Hier een update van ikkes:
Waar woon je?
Den Haag
Hoe oud ben je?
38 (sinds eind november)
Lengte 180 cm en 83 kilo aan de haak.
Omschrijving?
Ben een type wat liever binnen is dan buiten, heb weinig vrienden of mensen waar ik mee omga.
Dit is mijn hele leven al gaande, en heb er nooit mee gezeten.
Ben ook vrij verlegen bij mensen die ik voor het eerst zie, beetje kat uit de boom kijken, mensen die ik een beetje / beter ken, word ik wel wat opener tegen, maar dat ligt ook aan de persoon.
Ik zit niet op een sport of iets anders wat je regelmatig naar buiten lokt. Heb ook geen hond

, wel katten.
Ben wel van plan om op een sport te gaan (verdedigingsport), maar heb ook nog een deeltijd HBO Informatica studie en ben bang dat beide net iets teveel gaat worden voor ‘opa’.
Maar kan wel de poging wagen en zie hoe dat dan gaat
Ben geen uitgaanstype, weet dat er cafe’s en bioscopen bestaan

, maar gelukkig is er ook Fok!..
En heb een WII
Om te voorkomen dat ik straks echt een of ander trauma/fobie krijg ofzo, vond ik het tijd worden om meer de deur uit te gaan, of iig wat meer contract opbouwen met ‘vreemde’ mensen (niet enge mensen…).
En gelukkig zijn er meer mensen van mijn leeftijd en jonger die wat eenzaam zijn of vereenzamen, dacht altijd dat ik zo vaag was. Ik leur al een tijde op Fok en Tweakers, en toen ik dit topic zag, dacht ik: waarom niet?
Even een aanvulling op de bovenstaande tekst:
Ben niet aan de pillen ofzo, RIAG nog nooit van binnen gezien, en heb een eigen appartement (oke, huur, maar wel dak boven me), en heb een auto.
Ben ook geen homo ofzo, heb ook geen relatie en weet dat er ook vrouwen bestaan
Relatie vroeger wel gehad, zelfs samengewoond, maar na 3 jaar weer op mezelf gaan wonen, werd gek!!!!
Nog steeds kontakt met me ex, is nu een hele goede vriendin (geen GWB) die ik regelmatig zie en spreek, ook wegens haar ziekte trouwens, geen enge ziekte, maar hartje wat teveel en voor te lange tijd stress heeft gehad dankzij haar ex, dit is ontstaan voordat ik haar leerde kennen.
Ben dus niet op zoek naar een relatie (lees samenwonen, kids, elke zondag schoonouders, elke woensdag blabla) maar als ik iets tegenkom wat daar tussenin zit, wie weet.
Werk:
systeembeheerder / helpdesk VMBO school
Hobbies en interesses:
voetbal (tv) beetje spelen met pc’s, geen games, maar in elkaar bouwen ed., boeken lezen (lectuur), koken vind ik ook wel grappig en af en toe wat vervangen / repareren aan mijn auto Citroen Xantia.
Hoe kan ik jou bereiken?
Ik heb geen: Facebook, Hyves,Twitter en en de rest.
Ik heb wel: email…
En je kan in dit topic wat zeggen of anders via PM.
Dit was het geloof , mochten er nog vragen zijn, ik lees het wel
[ Bericht 0% gewijzigd door zipper4u op 31-01-2012 16:56:34 (update_2) ]