abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107314649
Waar woon je?
In de buurt van Groningen

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107315274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

[..]

^O^

Beschrijf jezelf eens in het kort :P
Ok, beetje late reactie :P

Maar ik ben dus inmiddels 30 jaar en woon in de omgeving van amsterdam. Na een mislukte relatie ben ik nu weer een beetje op zoek naar nieuwe vrienden / kennissen om gezellig mee te ouwehoeren e.d. :P ( geen relaties! Ben ik wel even klaar mee voorlopig!)
Bij nieuwe mensen ben ik in het begin meestal best stil om een beetje de kat uit de boom te kijken zeg maar, maar als ik mij op mijn gemak voel kan ik best gezellig zijn vind ik :P

Doordeweeks ben ik meestal best wel druk door mijn werk e.d. Maar in het weekend heb ik (helaas) tijd zat.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:52:45 #53
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107315899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?
In de buurt van Groningen

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
Hou je wel je kleren aan als je voor de raam staat? ;)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107388304
Oke, zie dat het echt om het leren kennen van nieuwe mensen is. Dan hierbij mijn duit in het zakje :)

Waar woon je?
In de buurt van Amersfoort

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving?
LAT relatie. Werken doe ik omdat het moet. Hond + Bos = Genieten. Makkelijk in omgang.

Werk:
Global Process Owner bij groot ICT bedrijf. Dit houdt in; het aansturen van een proces (ITIL) over de keten wereldwijd. Oftewel een nerd met sociale skills ;-)

Hobbies:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM, daarna zien we wel :D
pi_107392043
Omdat ik in het andere forum ook maar net buiten de boot val dan maar hier even rondneuzen

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
Bijna 25

Omschrijving?
Heb een lieve vriend, maar mn vriendinnen en ik zijn helaas onze eigen wegen ingeslagen. Nu zoek ik gewoon mensen om gewoon weer lekker mee te kunnen kletsen en/of shoppen/naar de bios gaan

Werk:
Toetsadviseur bij de opleiding geneeskunde, maar ambities om ooit een baan in het hbo onderwijs te vinden

Hobbies:
Veel sporten (korfbal, zwemmen, skien). Soms hersenloos op de ps3 spelen en filmpjes kijken (thuis of in de bios) met een grote bak popcorn!

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_107392358
Dit soort initiatieven vind ik echt top ^O^

Waar woon je?
Apeldoorn

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ben best wel een sociaal dier en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen of dingen te doen die mijn vrienden niet doen. Of om juist iets te doen met iemand die door omstandigheden sociaal niet zo veel te doen heeft. Zo ben ik dan ook wel weer :P

Werk:
Projectmanagement

Hobbies en interesses:
Mijn vrijwilligerswerk bij het poppodium, soms wat gamen (op de 360), concerten (ik vind heel veel leuk), feestjes...Tsja, veel wat zich buiten mijn huis afspeelt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM. Of hier iets roepen.
pi_107406556
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
kap nah
  maandag 30 januari 2012 @ 17:11:23 #58
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107406766
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef zipper4u het volgende:
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
Post je info maar eens, we zien wel :)
There is a long line down from heaven.
  maandag 30 januari 2012 @ 19:48:26 #59
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107412611
Wel apart dit, ik zie 't voor 't eerst moet ik zeggen.. Maar wel tof initiatief!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107412938
Doet me wat denken aan de website www.nieuwemensenlerenkennen.nl ...maar dan wat kleinschaliger.

Op zich een goed initiatief. :)
  maandag 30 januari 2012 @ 21:31:52 #61
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107417993
Oh, zal ik het lijstje dan ook maar invullen?

Waar woon je?
Amstelveen

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Sociaal, geen uitgaanstype hoewel ik soms wel hou van een beetje dansen, ik hou niet van dronken mensen dus écht wild de stad in gaan zit er niet echt in.

Werk:
Deels in de zorg en deels iets met fotografie

Hobbies enzo:
Fotografie, gamen, af en toe een filmpje kijken ofzo, muziek, heb lang paard gereden maar daar inmiddels om onduidelijke redenen mee gestopt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of via het topic
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_107419510
Ligt eraan TS, wat zijn je stats met 'fitness'?
pi_107445908
Hier een update van ikkes:

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
38 (sinds eind november)
Lengte 180 cm en 83 kilo aan de haak.

Omschrijving?
Ben een type wat liever binnen is dan buiten, heb weinig vrienden of mensen waar ik mee omga.
Dit is mijn hele leven al gaande, en heb er nooit mee gezeten.
Ben ook vrij verlegen bij mensen die ik voor het eerst zie, beetje kat uit de boom kijken, mensen die ik een beetje / beter ken, word ik wel wat opener tegen, maar dat ligt ook aan de persoon.

Ik zit niet op een sport of iets anders wat je regelmatig naar buiten lokt. Heb ook geen hond ;) , wel katten.
Ben wel van plan om op een sport te gaan (verdedigingsport), maar heb ook nog een deeltijd HBO Informatica studie en ben bang dat beide net iets teveel gaat worden voor ‘opa’.
Maar kan wel de poging wagen en zie hoe dat dan gaat

Ben geen uitgaanstype, weet dat er cafe’s en bioscopen bestaan >:) , maar gelukkig is er ook Fok!.. *O*
En heb een WII :P

Om te voorkomen dat ik straks echt een of ander trauma/fobie krijg ofzo, vond ik het tijd worden om meer de deur uit te gaan, of iig wat meer contract opbouwen met ‘vreemde’ mensen (niet enge mensen…).

En gelukkig zijn er meer mensen van mijn leeftijd en jonger die wat eenzaam zijn of vereenzamen, dacht altijd dat ik zo vaag was. Ik leur al een tijde op Fok en Tweakers, en toen ik dit topic zag, dacht ik: waarom niet?

Even een aanvulling op de bovenstaande tekst:

Ben niet aan de pillen ofzo, RIAG nog nooit van binnen gezien, en heb een eigen appartement (oke, huur, maar wel dak boven me), en heb een auto.
Ben ook geen homo ofzo, heb ook geen relatie en weet dat er ook vrouwen bestaan :9

Relatie vroeger wel gehad, zelfs samengewoond, maar na 3 jaar weer op mezelf gaan wonen, werd gek!!!!
Nog steeds kontakt met me ex, is nu een hele goede vriendin (geen GWB) die ik regelmatig zie en spreek, ook wegens haar ziekte trouwens, geen enge ziekte, maar hartje wat teveel en voor te lange tijd stress heeft gehad dankzij haar ex, dit is ontstaan voordat ik haar leerde kennen.

Ben dus niet op zoek naar een relatie (lees samenwonen, kids, elke zondag schoonouders, elke woensdag blabla) maar als ik iets tegenkom wat daar tussenin zit, wie weet.

Werk:
systeembeheerder / helpdesk VMBO school

Hobbies en interesses:
voetbal (tv) beetje spelen met pc’s, geen games, maar in elkaar bouwen ed., boeken lezen (lectuur), koken vind ik ook wel grappig en af en toe wat vervangen / repareren aan mijn auto Citroen Xantia.

Hoe kan ik jou bereiken?
Ik heb geen: Facebook, Hyves,Twitter en en de rest.
Ik heb wel: email…
En je kan in dit topic wat zeggen of anders via PM.

Dit was het geloof , mochten er nog vragen zijn, ik lees het wel :W

[ Bericht 0% gewijzigd door zipper4u op 31-01-2012 16:56:34 (update_2) ]
kap nah
pi_107450279
Goed, lijstjestijd dus:

Waar woon je?
In de buurt van Utrecht.

Hoe oud ben je?
35 jaar.

Omschrijving?
Een 1.87 cm lange en 80 kilo wegende cynische klootzak, die voorzien is van een goede dosis relativeringsvermogen en een zwak heeft voor zwarte ( maar vaak ook gortdroge) humor.

Ik heb een zoontje van (bijna) 3 die om het weekend bij me is en die is nog wat te jong om me samen mee compleet van de kaart te gaan zuipen in de kroeg, vandaar. Deurbeleid.

Ik sta er eigenlijk altijd wel voor open om nieuwe mensen te ontmoeten. Leuk initiatief dus wat mij betreft!

Werk en hobbies?
Technieksector. Qua hobbies nogal een muziekfreak (met name grunge en alternative rock) en een movie buff (thrillers, horror). Gamer (ps3, momenteel aardig verslaafd aan Skyrim). Dol op slap ouwehoeren, goed eten, roken en drinken, zowel binnen als buiten de kroeg.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM en uiteraard door te posten in dit topic.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107455778
Maar oke, er komen nu steeds meer lijstjes.

Hallo allemaal :)

Gaan we nu afspreken per PM? Gaan we slowchatten in dit topic en eerst hier elkaar een beetje verkennen.

TS, wat had je in gedachte?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:06:39 #66
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107456356
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Chawi het volgende:
Maar oke, er komen nu steeds meer lijstjes.

Hallo allemaal :)

Gaan we nu afspreken per PM? Gaan we slowchatten in dit topic en eerst hier elkaar een beetje verkennen.

TS, wat had je in gedachte?
Ik zou zeggen een meet ergens in de randstad/midden in het land? Er zijn naar mening nu voldoende mensen.

Maar aan TS de eer om het te organiseren als hij dat wilt. :)
pi_107477276
Ik ben helemaal voor een meet in de regio Utrecht/Amersfoort.
pi_107477566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Sluit ik me bij aan.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:14:59 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107477798
quote:
Ik doe mee!
Hier 30, Amersfoort trouwens.
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:19:45 #70
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107477966
ook 30 en lijkt me wel grappig. fokker in real life te zien. :D
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_107478038
Je gaat niet op Safari :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:41:59 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478868
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Chawi het volgende:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.
Wat voor hond heb je?
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:02:57 #73
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107479574
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef Chawi het volgende:
Je gaat niet op Safari :P
haha nee dat niet
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_107501016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat voor hond heb je?
Een Weimaraner. Staat ook op/in mijn fotoboek :)
Zelf ook honden en/of iets met jacht?
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:14:52 #75
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107501901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:

[..]

Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107502487
Volgens mij is Hungry Joe stiekem mijn tweelingbroer. Ik lees ; cynisch, zwarte humor,roken,eten,drinken en slap ouwehoeren :D
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107503295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Retronix het volgende:

[..]

Als ik je hier betrap jaag ik je de hele polder door en krijg je een dot hagel in je reet, en voer ik je je eigen gestoofde Weimaraner..
Nou nou...koekje erbij?
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:07:41 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107506572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Chawi het volgende:

[..]

Leuk, mooie honden zijn dat. Ik heb zelf twee border collies :)
KuikenGuppy
pi_107510059
Bordercollies...daar heb ik wat van verloren met behendigheidswedstrijden ;( 8-)
Werk je er ook mee?
pi_107521320
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef TripleS het volgende:
Volgens mij is Hungry Joe stiekem mijn tweelingbroer. Ik lees ; cynisch, zwarte humor,roken,eten,drinken en slap ouwehoeren :D
Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.

Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 02-02-2012 19:47:04 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107522812
quote:
Ik sluit me aan bij een meet in Utrecht.

Hoewel ik Rotterdam of Den Haag ook prima zou vinden.

En slowchatten vind ik ook prima. Als het maar dient om elkaar te leren kennen en gewoon leuk blijft :)
pi_107523312
Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
31(maar voel me soms nog 20!)

Omschrijving?
Het lijkt me leuk om gezellige mensen te leren kennen. Gewoon om mijn vriendenkring wat uit te breiden, om eens te gaan stappen, winkelen of wat anders leuks.

Ik ben niet iemand die 'zomaar' op mensen afstapt en kan best best verlegen zijn in het begin(vandaar ook dat ik het eens via deze weg probeer). Maar als ik eenmaal iemand ken, kan ik heel gezellig zijn!

Ik zat al een tijdje te twijfelen om mezelf bij FOK aan te melden, toen ik dit topic zag heb ik het toch maar gedaan Ben dus helemaal nieuw hier!

Werk en hobbies?
Ik werk met kinderen, wat ik ontzettend leuk vind om te doen. Maar mijn grootste hobby is mijn paard, waar ik de meeste tijd in steek.
Ik ga ook graag lekker uit eten, een filmpje pakken, winkelen, of uitgaan. Ik hou van verschillende muziek stijlen van 80's, 90's tot r&b, ook ga ik graag naar dance festivals in de zomer.
Thuis ben ik vaak aan het internetten, gamen(wii of pc) of lekker een filmpje kijken.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of door te posten!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:33:24 #83
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107600325
Utrecht vind ik ook prima, gegeven de problemen met het spoor zijn opgelost. :) Vandaag bijna 5 uur vertraging gehad Schiphol - Nijmegen

Utrecht vind ik ook prima. Dan moeten we alleen nog een paar datums prikken en kijken wie er allemaal kunnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zihuatanejo op 04-02-2012 18:12:39 ]
pi_107630527
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?

Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?

Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
  zondag 5 februari 2012 @ 15:25:50 #85
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107631520
Misschien zijn er toch niet zoveel mensen van 25-35 jaar die nieuwe contacten op willen doen?

Ik woon zelf in omgeving Amsterdam, als er ooit iets afgesproken gaat worden wil ik daar afspreken.
  zondag 5 februari 2012 @ 16:00:59 #86
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107633197
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?

Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
pi_107634381
Hmm...interesant topic, laat ik me ook maar voorstellen.

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.

Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of gewoon hier te posten :)
  zondag 5 februari 2012 @ 18:19:24 #88
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_107639279
ik val net buiten de boot,maar of dat zo erg is?

Omgeving:
Sittard

Leeftijd: 36

Omschrijving:
Ik heb een aantal vriendinnen die ik ieder ongeveer 1x per maand zie, dus het is niet zo dat ik niemand heb. Maar ik zou het wel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om wat leuke dingen mee te kunnen doen. Ik houd ervan om grapjes te maken,met soms wel een wat morbide kant. Ik ben alleenstaand, altijd geweest ook. Door allerlei voornamelijk psychische toestanden in het verleden is er nooit echt sprake geweest van een relatie. En de laatste 10-15 jaar ben ik inmiddels stabiel en helemaal klaar om mensen te leren kennen,maar ja hoe doe je dat? Ieder weekend in het cafe staan heeft absoluut niet mijn voorkeur, en alleen naar de film gaan oid dan leer je niemand kennen. Ik heb wel tijdens een aantal activiteiten vriendinnen gemaakt,maar de frequentie van die afspraken begint ook te dalen. Ik heb er soms moeite mee om een vriendschap te onderhouden, hoewel het met de tegenwoordige social media dit mij beter afgaat.

Interesses:
Ik ben vrijwel altijd vrolijk, meestal al vroeg wakker, zonder ochtend humeur, ga graag dan ook al vroeg op de dag doen. bv wandelen (maar niemand nu die dit graag met me meedoet,dus komt er niks van) ik vind het leuk om te gaan uit eten, koken voor iemand, bioscoop, theater, musicals bezoeken. Ik kijk graag naar crimi series, thrillers, humor en animatie.
pi_107663179
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:

Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.

EDIT: Zomaar nog wat andere ideeën, afgaand op de interesses van iedereen:

* Kookworkshop
* Geocaching
* Concert- en theaterbezoek
* Gewoon een avond stappen

Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
pi_107664361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.

Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS. :+
Ik denk het laatste :7
pi_107664398
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.

Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.

:)
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107664499
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.

Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.

:)
:') .....!

Verkeerd topic vriend
pi_107664642
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef TripleS het volgende:

[..]

:') .....!

Verkeerd topic vriend
Hoezo dit is toch hier om nieuwe contacten op te doen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:19:37 #94
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107664710
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Dit is natuurlijk een prima idee.

Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.

Wie heeft er tijd en zin?

[ Bericht 14% gewijzigd door LostInSpace op 06-02-2012 11:40:14 ]
pi_107669577
Ach, waarom ook niet. Wie weet wat het oplevert.

Waar woon je?
Den Haag (Zuid)

Hoe oud ben je?
26 jaar

Omschrijving?
Ik ben een rustig, ruimdenkend en leergierig persoon.
Rustig, omdat ik niet bepaald een feestbeest ben. Ik geef de voorkeur aan een filmpje pakken, bankhangen of lekker een drankje en een hapje doen bij iemand thuis. Ik wordt niet snel boos, ben eerder bescheiden (niet verlegen) dan uitgesproken, en ik hou wel van een goed gesprek.
Ruimdenkend, omdat ik open sta voor veel verschillende dingen en personen. Er zijn maar weinig mensen waar ik niet goed mee om kan gaan. Daarmee is zeker niet iedereen direct een vriend, maar ik kan makkelijk met andere mensen samenwerken. Bovendien zal ik nooit iemand veroordelen vanwege andere religie, geaardheid, milieu, of wat dan ook. Daarnaast sta ik open om nieuwe ervaringen op te doen, zoals tijdens reizen een cultuur ontdekken of spontaan een nieuwe sport uitproberen.
Leergierig, dat is lastig uitleggen. Ik ben absoluut geen studiebol (ik worstel nu nog steeds met een avondstudie). Maar ik wil graag dingen goed doen en wil daarom vaak iets tot in details begrijpen. Op mijn werk uit zich dat vooral door diverse collega's te vragen hoe een bepaald systeem in elkaar zit, ook al heb ik die info niet nodig voor het probleem waar ik mee bezig ben. Maar ik vind dat dan gewoon prettig om te weten.

Waarom hier een berichtje?
Ik heb wel vrienden, maar die zie ik niet meer zoveel als ik graag zou willen. Voornamelijk vanwege de afstand. Door mijn drukke baan in combinatie met de afstand moet ik deze 'bezoekjes' altijd plannen. Het lijkt mij daarom leuk als ik weer eens iemand, of wellicht zelfs 2, personen kan leren kennen waarmee ik gewoon spontaan iets kan ondernemen of kan langs komen.

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT. Voornamelijk in hoek van projectmanagement en servicemanagement.

Hobbies in de zin van wekelijkse bezigheden heb ik niet. Ik hou wel erg van reizen (Azie, Zuid-Amerika, Scandinavië), ik ga graag op wintersport om te snowboarden en ik kijk graag naar films.

Hoe kan ik jou bereiken?
Stuur mij maar een PM. Dan maken we via PM of via email wel nader kennis met elkaar :)
pi_107672756
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een prima idee.

Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.

Wie heeft er tijd en zin?
Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag :Y)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_107673187
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef cafpow het volgende:
Hmm...interesant topic, laat ik me ook maar voorstellen.

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
25

Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.

Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM of gewoon hier te posten :)
Vrouwelijk it'er, altijd gezellie :)
kap nah
pi_107673266
Ik denk dat een meet in het "Haagsche" niet snel zal gebeuren.

Waarom niet??

Het is niet echt centraal voor de meeste en ik voel het aan me water dat niet de meerderheid in Den haag woont.

Is het wel zo, dan is me water bevroren....

Wat mij wel opvalt, is dat er meer it'ers in dit forum zijn dan ik dacht.

Een it meet ofzo???
(via skype )

Kan een mod onderstaande reactie weghalen?
Heb 2 reactie's later in 1 reactie gezet.

En jah, het is maandag, dan ben ik nog niet echt wakker, vrijdag meestal wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door zipper4u op 06-02-2012 14:43:33 (blah2) ]
kap nah
pi_107673412

[ Bericht 100% gewijzigd door zipper4u op 06-02-2012 14:41:52 (vv) ]
kap nah
pi_107674278
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet. :)

Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...

Hoe oud ben je?
25 jaar.

Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.

Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel. ;) Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere :P). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen. :) Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…

Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')