abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:49:08 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107278575
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Je maakt een geintje hoop ik? Kom op zeg, alleen interessante mensen? Hoe f*cking over de paard getild ben je dan?
My thoughts exactly.. :{ Met zo iemand zou ik, ook al komen de interesses overeen, niet willen afspreken.
pi_107278692
nee ik maak geen geintje, kom op zeg.. als iemand geen interesse bij je wekt is iemand ook niet interessant genoeg!
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:53:48 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107278744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef Delan het volgende:
nee ik maak geen geintje, kom op zeg.. als iemand geen interesse bij je wekt is iemand ook niet interessant genoeg!
Maar hoe weet je dat als je nog nooit met iemand gesproken hebt?
pi_107278834
Ja dat begrijp ik. Maar om bij voorbaat al een dergelijke eis te stellen lijkt mij ongepast. De enige reden om zoiets te zeggen is om gewoon mensen weg te jagen en aan te geven dat je een "alphamale" bent. Kijk het is niet verkeerd om een "alphamale" te zijn, maar daar moet je je niet compleet door laten leiden en je moet zeker niet dat aangeven. Volgens mij ben je dan een narcist als je dat wel doet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107278915
quote:
5s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat als je nog nooit met iemand gesproken hebt?
je schrijft zelf al met zo iemand zou ik al niet willen afspreken..., met vooroordelen alleen op een post en dan al denken hoe iemand is en dan ga je mij die vraag stellen?

en antwoord op je vraag, je hebt heel snel door als je WEL met iemand gaat spreken of diegene je interesse wekt of niet, zo ja gezellig.. zo nee dan ben je zo uitgesproken dus niet interessant genoeg
pi_107279116
Denken en gewoon keihard aangeven op een random forum zijn twee verschillende dingen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107279173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Denken en gewoon keihard aangeven op een random forum zijn twee verschillende dingen.
was gewoon een antwoord op een vraag die gesteld werd dus niks keihards aan ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:05:44 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107279219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:59 schreef Delan het volgende:

[..]

je schrijft zelf al met zo iemand zou ik al niet willen afspreken..., met vooroordelen alleen op een post en dan al denken hoe iemand is en dan ga je mij die vraag stellen?

en antwoord op je vraag, je hebt heel snel door als je WEL met iemand gaat spreken of diegene je interesse wekt of niet, zo ja gezellig.. zo nee dan ben je zo uitgesproken dus niet interessant genoeg
Aangezien iemand zelf zegt dat "alleen interessante mensen" mogen reageren is het geen vooroordeel meer, blijkbaar vindt diegene zichzelf erg interessant en wil hij niet met mensen spreken die "minder" dan dat zijn. Althans dat is waar zo'n zin op neerkomt.
En ik zeg niet dat ik die persoon niet interessant vindt, sterker nog vele interesses komen overeen dus ik had best met 'm willen praten. Maar door die laatste zin schrikt ie mensen af, want schijnbaar moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat je hem mag aanspreken via PM.

Overigens ging het niet om interesse wekken, mensen moesten zelf beoordelen of ze wel interessant genoeg voor hem waren.
pi_107279242
Boeiend. Negeer de matador gewoon als hij je niet aanspreekt :)

Het zou zonde zijn om dit topic ten onder te zien gaan aan discussies over zulk soort triviale zaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:36 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat we een meet ergens in de randstad/midden in het land organiseren? Gewoon iets simpels, een paar borreltjes in een rustige cafe om mee te beginnen.
Een meeting is een goed idee. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het niet meteen zelf heb voorgesteld, omdat ik wel vaker naar Fok! meetings wou gaan en het elke keer slecht uitkwam. Persoonlijk zit ik dus een beetje te kijken wat hier zoal reageert en die krijgen dan een pm van me :)
There is a long line down from heaven.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:08:28 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107279328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
Boeiend. Negeer de matador gewoon als hij je niet aanspreekt :)

Het zou zonde zijn om dit topic ten onder te zien gaan aan discussies over zulk soort triviale zaken.
Excuses! :@
pi_107279352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Aangezien iemand zelf zegt dat "alleen interessante mensen" mogen reageren is het geen vooroordeel meer, blijkbaar vindt diegene zichzelf erg interessant en wil hij niet met mensen spreken die "minder" dan dat zijn. Althans dat is waar zo'n zin op neerkomt.
En ik zeg niet dat ik die persoon niet interessant vindt, sterker nog vele interesses komen overeen dus ik had best met 'm willen praten. Maar door die laatste zin schrikt ie mensen af, want schijnbaar moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat je hem mag aanspreken via PM.

Overigens ging het niet om interesse wekken, mensen moesten zelf beoordelen of ze wel interessant genoeg voor hem waren.
het is maar net hoe je het op wil vatten
pi_107280001
@LostInSpace: Ik houd direct mijn mond.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:41:23 #43
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107280589
Hola!

Wie ben ik?
31 jarige jonge man uit omg Amsterdam

Wat doe ik?
Ik produceer, verzamel en mix elektronische muziek, en ik werk bij een postorderbedrijf/drukkerij in Amsterdam om mijn rekeningen te kunnen betalen.

Wat zijn mijn interesses?
Sport(zwemmen), elektronische muziek, internet/pc gaming(Bf3), familie/vrienden, en natuurlijk veel leuke mensen leren kennen!

Wat zoek ik hier?Mensen met dezelfde interesses om gewoon eens te kijken of er leuk vrijblijvend slap geouwehoerd kan worden, uitgaan, gedeelde hobby's interesses uitvoeren enz etc.

Hoe bereik je mij?Door me een pm te sturen, en ALLEEN MOOIE JONGE VROUWEN mogen reageren..! Nee, dat was een FLAUW en STOM geintje.. ;)

Ciau!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107280695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef Delan het volgende:

[..]

Met zo'n groot oordeel over iemand zonder iemand te kennen zul jij ver komen met het ontmoeten van nieuwe interessante mensen ;(
Whoops, in de roos. _O_

en @ de rest: "Over het paard getild"? Alsof je iedereen interessant moet vinden. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je zoekt naar interessante mensen. Of duiken de mannen die mij hierom afbranden ook met elke vrouw het bed in, interessant of niet. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:47:33 #45
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107280806
Waarom worden dit soort topics op FOK altijd zo complex.. Aan alle negatieve moraalridders: HOU JE WAFFEL, KSSST KSSSSSSSSSSSSSST WEG!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107283508
Als het geen verkapte, ik wil daten, topic wordt. Dan lijkt het me wel een leuk initiatief.

Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:56:13 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_107285556
Leuk, wordt voor mij ook wel tijd om eens nieuwe mensen te leren kennen :+ Vrienden zijn allemaal een beetje aan het settelen, of we zijn enorm uit elkaar gegroeid. Dus eh... hoi :W
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:07:35 #48
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107285745
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 01:42 schreef Chawi het volgende:
Als het geen verkapte, ik wil daten, topic wordt. Dan lijkt het me wel een leuk initiatief.
Ik heb al een vriendin, dus daar gaat het mij iig niet om :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:10:35 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107288529
Leuk initiatief :) Mijn sociale netwerk zou ook wel een kleine upgrade kunnen gebruiken :+

Wie ben ik?
Vrouw, 31 (bijna 32) uit Gouda.

Waarom meld ik me hier
Ben regelmatig verhuisd in mn twintigerjaren en heb op veel plaatsen niet lang genoeg gewoond om sociale contacten op te doen. Daarnaast zijn contacten verwaterd of uit elkaar gegroeid, vaak ook vanwege afstand. Ik werk fulltime en je komt dan toch minder makkelijk in contact met anderen merk ik.

Wat doe ik?
Ik ben eindverantwoordelijke voor de marketing/communicatie van een non-profit organisatie :)

Wat zijn mijn interesses?
Jemig, dat weet ik nooit zo goed. Ik doe aan spinning, houd van een glaasje wijn, goed gesprek, slap ouwehoeren, droge humor, met vrienden afspreken, bankhangen, gamen.

Wat zoek ik hier?
Kijken of er mensen zijn met wie er een vriendschappelijke (ik ben niet op zoek naar een relatie, die heb ik en daar ben ik prima tevreden mee) klik is en met wie je gewoon leuk contact hebt, mee afspreekt, etc.

Hoe bereik je mij?
PM en hier :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107305242
Ok wat zou een goede plek zijn voor wat drinken ofzo.. zie vrij veel mensen uit omgeving Rotterdam dus dat lijkt me wel een goede locatie? :)
pi_107314649
Waar woon je?
In de buurt van Groningen

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
pi_107315274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

[..]

^O^

Beschrijf jezelf eens in het kort :P
Ok, beetje late reactie :P

Maar ik ben dus inmiddels 30 jaar en woon in de omgeving van amsterdam. Na een mislukte relatie ben ik nu weer een beetje op zoek naar nieuwe vrienden / kennissen om gezellig mee te ouwehoeren e.d. :P ( geen relaties! Ben ik wel even klaar mee voorlopig!)
Bij nieuwe mensen ben ik in het begin meestal best stil om een beetje de kat uit de boom te kijken zeg maar, maar als ik mij op mijn gemak voel kan ik best gezellig zijn vind ik :P

Doordeweeks ben ik meestal best wel druk door mijn werk e.d. Maar in het weekend heb ik (helaas) tijd zat.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:52:45 #53
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107315899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?
In de buurt van Groningen

Hoe oud ben je?
25 bijna 26

Omschrijving?
1.85m, kort donkerblond haar en een beetje dik postuur. Het laatst gesignaleerd in de buurt van Groningen in een Ford Galaxy.

Werk:
Master student Software Engineering and Distributed Systems @ Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb keuzevakken gevolgd van Computational Science and Visualization en Intelligent Systems. Tevens heb ik een eigen online softwareproject.

Hobbies:
Sporten (badminton), Formule 1 kijken, muziek luisteren, gamen, een beetje uit het raam kijken en zwaaien naar andere mensen, uitgaan (bios enz.).

Hoe kan ik jou bereiken?
PM, posten, facebook groep van 18-25 eenzame mensen, skype, steam, teamspeak, e-mail, telefoon en gewoon bij de deur komen.
Hou je wel je kleren aan als je voor de raam staat? ;)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107388304
Oke, zie dat het echt om het leren kennen van nieuwe mensen is. Dan hierbij mijn duit in het zakje :)

Waar woon je?
In de buurt van Amersfoort

Hoe oud ben je?
32

Omschrijving?
LAT relatie. Werken doe ik omdat het moet. Hond + Bos = Genieten. Makkelijk in omgang.

Werk:
Global Process Owner bij groot ICT bedrijf. Dit houdt in; het aansturen van een proces (ITIL) over de keten wereldwijd. Oftewel een nerd met sociale skills ;-)

Hobbies:
Jagen met de hond. Zowel voor de echt als in wedstrijdverband. Lekker struinen door de bossen.

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM, daarna zien we wel :D
pi_107392043
Omdat ik in het andere forum ook maar net buiten de boot val dan maar hier even rondneuzen

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
Bijna 25

Omschrijving?
Heb een lieve vriend, maar mn vriendinnen en ik zijn helaas onze eigen wegen ingeslagen. Nu zoek ik gewoon mensen om gewoon weer lekker mee te kunnen kletsen en/of shoppen/naar de bios gaan

Werk:
Toetsadviseur bij de opleiding geneeskunde, maar ambities om ooit een baan in het hbo onderwijs te vinden

Hobbies:
Veel sporten (korfbal, zwemmen, skien). Soms hersenloos op de ps3 spelen en filmpjes kijken (thuis of in de bios) met een grote bak popcorn!

Hoe kan ik jou bereiken?
Laten we beginnen met PM.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_107392358
Dit soort initiatieven vind ik echt top ^O^

Waar woon je?
Apeldoorn

Hoe oud ben je?
26

Omschrijving?
Ben best wel een sociaal dier en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen of dingen te doen die mijn vrienden niet doen. Of om juist iets te doen met iemand die door omstandigheden sociaal niet zo veel te doen heeft. Zo ben ik dan ook wel weer :P

Werk:
Projectmanagement

Hobbies en interesses:
Mijn vrijwilligerswerk bij het poppodium, soms wat gamen (op de 360), concerten (ik vind heel veel leuk), feestjes...Tsja, veel wat zich buiten mijn huis afspeelt.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM. Of hier iets roepen.
pi_107406556
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
kap nah
  maandag 30 januari 2012 @ 17:11:23 #58
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107406766
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef zipper4u het volgende:
Leuk topic :)

Is er al een topic Mensen van 35-45 jaar.. ?

Ben zelf 38 jaar, weet niet of ik voor dit topic te oud ben??
Zo niet, dan post ik straks wat meer info over mijn persoontje.
Zo ja, jammer :(

btw, kom uit Den Haag, Moerwijk !!
Post je info maar eens, we zien wel :)
  maandag 30 januari 2012 @ 19:48:26 #59
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107412611
Wel apart dit, ik zie 't voor 't eerst moet ik zeggen.. Maar wel tof initiatief!
pi_107412938
Doet me wat denken aan de website www.nieuwemensenlerenkennen.nl ...maar dan wat kleinschaliger.

Op zich een goed initiatief. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')