quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[..]
Dan wil ik best wel eens mee.
Fryslân <-> Groningen is de afstand ook niet.
Zolang het geen Twilight is vind ik het wel prima.Nee hoor, niks tegen Friezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er draaien best wat films die ik zou willen zien (Girl with the Dragon Tattoo, The Descendants, The Help, Sherlock Holmes ook nog wel) dus ik vind alles best.
Are you pondering what I'm pondering?
Ik ben voor, wie nog meer?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm?
Leuk! I'm in!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Aangezien wij uit Amsterdam komen kunnen we misschien kijken of er meer mensen uit die omgeving zin hebben om een keer iets leuks te gaan doen in de stad? Hmmmm?
quote:
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..quote:
Luxe problemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef Retronix het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik dat wel durf hoor met twee vreemde vrouwen de stad in..
Afhankelijk van de dag: jawel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Jessy80 het volgende:
Haha, er zijn er toch wel meer die in zijn voor een meeting in Amsterdam of omstreken?
Mijn voorkeeur ook, maar niet dit weekend, want dan moet ik werken..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:51 schreef Jessy80 het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag in het weekend, en jullie?
Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen..quote:
wat fijn dat het toch gezellig was. Ik zelf wilde wel, maar had teveel af te ronden voor de volgende dag. Dus als de volgende keer in een weekend of vrijdagavond/middag is ben ik er denk ikwel bijquote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waren uiteindelijk maar twee mensen komen opdagen..![]()
Ik zelf en Lost in Space.
Hebben in de oude haven aan de bar gehangen en na een klein anderhalf uur weer richting huis gegaan. Was mn eerste meeting en was best gezellig. Het is een goede manier om mensen te leren kennen. Voor mijn part komt er een deel 2 met meer mensen!
Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarschijnlijk is het ook handiger om de meet *iets* centraler te houden, zoals omgeving Utrecht-Apeldoorn-Arnhem.
Zaterdag 25 Feb in Utrecht bijvoorbeeld? Wie kan er?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Utrecht is wel centraal voor de meeste mensen.
Apeldoorn en Arnhem al weer een stuk minder.
Je bent uit de meetgroep gezet omdat je je raar gedraagt..? Wie heeft dat beoordeeld, en hoe ben je eruit gezet..? Kun je wat specifieker zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
Dat klinkt heftig..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb er over nagedacht, maar ik denk niet dat ik naar meets ga totdat mijn problemen zijn opgelost. Mijn problemen worden uiteraard veroorzaakt door mijn isolement en ik begin daarvan te flippen.
Ik ben al uit die andere meet groep gezet omdat ik per ongeluk er achter ben gekomen dat ik me raar gedraag.
Ik moet eerst mijn problemen oplossen en dat moet met kleine stappen gebeuren. Dus niet direct naar meets enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |