Ok, beetje late reactiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[..]![]()
Beschrijf jezelf eens in het kort
Hou je wel je kleren aan als je voor de raam staat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?
In de buurt van Groningen
Hoe oud ben je?
25 bijna 26
Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.
Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.
Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).
Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
Post je info maar eens, we zien welquote:Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef zipper4u het volgende:
Leuk topic
Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?
Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer
btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
Ik zou zeggen een meet ergens in de randstad/midden in het land? Er zijn naar mening nu voldoende mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Chawi het volgende:
Maar oke, er komen nu steeds meer lijstjes.
Hallo allemaal
Gaan we nu afspreken per PM? Gaan we slowchatten in dit topic en eerst hier elkaar een beetje verkennen.
TS, wat had je in gedachte?
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Ik ben helemaal voor een meet in de regio Utrecht/Amersfoort.
Ik doe mee!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Chawi het volgende:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.
haha nee dat nietquote:
Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:
[..]
Een Weimaraner. Staat ook op/in mijn fotoboek
Zelf ook honden en/of iets met jacht?
Nou nou...koekje erbij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..
Leuk, mooie honden zijn dat. Ik heb zelf twee border colliesquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:
[..]
Een Weimaraner. Staat ook op/in mijn fotoboek
Zelf ook honden en/of iets met jacht?
Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef TripleS het volgende:
Volgens mij is Hungry Joe stiekem mijn tweelingbroer. Ik lees ; cynisch, zwarte humor,roken,eten,drinken en slap ouwehoeren
Ik sluit me aan bij een meet in Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?
Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?
Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?
Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?
Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.
Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS.
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.
Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.
Hoezo dit is toch hier om nieuwe contacten op te doen?quote:
Dit is natuurlijk een prima idee.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Tja, weet je wat het is?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een prima idee.
Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.
Wie heeft er tijd en zin?
Vrouwelijk it'er, altijd gezelliequote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef cafpow het volgende:
Hmm...interesant topic, laat ik me ook maar voorstellen.
Waar woon je?
Rotterdam
Hoe oud ben je?
25
Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.
Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM of gewoon hier te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |