abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2012 @ 15:30:27 #101
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107675534
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:

[..]

Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag :Y)
Nog nooit in Rotterdam geweest? Dan wordt het tijd voor een rondleiding :P

Ik kom weleens in Den Haag.. en in de zomer ook wel vaker in Scheveningen.
There is a long line down from heaven.
pi_107677600
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:

[..]

Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag :Y)
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Den Haag, maar ik vrees zoals zipper al aangeeft dat daar weinig animo voor zal zijn. Alleen ik, jij en zipper? Wellicht sommige mensen uit Rotterdam zoals de TS?

Rotterdam wil ik eventueel wel doen, maar gezien ikzelf vooral op zoek ben naar contacten waar ik spontaan iets mee kan ondernemen (indien het wat wordt met de vriendschap) heeft Den Haag mijn voorkeur.

Daarentegen is Rotterdam nu ook weer niet vreselijk ver, dus mocht een meet in Rotterdam wel levensvatbaar zijn zal ik daar wel aan mee doen denk ik.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:24:45 #103
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107677730
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Rotterdam wil ik eventueel wel doen, maar gezien ikzelf vooral op zoek ben naar contacten waar ik spontaan iets mee kan ondernemen (indien het wat wordt met de vriendschap) heeft Den Haag mijn voorkeur.
Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.

Wat dat betreft maakt het weinig uit of iemand naast je woont of op 20 minuten rijden.

Mensen hebben verplichtingen.. werk, sport, hobbies, partner, andere vrienden, etc. Ik kan meestal ueberhaupt maar 1 a 2 avonden in de week iets doen.. voor de rest zit ik vol. Maar dat neemt niet weg dat ik mij weleens eenzaam kan voelen en meer mensen wil leren kennen.
pi_107677875
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet. :)

Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.

Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel. ;) Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere :P). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen. :) Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…

Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Jammer dat je helemaal in Groningen zit. Op basis van je verhaal leek jij mij juist een interessant persoon om tijdens een meet te ontmoeten. :)
pi_107678623
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.

Wat dat betreft maakt het weinig uit of iemand naast je woont of op 20 minuten rijden.

Mensen hebben verplichtingen.. werk, sport, hobbies, partner, andere vrienden, etc. Ik kan meestal ueberhaupt maar 1 a 2 avonden in de week iets doen.. voor de rest zit ik vol. Maar dat neemt niet weg dat ik mij weleens eenzaam kan voelen en meer mensen wil leren kennen.
Tsja, daar heb je een punt. Wellicht is 'spontaan' iets te overdreven. Daar heb ikzelf ook een te druk leven voor. Maar ik zou het wel leuk vinden als ik hier mensen kan ontmoeten die ik in ieder geval met een grotere frequentie kan zien dan mijn huidige vrienden.

Bovendien zijn het nu allemaal losse vrienden waar ik mee contact heb. Ik weet niet of dat in de tijd van tegenwoordig nog mogelijk is, maar het lijkt me erg leuk om weer zoals vroeger een echt vriendengroepje te hebben.
pi_107682556
Een meet in Rotterdam lijkt me ook wel wat.. maar Utrecht/Den Haag vind ik ook prima.
Hoef ook niet beste vrienden te worden met iemand maar gewoon een biertje of een keer naar een optreden of wat dan ook heb ik wel weer wat vaker zin. Te meer omdat veel vrienden van mij verhuisd zijn richting de familie van hun vriendin en ook al lang in een relatie zitten.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:05:28 #107
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107684274
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?

[..]

Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.

EDIT: Zomaar nog wat andere ideeën, afgaand op de interesses van iedereen:

* Kookworkshop
* Geocaching
* Concert- en theaterbezoek
* Gewoon een avond stappen

Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Donderdagavond in Utrecht vind ik prima. Activiteitje vind ik een leuk idee! Maar hoeft niet over de top te zijn.

Dit topic gaat wel een beetje alle kanten op...

[ Bericht 0% gewijzigd door Zihuatanejo op 06-02-2012 19:11:02 ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:18:35 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107684990
Het maakt mij niet zoveel uit :) Woon in Gouda, werk in Den Haag, kom geregeld in R'dam en Utrecht is ook maar 20 mins van hier.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107685307
Woens- en donderdagen zijn voor mij een prima momenten in de week.. Alleen donderdag 16 feb en 1 maart kan ik niet.

Ik ben regelmatig voor mijn werk in Zoetermeer. Dus daar kan ik ook nog wel in meegaan.

Rotterdam ben ik geboren...maar al 22 jaar niet meer geweest. Dus wellicht ook wel weer eens leuk.
Ik heb een bezinepas van de baas. Dus mensen die mee durven rijden zijn welkom.

Oftewel, los van het weekend, redelijk flexibel..
A.s. donderdag kan ik dus ook. Maar sluit eventueel later aan i.v.m. een werkdag in Maastricht en ietwat latere thuiskomst dan normaal daardoor.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:59:21 #110
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107687104
Okee, voor aanstaande donderdag in Rotterdam.. even een lijstje maken:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi
- XcUZ_Me

Zijn er nog meer mensen die het aandurven? :D
pi_107688130
Oke ik ben dr sws bij.. ^O^
pi_107688533
Ik kom ook roffa donderdag dan, wel na vieren dan
pi_107689072
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef LostInSpace het volgende:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi
- XcUZ_Me

Zijn er nog meer mensen die het aandurven? :D
Rotterdam is toch echt te ver weg voor mij, ik sla deze over.
pi_107689248
Moet wel werken dus het liefst ergens in de avond..
Gewoon drankje doen lijkt me het best.
  maandag 6 februari 2012 @ 20:37:50 #115
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107689351
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Bombshell het volgende:
Moet wel werken dus het liefst ergens in de avond..
Gewoon drankje doen lijkt me het best.
Ik ook hoor.. ik ben sowieso pas om 6 uur thuis. Als het aan mij ligt spreken we af om 8 uur ofzo.
pi_107689706
Mmm. weet niet of ik donderdag kan.

Iig is Den Haag of Rotterdam voor mij geen probleem want ik woon er precies tussenin. En zo vaak kom ik niet in beide steden :P

Concert, stadbezoek en musua vind ik wel leuk om een keer te doen.
Children of the night. What music they make.
  maandag 6 februari 2012 @ 20:46:47 #117
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107689882
Jammer Rotterdam is voor mij iets te ver. Met huidige treinverkeer durf ik het niet eens aan.
pi_107690037
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer Rotterdam is voor mij iets te ver. Met huidige treinverkeer durf ik het niet eens aan.
Had ook graag aangesloten maar ik vind het ook ietsjes te ver weg.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107691892
Kan het ook in het weekend, of is iedereen voor de donderdag?
pi_107692022
Wacht, we hoeven ook niet allemaal naar Rotterdam.

Wie is er voor a.s. donderdag in Amersfoort? (komt mij iets beter uit aangezien ik die dag er al 400km op heb zitten?
pi_107692104
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef TripleS het volgende:

[..]

Had ook graag aangesloten maar ik vind het ook ietsjes te ver weg.
Aangezien wij in Gelderland wonen, misschien een idee om voor de mensen uit het oosten iets op te zetten binnenkort?
pi_107692128
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Chawi het volgende:

Wie is er voor a.s. donderdag in Amersfoort? (komt mij iets beter uit aangezien ik die dag er al 400km op heb zitten?
Dat is haalbaar voor mij, hoewel ik wel van OV afhankelijk ben. Ligt er dus aan of er nog treinen rijden.
  maandag 6 februari 2012 @ 21:29:10 #123
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107692465
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Chawi het volgende:

Prima. Ik ben ook OV afhankelijk.
pi_107693251
Ik val voor deze week in Rotterdam/den haag af, dat gaat niet lukken moet deze week teveel afronden voor school :)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:22:39 #125
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107698434
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef Jessy80 het volgende:
Kan het ook in het weekend, of is iedereen voor de donderdag?
Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm? ;)
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:13:15 #126
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_107708805
ik doe ook niet mee met de meet, te ver weg, ik kan niet, en ook niet zo mijn interesse. veel plezier!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:36:44 #127
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107709451
Voor een meet in Grunn sta ik wel open! :) Wil daar wel nieuwe mensen leren kennen :)
pi_107725949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:36 schreef Rutger1983 het volgende:
Voor een meet in Grunn sta ik wel open! :) Wil daar wel nieuwe mensen leren kennen :)
Tot nu toe zijn er pas 3 mensen uit die buurt, dus dat schiet nog niet heel erg op. Misschien kun je vast wat meer over jezelf vertellen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_107743378
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vind je van dit idee?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107743525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vinden jullie van dit idee?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:42:43 #131
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107743629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wil nog niet direct een meet doen voor alleen Groningen. Zeker niet als we maar met z'n 3en zijn. Het lijkt om beter om eerst even te kijken of er meer Fokkers wonen in Friesland-Groningen-Drenthe (a.k.a. Noord-Nederland). Als we zeg maar met een man of tien zijn, dan kunnen we misschien een meet regelen in de omgeving Drachten-Groningen-Assen denk ik. Wat vind je van dit idee?
Ik vind het enigszins hopeloos.

Je kunt beter binnenkort met 3 mensen afspreken dan misschien wel nooit met 10.
pi_107744098
Die 10 man was maar een voorbeeld, mag ook gerust iets minder zijn (7-8). Met drie man worden dingen iets te "persoonlijk" voor mij. Dan krijg ik sneller een "knijpend" gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben al geen prater dus dan wordt het een meet voor 2.5 man. Ik wil gerust met twee anderen op stap, maar als ik ze *echt* niet ken dan wordt het niks denk ik. Met een grotere groep heb ik minder last van mezelf, want dan ik me er gewoon in "mixen".
pi_107744424
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Aangezien wij in Gelderland wonen, misschien een idee om voor de mensen uit het oosten iets op te zetten binnenkort?
Dat lijkt mij een goed plan!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107744568
Gelderland is niet zo heel ver weg voor mensen die in het noorden wonen. Rotterdam is persoonlijk voor mij te ver weg, maar ik kan bijvoorbeeld in no time naar Arnhem komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:25:49 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107744806
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet. :)

Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.

Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel. ;) Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere :P). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen. :) Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…

Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Ik PM jou wel als ik weer eens ga winkelen in Groningen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:27:50 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107744854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Die 10 man was maar een voorbeeld, mag ook gerust iets minder zijn (7-8). Met drie man worden dingen iets te "persoonlijk" voor mij. Dan krijg ik sneller een "knijpend" gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben al geen prater dus dan wordt het een meet voor 2.5 man. Ik wil gerust met twee anderen op stap, maar als ik ze *echt* niet ken dan wordt het niks denk ik. Met een grotere groep heb ik minder last van mezelf, want dan ik me er gewoon in "mixen".
Whoa whoa, ik zou er nog bijna voor naar je meet gaan!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_107745191
Sorry, ik heb niks aan je reactie. Ik denk dat het beste is dat ik gewoon even ergens een keer heen ga. Hoe sneller ik uit mijn isolement kom hoe beter het waarschijnlijk met mij zal gaan :)
Ik ben gewoon nerveus en het is een gewenning "iets". Van alleen maar thuis zitten of aan het werk zijn ga ik toch alleen maar flippen.
pi_107745909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Sorry, ik heb niks aan je reactie. Ik denk dat het beste is dat ik gewoon even ergens een keer heen ga. Hoe sneller ik uit mijn isolement kom hoe beter het waarschijnlijk met mij zal gaan :)
Ik ben gewoon nerveus en het is een gewenning "iets". Van alleen maar thuis zitten of aan het werk zijn ga ik toch alleen maar flippen.
En anders iets doen waarbij je niet al te veel hoeft te praten, zoals de bioscoop? Zodat je tenminste een paar mensen een beetje kent daarna? :)

Zwolle zou voor mij ook nog wel te doen zijn trouwens.
pi_107748390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

En anders iets doen waarbij je niet al te veel hoeft te praten, zoals de bioscoop? Zodat je tenminste een paar mensen een beetje kent daarna? :)
Dat is een goed idee. Ik wil wel met twee anderen naar de bios.

quote:
Zwolle is voor mij ook uitstekend. Ik kan daar zo naar toe komen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:39:15 #140
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107748679
Waar woon je?
Loksbergen Belgie

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ben een zelfstandig ondernemer en heb reeds 10 jaar eigen zaak samen met een collega. Niet roker, niet drinker en heb een zoontje van 5.5 jaar. Ben een klusser en heb een voorliefde voor oude japanse wagens (niet overdreven heb er 2). Ik rij erg veel rond en ben groot Zweden fan, heb meegedaan aan de scancovery trial in 2012. Volg Nedelands nieuws meer dan het Belgische. Sta regelmatig in de keuken.

Werk en hobbies?
Ik werk in de IT dus en op zelfstandige basis. Gespecialiseerd in consultancy en web techniek. In het beetje vrije tijd dat er is kijk ik wel eens discovery channel. Ben niet echt nerd type, thuis staat de pc praktisch niet aan.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic... frietje komen eten kan ook zelfs op mijn kosten :) hahaha
http://www.facebook.com/haerden
email kan ook ... Cliff at MultiBox punt be

[ Bericht 4% gewijzigd door HaerdenC op 08-02-2012 13:47:02 (fb en mail) ]
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_107749113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:39 schreef HaerdenC het volgende:
Waar woon je?
Loksbergen Belgie

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Ben een zelfstandig ondernemer en heb reeds 10 jaar eigen zaak samen met een collega. Niet roker, niet drinker en heb een zoontje van 5.5 jaar. Ben een klusser en heb een voorliefde voor oude japanse wagens (niet overdreven heb er 2). Ik rij erg veel rond en ben groot Zweden fan, heb meegedaan aan de scancovery trial in 2012. Volg Nedelands nieuws meer dan het Belgische. Sta regelmatig in de keuken.

Werk en hobbies?
Ik werk in de IT dus en op zelfstandige basis. Gespecialiseerd in consultancy en web techniek. In het beetje vrije tijd dat er is kijk ik wel eens discovery channel. Ben niet echt nerd type, thuis staat de pc praktisch niet aan.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic... frietje komen eten kan ook zelfs op mijn kosten :) hahaha
http://www.facebook.com/haerden
email kan ook ... Cliff at MultiBox punt be

Je doet thuis bijna niks met je pc en je bent geen nerd, maar je hebt wel een mooie avatar :)
Welkom trouwens
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:12:11 #142
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107749735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je doet thuis bijna niks met je pc en je bent geen nerd, maar je hebt wel een mooie avatar :)
Welkom trouwens
doordat ik linux gebruik moet ik thuis geen 3 uur per maand voorzien om mijn pc te herinstalleren, tevens heb ik geen opstart en afsluit tijden van 10 minuten :) Klopt helemaal hahahaha
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:38:13 #143
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107752895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn er pas 3 mensen uit die buurt, dus dat schiet nog niet heel erg op. Misschien kun je vast wat meer over jezelf vertellen.
Waar woon je?
Flevoland

Hoe oud ben je?
28, bijna 29 jaar

Omschrijving?
Vrolijke normale jongen die niet rookt en voornamelijk een gezelligheidsdrinker is. Heb een hele lieve vriendin al meer dan 5 jaar, dus niet op zoek naar een relatie. M'n vriendin komt oorspronkelijk uut Grunn en daarom willen we graag naar Groningen verhuizen, maar door omstandigheden kan dat nog niet. Ken daar wel wat mensen, maar het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om bijv. mee te gaan sporten (squashen/fitness) of iets met fotografie te doen of gewoon gezellig mee op stap te gaan. Ik kan goed luisteren, maar ook gezellig kletsen. Discotheek/kroeg vind ik allemaal wel leuk om te doen, ben alleen geen kroegtijger :D

Werk en hobbies?
Ben IT-er, voornamelijk bezig met packaging/virtualisatie. Prive ben ik er wat minder mee bezig natuurlijk. :D Ben wel met fotografie bezig als ik tijd heb. (altijd te weinig tijd voor lijkt het wel!) Ook ben ik redelijk filmgek en is m'n muzieksmaak behoorlijk breed (snow patrol/air traffic/cold play/DnB/DJ Tom Harding/Fatboy Slim/Sade/Phil Collins/etc,etc,etc,etc..). Ik probeer wekelijks ook te fitnessen soms te squashen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Voorlopig eerst via hier?
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:32:01 #144
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107765688
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef LostInSpace het volgende:

- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi (spreekt liever af in Amersfoort)
- XcUZ_Me?
- Kroc
Wie van deze lijst komt er nog morgen?

Het idee is om bij de Oude Haven af te spreken om een uur of 8.

Stuur even PM met evt 06 nummer naar mij ter bevestiging.
pi_107766804
Mensen morgen gewoon naar Rotterdam komen!
Ben dr in ieder geval bij. :)
pi_107767169
Nee sorry, als ik pas om 8 uur daar moet zijn dan kom ik niet meer op tijd thuis. Ik ga niet even voor een uurtje meeting een uur of 5-6 in de trein zitten.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:24:14 #147
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_107769488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is een goed idee. Ik wil wel met twee anderen naar de bios.

[..]

Zwolle is voor mij ook uitstekend. Ik kan daar zo naar toe komen.
Dan wil ik best wel eens mee.
Fryslân <-> Groningen is de afstand ook niet.
Zolang het geen Twilight is vind ik het wel prima. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_107769922
Ik heb soms het idee dat Friezen iets tegen de andere Nederlanders hebben :P
Nee geintje, ik heb niets tegen Friezen.
Ik heb even gekeken wat er zoal in de bios draaide maar er zit niks voor mij bij.
Hmm, misschien die film met Craig, maar daar is ook alles mee gezegd.
pi_107782420
wie gaan er vanavond allemaal in Rotterdam? Ik kom mischien even langswaaien, maar weet het niet zeker..
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:29:20 #150
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107782760
175 km 2 uur rijden ... enkele rit ... door de week ga ik dat niet doen hahahaha
pi_107783863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

[..]

Dan wil ik best wel eens mee.
Fryslân <-> Groningen is de afstand ook niet.
Zolang het geen Twilight is vind ik het wel prima. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, niks tegen Friezen. :D

Er draaien best wat films die ik zou willen zien (Girl with the Dragon Tattoo, The Descendants, The Help, Sherlock Holmes ook nog wel :P) dus ik vind alles best.
pi_107786811
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:

[..]

Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm? ;)
Ik ben voor, wie nog meer?
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:40:27 #153
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107787216
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:

[..]

Leuk! I'm in!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:44:25 #154
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107791322
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef Jessy80 het volgende:

[..]

Ik ben voor, wie nog meer?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Leuk! I'm in!
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107796837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef Retronix het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..
Luxe problemen :P
pi_107801008
Haha, er zijn er toch wel meer die in zijn voor een meeting in Amsterdam of omstreken?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:43:48 #157
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107801539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Jessy80 het volgende:
Haha, er zijn er toch wel meer die in zijn voor een meeting in Amsterdam of omstreken?
Afhankelijk van de dag: jawel. :)
pi_107801956
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag in het weekend, en jullie?
pi_107802487
Mijn voorkeur gaat ook uit van een dag in het weekend.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:39:41 #160
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107804334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Jessy80 het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag in het weekend, en jullie?
Mijn voorkeeur ook, maar niet dit weekend, want dan moet ik werken..
  zondag 12 februari 2012 @ 09:35:11 #161
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_107884115
Als ik het op tijd weet zou ik ook wel uit Belgie eens oprijden ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 09:45:31 #162
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_107884198
hoe was de meet?
pi_107890374
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe was de meet?
Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen.. :P
Ik zelf en Lost in Space.
Hebben in de oude haven aan de bar gehangen en na een klein anderhalf uur weer richting huis gegaan. Was mn eerste meeting en was best gezellig. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Voor mijn part komt er een deel 2 met meer mensen!
pi_107892064
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen.. :P
Ik zelf en Lost in Space.
Hebben in de oude haven aan de bar gehangen en na een klein anderhalf uur weer richting huis gegaan. Was mn eerste meeting en was best gezellig. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Voor mijn part komt er een deel 2 met meer mensen!
wat fijn dat het toch gezellig was. Ik zelf wilde wel, maar had teveel af te ronden voor de volgende dag. Dus als de volgende keer in een weekend of vrijdagavond/middag is ben ik er denk ikwel bij :)
pi_107913279
Weekend is idd een goed plan. Hebben mensen waarschijnlijk meer tijd dan op een donderdagavond. :P
pi_107913543
Waarschijnlijk is het ook handiger om de meet *iets* centraler te houden, zoals omgeving Utrecht-Apeldoorn-Arnhem.
pi_107915191
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarschijnlijk is het ook handiger om de meet *iets* centraler te houden, zoals omgeving Utrecht-Apeldoorn-Arnhem.
Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.
Apeldoorn en Arnhem al weer een stuk minder.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:08:34 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107940018
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.
Apeldoorn en Arnhem al weer een stuk minder.
Zaterdag 25 Feb in Utrecht bijvoorbeeld? Wie kan er? :)
pi_107941196
Als je tot de "andere" groep behoort dan kan ik helaas niet mee.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:38:50 #170
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_107966220
Moet er dan ook eens een Grunn meet komen? :)
pi_108004274
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:40 #172
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108004893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
Je bent uit de meetgroep gezet omdat je je raar gedraagt..? Wie heeft dat beoordeeld, en hoe ben je eruit gezet..? Kun je wat specifieker zijn?
pi_108005088
Nee sorry ik mag denk ik niet specifieker zijn.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:16:20 #174
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108005568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat klinkt heftig..

Misschien moet toch proberen een aparte topic in R&P posten. Of beter nog: hulp zoeken.
pi_108009706
Ik heb ook problemen met mijn studie dus ik kaart het 1 en ander wel aan bij mijn studieadviseur. Het heeft toch allemaal met elkaar te maken.
pi_108037769
Goed. Omdat er veel geluld wordt en betrekkelijk weinig afgesproken hebben Zihuatanejo en ik het idee opgevat om maar een plek en datum vast te leggen en iedereen uit te nodigen om langs te komen!

Wat?

Iets drinken! We kunnen wel activiteiten plannen maar dit is natuurlijk Fok! en de kans is groot dat veel mensen alsnog niet op komen dagen. Daarom eerst maar op safe spelen en wat drinken en het leuk hebben voordat we ergens een activiteit voor 20 man reserveren en er komen er maar 4 :')

Waar?

In Arnhem! Waarom Arnhem? Een volkomen arbitraire keuze en volgens mij nog redelijk bereikbaar, tenzij je in Den Helder woont of achter Maastricht.

Wanneer?

Vrijdag 24 februari! Uurtje of 19:30 om OV'ers de kans te geven nog wat quality time te hebben voordat ze weer terug moeten. Afspreken op of rond het station lijkt ons daarom wel handig.

Precieze details gaan we natuurlijk rondsturen op het moment dat er enige animo is. We gaan alleen wat doen als er ook daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus, geef aan of dit jou schikt en of het je leuk lijkt. Als er genoeg mensen enthousiast te maken zijn gaan we Arnhem in en wie weet waar de schepen stranden en of er daadwerkelijk nieuwe contacten opgedaan worden.
pi_108038123
oeeeh jammer..dat weekend heb ik net volgeboekt....anders was ik geheid van de partij.
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:43:39 #178
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108038174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:41 schreef mp1900 het volgende:
oeeeh jammer..dat weekend heb ik net volgeboekt....anders was ik geheid van de partij.
Annuleer die plannen! Wij zijn veel leuker! :P
pi_108038299
Ja helaas....dat gaat niet lukken. Jaarlijks weekendje met de kameraden gepland he...en ook dat is enorm gezellgi Volgende keer beter :) leek me wel leuk nieuwe mensen leren kennen.
pi_108046515
Pffff, de vrijdag na carnaval, dat wordt een introductie met een gouden randje. Maar noteer mij maar op de lijst.

(heb meteen mijn agenda geblokt)
pi_108052973
Ik wil ook wel komen de 24e. :)
pi_108053040
Te ver weg voor mij helaas
Hopelijk komen er wat meer opdagen dan bij de Rotterdam meet ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 09:40:17 #183
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108141373
Ok mooi. Dan zijn er al vier personen voor de meet. :)

(Tevens verkapte topic kick)
pi_108146627
Jammer dat het zo vroeg is.
Children of the night. What music they make.
  zondag 19 februari 2012 @ 18:48:46 #185
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108157745
Waar woon je?
Deurne (20 km ten oosten van Eindhoven)

Hoe oud ben je?
27 jaar

Omschrijving?
Selectief gierig, soms iets te laconiek, ook enigzins een einzelgänger. Heb geen problemen met mijn grotendeels solo leven, maar besef tegelijkertijd ook dat (nieuwe) sociale contacten van belang zijn.

Werk en hobbies?
Ik werk in de documentaire informatievoorziening maar overweeg een koerswijziging qua werk. Dit mede vanwege het feit dat werkloosheid steeds op de loer ligt. De schoorsteen moet toch blijven roken en de hobby's gefinanciert ... Over hobby's gesproken, in mijn geval is dat reizen, skiëen (alhoewel beginnend), het weer en ook enigzins auto's.

Hoe kan ik jou bereiken?
Door te posten in dit topic, PM kan ook ... !
pi_108158064
Waar woon je?
Leiden

Hoe oud ben je?
Net 35+, vorige maand 36 geworden (dus als dit niet kan, hoor ik het wel).

Omschrijving?
Iemand die houdt van de goede dingen in het leven: muziek, dansen, gitaar spelen, drummen, eten&drinken, op de racefiets zo snel mogelijk gaan, de liefde, gamen met meerdere mensen (alleen vind ik saai tegenwoordig), vakantie vieren en mensen verzamelen voor zaken zoals BBQ, picknick etc. Niet te beroerd om een potje te filosoferen over allerlei zaken. Op zijn tijd door de natuur lopen, maar hou wel van de stad (hoewel je de files in de Randstad wel eens zat wordt). Weer single, maar dat loopt wel los, alles heeft zo zijn voor- en nadelen :)

Werk en hobbies?
Ik werk als arts in een ziekenhuis in Amsterdam en daarnaast draai ik bereikbaarheidsdiensten voor een verpleeghuis in Zeeland. Ben geen gespecialiseerd arts, voorlopig vind ik dit vrije leven wel lekker.

In mijn vrije tijd graag met muziek bezig, alleen thuis met mijn gitaar of (als ik er weer 1 vind) in een bandje. Soms ook jammen in de kroeg. Gewoon met mensen in de kroeg zijn is ook leuk trouwens. De muzieksmaak is alternatief, metal, blues en verder alles wat goed is. Om geen vette bierzeug te worden, en de uitdaging met mijzelf aan te gaan, fiets ik voornamelijk in de lente en zomer op de racefiets.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, DM (als ik online ben) en door te posten in dit topic.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108161084
Zo meer dan 9000 views, als die viewers allemaal mee zouden willen meeten, kunnen we beter de Heineken Music Hall afhuren :')
pi_108162144
Ik heb er over nagedacht. Ik wil wel proberen om naar Arnhem te komen.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:40:53 #189
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108178952
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat het zo vroeg is.
Mag ook later dan 1930 aanschuiven. :P
pi_108178994
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:40 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Mag ook later dan 1930 aanschuiven. :P
Waar is het dan in Arnhem. Tis wel kut met de trein, de laatste gaat al voor 12 richting Utrecht geloof ik.

Ik voel meer voor een Amsterdam meet, maar die wordt ook nog gepland? :)
  maandag 20 februari 2012 @ 11:31:09 #191
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108180332
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar is het dan in Arnhem. Tis wel kut met de trein, de laatste gaat al voor 12 richting Utrecht geloof ik.

Ik voel meer voor een Amsterdam meet, maar die wordt ook nog gepland? :)
Toegegeven, bijvoorbeeld Utrecht is voor veel mensen beter geweest.
pi_108180374
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Toegegeven, bijvoorbeeld Utrecht is voor veel mensen beter geweest.
We kunnen de locatie nog verplaatsen natuurlijk, als Utrecht voor de mensen ook geen probleem is. Voor mij niet in elk geval.
pi_108180394
Wat een leuk topic O+

Maar gezien de afstand helaas niet echt handig om mee te doen (woon in het VK), maar wel een leuk idee, kan me zeker vinden in 'het onderwerp' van dit topic, zeg maar.
Ja doei.
  maandag 20 februari 2012 @ 11:34:21 #194
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_108180431
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

We kunnen de locatie nog verplaatsen natuurlijk, als Utrecht voor de mensen ook geen probleem is. Voor mij niet in elk geval.
Ik vind het goed. Ik werk zelf in Utrecht dus geen extra reistijd voor mij.

De anderen ook ok?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zihuatanejo op 20-02-2012 11:39:38 ]
  maandag 20 februari 2012 @ 12:15:01 #195
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108181648
Arnhem en Utrecht zijn beiden goed. Uurke karren. :+
pi_108182200
Utrecht FTW! Nachtnet van de NS FTW!
pi_108189176
Grappig idee. Ik zit het topic door te struinen, en ik heb het idee dat er concrete plannen zijn voor Arnhem/Utrecht (maar wat gaan 'we' doen?). En er is interesse van een aantal mensen voor Amsterdam. Is er al iemand die de leiding op zich neemt? :)
pi_108189366
Ik pas hem even aan. Om toch meer mensen te kunnen trekken verplaatsen we de meet naar Utrecht. Onderaan deze post een lijst van mensen die acte de présence zullen geven. Mocht Utrecht voor jou niet haalbaar zijn, geef het dan even aan! Uiteraard bevestigen we alles deze week nog even via PM zodat het je niet kan ontgaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Goed. Omdat er veel geluld wordt en betrekkelijk weinig afgesproken hebben Zihuatanejo en ik het idee opgevat om maar een plek en datum vast te leggen en iedereen uit te nodigen om langs te komen!

Wat?

Iets drinken! We kunnen wel activiteiten plannen maar dit is natuurlijk Fok! en de kans is groot dat veel mensen alsnog niet op komen dagen. Daarom eerst maar op safe spelen en wat drinken en het leuk hebben voordat we ergens een activiteit voor 20 man reserveren en er komen er maar 4 :')

Waar?

In Utrecht! Waarom Utrecht? Hier kunnen de meeste mensen makkelijk komen, tenzij je in Den Helder woont of achter Maastricht.

Wanneer?

Vrijdag 24 februari! Uurtje of 19:30 om OV'ers de kans te geven nog wat quality time te hebben voordat ze weer terug moeten. Afspreken op of rond het station lijkt ons daarom wel handig.

Precieze details gaan we natuurlijk rondsturen op het moment dat er enige animo is. We gaan alleen wat doen als er ook daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus, geef aan of dit jou schikt en of het je leuk lijkt. Als er genoeg mensen enthousiast te maken zijn gaan we Utrecht in en wie weet waar de schepen stranden en of er daadwerkelijk nieuwe contacten opgedaan worden.
Dus, wie komen er?

Zihuatanejo
Mystikvm
Chawi
Mini_rulez
Comp_Lex
Godshand
MissionPhailed

Lijkt me duidelijk zo. Laat dus even weten wanneer Utrecht niet haalbaar is, dan kan je van de lijst en word je niet per PM lastiggevallen.
pi_108189499
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Domokoen het volgende:
Grappig idee. Ik zit het topic door te struinen, en ik heb het idee dat er concrete plannen zijn voor Arnhem/Utrecht (maar wat gaan 'we' doen?). En er is interesse van een aantal mensen voor Amsterdam. Is er al iemand die de leiding op zich neemt? :)
Wat je gaat doen is erg lastig als je zoiets afspreekt. Meets zijn open voor iedereen volgens de policy, dus je kunt ineens met 25 man ergens staan terwijl je er 8 verwacht. Maar het is Fok, dus het is waarschijnlijker dat je met maar 3 mensen staat als je er 8 verwacht. Met dat in het achterhoofd is het niet handig om ergens iets te reserveren en op voorhand te regelen.

Zelf zou ik heel graag een activiteit plannen, maar laten we het eerst maar even bij een drankje houden om te kijken of er animo en opkomst is. Van daaruit kan je wel andere activiteiten plannen zoals concertbezoek o.i.d.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:06:28 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108189965
Leuk! Zou mss ook wel iets voor mij zijn. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')