Optie B! Haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
A. Ze heeft nog niet al haar oude contacten gedumpt
B. Ze is nog 24
Okee. De Oudegracht is wel bereikbaar vanaf het station. Moeten we er strak om 19:30 zijn of is er wat speling? Het lijkt me handig als er gewacht wordt van 19:15 tot 19:45.quote:
Nog een specifieke in gedachten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:49 schreef Godshand het volgende:
Keer geen Stairway ,laten we een niet te drukke tent op de Oudegracht nemen(in Utrecht dus)
Ik ben vaak wel op de Oudegracht geweest, maar weet niet hoe die tenten allemaal heten. Flater's waar Ronald Giphart kwam, is altijd stampvol.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:56 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Nog een specifieke in gedachten?
Ik dacht zelf eerst aan Oliver. Maar ik ga in Utrecht niet zo vaak uit.
Ik denk dat op vrijdag de meeste tenten vol zullen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben vaak wel op de Oudegracht geweest, maar weet niet hoe die tenten allemaal heten. Flater's waar Ronald Giphart kwam, is altijd stampvol.
Gewoon 1 vaste plek afspreken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik denk dat op vrijdag de meeste tenten vol zullen zijn.
Nog een ander probleem als het druk is: Hoe vinden we elkaar? Gaat er iemand met een bord staan?
OK, als we voor de Oudegracht gaan, wil ik voorstellen bij de ingang van de Winkel van Sinkel af te spreken. Dat is een vrij grote, herkenbare cafe. En naar mijn ervaring is die cafe niet snel stampvol.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon 1 vaste plek afspreken...
Als je een smartphone hebt, kan je ook posten hiero...
Dat kan. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus ik laat dit even aan anderen over.quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:17 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
OK, als we voor de Oudegracht gaan, wil ik voorstellen bij de ingang van de Winkel van Sinkel af te spreken. Dat is een vrij grote, herkenbare cafe. En naar mijn ervaring is die cafe niet snel stampvol.
De Winkel is prima. Google Maps wijst je de weg welquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus ik laat dit even aan anderen over.
Ik wil wel vanavond een PM naar alle geīnteresseerden sturen met informatie over hoe laat en waar. Dus graag hoor ik welke plek geschikt is.
Ach ja, laten het gewoon daar afspreken. We kunnen eventueel nog ergens anders heen gaan mocht iemand een beter idee of voorkeur hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben niet heel bekend in Utrecht, dus ik laat dit even aan anderen over.
Ik wil wel vanavond een PM naar alle geīnteresseerden sturen met informatie over hoe laat en waar. Dus graag hoor ik welke plek geschikt is.
Ok, ff de 25-30 jarigen (ongeveerquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dan zet ik de tijd ook op 19:30. Nachtnet gaat niet naar alle plekken, namelijk (zoals daar waar ik woon) en anders is er voor sommigen wellicht erg weinig tijd.
Als Supertuxx en automatic verschijnt, zijn jullie geloof ik met 4 vrouwen. Maar goed, er lopen ook zat vrouwen in de Winkel rond hoor (zijn alleen geen Fok!sters, of vinden jullie dat eng?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Chawi het volgende:
*Hoopt op nog wat vrouwelijk gezelschap, zit de hele week al tussen de mannen*
Godshand, is het daar wel veilig genoeg voor?
Ik ga altijd alleen met mannen om.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als Supertuxx en automatic verschijnt, zijn jullie geloof ik met 4 vrouwen. Maar goed, er lopen ook zat vrouwen in de Winkel rond hoor (zijn alleen geen Fok!sters, of vinden jullie dat eng?)
Ja kom je nu wel of niet? Je staat op de misschien-lijst..quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga altijd alleen met mannen om.Klinkt een beetje raar, niet dat vrouwen erg is ofzo.
Ze krijgt gewoon een PM, of ze wil of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja kom je nu wel of niet? Je staat op de misschien-lijst..
Misschien is goed ja, ik weet het namelijk nog niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja kom je nu wel of niet? Je staat op de misschien-lijst..
Hier nog een vrouw die de hele week tussen de mannen zit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Chawi het volgende:
*Hoopt op nog wat vrouwelijk gezelschap, zit de hele week al tussen de mannen*
Godshand, is het daar wel veilig genoeg voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |