Ik sluit me aan bij een meet in Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Chawi het volgende:
Ik ben helemaal voor een meet in de regio Utrecht/Amersfoort.
Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?
Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?
Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Zal ik misschien gewoon een paar datums prikken en kijken waar het schip strandt? Heeft iemand nog voorkeuren naar bepaalde dag (alleen weekends, doordeweeks, woensdag etc)?
Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
Topic valt stil..is daar een bepaalde reden voor? Of wachten we met zijn allen af tot iemand met een concreet voorstel komt?
Of valt het stil omdat het op een meet uitdraait?
Ik kan alleen doordeweeks in Utrecht. 's Weekends zit ik in Eindhoven.
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou... volgens mijn autobiografie werd ik als baby van mijn tweelingzus gescheiden en ter adoptie afgestaan (lees; in een broodmand de plomp in gesmeten) om daarna opgevoed te worden door wolven. Maar daarentegen staan er wel meer vreemde dingen in.
Of misschien zijn jij en ik gewoon héle coole personen, TripleS.
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoi hoi ik ben 34, atletisch gebouwd, goede penis, goed verzorgd.
Ben op zoek naar leuke vrouwen tussen de 20 en 50 voor casual sexcontact.
Bij mij thuis afspreken kan niet wegens vrouw + kids en zo, maar ik ben in bezit van auto danwel geld dus we kunnen bij jou thuis of in een hotel.
Hoezo dit is toch hier om nieuwe contacten op te doen?quote:
Dit is natuurlijk een prima idee.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Tja, weet je wat het is?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een prima idee.
Overigens heb ik wel tijd komende donderdag avond. Als er mensen in de buurt van Rotterdam zijn die zin hebben om iets af te spreken.. Dan kunnen we bijvoorbeeld met een groepje iets drinken bij de Oude Haven of bij Stadhuisplein als dat handiger is ivm openbaar vervoer.
Wie heeft er tijd en zin?
Vrouwelijk it'er, altijd gezelliequote:Op zondag 5 februari 2012 16:24 schreef cafpow het volgende:
Hmm...interesant topic, laat ik me ook maar voorstellen.
Waar woon je?
Rotterdam
Hoe oud ben je?
25
Omschrijving?
Door bepaalde gebeurtenissen zijn veel contacten verwaterd of uitelkaar gegroeid, hierdoor kan ik wel wat meer sociabiliteit gebruiken in mijn leventje.
Ik ben redelijk verlegen vooral in het begin, heb moeite om contact te leggen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel dan ben ik veel losser.
En tja, het lijkt me dus leuk nieuwe contacten op te doen om af en toe mee af te spreken, om een drankje te doen of wat anders.
Werk en hobbies?
Ik heb geen werk, ben student bedrijfskundige informatica, Dus ik hou wel van de ICT maar niet de hele dag achter een scherm te programmeren.
Ik hou van eten, film kijken, bankhangen, uitgaan, of gewoon lekker ergens wat drinken in centrum. Zoals de meeste mensen breng ik ook aardig wat tijd op het internet, ook probeer ik weer te beginnen te lezen.
Hoe kan ik jou bereiken?
PM of gewoon hier te posten
Nog nooit in Rotterdam geweest? Dan wordt het tijd voor een rondleidingquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:
[..]
Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Den Haag, maar ik vrees zoals zipper al aangeeft dat daar weinig animo voor zal zijn. Alleen ik, jij en zipper? Wellicht sommige mensen uit Rotterdam zoals de TS?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef kipptje het volgende:
[..]
Tja, weet je wat het is?
Ik ben niet echt iemand die zomaar even naar een andere stad reist (waar ik nog nooit ben geweest) om vervolgens mensen te ontmoeten die ik niet ken. Ben misschien daar super voorzichtig in maar zo ben ik eenmaal. Ik wacht wel op een meet in Den Haag
Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Rotterdam wil ik eventueel wel doen, maar gezien ikzelf vooral op zoek ben naar contacten waar ik spontaan iets mee kan ondernemen (indien het wat wordt met de vriendschap) heeft Den Haag mijn voorkeur.
Jammer dat je helemaal in Groningen zit. Op basis van je verhaal leek jij mij juist een interessant persoon om tijdens een meet te ontmoeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk idee, dit topic. Zat eerst te twijfelen of ik wel zou reageren, maar zoals iemand hierboven zegt, waarom ook niet.
Waar woon je?
Groningen. Niet bepaald in de buurt van de meeste mensen hier, maar misschien melden zich nog meer mensen uit het Noorden des lands...
Hoe oud ben je?
25 jaar.
Omschrijving?
Een paar maanden geleden ben ik voor mijn werk naar Groningen verhuisd. Veel contacten uit mijn studietijd zijn intussen een beetje verwaterd, en de mensen die ik nog wel zie wonen nu vaak ver weg dus dat beperkt zich een beetje tot de weekenden. Ik zou dus wel graag wat meer mensen willen kennen die in de buurt wonen, zodat je ook eens spontaan iets kunt gaan doen. Via werk en hobbies heb ik ook wel nieuwe mensen leren kennen, maar als ik via dit topic ook wat contacten kan opdoen is dat alleen maar leuk.
Over mijzelf: ik ben niet iemand die enorm van uitgaan of dansen houdt, dan zit ik liever gewoon wat te kletsen in een kroeg/restaurant of bij iemand thuis. Ik ben een redelijk rustig en bescheiden persoon, maar wel geïnteresseerd in veel verschillende onderwerpen en in andere mensen.
Werk en hobbies?
Ik werk als promovenda aan de universiteit, en doe onderzoek op het gebied van neurowetenschappen. Daar moet je wel een tikkeltje nerderig voor zijn, en dat ben ik dus ook wel.Mijn grootste hobby is muziek, ik luister veel verschillende dingen maar ik zing ook al jaren in koren en speel een paar instrumenten (het ene beter dan het andere
). Ik kijk ook graag films, ik hou van koken en lekker eten en drinken, maar die dingen zijn toch een stuk leuker met andere mensen samen.
Verder ben ik eigenlijk voor een heleboel dingen wel in, zoals theater, concerten, wandelen, steden bezoeken, musea, winkelen…
Hoe kan ik jou bereiken?
In mijn fotoboek staan wel wat contactgegevens, en anders gewoon via PM of hier.
Tsja, daar heb je een punt. Wellicht is 'spontaan' iets te overdreven. Daar heb ikzelf ook een te druk leven voor. Maar ik zou het wel leuk vinden als ik hier mensen kan ontmoeten die ik in ieder geval met een grotere frequentie kan zien dan mijn huidige vrienden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Toch blijft het altijd moeilijk om mensen te vinden waarmee je spontaan iets kunt ondernemen.
Wat dat betreft maakt het weinig uit of iemand naast je woont of op 20 minuten rijden.
Mensen hebben verplichtingen.. werk, sport, hobbies, partner, andere vrienden, etc. Ik kan meestal ueberhaupt maar 1 a 2 avonden in de week iets doen.. voor de rest zit ik vol. Maar dat neemt niet weg dat ik mij weleens eenzaam kan voelen en meer mensen wil leren kennen.
Donderdagavond in Utrecht vind ik prima. Activiteitje vind ik een leuk idee! Maar hoeft niet over de top te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon een datum vastzetten, alleen uitgaan van de mensen die interesse tonen in een activiteit. Als je eerst gaat inventariseren wie wat allemaal wil ben je 6 delen verder en nog niets opgeschoten. Kan je niet, dan heb je pech gehad, dan plan je toch gewoon een andere activiteit?
[..]
Op een donderdagavond in Utrecht? We zijn allemaal werkende mensen, dus een hapje eten en wat drinken moet kunnen om kennis te maken zonder ernstige budgetrestricties op te leggen. Zomaar een voorstel hoor, maar misschien komt er dan een beetje schot in.
EDIT: Zomaar nog wat andere ideeën, afgaand op de interesses van iedereen:
* Kookworkshop
* Geocaching
* Concert- en theaterbezoek
* Gewoon een avond stappen
Er is zat te verzinnen en te doen, alleen niemand die echt initiatieven neemt. Je hoeft ook niet met 40 mensen tegelijk te gaan meeten, je kan ook met kleine clubjes dingen doen die iedereen in dat clubje leuk vindt.
Rotterdam is toch echt te ver weg voor mij, ik sla deze over.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef LostInSpace het volgende:
Okee, voor aanstaande donderdag in Rotterdam.. even een lijstje maken:
- LostInSpace
- Bombshell
- Chawi
- XcUZ_Me
Zijn er nog meer mensen die het aandurven?
Ik ook hoor.. ik ben sowieso pas om 6 uur thuis. Als het aan mij ligt spreken we af om 8 uur ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef Bombshell het volgende:
Moet wel werken dus het liefst ergens in de avond..
Gewoon drankje doen lijkt me het best.
Had ook graag aangesloten maar ik vind het ook ietsjes te ver weg.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer Rotterdam is voor mij iets te ver. Met huidige treinverkeer durf ik het niet eens aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |