom hier een berichtje?
Ik heb wel vrienden, maar die zie ik niet meer zoveel als ik graag zou willen. Voornamelijk vanwege de afstand. Door mijn drukke baan in combinatie met de afstand moet ik deze 'bezoekjes' altijd plannen. Het lijkt mij daarom leuk als ik weer eens iemand, of wellicht zelfs 2, personen kan leren kennen waarmee ik gewoon spontaan iets kan ondernemen of kan langs komen.

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT. Voornamelijk in hoek van projectmanagement en servicemanagement.

Hobbies in de zin van wekelijkse bezigheden heb ik niet. Ik hou wel erg van reizen (Azie, Zuid-Amerika, Scandinavië), ik ga graag op wintersport om te snowboarden en ik kijk graag naar films.

Hoe kan ik jou bereiken?
Stuur mij maar een PM. Dan maken we via PM of via email wel nader kennis met elkaar :)
pi_107672756
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een prima idee.

Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.

Wie heeft er tijd en zin?
Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag :Y)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_107673187
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef cafpow het volgende:

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.

Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Vrouwelijk it'er, altijd gezellie :)
kap nah
pi_107673266
Ik denk dat een meet in het "Haagsche" niet snel zal gebeuren.

Waarom niet??

Het is niet echt centraal voor de meeste en ik voel het aan me water dat niet de meerderheid in Den haag woont.

Is het wel zo, dan is me water bevroren....

Wat mij wel opvalt, is dat er meer it'ers in dit forum zijn dan ik dacht.

Een it meet ofzo???
(via skype )

Kan een mod onderstaande reactie weghalen?
Heb 2 reactie's later in 1 reactie gezet.

En jah, het is maandag, dan ben ik nog niet echt wakker, vrijdag meestal wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door zipper4u op 06-02-2012 14:43:33 (blah2) ]
kap nah
pi_107673412

[ Bericht 100% gewijzigd door zipper4u op 06-02-2012 14:41:52 (vv) ]
kap nah
pi_107674278
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet. :)

Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.

Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel. ;) Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere :P). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen. :) Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…

Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 6 februari 2012 @ 15:30:27 #101
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107675534
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:

[..]

Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag :Y)
Nog nooit in Rotterdam geweest? Dan wordt het tijd voor een rondleiding :P

Ik kom weleens in Den Haag.. en in de zomer ook wel vaker in Scheveningen.
pi_107677600
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:

[..]

Tja, weet je wat het is?
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Den Haag, maar ik vrees zoals zipper al aangeeft dat daar weinig animo voor zal zijn. Alleen ik, jij en zipper? Wellicht sommige mensen uit Rotterdam zoals de TS?

Rotterdam wil ik eventueel wel doen, maar gezien ikzelf vooral op zoek ben naar contacten waar ik spontaan iets mee kan ondernemen (indien het wat wordt met de vriendschap) heeft Den Haag mijn voorkeur.

Daarentegen is Rotterdam nu ook weer niet vreselijk ver, dus mocht een meet in Rotterdam wel levensvatbaar zijn zal ik daar wel aan mee doen denk ik.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:24:45 #103
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107677730
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Rotterdam wil ik eventueel wel doen, maar gezien ikzelf vooral op zoek ben naar contacten waar ik spontaan iets mee kan ondernemen (indien het wat wordt met de vriendschap) heeft Den Haag mijn voorkeur.
Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.

Wat dat betreft maakt het weinig uit of iemand naast je woont of op 20 minuten rijden.

Mensen hebben verplichtingen.. werk, sport, hobbies, partner, andere vrienden, etc. Ik kan meestal ueberhaupt maar 1 a 2 avonden in de week iets doen.. voor de rest zit ik vol. Maar dat neemt niet weg dat ik mij weleens eenzaam kan voelen en meer mensen wil leren kennen.
pi_107677875
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet. :)

Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.

Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel. ;) Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere :P). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen. :) Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…

Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Jammer dat je helemaal in Groningen zit. Op basis van je verhaal leek jij mij juist een interessant persoon om tijdens een meet te ontmoeten. :)
pi_107678623
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.

Wat dat betreft maakt het weinig uit of iemand naast je woont of op 20 minuten rijden.

Mensen hebben verplichtingen.. werk, sport, hobbies, partner, andere vrienden, etc. Ik kan meestal ueberhaupt maar 1 a 2 avonden in de week iets doen.. voor de rest zit ik vol. Maar dat neemt niet weg dat ik mij weleens eenzaam kan voelen en meer mensen wil leren kennen.
Tsja, daar heb je een punt. Wellicht is 'spontaan' iets te overdreven. Daar heb ikzelf ook een te druk leven voor. Maar ik zou het wel leuk vinden als ik hier mensen kan ontmoeten die ik in ieder geval met een grotere frequentie kan zien dan mijn huidige vrienden.

Bovendien zijn het nu allemaal losse vrienden waar ik mee contact heb. Ik weet niet of dat in de tijd van tegenwoordig nog mogelijk is, maar het lijkt me erg leuk om weer zoals vroeger een echt vriendengroepje te hebben.
pi_107682556
Een meet in Rotterdam lijkt me ook wel wat.. maar Utrecht/Den Haag vind ik ook prima.
Hoef ook niet beste vrienden te worden met iemand maar gewoon een biertje of een keer naar een optreden of wat dan ook heb ik wel weer wat vaker zin. Te meer omdat veel vrienden van mij verhuisd zijn richting de familie van hun vriendin en ook al lang in een relatie zitten.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:05:28 #107
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107684274
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?

[..]

Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.

EDIT: Zomaar nog wat andere ideeën, afgaand op de interesses van iedereen:

* Kookworkshop
* Geocaching
* Concert- en theaterbezoek
* Gewoon een avond stappen

Donderdagavond in Utrecht vind ik prima. Activiteitje vind ik een leuk idee! Maar hoeft niet over de top te zijn.

Dit topic gaat wel een beetje alle kanten op...

[ Bericht 0% gewijzigd door Zihuatanejo op 06-02-2012 19:11:02 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 19:18:35 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107684990
Het maakt mij niet zoveel uit :) Woon in Gouda, werk in Den Haag, kom geregeld in R'dam en Utrecht is ook maar 20 mins van hier.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107685307
Woens- en donderdagen zijn voor mij een prima momenten in de week.. Alleen donderdag 16 feb en 1 maart kan ik niet.

Ik ben regelmatig voor mijn werk in Zoetermeer. Dus daar kan ik ook nog wel in meegaan.

Rotterdam ben ik geboren...maar al 22 jaar niet meer geweest. Dus wellicht ook wel weer eens leuk.
Ik heb een bezinepas van de baas. Dus mensen die mee durven rijden zijn welkom.

Oftewel, los van het weekend, redelijk flexibel..
A.s. donderdag kan ik dus ook. Maar sluit eventueel later aan i.v.m. een werkdag in Maastricht en ietwat latere thuiskomst dan normaal daardoor.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:59:21 #110
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107687104
Okee, voor aanstaande donderdag in Rotterdam.. even een lijstje maken:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi
- XcUZ_Me

Zijn er nog meer mensen die het aandurven? :D
pi_107688130
Oke ik ben dr sws bij.. ^O^
pi_107688533
Ik kom ook roffa donderdag dan, wel na vieren dan
pi_107689072
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef LostInSpace het volgende:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi
- XcUZ_Me

Zijn er nog meer mensen die het aandurven? :D
Rotterdam is toch echt te ver weg voor mij, ik sla deze over.
pi_107689248
Moet wel werken dus het liefst ergens in de avond..
Gewoon drankje doen lijkt me het best.
  maandag 6 februari 2012 @ 20:37:50 #115
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107689351
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Bombshell het volgende:
Moet wel werken dus het liefst ergens in de avond..
Gewoon drankje doen lijkt me het best.
Ik ook hoor.. ik ben sowieso pas om 6 uur thuis. Als het aan mij ligt spreken we af om 8 uur ofzo.
pi_107689706
Mmm. weet niet of ik donderdag kan.

Iig is Den Haag of Rotterdam voor mij geen probleem want ik woon er precies tussenin. En zo vaak kom ik niet in beide steden :P

Concert, stadbezoek en musua vind ik wel leuk om een keer te doen.
  maandag 6 februari 2012 @ 20:46:47 #117
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107689882
Jammer Rotterdam is voor mij iets te ver. Met huidige treinverkeer durf ik het niet eens aan.
pi_107690037
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer Rotterdam is voor mij iets te ver. Met huidige treinverkeer durf ik het niet eens aan.
Had ook graag aangesloten maar ik vind het ook ietsjes te ver weg.
pi_107691892
Kan het ook in het weekend, of is iedereen voor de donderdag?
pi_107692022
Wacht, we hoeven ook niet allemaal naar Rotterdam.

Wie is er voor a.s. donderdag in Amersfoort? (komt mij iets beter uit aangezien ik die dag er al 400km op heb zitten?
pi_107692104
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef TripleS het volgende:

[..]

Had ook graag aangesloten maar ik vind het ook ietsjes te ver weg.
Aangezien wij in Gelderland wonen, misschien een idee om voor de mensen uit het oosten iets op te zetten binnenkort?
pi_107692128
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Chawi het volgende:

Wie is er voor a.s. donderdag in Amersfoort? (komt mij iets beter uit aangezien ik die dag er al 400km op heb zitten?
Dat is haalbaar voor mij, hoewel ik wel van OV afhankelijk ben. Ligt er dus aan of er nog treinen rijden.
  maandag 6 februari 2012 @ 21:29:10 #123
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107692465
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Chawi het volgende:

Prima. Ik ben ook OV afhankelijk.
pi_107693251
Ik val voor deze week in Rotterdam/den haag af, dat gaat niet lukken moet deze week teveel afronden voor school :)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:22:39 #125
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107698434
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Jessy80 het volgende:
Kan het ook in het weekend, of is iedereen voor de donderdag?
Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm? ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:13:15 #126
131066 scrub_nurse
pi_107708805
ik doe ook niet mee met de meet, te ver weg, ik kan niet, en ook niet zo mijn interesse. veel plezier!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:36:44 #127
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107709451
Voor een meet in Grunn sta ik wel open! :) Wil daar wel nieuwe mensen leren kennen :)
pi_107725949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Rutger1983 het volgende:
Voor een meet in Grunn sta ik wel open! :) Wil daar wel nieuwe mensen leren kennen :)
Tot nu toe zijn er pas 3 mensen uit die buurt, dus dat schiet nog niet heel erg op. Misschien kun je vast wat meer over jezelf vertellen.
pi_107743378
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vind je van dit idee?
pi_107743525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vinden jullie van dit idee?
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:42:43 #131
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107743629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vind je van dit idee?
Ik vind het enigszins hopeloos.

Je kunt beter binnenkort met 3 mensen afspreken dan misschien wel nooit met 10.
pi_107744098
Die 10 man was maar een voorbeeld, mag ook gerust iets minder zijn (7-8). Met drie man worden dingen iets te "persoonlijk" voor mij. Dan krijg ik sneller een "knijpend" gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben al geen prater dus dan wordt het een meet voor 2.5 man. Ik wil gerust met twee anderen op stap, maar als ik ze *echt* niet ken dan wordt het niks denk ik. Met een grotere groep heb ik minder last van mezelf, want dan ik me er gewoon in "mixen".
pi_107744424
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Aangezien wij in Gelderland wonen, misschien een idee om voor de mensen uit het oosten iets op te zetten binnenkort?
Dat lijkt mij een goed plan!
pi_107744568
Gelderland is niet zo heel ver weg voor mensen die in het noorden wonen. Rotterdam is persoonlijk voor mij te ver weg, maar ik kan bijvoorbeeld in no time naar Arnhem komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:25:49 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107744806
quote:

Waar woon je?

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?

Werk en hobbies?

Hoe kan ik jou bereiken?
Ik PM jou wel als ik weer eens ga winkelen in Groningen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:27:50 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107744854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Die 10 man was maar een voorbeeld, mag ook gerust iets minder zijn (7-8). Met drie man worden dingen iets te "persoonlijk" voor mij. Dan krijg ik sneller een "knijpend" gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben al geen prater dus dan wordt het een meet voor 2.5 man. Ik wil gerust met twee anderen op stap, maar als ik ze *echt* niet ken dan wordt het niks denk ik. Met een grotere groep heb ik minder last van mezelf, want dan ik me er gewoon in "mixen".
Whoa whoa, ik zou er nog bijna voor naar je meet gaan!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_107745191
Sorry, ik heb niks aan je reactie. Ik denk dat het beste is dat ik gewoon even ergens een keer heen ga. Hoe sneller ik uit mijn isolement kom hoe beter het waarschijnlijk met mij zal gaan :)
Ik ben gewoon nerveus en het is een gewenning "iets". Van alleen maar thuis zitten of aan het werk zijn ga ik toch alleen maar flippen.
pi_107745909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Sorry, ik heb niks aan je reactie. Ik denk dat het beste is dat ik gewoon even ergens een keer heen ga. Hoe sneller ik uit mijn isolement kom hoe beter het waarschijnlijk met mij zal gaan :)
Ik ben gewoon nerveus en het is een gewenning "iets". Van alleen maar thuis zitten of aan het werk zijn ga ik toch alleen maar flippen.
En anders iets doen waarbij je niet al te veel hoeft te praten, zoals de bioscoop? Zodat je tenminste een paar mensen een beetje kent daarna? :)

Zwolle zou voor mij ook nog wel te doen zijn trouwens.
pi_107748390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

En anders iets doen waarbij je niet al te veel hoeft te praten, zoals de bioscoop? Zodat je tenminste een paar mensen een beetje kent daarna? :)
Dat is een goed idee. Ik wil wel met twee anderen naar de bios.

quote:
Zwolle is voor mij ook uitstekend. Ik kan daar zo naar toe komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:39:15 #140
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107748679
Waar woon je?
Loksbergen Belgie

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ben een zelfstandig ondernemer en heb reeds 10 jaar eigen zaak samen met een collega. Niet roker, niet drinker en heb een zoontje van 5.5 jaar. Ben een klusser en heb een voorliefde voor oude japanse wagens (niet overdreven heb er 2). Ik rij erg veel rond en ben groot Zweden fan, heb meegedaan aan de scancovery trial in 2012. Volg Nedelands nieuws meer dan het Belgische. Sta regelmatig in de keuken.

Werk en hobbies?
Ik werk in de IT dus en op zelfstandige basis. Gespecialiseerd in consultancy en web techniek. In het beetje vrije tijd dat er is kijk ik wel eens discovery channel. Ben niet echt nerd type, thuis staat de pc praktisch niet aan.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic... frietje komen eten kan ook zelfs op mijn kosten :) hahaha
http://www.facebook.com/haerden
email kan ook ... Cliff at MultiBox punt be

[ Bericht 4% gewijzigd door HaerdenC op 08-02-2012 13:47:02 (fb en mail) ]
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_107749113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:39 schreef HaerdenC het volgende:
Waar woon je?
Loksbergen Belgie

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ben een zelfstandig ondernemer en heb reeds 10 jaar eigen zaak samen met een collega. Niet roker, niet drinker en heb een zoontje van 5.5 jaar. Ben een klusser en heb een voorliefde voor oude japanse wagens (niet overdreven heb er 2). Ik rij erg veel rond en ben groot Zweden fan, heb meegedaan aan de scancovery trial in 2012. Volg Nedelands nieuws meer dan het Belgische. Sta regelmatig in de keuken.

Werk en hobbies?
Ik werk in de IT dus en op zelfstandige basis. Gespecialiseerd in consultancy en web techniek. In het beetje vrije tijd dat er is kijk ik wel eens discovery channel. Ben niet echt nerd type, thuis staat de pc praktisch niet aan.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic... frietje komen eten kan ook zelfs op mijn kosten :) hahaha

Je doet thuis bijna niks met je pc en je bent geen nerd, maar je hebt wel een mooie avatar :)
Welkom trouwens
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:12:11 #142
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107749735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je doet thuis bijna niks met je pc en je bent geen nerd, maar je hebt wel een mooie avatar :)
Welkom trouwens
doordat ik linux gebruik moet ik thuis geen 3 uur per maand voorzien om mijn pc te herinstalleren, tevens heb ik geen opstart en afsluit tijden van 10 minuten :) Klopt helemaal hahahaha
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:38:13 #143
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107752895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn er pas 3 mensen uit die buurt, dus dat schiet nog niet heel erg op. Misschien kun je vast wat meer over jezelf vertellen.
Waar woon je?
Flevoland

Hoe oud ben je?
28, bijna 29 jaar

Omschrijving?
Vrolijke normale jongen die niet rookt en voornamelijk een gezelligheidsdrinker is. Heb een hele lieve vriendin al meer dan 5 jaar, dus niet op zoek naar een relatie. M'n vriendin komt oorspronkelijk uut Grunn en daarom willen we graag naar Groningen verhuizen, maar door omstandigheden kan dat nog niet. Ken daar wel wat mensen, maar het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om bijv. mee te gaan sporten (squashen/fitness) of iets met fotografie te doen of gewoon gezellig mee op stap te gaan. Ik kan goed luisteren, maar ook gezellig kletsen. Discotheek/kroeg vind ik allemaal wel leuk om te doen, ben alleen geen kroegtijger :D

Werk en hobbies?
Ben IT-er, voornamelijk bezig met packaging/virtualisatie. Prive ben ik er wat minder mee bezig natuurlijk. :D Ben wel met fotografie bezig als ik tijd heb. (altijd te weinig tijd voor lijkt het wel!) Ook ben ik redelijk filmgek en is m'n muzieksmaak behoorlijk breed (snow patrol/air traffic/cold play/DnB/DJ Tom Harding/Fatboy Slim/Sade/Phil Collins/etc,etc,etc,etc..). Ik probeer wekelijks ook te fitnessen soms te squashen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Voorlopig eerst via hier?
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:32:01 #144
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107765688
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef LostInSpace het volgende:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi (spreekt liever af in Amersfoort)
- XcUZ_Me?
- Kroc
Wie van deze lijst komt er nog morgen?

Het idee is om bij de Oude Haven af te spreken om een uur of 8.

Stuur even PM met evt 06 nummer naar mij ter bevestiging.
pi_107766804
Mensen morgen gewoon naar Rotterdam komen!
Ben dr in ieder geval bij. :)
pi_107767169
Nee sorry, als ik pas om 8 uur daar moet zijn dan kom ik niet meer op tijd thuis. Ik ga niet even voor een uurtje meeting een uur of 5-6 in de trein zitten.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:24:14 #147
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_107769488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is een goed idee. Ik wil wel met twee anderen naar de bios.

[..]

Zwolle is voor mij ook uitstekend. Ik kan daar zo naar toe komen.
Dan wil ik best wel eens mee.
Fryslân <-> Groningen is de afstand ook niet.
Zolang het geen Twilight is vind ik het wel prima. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_107769922
Ik heb soms het idee dat Friezen iets tegen de andere Nederlanders hebben :P
Nee geintje, ik heb niets tegen Friezen.
Ik heb even gekeken wat er zoal in de bios draaide maar er zit niks voor mij bij.
Hmm, misschien die film met Craig, maar daar is ook alles mee gezegd.
pi_107782420
wie gaan er vanavond allemaal in Rotterdam? Ik kom mischien even langswaaien, maar weet het niet zeker..
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:29:20 #150
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107782760
175 km 2 uur rijden ... enkele rit ... door de week ga ik dat niet doen hahahaha
pi_107783863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

[..]

Dan wil ik best wel eens mee.
Fryslân <-> Groningen is de afstand ook niet.
Zolang het geen Twilight is vind ik het wel prima. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, niks tegen Friezen. :D

Er draaien best wat films die ik zou willen zien (Girl with the Dragon Tattoo, The Descendants, The Help, Sherlock Holmes ook nog wel :P) dus ik vind alles best.
pi_107786811
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:

[..]

Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm? ;)
Ik ben voor, wie nog meer?
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:40:27 #153
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107787216
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:

[..]

Leuk! I'm in!
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:44:25 #154
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107791322
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef Jessy80 het volgende:

[..]

Ik ben voor, wie nog meer?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Leuk! I'm in!
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..
pi_107796837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef Retronix het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..
Luxe problemen :P
pi_107801008
Haha, er zijn er toch wel meer die in zijn voor een meeting in Amsterdam of omstreken?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:43:48 #157
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107801539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Jessy80 het volgende:
Haha, er zijn er toch wel meer die in zijn voor een meeting in Amsterdam of omstreken?
Afhankelijk van de dag: jawel. :)
pi_107801956
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag in het weekend, en jullie?
pi_107802487
Mijn voorkeur gaat ook uit van een dag in het weekend.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:39:41 #160
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107804334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Jessy80 het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag in het weekend, en jullie?
Mijn voorkeeur ook, maar niet dit weekend, want dan moet ik werken..
  zondag 12 februari 2012 @ 09:35:11 #161
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107884115
Als ik het op tijd weet zou ik ook wel uit Belgie eens oprijden ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 09:45:31 #162
131066 scrub_nurse
pi_107884198
hoe was de meet?
pi_107890374
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe was de meet?
Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen.. :P
Ik zelf en Lost in Space.
Hebben in de oude haven aan de bar gehangen en na een klein anderhalf uur weer richting huis gegaan. Was mn eerste meeting en was best gezellig. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Voor mijn part komt er een deel 2 met meer mensen!
pi_107892064
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen.. :P
Ik zelf en Lost in Space.
Hebben in de oude haven aan de bar gehangen en na een klein anderhalf uur weer richting huis gegaan. Was mn eerste meeting en was best gezellig. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Voor mijn part komt er een deel 2 met meer mensen!
wat fijn dat het toch gezellig was. Ik zelf wilde wel, maar had teveel af te ronden voor de volgende dag. Dus als de volgende keer in een weekend of vrijdagavond/middag is ben ik er denk ikwel bij :)
pi_107913279
Weekend is idd een goed plan. Hebben mensen waarschijnlijk meer tijd dan op een donderdagavond. :P
pi_107913543
Waarschijnlijk is het ook handiger om de meet *iets* centraler te houden, zoals omgeving Utrecht-Apeldoorn-Arnhem.
pi_107915191
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarschijnlijk is het ook handiger om de meet *iets* centraler te houden, zoals omgeving Utrecht-Apeldoorn-Arnhem.
Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.
Apeldoorn en Arnhem al weer een stuk minder.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:08:34 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107940018
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.
Apeldoorn en Arnhem al weer een stuk minder.
Zaterdag 25 Feb in Utrecht bijvoorbeeld? Wie kan er? :)
pi_107941196
Als je tot de "andere" groep behoort dan kan ik helaas niet mee.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:38:50 #170
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107966220
Moet er dan ook eens een Grunn meet komen? :)
pi_108004274
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:40 #172
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108004893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
Je bent uit de meetgroep gezet omdat je je raar gedraagt..? Wie heeft dat beoordeeld, en hoe ben je eruit gezet..? Kun je wat specifieker zijn?
pi_108005088
Nee sorry ik mag denk ik niet specifieker zijn.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:16:20 #174
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108005568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klinkt heftig..

Misschien moet toch proberen een aparte topic in R&P posten. Of beter nog: hulp zoeken.
pi_108009706
Ik heb ook problemen met mijn studie dus ik kaart het 1 en ander wel aan bij mijn studieadviseur. Het heeft toch allemaal met elkaar te maken.
pi_108037769
Goed. Omdat er veel geluld wordt en betrekkelijk weinig afgesproken hebben Zihuatanejo en ik het idee opgevat om maar een plek en datum vast te leggen en iedereen uit te nodigen om langs te komen!

Wat?

Iets drinken! We kunnen wel activiteiten plannen maar dit is natuurlijk Fok! en de kans is groot dat veel mensen alsnog niet op komen dagen. Daarom eerst maar op safe spelen en wat drinken en het leuk hebben voordat we ergens een activiteit voor 20 man reserveren en er komen er maar 4 :')

Waar?

In Arnhem! Waarom Arnhem? Een volkomen arbitraire keuze en volgens mij nog redelijk bereikbaar, tenzij je in Den Helder woont of achter Maastricht.

Wanneer?

Vrijdag 24 februari! Uurtje of 19:30 om OV'ers de kans te geven nog wat quality time te hebben voordat ze weer terug moeten. Afspreken op of rond het station lijkt ons daarom wel handig.

Precieze details gaan we natuurlijk rondsturen op het moment dat er enige animo is. We gaan alleen wat doen als er ook daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus, geef aan of dit jou schikt en of het je leuk lijkt. Als er genoeg mensen enthousiast te maken zijn gaan we Arnhem in en wie weet waar de schepen stranden en of er daadwerkelijk nieuwe contacten opgedaan worden.
pi_108038123
oeeeh jammer..dat weekend heb ik net volgeboekt....anders was ik geheid van de partij.
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:43:39 #178
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108038174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef mp1900 het volgende:
oeeeh jammer..dat weekend heb ik net volgeboekt....anders was ik geheid van de partij.
Annuleer die plannen! Wij zijn veel leuker! :P
pi_108038299
Ja helaas....dat gaat niet lukken. Jaarlijks weekendje met de kameraden gepland he...en ook dat is enorm gezellgi Volgende keer beter :) leek me wel leuk nieuwe mensen leren kennen.
pi_108046515
Pffff, de vrijdag na carnaval, dat wordt een introductie met een gouden randje. Maar noteer mij maar op de lijst.

(heb meteen mijn agenda geblokt)
pi_108052973
Ik wil ook wel komen de 24e. :)
pi_108053040
Te ver weg voor mij helaas
Hopelijk komen er wat meer opdagen dan bij de Rotterdam meet ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 09:40:17 #183
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108141373
Ok mooi. Dan zijn er al vier personen voor de meet. :)

(Tevens verkapte topic kick)
pi_108146627
Jammer dat het zo vroeg is.
  zondag 19 februari 2012 @ 18:48:46 #185
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108157745
Waar woon je?
Deurne (20 km ten oosten van Eindhoven)

Hoe oud ben je?
27 jaar

Omschrijving?
Selectief gierig, soms iets te laconiek, ook enigzins een einzelgänger. Heb geen problemen met mijn grotendeels solo leven, maar besef tegelijkertijd ook dat (nieuwe) sociale contacten van belang zijn.

Werk en hobbies?
Ik werk in de documentaire informatievoorziening maar overweeg een koerswijziging qua werk. Dit mede vanwege het feit dat werkloosheid steeds op de loer ligt. De schoorsteen moet toch blijven roken en de hobby's gefinanciert ... Over hobby's gesproken, in mijn geval is dat reizen, skiëen (alhoewel beginnend), het weer en ook enigzins auto's.

Hoe kan ik jou bereiken?
Door te posten in dit topic, PM kan ook ... !
pi_108158064
Waar woon je?
Leiden

Hoe oud ben je?
Net 35+, vorige maand 36 geworden (dus als dit niet kan, hoor ik het wel).

Omschrijving?
Iemand die houdt van de goede dingen in het leven: muziek, dansen, gitaar spelen, drummen, eten&drinken, op de racefiets zo snel mogelijk gaan, de liefde, gamen met meerdere mensen (alleen vind ik saai tegenwoordig), vakantie vieren en mensen verzamelen voor zaken zoals BBQ, picknick etc. Niet te beroerd om een potje te filosoferen over allerlei zaken. Op zijn tijd door de natuur lopen, maar hou wel van de stad (hoewel je de files in de Randstad wel eens zat wordt). Weer single, maar dat loopt wel los, alles heeft zo zijn voor- en nadelen :)

Werk en hobbies?
Ik werk als arts in een ziekenhuis in Amsterdam en daarnaast draai ik bereikbaarheidsdiensten voor een verpleeghuis in Zeeland. Ben geen gespecialiseerd arts, voorlopig vind ik dit vrije leven wel lekker.

In mijn vrije tijd graag met muziek bezig, alleen thuis met mijn gitaar of (als ik er weer 1 vind) in een bandje. Soms ook jammen in de kroeg. Gewoon met mensen in de kroeg zijn is ook leuk trouwens. De muzieksmaak is alternatief, metal, blues en verder alles wat goed is. Om geen vette bierzeug te worden, en de uitdaging met mijzelf aan te gaan, fiets ik voornamelijk in de lente en zomer op de racefiets.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, DM (als ik online ben) en door te posten in dit topic.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108161084
Zo meer dan 9000 views, als die viewers allemaal mee zouden willen meeten, kunnen we beter de Heineken Music Hall afhuren :')
pi_108162144
Ik heb er over nagedacht. Ik wil wel proberen om naar Arnhem te komen.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:40:53 #189
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108178952
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat het zo vroeg is.
Mag ook later dan 1930 aanschuiven. :P
pi_108178994
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:40 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Mag ook later dan 1930 aanschuiven. :P
Waar is het dan in Arnhem. Tis wel kut met de trein, de laatste gaat al voor 12 richting Utrecht geloof ik.

Ik voel meer voor een Amsterdam meet, maar die wordt ook nog gepland? :)
  maandag 20 februari 2012 @ 11:31:09 #191
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108180332
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar is het dan in Arnhem. Tis wel kut met de trein, de laatste gaat al voor 12 richting Utrecht geloof ik.

Ik voel meer voor een Amsterdam meet, maar die wordt ook nog gepland? :)
Toegegeven, bijvoorbeeld Utrecht is voor veel mensen beter geweest.
pi_108180374
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Toegegeven, bijvoorbeeld Utrecht is voor veel mensen beter geweest.
We kunnen de locatie nog verplaatsen natuurlijk, als Utrecht voor de mensen ook geen probleem is. Voor mij niet in elk geval.
pi_108180394
Wat een leuk topic O+

Maar gezien de afstand helaas niet echt handig om mee te doen (woon in het VK), maar wel een leuk idee, kan me zeker vinden in 'het onderwerp' van dit topic, zeg maar.
Ja doei.
  maandag 20 februari 2012 @ 11:34:21 #194
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108180431
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

We kunnen de locatie nog verplaatsen natuurlijk, als Utrecht voor de mensen ook geen probleem is. Voor mij niet in elk geval.
Ik vind het goed. Ik werk zelf in Utrecht dus geen extra reistijd voor mij.

De anderen ook ok?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zihuatanejo op 20-02-2012 11:39:38 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 12:15:01 #195
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108181648
Arnhem en Utrecht zijn beiden goed. Uurke karren. :+
pi_108182200
Utrecht FTW! Nachtnet van de NS FTW!
pi_108189176
Grappig idee. Ik zit het topic door te struinen, en ik heb het idee dat er concrete plannen zijn voor Arnhem/Utrecht (maar wat gaan 'we' doen?). En er is interesse van een aantal mensen voor Amsterdam. Is er al iemand die de leiding op zich neemt? :)
pi_108189366
Ik pas hem even aan. Om toch meer mensen te kunnen trekken verplaatsen we de meet naar Utrecht. Onderaan deze post een lijst van mensen die acte de présence zullen geven. Mocht Utrecht voor jou niet haalbaar zijn, geef het dan even aan! Uiteraard bevestigen we alles deze week nog even via PM zodat het je niet kan ontgaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Goed. Omdat er veel geluld wordt en betrekkelijk weinig afgesproken hebben Zihuatanejo en ik het idee opgevat om maar een plek en datum vast te leggen en iedereen uit te nodigen om langs te komen!

Wat?

Iets drinken! We kunnen wel activiteiten plannen maar dit is natuurlijk Fok! en de kans is groot dat veel mensen alsnog niet op komen dagen. Daarom eerst maar op safe spelen en wat drinken en het leuk hebben voordat we ergens een activiteit voor 20 man reserveren en er komen er maar 4 :')

Waar?

In Utrecht! Waarom Utrecht? Hier kunnen de meeste mensen makkelijk komen, tenzij je in Den Helder woont of achter Maastricht.

Wanneer?

Vrijdag 24 februari! Uurtje of 19:30 om OV'ers de kans te geven nog wat quality time te hebben voordat ze weer terug moeten. Afspreken op of rond het station lijkt ons daarom wel handig.

Precieze details gaan we natuurlijk rondsturen op het moment dat er enige animo is. We gaan alleen wat doen als er ook daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus, geef aan of dit jou schikt en of het je leuk lijkt. Als er genoeg mensen enthousiast te maken zijn gaan we Utrecht in en wie weet waar de schepen stranden en of er daadwerkelijk nieuwe contacten opgedaan worden.
Dus, wie komen er?

Zihuatanejo
Mystikvm
Chawi
Mini_rulez
Comp_Lex
Godshand
MissionPhailed

Lijkt me duidelijk zo. Laat dus even weten wanneer Utrecht niet haalbaar is, dan kan je van de lijst en word je niet per PM lastiggevallen.
pi_108189499
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Domokoen het volgende:
Grappig idee. Ik zit het topic door te struinen, en ik heb het idee dat er concrete plannen zijn voor Arnhem/Utrecht (maar wat gaan 'we' doen?). En er is interesse van een aantal mensen voor Amsterdam. Is er al iemand die de leiding op zich neemt? :)
Wat je gaat doen is erg lastig als je zoiets afspreekt. Meets zijn open voor iedereen volgens de policy, dus je kunt ineens met 25 man ergens staan terwijl je er 8 verwacht. Maar het is Fok, dus het is waarschijnlijker dat je met maar 3 mensen staat als je er 8 verwacht. Met dat in het achterhoofd is het niet handig om ergens iets te reserveren en op voorhand te regelen.

Zelf zou ik heel graag een activiteit plannen, maar laten we het eerst maar even bij een drankje houden om te kijken of er animo en opkomst is. Van daaruit kan je wel andere activiteiten plannen zoals concertbezoek o.i.d.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:06:28 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108189965
Leuk! Zou mss ook wel iets voor mij zijn. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 20 februari 2012 @ 16:17:22 #201
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108190427
Kende ergens gratis parkeren in Utrecht? :?
pi_108192402
Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Ik ben een enthousiaste jongen en altijd wel vrolijk, maar helaas ben ik altijd wel verlegen geweest en daardoor niet echt makkelijk in de omgang met mensen. Kan op zich wel makkelijk praten met mensen maar als het een grote groep is bijvoorbeeld dan sla ik dicht en dan komt er ook niks meer uit. :@
Sinds een aantal jaar is mijn vriendengroep gekrompen naar 0 en dus heb ik al jaren niemand meer om ergens mee naartoe te gaan. Zoals een biertje dunken of samen sporten of zoiets.
Daardoor ben ik best verlegen en onzeker geworden waardoor ik bijna niks meer onderneem, behalve werken en boodschappen etc. Heb ik bijvoorbeeld een dag vrij dan zit ik meestal binnen achter de pc. :@ ;(
Nu moet ik zeggen dat computers voor mij ook echt een grote hobby zijn geworden, maar het moet natuurlijk niet je hele dagbesteding worden als je vrij bent, vind ik dan.

Werk en hobbies?

Computers, Koken en wil eigenlijk gaan sporten en fitnessen, maar alleen gaan vind ik doodsaai en ook komt dan weer het verlegen en onzekere persoon naar boven om eenmaal die stap te zetten.

Eigenlijk vind ik heel veel leuk om te doen en te ondernemen. ^O^

Wel een leuk initiatief trouwens om dit te doen. Zo kan je toch mensen zoals ik die geen vrienden hebben toch andere mensen laten leren kennen. ^O^
pi_108192688
Ok ik ben dus op de Rotterdam meet geweest maar daar waren we maar met zn tween. Een rotterdam meet part 2 mag van mij ook!

Anders wil ik best naar Utrecht komen! Was er al een datum?
pi_108193483
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef Bombshell het volgende:
Ok ik ben dus op de Rotterdam meet geweest maar daar waren we maar met zn tween. Een rotterdam meet part 2 mag van mij ook!

Hmm das wel weer een beetje jammer dat je uiteindelijk maar met zijn 2e was. Maar ja met zijn 2e kan het ook gezellig zijn. :)

Van mij mag het Rotterdam zijn aangezien dat maar een half uurtje reistijd is.
pi_108194703
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Kende ergens gratis parkeren in Utrecht? :?
Buiten het centrum, en anders donder je je auto bij een P+R zoals Westraven. Of je gaat naar de dichstbijzijnde stad met treinverbinding naar Utrecht en zet je daar je auto... :)
pi_108194792
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef FerryNL het volgende:
Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Ik ben een enthousiaste jongen en altijd wel vrolijk, maar helaas ben ik altijd wel verlegen geweest en daardoor niet echt makkelijk in de omgang met mensen. Kan op zich wel makkelijk praten met mensen maar als het een grote groep is bijvoorbeeld dan sla ik dicht en dan komt er ook niks meer uit. :@
Sinds een aantal jaar is mijn vriendengroep gekrompen naar 0 en dus heb ik al jaren niemand meer om ergens mee naartoe te gaan. Zoals een biertje dunken of samen sporten of zoiets.
Daardoor ben ik best verlegen en onzeker geworden waardoor ik bijna niks meer onderneem, behalve werken en boodschappen etc. Heb ik bijvoorbeeld een dag vrij dan zit ik meestal binnen achter de pc. :@ ;(
Nu moet ik zeggen dat computers voor mij ook echt een grote hobby zijn geworden, maar het moet natuurlijk niet je hele dagbesteding worden als je vrij bent, vind ik dan.

Werk en hobbies?

Computers, Koken en wil eigenlijk gaan sporten en fitnessen, maar alleen gaan vind ik doodsaai en ook komt dan weer het verlegen en onzekere persoon naar boven om eenmaal die stap te zetten.

Eigenlijk vind ik heel veel leuk om te doen en te o ndernemen. ^O^

Wel een leuk initiatief trouwens om dit te doen. Zo kan je toch mensen zoals ik die geen vrienden hebben toch andere mensen laten leren kennen. ^O^
Wat ga je aan je onzekerheid doen? Want wij kunnen die niet wegtoveren voor je... :{
  maandag 20 februari 2012 @ 18:04:08 #207
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108194894
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Buiten het centrum, en anders donder je je auto bij een P+R zoals Westraven. Of je gaat naar de dichstbijzijnde stad met treinverbinding naar Utrecht en zet je daar je auto... :)
Goede optie, die P+R ... ! Parkeertarieven vlakbij 't station (Hoog-Catherijne) liggen inmiddels op 3,50 euro per uur dacht ik :o
pi_108195170
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat ga je aan je onzekerheid doen? Want wij kunnen die niet wegtoveren voor je... :{
Nouja ik ben zo geworden omdat ik steeds minder vrienden overhield. Als ik eenmaal onder de mensen ben dan gaat het natuurlijk wel. Dan praat ik wel mee en lach ik mee, maar doordat ik al die tijd geen vrienden meer heb gehad ben ik gewoon onzeker over mijn eigen gaan denken.
Terwijl heel veel mensen juist zeggen dat het nergens voor nodig is. Al moet ik wel zeggen dat het ook deels door vroeger komt omdat ik vaak gepest ben en altijd huis geplaats ben.

Maarja misschien is dit ook wel weer niks voor mij. ;( :@
pi_108195234
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef Bombshell het volgende:

A.s. vrijdag, 24 februari.
pi_108195384
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef FerryNL het volgende:
Maarja misschien is dit ook wel weer niks voor mij. ;( :@
Ja zo begin je al goed :')

Lees eens wat topics van andere onzekere users, en doe er wat aan. Uiteindelijk is onzekerheid een mentaal iets (het zit in je hoofd) en is geen feit.

Als je zeker genoeg van jezelf bent en je sterke kanten kent, komen die vrienden en vriendinnen vanzelf wel :)
  maandag 20 februari 2012 @ 18:20:24 #211
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108195549
Precies, en degenen die vrijdag bijeenkomen kennen elkaar waarschijnlijk nog niet ... !
pi_108195975
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja zo begin je al goed :')

Lees eens wat topics van andere onzekere users, en doe er wat aan. Uiteindelijk is onzekerheid een mentaal iets (het zit in je hoofd) en is geen feit.

Als je zeker genoeg van jezelf bent en je sterke kanten kent, komen die vrienden en vriendinnen vanzelf wel :)
Ja ik zei het misschien een beetje TE overdreven. :P
Maar omdat ik nu geen vrienden heb, heb ik ook niet echt het gevoel van 'goh laat ik eens wat ondernemen'.
En zoals ik eerder al zei, ik voel mij niet eenzaam ofzo, maar het is altijd wel leuk om toch weer andere mensen te leren kennen. En toch weer eens uit te gaan of iets anders te gaan doen, dan je alleen te ''verschuilen'' achter je werk of thuis.

En bedankt voor je wijze woorden! _O- ^O^
pi_108199215
Hoi,

je kan mij vrijdagavond verwachten. Staat het al vast dat de meeting in Utrecht is?
pi_108199549
Ik zou het wat verder vooruit plannen vrijdag lijkt me wat kort dag (en ik kan niet)
pi_108200030
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Precies, en degenen die vrijdag bijeenkomen kennen elkaar waarschijnlijk nog niet ... !
Ik ken Mystikvm. Maar hij is de enige, voor de rest zijn jullie allemaal een tabula rasa voor mij.
pi_108201611
Interessant topic dit. Was de vorige meet in Rotterdam gezellig?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108201702
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Interessant topic dit. Was de vorige meet in Rotterdam gezellig?
Was best gezellig.. ook al waren er maar twee mensen komen opdagen. :P
pi_108201819
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Was best gezellig.. ook al waren er maar twee mensen komen opdagen. :P
Ach dat is een begin :) maar goed op zich lijkt mij het ook wel leuk om naar zo'n meet te gaan. Alleen vrijdag heb ik al wat anders.

Oh ik zou mij even voorstellen.

29 jaar jong. En woonachtig en het mooie Dordrecht. Samenvatting vind ik lastig die komt ooit nog wel. Wat ik zoek dat weet ik pas als ik het gevonden heb.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108202549
Ha, leuk! Ben nog aan het twijfelen over vrijdag, maar volgens mij zal het wel gezellig worden. Een biertje is immers altijd goed!
pi_108202567
Hallo ik kwam dit tegen en heb me hiervoor aangemeld op Fok.

Eigenlijk begon ik te lezen uit nieuwsgierigheid. Ik wilde wel eens weten hoe het nu kan dat je eenzaam bent, er is toch altijd wel een manier om mensen te ontmoeten denk je dan. Maar hoe meer ik lees hoe meer ik ook dingen van mezelf teruglees in andere verhalen.

Ik ben om te beginnen helemaal niet eenzaam. Heb veel vrienden en kan makkelijk met mensen omgaan. Wat ik veel lees is dat vrienden vervreemden of dat de vriendegroep gaat settelen. Daar is bij mij ook geen sprake van. Ik woon in een relatief hegte gemeenschap waar de niet gesettelde mensen elkaar opzoeken en zo verder gaan. De wel gesettelde sluiten dan aan wanneer ze wel kunnen en of zin hebben. Tot nu toe lijkt het of ik hier kom opscheppen hoe goed ik het allemaal wel niet heb. Al klaag ik ook niet.

Maar als ik dan jullie verhalen lees dan heb ik zoals gezegd wel hetzelfde gevoel. Ik ben enigkind en kan heel goed alleen zijn en vind dat vaak ook lekker en fijn. Enigkind vertel ik er maar bij omdat ik toch denk dat dat er mee te maken heeft. Toch merk ik dat daardoor heel veel van mijn vriendengroep mij niet echt goed kennen. Mensen die mij echt goed kennen kan ik zeker weten wel op 1 hand tellen.

Daarnaast merk ik dat ik het ook heel leuk vind om al jullie verhalen te lezen en te verdiepen in jullie interesses. Dan merk je dat, ook al heb je een relatief grote groep vrienden en kennissen om je heen dat het altijd leuk blijft nieuwe mensen te ontmoeten.Hier onder heb ik dan ook nog maar even de feiten op een rijtje gezet.

Waar woon je?
Midden NL

Hoe oud ben je?
26 jaar

Omschrijving?
Heel lastig, merk ook dat veel mensen me op een bepaalde manier kennen en daardoor een soort van verkeerd beeld van me hebben. Ik kan bijvoorbeeld voor de ene persoon en situatie engelen geduld hebben en bij de andere juist onmiddelijk ontploffen. Om maar een voorbeeld te geven.

Werk en hobbies?
Ik werk als product manager. Ik voetbal actief in een selectie elftal.
Heb eerder daarnaast ook gemotorcrosst en gegolf, nu geen tijd meer voor.
Techno feestjes vind ik leuk maar een leuke kroeg ben ik ook voor te porren.

Eigenlijk interesseren heel veel dingen mij. Daardoor ben ik bijvoorbeeld zo ook op dit forum terecht gekomen. Leuk om te vermelden is denk ik dan de dingen die ik leuk vind en die veel vrienden van mij niet weten en als ze het weten vinden ze het raar.
Comics, Anime films, Transformers G1, Documantaires en zo lijk je dan gelijk eentje uit the big bang theory.

Hoe kan ik jou bereiken?
pi_108202847
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach dat is een begin :) maar goed op zich lijkt mij het ook wel leuk om naar zo'n meet te gaan. Alleen vrijdag heb ik al wat anders.

Oh ik zou mij even voorstellen.

29 jaar jong. En woonachtig en het mooie Dordrecht. Samenvatting vind ik lastig die komt ooit nog wel. Wat ik zoek dat weet ik pas als ik het gevonden heb.
Ha Dordtenaar!

^O^ ^O^
pi_108202983
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ha Dordtenaar!

^O^ ^O^
Goeie dag :) Grappig dat er een mede schapenkop hier zit
14 SHADES OF GREY
pi_108203228
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,

je kan mij vrijdagavond verwachten. Staat het al vast dat de meeting in Utrecht is?
Aan de animo ervoor te zien wel :Y
  maandag 20 februari 2012 @ 21:08:39 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108203328
Ik kan helaas niet vrijdag.
pi_108207450
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan helaas niet vrijdag.
Dan maar een andere dag :)
  maandag 20 februari 2012 @ 22:27:07 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108207774
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan maar een andere dag :)
Ja, op een andere dag kan ik wel!
pi_108208145
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, op een andere dag kan ik wel!
Misschien kan jij er 1 opzetten voor na 25 februari? In jouw regio?
  maandag 20 februari 2012 @ 22:40:38 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108208426
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien kan jij er 1 opzetten voor na 25 februari? In jouw regio?
Gouda valt onder Rotterdam/Utrecht/den haag :D dus ik verplaats me wel gewoon :P

Beetje te druk atm om organisatie op me te nemen.
pi_108208586
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gouda valt onder Rotterdam/Utrecht/den haag :D dus ik verplaats me wel gewoon :P

Beetje te druk atm om organisatie op me te nemen.
Gouda prima plaats trouwens, ook goed bereikbaar per trein. Ooit eens in de So What geweest :)
  maandag 20 februari 2012 @ 22:44:31 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108208631
Ja alleen hebben ze het nachtnet eruit gekieperd. Dat is een beetje jammer.
pi_108208701
Ik stel vrijdag 2 maart in Rotterdam voor.

Goede optie?
pi_108209415
Het maakt mij niet uit. Ik wil deze keer wel en een week later wel nog een keer :P
  maandag 20 februari 2012 @ 23:25:48 #233
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108210709
Heee, net terug van Carnaval. Ik zie dat mijn topickick de topic nieuw leven heeft ingeblazen . :s)
pi_108215539
Leuk initiatief dit :)
Mocht er een keer wat afgesproken worden in omg. Eindhoven kom ik misschien ook wel een keer aanwaaien.
pi_108218019
Beetje late reactie, maar Utrecht is voor mij ook prima. :)
pi_108219064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef jdel het volgende:
Leuk initiatief dit :)
Mocht er een keer wat afgesproken worden in omg. Eindhoven kom ik misschien ook wel een keer aanwaaien.
Eindhoven zit toch op het Nachtnet tegenwoordig?
pi_108219093
Gaan jullie doen dan? Ik wil ook wel mee :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108221575
Ik geloof dat er genoeg animo voor vrijdag ook al kan lang niet iedereen. Laten we maar wel gewoon een meeting houden. Waar in Utrecht gaan we meeten?
En heeft LostInSpace nog gereageerd?
pi_108221755
Keer geen Stairway ,laten we een niet te drukke tent op de Oudegracht nemen :) (in Utrecht dus)
pi_108222449
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:15:49 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108222507
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_108223233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:13 schreef jdel het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Kan je dus naar Utrecht komen, voor de treinen hoef je het niet te laten dus :)
pi_108223896
Ow bedoel je dat :)
Neu, trein vind ik niets, dan pak ik wel gewoon de auto (of als het mooier weer zou zijn de motor).
pi_108228842
Leuk groepje zo voor a.s. vrijdag :). Ik ben nu nog aan het nakateren van Carnaval, maar vrijdag ben ik erbij. Utrecht nog makkelijker dan Arnhem..yeah ;-)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:26:56 #245
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108230612
Mag ik ook komen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_108231510
Iedereen mag komen. Waar gaan we verzamelen?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:00:09 #247
56749 BlaZ
pi_108231692
Leuk even blijven volgen dit topic dan.
pi_108242019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Iedereen mag komen. Waar gaan we verzamelen?
Ik heb al wat geroepen...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:40:53 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108244920
Ik ga dit ook even volgen, ook al val ik officieel (nog) niet in deze groep :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108245054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga dit ook even volgen, ook al val ik officieel (nog) niet in deze groep :P
Want?
pi_108245088
A. Ze heeft nog niet al haar oude contacten gedumpt
B. Ze is nog 24
Ja doei.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:48:20 #252
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108245253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
A. Ze heeft nog niet al haar oude contacten gedumpt
B. Ze is nog 24
Optie B! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108245625
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb al wat geroepen...
Okee. De Oudegracht is wel bereikbaar vanaf het station. Moeten we er strak om 19:30 zijn of is er wat speling? Het lijkt me handig als er gewacht wordt van 19:15 tot 19:45.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:56:17 #254
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108245648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:49 schreef Godshand het volgende:
Keer geen Stairway ,laten we een niet te drukke tent op de Oudegracht nemen :) (in Utrecht dus)
Nog een specifieke in gedachten?

Ik dacht zelf eerst aan Oliver. Maar ik ga in Utrecht niet zo vaak uit.
pi_108246050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:56 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Nog een specifieke in gedachten?

Ik dacht zelf eerst aan Oliver. Maar ik ga in Utrecht niet zo vaak uit.
Ik ben vaak wel op de Oudegracht geweest, maar weet niet hoe die tenten allemaal heten. Flater's waar Ronald Giphart kwam, is altijd stampvol.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:08:28 #256
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108246247
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben vaak wel op de Oudegracht geweest, maar weet niet hoe die tenten allemaal heten. Flater's waar Ronald Giphart kwam, is altijd stampvol.
Ik denk dat op vrijdag de meeste tenten vol zullen zijn.

Nog een ander probleem als het druk is: Hoe vinden we elkaar? Gaat er iemand met een bord staan? :)
pi_108249328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik denk dat op vrijdag de meeste tenten vol zullen zijn.

Nog een ander probleem als het druk is: Hoe vinden we elkaar? Gaat er iemand met een bord staan? :)
Gewoon 1 vaste plek afspreken...

Als je een smartphone hebt, kan je ook posten hiero...
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:44:20 #258
56749 BlaZ
pi_108249964
1 vaste plek, ik ken Utrecht verder helemaal niet.
  woensdag 22 februari 2012 @ 06:17:40 #259
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108250796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon 1 vaste plek afspreken...

Als je een smartphone hebt, kan je ook posten hiero...
OK, als we voor de Oudegracht gaan, wil ik voorstellen bij de ingang van de Winkel van Sinkel af te spreken. Dat is een vrij grote, herkenbare cafe. En naar mijn ervaring is die cafe niet snel stampvol.
pi_108253322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 06:17 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

OK, als we voor de Oudegracht gaan, wil ik voorstellen bij de ingang van de Winkel van Sinkel af te spreken. Dat is een vrij grote, herkenbare cafe. En naar mijn ervaring is die cafe niet snel stampvol.
Dat kan. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus ik laat dit even aan anderen over.

Ik wil wel vanavond een PM naar alle geïnteresseerden sturen met informatie over hoe laat en waar. Dus graag hoor ik welke plek geschikt is.
pi_108253562
Mij maakt het niet uit waar. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen OV, auto of een combi.
Gelukkig heb ik nog 2 dagen voor dit enorme dilemma ;-)
pi_108255215
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat kan. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus ik laat dit even aan anderen over.

Ik wil wel vanavond een PM naar alle geïnteresseerden sturen met informatie over hoe laat en waar. Dus graag hoor ik welke plek geschikt is.
De Winkel is prima. Google Maps wijst je de weg wel :)

Mocht Oudegracht niemand wat lijken, kunnen we ook in die skihutkroeg op Utrecht Centraal afspreken (vlakbij de Starbucks geloof ik) :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:21:51 #263
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108255809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach ja, laten het gewoon daar afspreken. We kunnen eventueel nog ergens anders heen gaan mocht iemand een beter idee of voorkeur hebben.
pi_108256170
OK, dan zet ik de tijd ook op 19:30. Nachtnet gaat niet naar alle plekken, namelijk (zoals daar waar ik woon) en anders is er voor sommigen wellicht erg weinig tijd.
pi_108256279
De skihut is logistiek gezien wel lekker makkelijk :')

Half 8 is wat mij betreft een prima tijd.
pi_108256341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dan zet ik de tijd ook op 19:30. Nachtnet gaat niet naar alle plekken, namelijk (zoals daar waar ik woon) en anders is er voor sommigen wellicht erg weinig tijd.
Ok, ff de 25-30 jarigen (ongeveer :P ) meet;

Waar?
Utrecht Oude Gracht, voor de ingang van de Winkel van Sinkel

Wanneer?
As vrijdag 24-2-2012

Hoe laat?
19:30

Wie komen er allemaal?
Vrijwel zeker:
Mini_Rulez
Comp_Lex
Mystikvm
Chawi (laat wel je jachtgeweer thuis svp)
Blaz
Zihuatanejo
MissionPhailed
Bombshell
Godshand

Misschien?
blessed_19
Stokstaart
automatic
Superrtuxxx

Wat gaan we doen dan?
Drankje, hapje, lullen en misschien wel nog feesten erna, afhankelijk van de bezigheden volgende dag in ieders agenda.
pi_108256471
*Hoopt op nog wat vrouwelijk gezelschap, zit de hele week al tussen de mannen*

Godshand, is het daar wel veilig genoeg voor? >:O
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:46:43 #268
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_108256645
Waar woon je?
Sittard

Hoe oud ben je?
27 jaar

Omschrijving?
Ben iemand die gek is op discusseren, winkelen, films kijken, lol maken, uitgaan niet meer zoveel.
En ik ben heel erg slecht in met maken van omschrijvingen...

Werk en hobbies?
Ik heb een eigen winkel, hobby's: shoppen, auto rijden, autos, werken, computeren, reizen, geld uitgeven

Hoe kan ik jou bereiken?
MSN, ICQ, Facebook, Twitter, PM, IRC, Skype, Kik, Whatsapp, BBM,Touch, E-mail
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_108257984
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Chawi het volgende:

Als Supertuxx en automatic verschijnt, zijn jullie geloof ik met 4 vrouwen. Maar goed, er lopen ook zat vrouwen in de Winkel rond hoor (zijn alleen geen Fok!sters, of vinden jullie dat eng? :P )
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:29:52 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108258176
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als Supertuxx en automatic verschijnt, zijn jullie geloof ik met 4 vrouwen. Maar goed, er lopen ook zat vrouwen in de Winkel rond hoor (zijn alleen geen Fok!sters, of vinden jullie dat eng? :P )
Ik ga altijd alleen met mannen om. :@ Klinkt een beetje raar, niet dat vrouwen erg is ofzo. :')
pi_108258398
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ga altijd alleen met mannen om. :@ Klinkt een beetje raar, niet dat vrouwen erg is ofzo. :')
Ja kom je nu wel of niet? Je staat op de misschien-lijst..
pi_108258428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze krijgt gewoon een PM, of ze wil of niet.

Beetje peer pressure kan geen kwaad.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:54 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108258451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien is goed ja, ik weet het namelijk nog niet.
pi_108258699
Voor degenen die niet weten waar de Winkel is:

klik:

http://g.co/maps/v5bfj
pi_108259686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Chawi het volgende:

Hier nog een vrouw die de hele week tussen de mannen zit. :)
pi_108265602
En jij staat op het vrijwel zeker lijstje *O*
pi_108279199
Utrecht is beter voor mij, dus zet mij maar bij 'Misschien'.

Hoever is het lopen vanaf Utrecht CS naar WvS?
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:37 #278
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108279660
Goede locatie ... ! Ik parkeer m'n auto in stadsdeel Oost (want gratis parkeren) en loop de resterende 2,5 km wel :+
pi_108279668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Utrecht is beter voor mij, dus zet mij maar bij 'Misschien'.

Hoever is het lopen vanaf Utrecht CS naar WvS?
10 minuutjes ofzo...

Langs de Stairway lopen, onderweg zie je nog een stadskaart mocht je nog twijfelen of geen Google Maps op je mobiel hebben.

Loop gewoon dan richting de Dom, kan niet missen :)
pi_108279695
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Goede locatie ... ! Ik parkeer m'n auto in stadsdeel Oost (want gratis parkeren) en loop de resterende 2,5 km wel :+
Of je pakt even een bus, dan ben je er ook zo :)
pi_108281967
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

10 minuutjes ofzo...

Langs de Stairway lopen, onderweg zie je nog een stadskaart mocht je nog twijfelen of geen Google Maps op je mobiel hebben.

Loop gewoon dan richting de Dom, kan niet missen :)
Ik ben maar 1x in Utrecht geweest, maar dat was in een buitenwijk. Ik zie wel. Ik heb niet eens internet op m'n telefoon :P
pi_108282364
Dan wil ik je niet eens leren kennen :|W ;)
pi_108282415
Ik heb ook geen internet op mijn telefoon. Ik maak wel een printje van google maps.
pi_108282738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef Chawi het volgende:
Dan blijf ik wel thuis ;(
pi_108282786
Is Utrecht nog steeds half opengebroken? Had er een paar maanden geleden eens een date waarbij ik véél te laat kwam door het omrijden. :( Nam ze me niet in dank af.
pi_108283717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is Utrecht nog steeds half opengebroken? Had er een paar maanden geleden eens een date waarbij ik véél te laat kwam door het omrijden. :( Nam ze me niet in dank af.
Logisch. Maar daar kon jij ook verder niks aan doen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:41:31 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108284174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stom wijf dan. :{w
pi_108284911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef Chawi het volgende:
Een hovenier is handig hoor ;)
pi_108285086
Ik denk dat ik wel kom naar de meeting. Heb dr nog wel zin in eigenlijk. :)
Nog mensen uit omgeving Rotterdam die ook gaan?
pi_108285273
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Stom wijf dan. :{w
Wat een taalgebruik o|O

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een hovenier is handig hoor ;)
Hij zal best handig zijn, maar of hij voor mij handig kan zijn?
In ieder geval, zou het sowieso handig zijn als hij stopt met zijn smoesjes om niet te hoeven komen :D
pi_108285530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Bombshell het volgende:
Ik had begrepen dat je sowieso kwam, zo had ik je op de lijst gezet..
pi_108285863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat je sowieso kwam, zo had ik je op de lijst gezet..
Had gezegd dat ik nog wel naar een meeting wilde. Verder moest ik even kijken waar en wanneer het zou worden gehouden. Maar het komt opzich wel uit. So im there!
pi_108291781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Bombshell het volgende:
Ik heb dan al andere plannen.. maar ik wens jullie veel plezier! :)

Leuk dat er alsnog een meeting georganiseerd is en er genoeg mensen lijken te komen.
pi_108294033
Hoi Allemaal,

Ik zal ook maar eens een lijstje posten. Who Knows.

Waar woon je?
Eindhoven

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ik ben iemand die graag sociaal bezig is, gezellige dingen doet en goede gesprekken voert. Ik heb het e.e.a. meegemaakt en ben hierdoor vaak tussen wal en schip beland. Dingen als onzekerheid zijn mij dus niet onbekend. Daarbij stotter ik ook nog eens (hé toch), maar ben ik ergens vertrouwd dan valt dit vaak amper op. Ik ben sinds een tijd (thanks to some help) bezig een inhaalslag te maken, omdat ik wil gaan genieten. Ik zie mezelf verder als een open minded, relaxed persoon met veel levenservaring.

Ik heb mijn contacten, maar dit mogen er best wat meer worden. Of het nu is voor een sporadische afspraak is of een vast contact. Dat laat ik op zijn beloop.

Werk en hobbies?
Vanwege dat "wal en schip" verhaal heb ik momenteel geen werk. In de tussentijd staat er ook nog heel wat op de planning en daarna hoop ik dat proces weer in te gaan. Ik ben gek op muziek; ik speel gitaar en zingen doe ik ook graag. Ik houdt van bijna alle genres maar rock en metal staan toch wel bovenaan.

Daarbij houdt ik van/ben geinteresseerd in; tekenen, lezen, fitness, vechtsport, dieren, natuur, filosoferen, spiritualiteit en nog veel meer :) Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

Hoe bereik je mij?
Door mij te PM-en of door hier te posten natuurlijk ;)

Greetz
"Man is a pupil, pain is his teacher"
pi_108299010
Nou, ik zie de bomen door het bos niet meer, en jullie wellicht ook niet. Misschien is deze ook iets voor de volgende OP?

Hieronder een overzicht van de users die moeite hebben genomen, zich uitgebreid voor te stellen, incl. mijzelf.

Ik heb geprobeerd de mensen per regio beetje bij elkaar te zetten, zodat je weet wie er in jouw buurt wonen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:06 schreef LostInSpace het volgende:
.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)

TS begint:

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Ik ben iemand die altijd teveel met zijn eigen dingen bezig is geweest en daardoor minder contacten heeft dan hij eigenlijk zou willen. Anderzijds ben ik ook wel een einzelgänger, wat dit soms moeilijk maakt voor mij (ik vind het ook prettig om alleen te zijn). Het liefst leer ik dan ook mensen kennen die het ook leuk vinden om af en toe af te spreken, maar niet meteen verwachten dat je ze elke week ziet.

Overigens heb ik wel mensen die ik regelmatig zie, zoals mijn vriendin, mensen van mijn werk en sport, en mijn familie. Dus zo eenzaam ben ik ook weer niet en ik heb het soms voor mijn doen zelfs druk. Het neemt echter niet weg dat het leuk is om nieuwe mensen te leren kennen en dat dit topic misschien andere mensen helpt :)

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT als software developer. Mijn hobby's zijn computers, gitaar spelen en ik heb een passie voor muziek. Voornamelijk rock en blues.

Daarnaast doe ik aan tafeltennis en fitness.

Ook vind ik het leuk om van alles te lezen over de natuurwetenschappen, het universum, doemscenario's te bedenken, enzovoorts :)

Ja sorry, ik ben een archetypische en eigenwijze nerd geek :P

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Oke! :)

Waar Woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Woon sinds enige tijd in Rotterdam en wil wat nieuwe contacten opdoen gaan doen. Heb zelf vrienden maar mn sociale leven kan wel een boost gebruiken. Vind het niet erg om alleen te zijn maar wat vaker een biertje gaan drinken of een optreden/concert bezoek is altijd leuk!

Werk en Hobby's?
Werk in de dienstverlening. Hoe van sporten, fitness en tennis. Ook hou ik van reizen. Heb een brede muzikale interesse.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef cafpow het volgende:

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?

Werk en hobbies?

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Contender het volgende:
Waar woon je?
Vlaardingen

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen en zo af en toe wat leuks af te spreken.
Heb een relatie waar ik leuke dingen mee doe en zie vrienden af en toe. Maar merk wel dat de meeste minder zin hebben weg te gaan. Geen tijd, geen geld of geen behoefte meer aan. Dat vind ik soms toch wel jammer.

Werk en hobbies?
Hou me bezig met technische administratie op een raffinaderij.
Ga graag naar de bioscoop, hou van fotografie, soms wat motorrijden en verder vind ik vrij veel leuk om te doen.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef FerryNL het volgende:
Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?

Werk en hobbies?

Eigenlijk vind ik heel veel leuk om te doen en te ondernemen. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Waar woon je?
Delft.

Hoe oud ben je?
26 jaar.

Omschrijving?
Man, slechthorend, derhalve draag ik gehoorapparaten. Als iemand niet al te onduidelijk praat kan ik prima communiceren. Qua karakter ben ik stil (vooral in gezelschap met onbekende mensen), afwachtend en een kat-uit-de-boom-kijk type. Ik doe mee omdat ik wel wat sociale contacten kan gebruiken, want na mijn werk kom ik weinig buiten. Ik heb 1 oude vriend waar ik soms mee afspreek, maar voor de rest onderneem ik zelf weinig, en daar wil ik dit jaar verandering in brengen. Het kan geen kwaad om eens nieuwe mensen te leren kennen.

Werk en hobbies?
Hovenier (goh, verrassend!). Hobby's: lezen, schrijven, gamen. Ik ben wel voor alles in, ben meegaand en makkelijk. Qua muziek hou ik van Melodic Death Metal, Folkmetal, Hardrock en Blues.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk initiatief :) Mijn sociale netwerk zou ook wel een kleine upgrade kunnen gebruiken :+

Wie ben ik?
Vrouw, 31 (bijna 32) uit Gouda.

Waarom meld ik me hier
Ben regelmatig verhuisd in mn twintigerjaren en heb op veel plaatsen niet lang genoeg gewoond om sociale contacten op te doen. Daarnaast zijn contacten verwaterd of uit elkaar gegroeid, vaak ook vanwege afstand. Ik werk fulltime en je komt dan toch minder makkelijk in contact met anderen merk ik.

Wat doe ik?
Ik ben eindverantwoordelijke voor de marketing/communicatie van een non-profit organisatie :)

Jemig, dat weet ik nooit zo goed. Ik doe aan spinning, houd van een glaasje wijn, goed gesprek, slap ouwehoeren, droge humor, met vrienden afspreken, bankhangen, gamen.

Wat zoek ik hier?
Kijken of er mensen zijn met wie er een vriendschappelijke (ik ben niet op zoek naar een relatie, die heb ik en daar ben ik prima tevreden mee) klik is en met wie je gewoon leuk contact hebt, mee afspreekt, etc.

Hoe bereik je mij?
PM en hier :).
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 08:50 schreef kipptje het volgende:
Omdat ik in het andere forum ook maar net buiten de boot val dan maar hier even rondneuzen

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
Bijna 25

Omschrijving?
Heb een lieve vriend, maar mn vriendinnen en ik zijn helaas onze eigen wegen ingeslagen. Nu zoek ik gewoon mensen om gewoon weer lekker mee te kunnen kletsen en/of shoppen/naar de bios gaan

Werk:
Toetsadviseur bij de opleiding geneeskunde, maar ambities om ooit een baan in het hbo onderwijs te vinden

Hobbies:
Veel sporten (korfbal, zwemmen, skien). Soms hersenloos op de ps3 spelen en filmpjes kijken (thuis of in de bios) met een grote bak popcorn!

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef zipper4u het volgende:
Hier een update van ikkes:

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
38 (sinds eind november)
Lengte 180 cm en 83 kilo aan de haak.

Omschrijving?
Ben een type wat liever binnen is dan buiten, heb weinig vrienden of mensen waar ik mee omga.
Dit is mijn hele leven al gaande, en heb er nooit mee gezeten.
Ben ook vrij verlegen bij mensen die ik voor het eerst zie, beetje kat uit de boom kijken, mensen die ik een beetje / beter ken, word ik wel wat opener tegen, maar dat ligt ook aan de persoon.

Ik zit niet op een sport of iets anders wat je regelmatig naar buiten lokt. Heb ook geen hond ;) , wel katten.
Ben wel van plan om op een sport te gaan (verdedigingsport), maar heb ook nog een deeltijd HBO Informatica studie en ben bang dat beide net iets teveel gaat worden voor ‘opa’.
Maar kan wel de poging wagen en zie hoe dat dan gaat

Ben geen uitgaanstype, weet dat er cafe’s en bioscopen bestaan >:) , maar gelukkig is er ook Fok!.. *O*
En heb een WII :P

Om te voorkomen dat ik straks echt een of ander trauma/fobie krijg ofzo, vond ik het tijd worden om meer de deur uit te gaan, of iig wat meer contract opbouwen met ‘vreemde’ mensen (niet enge mensen…).

En gelukkig zijn er meer mensen van mijn leeftijd en jonger die wat eenzaam zijn of vereenzamen, dacht altijd dat ik zo vaag was. Ik leur al een tijde op Fok en Tweakers, en toen ik dit topic zag, dacht ik: waarom niet?

Even een aanvulling op de bovenstaande tekst:

Ben niet aan de pillen ofzo, RIAG nog nooit van binnen gezien, en heb een eigen appartement (oke, huur, maar wel dak boven me), en heb een auto.
Ben ook geen homo ofzo, heb ook geen relatie en weet dat er ook vrouwen bestaan :9

Relatie vroeger wel gehad, zelfs samengewoond, maar na 3 jaar weer op mezelf gaan wonen, werd gek!!!!
Nog steeds kontakt met me ex, is nu een hele goede vriendin (geen GWB) die ik regelmatig zie en spreek, ook wegens haar ziekte trouwens, geen enge ziekte, maar hartje wat teveel en voor te lange tijd stress heeft gehad dankzij haar ex, dit is ontstaan voordat ik haar leerde kennen.

Ben dus niet op zoek naar een relatie (lees samenwonen, kids, elke zondag schoonouders, elke woensdag blabla) maar als ik iets tegenkom wat daar tussenin zit, wie weet.

Werk:
systeembeheerder / helpdesk VMBO school

Hobbies en interesses:
voetbal (tv) beetje spelen met pc’s, geen games, maar in elkaar bouwen ed., boeken lezen (lectuur), koken vind ik ook wel grappig en af en toe wat vervangen / repareren aan mijn auto Citroen Xantia.

Hoe kan ik jou bereiken?
Ik heb geen: Facebook, Hyves,Twitter en en de rest.
Ik heb wel: email…
En je kan in dit topic wat zeggen of anders via PM.

Dit was het geloof , mochten er nog vragen zijn, ik lees het wel :W
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Ichiko het volgende:
Ach, waarom ook niet. Wie weet wat het oplevert.

Waar woon je?
Den Haag (Zuid)

Hoe oud ben je?
26 jaar

Omschrijving?
Ik ben een rustig, ruimdenkend en leergierig persoon.
Rustig, omdat ik niet bepaald een feestbeest ben. Ik geef de voorkeur aan een filmpje pakken, bankhangen of lekker een drankje en een hapje doen bij iemand thuis. Ik wordt niet snel boos, ben eerder bescheiden (niet verlegen) dan uitgesproken, en ik hou wel van een goed gesprek.
Ruimdenkend, omdat ik open sta voor veel verschillende dingen en personen. Er zijn maar weinig mensen waar ik niet goed mee om kan gaan. Daarmee is zeker niet iedereen direct een vriend, maar ik kan makkelijk met andere mensen samenwerken. Bovendien zal ik nooit iemand veroordelen vanwege andere religie, geaardheid, milieu, of wat dan ook. Daarnaast sta ik open om nieuwe ervaringen op te doen, zoals tijdens reizen een cultuur ontdekken of spontaan een nieuwe sport uitproberen.
Leergierig, dat is lastig uitleggen. Ik ben absoluut geen studiebol (ik worstel nu nog steeds met een avondstudie). Maar ik wil graag dingen goed doen en wil daarom vaak iets tot in details begrijpen. Op mijn werk uit zich dat vooral door diverse collega's te vragen hoe een bepaald systeem in elkaar zit, ook al heb ik die info niet nodig voor het probleem waar ik mee bezig ben. Maar ik vind dat dan gewoon prettig om te weten.

Waarom hier een berichtje?
Ik heb wel vrienden, maar die zie ik niet meer zoveel als ik graag zou willen. Voornamelijk vanwege de afstand. Door mijn drukke baan in combinatie met de afstand moet ik deze 'bezoekjes' altijd plannen. Het lijkt mij daarom leuk als ik weer eens iemand, of wellicht zelfs 2, personen kan leren kennen waarmee ik gewoon spontaan iets kan ondernemen of kan langs komen.

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT. Voornamelijk in hoek van projectmanagement en servicemanagement.

Hobbies in de zin van wekelijkse bezigheden heb ik niet. Ik hou wel erg van reizen (Azie, Zuid-Amerika, Scandinavië), ik ga graag op wintersport om te snowboarden en ik kijk graag naar films.

Hoe kan ik jou bereiken?
Stuur mij maar een PM. Dan maken we via PM of via email wel nader kennis met elkaar :)
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:57 schreef Godshand het volgende:
Waar woon je?
Leiden

Hoe oud ben je?
Net 35+, vorige maand 36 geworden (dus als dit niet kan, hoor ik het wel).

Omschrijving?
Iemand die houdt van de goede dingen in het leven: muziek, dansen, gitaar spelen, drummen, eten&drinken, op de racefiets zo snel mogelijk gaan, de liefde, gamen met meerdere mensen (alleen vind ik saai tegenwoordig), vakantie vieren en mensen verzamelen voor zaken zoals BBQ, picknick etc. Niet te beroerd om een potje te filosoferen over allerlei zaken. Op zijn tijd door de natuur lopen, maar hou wel van de stad (hoewel je de files in de Randstad wel eens zat wordt). Weer single, maar dat loopt wel los, alles heeft zo zijn voor- en nadelen :)

Werk en hobbies?
Ik werk als arts in een ziekenhuis in Amsterdam en daarnaast draai ik bereikbaarheidsdiensten voor een verpleeghuis in Zeeland. Ben geen gespecialiseerd arts, voorlopig vind ik dit vrije leven wel lekker.

In mijn vrije tijd graag met muziek bezig, alleen thuis met mijn gitaar of (als ik er weer 1 vind) in een bandje. Soms ook jammen in de kroeg. Gewoon met mensen in de kroeg zijn is ook leuk trouwens. De muzieksmaak is alternatief, metal, blues en verder alles wat goed is. Om geen vette bierzeug te worden, en de uitdaging met mijzelf aan te gaan, fiets ik voornamelijk in de lente en zomer op de racefiets.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, DM (als ik online ben) en door te posten in dit topic.
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zal ik het lijstje dan ook maar invullen?

Waar woon je?
Amstelveen

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Sociaal, geen uitgaanstype hoewel ik soms wel hou van een beetje dansen, ik hou niet van dronken mensen dus écht wild de stad in gaan zit er niet echt in.

Werk:
Deels in de zorg en deels iets met fotografie

Hobbies enzo:
Fotografie, gamen, af en toe een filmpje kijken ofzo, muziek, heb lang paard gereden maar daar inmiddels om onduidelijke redenen mee gestopt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of via het topic
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Retronix het volgende:
Hola!

Wie ben ik?
31 jarige jonge man uit omg Amsterdam

Wat doe ik?
Ik produceer, verzamel en mix elektronische muziek, en ik werk bij een postorderbedrijf/drukkerij in Amsterdam om mijn rekeningen te kunnen betalen.

Sport(zwemmen), elektronische muziek, internet/pc gaming(Bf3), familie/vrienden, en natuurlijk veel leuke mensen leren kennen!

Wat zoek ik hier?Mensen met dezelfde interesses om gewoon eens te kijken of er leuk vrijblijvend slap geouwehoerd kan worden, uitgaan, gedeelde hobby's interesses uitvoeren enz etc.

Hoe bereik je mij?Door me een pm te sturen, en ALLEEN MOOIE JONGE VROUWEN mogen reageren..! Nee, dat was een FLAUW en STOM geintje.. ;)

Ciau!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:18 schreef Kimsywimsy het volgende:
Waar woon je?
Amsterdam (omg.)

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Studente, altijd druk bezig met van alles, ben nooit echt verveeld ofzo, heel chaotisch en soms een beetje stil als ik je nog niet goed ken.

Ik spreek regelmatig af met mensen, maar helaas mis ik nog wel een aantal vrienden in omg. Amsterdam om eens af en toe wat mee af te spreken voor de gezelligheid (zonder dat ik 2 uur of langer in een trein zit). Ben geen feestbeest maar sla een uitnodiging ook niet zo snel af maar meer een bioscoopliefhebber, marktje hier en daar, beetje winkelen etc.

Werk en hobbies?
Studeer momenteel forensisch onderzoek, werk 1-2 dagen in de week. Computerverslaafd, helaas. Zou wel wat minder mogen ;) Games, zowel console als pc. Heb hier 2 gitaren staan waar ik wanhopig op oefen maar nog niet goed genoeg in ben ivm tijdnood en andere bezigheden.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Jessy80 het volgende:
Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
31(maar voel me soms nog 20!)

Omschrijving?
Het lijkt me leuk om gezellige mensen te leren kennen. Gewoon om mijn vriendenkring wat uit te breiden, om eens te gaan stappen, winkelen of wat anders leuks.

Ik ben niet iemand die 'zomaar' op mensen afstapt en kan best best verlegen zijn in het begin(vandaar ook dat ik het eens via deze weg probeer). Maar als ik eenmaal iemand ken, kan ik heel gezellig zijn!

Ik zat al een tijdje te twijfelen om mezelf bij FOK aan te melden, toen ik dit topic zag heb ik het toch maar gedaan Ben dus helemaal nieuw hier!

Werk en hobbies?
Ik werk met kinderen, wat ik ontzettend leuk vind om te doen. Maar mijn grootste hobby is mijn paard, waar ik de meeste tijd in steek.
Ik ga ook graag lekker uit eten, een filmpje pakken, winkelen, of uitgaan. Ik hou van verschillende muziek stijlen van 80's, 90's tot r&b, ook ga ik graag naar dance festivals in de zomer.
Thuis ben ik vaak aan het internetten, gamen(wii of pc) of lekker een filmpje kijken.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of door te posten!
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef Zihuatanejo het volgende:
Leuke initiatief LostInSpace!

Waar woon je?
Nijmegen

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Tja, vind mezelf beschrijven altijd moeilijk. Ik ben iemand die probeert een actieve leven te leiden door culturele dingen te bezoeken, aan sociale activiteiten deel te nemen of hobbies te beoefenen.

Ik vind mezelf niet eenzaam, maar veel mensen uit kennissenkring zijn een beetje aan het settelen of hebben gewoon geen interesse of energie meer om zo vaak de deur uit te gaan en iets leuks te ondernemen als ik. Dus lijkt me daarom wel leuk om nieuwe contacten op te doen. Hoeven uiteraard geen boezemvrienden te worden die elkaar elke week moeten zien.

Werk en hobbies?
Ik werk in de financiele dienstverlening in Utrecht. Ik hou van reizen, films kijken, fotograferen, toneel of cabaretvoorstellingen bezoeken. Sinds kort doe ik ook aan klimmen. Doe regelmatig ook wat vrijwilligerswerk.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef TripleS het volgende:
Waar woon je?
Omgeving Doetinchem

Hoe oud ben je?
23 jaar

Omschrijving?
Ondanks een leuke vrienden/kennissenkring zou ik wat nieuwe contacten willen opdoen in de omgeving waar ik nog maar weinig mensen ken.
Stappen, uit eten gaan, naar de sauna enz. Dat zijn de dingen die ik wel graag zou willen doen.

Werk en hobbies?
Momenteel studeer ik, werk in de GGZ en ben 'parttime moeder' .
Ik kan eindeloos filosoferen maar tegelijkertijd ben ik ook wel een nuchter persoon en verder sta ik altijd open voor het ontdekken van leuke bezigheden.
Echte hobby's heb ik eigenlijk niet , het is maar net waar ik zin in heb :D

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Chawi het volgende:
Oke, zie dat het echt om het leren kennen van nieuwe mensen is. Dan hierbij mijn duit in het zakje :)

Waar woon je?
In de buurt van Amersfoort

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving?
LAT relatie. Werken doe ik omdat het moet. Hond + Bos = Genieten. Makkelijk in omgang.

Werk:
Global Process Owner bij groot ICT bedrijf. Dit houdt in; het aansturen van een proces (ITIL) over de keten wereldwijd. Oftewel een nerd met sociale skills ;-)

Hobbies:

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM, daarna zien we wel :D
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
Dit soort initiatieven vind ik echt top ^O^

Waar woon je?
Apeldoorn

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ben best wel een sociaal dier en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen of dingen te doen die mijn vrienden niet doen. Of om juist iets te doen met iemand die door omstandigheden sociaal niet zo veel te doen heeft. Zo ben ik dan ook wel weer :P

Werk:
Projectmanagement

Hobbies en interesses:
Mijn vrijwilligerswerk bij het poppodium, soms wat gamen (op de 360), concerten (ik vind heel veel leuk), feestjes...Tsja, veel wat zich buiten mijn huis afspeelt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM. Of hier iets roepen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

Waar woon je?
Flevoland

Hoe oud ben je?
28, bijna 29 jaar

Omschrijving?
Vrolijke normale jongen die niet rookt en voornamelijk een gezelligheidsdrinker is. Heb een hele lieve vriendin al meer dan 5 jaar, dus niet op zoek naar een relatie. M'n vriendin komt oorspronkelijk uut Grunn en daarom willen we graag naar Groningen verhuizen, maar door omstandigheden kan dat nog niet. Ken daar wel wat mensen, maar het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om bijv. mee te gaan sporten (squashen/fitness) of iets met fotografie te doen of gewoon gezellig mee op stap te gaan. Ik kan goed luisteren, maar ook gezellig kletsen. Discotheek/kroeg vind ik allemaal wel leuk om te doen, ben alleen geen kroegtijger :D

Werk en hobbies?
Ben IT-er, voornamelijk bezig met packaging/virtualisatie. Prive ben ik er wat minder mee bezig natuurlijk. :D Ben wel met fotografie bezig als ik tijd heb. (altijd te weinig tijd voor lijkt het wel!) Ook ben ik redelijk filmgek en is m'n muzieksmaak behoorlijk breed (snow patrol/air traffic/cold play/DnB/DJ Tom Harding/Fatboy Slim/Sade/Phil Collins/etc,etc,etc,etc..). Ik probeer wekelijks ook te fitnessen soms te squashen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Voorlopig eerst via hier?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, lijstjestijd dus:

Waar woon je?
In de buurt van Utrecht.

Hoe oud ben je?
35 jaar.

Omschrijving?
Een 1.87 cm lange en 80 kilo wegende cynische klootzak, die voorzien is van een goede dosis relativeringsvermogen en een zwak heeft voor zwarte ( maar vaak ook gortdroge) humor.

Ik heb een zoontje van (bijna) 3 die om het weekend bij me is en die is nog wat te jong om me samen mee compleet van de kaart te gaan zuipen in de kroeg, vandaar. Deurbeleid.

Ik sta er eigenlijk altijd wel voor open om nieuwe mensen te ontmoeten. Leuk initiatief dus wat mij betreft!

Werk en hobbies?
Technieksector. Qua hobbies nogal een muziekfreak (met name grunge en alternative rock) en een movie buff (thrillers, horror). Gamer (ps3, momenteel aardig verslaafd aan Skyrim). Dol op slap ouwehoeren, goed eten, roken en drinken, zowel binnen als buiten de kroeg.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM en uiteraard door te posten in dit topic.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Hayao het volgende:
.

Waar woon je?
Midden NL

Hoe oud ben je?
26 jaar

Omschrijving?
Heel lastig, merk ook dat veel mensen me op een bepaalde manier kennen en daardoor een soort van verkeerd beeld van me hebben. Ik kan bijvoorbeeld voor de ene persoon en situatie engelen geduld hebben en bij de andere juist onmiddelijk ontploffen. Om maar een voorbeeld te geven.

Werk en hobbies?
Ik werk als product manager. Ik voetbal actief in een selectie elftal.
Heb eerder daarnaast ook gemotorcrosst en gegolf, nu geen tijd meer voor.
Techno feestjes vind ik leuk maar een leuke kroeg ben ik ook voor te porren.

Eigenlijk interesseren heel veel dingen mij. Daardoor ben ik bijvoorbeeld zo ook op dit forum terecht gekomen. Leuk om te vermelden is denk ik dan de dingen die ik leuk vind en die veel vrienden van mij niet weten en als ze het weten vinden ze het raar.
Comics, Anime films, Transformers G1, Documantaires en zo lijk je dan gelijk eentje uit the big bang theory.

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?

Werk:

Hobbies:

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:

Waar woon je?

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?

Werk en hobbies?

Hoe kan ik jou bereiken?
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:19 schreef scrub_nurse het volgende:
ik val net buiten de boot,maar of dat zo erg is?

Omgeving:
Sittard

Leeftijd: 36

Omschrijving:
Ik heb een aantal vriendinnen die ik ieder ongeveer 1x per maand zie, dus het is niet zo dat ik niemand heb. Maar ik zou het wel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om wat leuke dingen mee te kunnen doen. Ik houd ervan om grapjes te maken,met soms wel een wat morbide kant. Ik ben alleenstaand, altijd geweest ook. Door allerlei voornamelijk psychische toestanden in het verleden is er nooit echt sprake geweest van een relatie. En de laatste 10-15 jaar ben ik inmiddels stabiel en helemaal klaar om mensen te leren kennen,maar ja hoe doe je dat? Ieder weekend in het cafe staan heeft absoluut niet mijn voorkeur, en alleen naar de film gaan oid dan leer je niemand kennen. Ik heb wel tijdens een aantal activiteiten vriendinnen gemaakt,maar de frequentie van die afspraken begint ook te dalen. Ik heb er soms moeite mee om een vriendschap te onderhouden, hoewel het met de tegenwoordige social media dit mij beter afgaat.

Interesses:
Ik ben vrijwel altijd vrolijk, meestal al vroeg wakker, zonder ochtend humeur, ga graag dan ook al vroeg op de dag doen. bv wandelen (maar niemand nu die dit graag met me meedoet,dus komt er niks van) ik vind het leuk om te gaan uit eten, koken voor iemand, bioscoop, theater, musicals bezoeken. Ik kijk graag naar crimi series, thrillers, humor en animatie.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef alexmeijer het volgende:
Waar woon je?
Sittard

Hoe oud ben je?
27 jaar

Omschrijving?
Ben iemand die gek is op discusseren, winkelen, films kijken, lol maken, uitgaan niet meer zoveel.
En ik ben heel erg slecht in met maken van omschrijvingen...

Werk en hobbies?
Ik heb een eigen winkel, hobby's: shoppen, auto rijden, autos, werken, computeren, reizen, geld uitgeven

Hoe kan ik jou bereiken?
MSN, ICQ, Facebook, Twitter, PM, IRC, Skype, Kik, Whatsapp, BBM,Touch, E-mail
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Waar woon je?
Deurne (20 km ten oosten van Eindhoven)

Hoe oud ben je?
27 jaar

Omschrijving?
Selectief gierig, soms iets te laconiek, ook enigzins een einzelgänger. Heb geen problemen met mijn grotendeels solo leven, maar besef tegelijkertijd ook dat (nieuwe) sociale contacten van belang zijn.

Werk en hobbies?
Ik werk in de documentaire informatievoorziening maar overweeg een koerswijziging qua werk. Dit mede vanwege het feit dat werkloosheid steeds op de loer ligt. De schoorsteen moet toch blijven roken en de hobby's gefinanciert ... Over hobby's gesproken, in mijn geval is dat reizen, skiëen (alhoewel beginnend), het weer en ook enigzins auto's.

Hoe kan ik jou bereiken?
Door te posten in dit topic, PM kan ook ... !
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef Cryptodome het volgende:
Hoi Allemaal,

Ik zal ook maar eens een lijstje posten. Who Knows.

Waar woon je?
Eindhoven

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ik ben iemand die graag sociaal bezig is, gezellige dingen doet en goede gesprekken voert. Ik heb het e.e.a. meegemaakt en ben hierdoor vaak tussen wal en schip beland. Dingen als onzekerheid zijn mij dus niet onbekend. Daarbij stotter ik ook nog eens (hé toch), maar ben ik ergens vertrouwd dan valt dit vaak amper op. Ik ben sinds een tijd (thanks to some help) bezig een inhaalslag te maken, omdat ik wil gaan genieten. Ik zie mezelf verder als een open minded, relaxed persoon met veel levenservaring.

Ik heb mijn contacten, maar dit mogen er best wat meer worden. Of het nu is voor een sporadische afspraak is of een vast contact. Dat laat ik op zijn beloop.

Werk en hobbies?
Vanwege dat "wal en schip" verhaal heb ik momenteel geen werk. In de tussentijd staat er ook nog heel wat op de planning en daarna hoop ik dat proces weer in te gaan. Ik ben gek op muziek; ik speel gitaar en zingen doe ik ook graag. Ik houdt van bijna alle genres maar rock en metal staan toch wel bovenaan.

Daarbij houdt ik van/ben geinteresseerd in; tekenen, lezen, fitness, vechtsport, dieren, natuur, filosoferen, spiritualiteit en nog veel meer :) Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

Hoe bereik je mij?
Door mij te PM-en of door hier te posten natuurlijk ;)

Greetz
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:39 schreef HaerdenC het volgende:
Waar woon je?
Loksbergen Belgie

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?

Werk en hobbies?

Hoe kan ik jou bereiken?

quote:
12s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef El_Matador het volgende:
Waar woon je?
Bogotá

Hoe oud ben je?
32 jaar (nog 3 dagen)

Omschrijving?

Werk:

Hobbies:

Hoe kan ik jou bereiken?

Als je interessant bent.
pi_108299437
Misschien is het handiger als mensen de info in hun fotoboek zetten en dat er in een volgende OP alleen een lijstje staat met username, leeftijd en plaats.

Want van zo'n verschrikkelijk lange post wordt het allemaal ook niet duidelijker :)
pi_108299735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef LostInSpace het volgende:
Misschien is het handiger als mensen de info in hun fotoboek zetten en dat er in een volgende OP alleen een lijstje staat met username, leeftijd en plaats.

Want van zo'n verschrikkelijk lange post wordt het allemaal ook niet duidelijker :)
Of we openen een Wiki. Ik vind het wel mooi dat het nu zo allemaal bij elkaar staat.

Sommige users posten nauwelijks, dus die vergeet je dan alweer... :{
pi_108300038
Zuid Holland:

Bombshell, 30, Rotterdam
cafpow, 25, Rotterdam
Contender, 25, Vlaardingen
DeHovenier, 26, Delft
FerryNL, 25, Dordrecht
Godshand, 36, Leiden
Ichiko, 26, Den Haag
kipptje, 25, Den Haag
LostInSpace, 31, Rotterdam
XcUZ_Me, 31, Gouda
zipper4u, 38, Den Haag

Noord Holland en Flevoland:

Jessy80, 31, Amsterdam
Kimsywimsy, 25, Amsterdam
Pien85, 26, Amstelveen
Retronix, 31, Amsterdam
Rutger1983, 28, Flevoland

Utrecht en Gelderland:

Chawi, 32, Amersfoort
Hayao, 26, Midden NL
Hungry_Joe, 35, Utrecht
Mystikvm, 26, Apeldoorn
TripleS, 23, Doetinchem
Zihuatanejo, 31, Nijmegen

Limburg:

alexmeijer, 27, Sittard
scrub_nurse, 36, Sittard

Groningen:

Comp_Lex, 25, Groningen
Mini_rulez, 25, Groningen

Noord Brabant:

Cryptodome, 31, Eindhoven
MissionPhailed, 27, Deurne

Buitenland:

El_Matador, 32, Bogota
HaerdenC, 31, Belgie

..

Behoorlijke lijst trouwens :)

quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of we openen een Wiki. Ik vind het wel mooi dat het nu zo allemaal bij elkaar staat.

Als daar behoefte aan is, mag je van mij een wiki openen hoor :D Maar dan moet iemand dat ding ook onderhouden en dat zie ik zo snel niet gebeuren.
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:29:11 #299
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108300086
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sorry ik heb ook nog een beetje een leven. :@ ;(
pi_108300174
Bogotá is trouwens de hoofstad van Colombia, dus geen land, LiS ;)
pi_108300220
Op naar het volgende deel :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')