Stukje vulling uitgesneden....deed ik vroeger ook zodat mijn hoofdtelefoon van mijn walkman prettig zat...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
1987, toen had golfer nog een normale stoelgang.
Hij moet ook gewoon zijn tanden indoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef vivelafete het volgende:
Hahaha Jan![]()
Voor Brabanders al moeilijk te verstaan!
En zijn helmen eigenlijk wel gebouwd voor een voorhoofd van 30 cm?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Heb je een idee? Daar heeft hij wel oren naar...
Als trotse vader...De Ouwe Jan was nog moeilijker te verstaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Die oude De Rooij zit er voor spek en bonen
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!quote:
Wat is zijn beste typetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!
Wie is zijn beste dan? Buster?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!
Das heul geen typetjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is zijn beste typetje?
Bert?
Buster Fonteyn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
FOK! Die was ik ook vergeten. Toch is Bert en de Dominee de twee dingen waar hij echt om bekend is!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Best een lelijk opgeblazen vettig gezicht....En die armen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
FOK! Die was ik ook vergeten. Toch is Bert en de Dominee de twee dingen waar hij echt om bekend is!
Die is het lekkerst ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Die daarachter in het roze lijkt mij echt zo'n figuur die zich ontpopt tot tijger.
Toch haalt hij Buster niet meer uit de la....best jammer inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Best een lelijk opgeblazen vettig gezicht....En die armen...
Beetje een tutjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Die daarachter in het roze lijkt mij echt zo'n figuur die zich ontpopt tot tijger.
Die weet wel van wanten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
En die in het roze droomt van de woonboot van Jeroen.
Jeroen gaat voor een hattrick....alle drie tegelijk....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
En die in het roze droomt van de woonboot van Jeroen.
Die is ook wel geïnteresseerd in vrouwen denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Tem het volgende:
Die gele met dat mongoloïde gezicht is het sympathiekst.
Dat is niet belangrijk op de woonbootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Tem het volgende:
Die gele met dat mongoloïde gezicht is het sympathiekst.
Van mannetjesmakert...naar vrouwtjeskapotmakert...het kan verkeren...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef Tem het volgende:
Kay mag blij zijn als hij überhaupt een vrouw met make-up zijn stacaravan kan intrekken.
Ik denk dat de herenliefde hoogtij viert in zo'n camper.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef Tem het volgende:
Kay mag blij zijn als hij überhaupt een vrouw met make-up zijn stacaravan kan intrekken.
Hij heeft wel van die volle lippen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat de herenliefde hoogtij viert in zo'n camper.
Ik zie ze samen wel bezig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft wel van die volle lippen.
Die rode gilt onder de lakens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Welke?
• Rood
• Geel
• Slikkend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens de vermoedelijke nieuwe koers lopen ze nu behoorlijk de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef waxmask het volgende:
En heeft niemand door wat hier gebeurt? CDA zou afgerekend worden op wat ze nu doen in het kabinet. In plaats daarvan maken ze een nieuwe visie zodat straks bij de verkiezings debatten niet meer terug gepakt mag worden op het gevoerde beleid maar alleen op de nieuwe koers!!!! Als hier nog ingetrapt wordt!!!!
Met de vermoedelijke nieuwe koers gaan ze wel een heel andere kant uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef waxmask het volgende:
En heeft niemand door wat hier gebeurt? CDA zou afgerekend worden op wat ze nu doen in het kabinet. In plaats daarvan maken ze een nieuwe visie zodat straks bij de verkiezings debatten niet meer terug gepakt mag worden op het gevoerde beleid maar alleen op de nieuwe koers!!!! Als hier nog ingetrapt wordt!!!!
Ik heb ze zelden zo jolig gezien. Vooral sneu voor die CDA'er, waar meer tegen gegrapt werd dan die Dakar Rally-coureur.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Die twee waren gister wel lekker bezig met grappen maken
Ja, net zoiets als een hond met 3 poten. Eigenlijk is het zielig, en denk je wel eens aan een spuitje, maar het beestje kan met een beetje zorg nog een prima leven hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het altijd een beetje pijnlijk om Job Cohen te zien
Ach, laat hem nog maar even z'n kunstjes doen voordat Lodewijk Asher hem opvolgen gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, net zoiets als een hond met 3 poten. Eigenlijk is het zielig, en denk je wel eens aan een spuitje, maar het beestje kan met een beetje zorg nog een prima leven hebben.
Samsom neemt het stokje over.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, laat hem nog maar even z'n kunstjes doen voordat Lodewijk Asher hem opvolgen gaat.
Dat was snel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er eigenlijk al weer klaar mee, ook. Morgen weer een kans.
Inderdaad, totaal niet op z'n plek. Wat moet dat een opluchting voor hem worden wanneer er een opvolger is.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het altijd een beetje pijnlijk om Job Cohen te zien
Als hij in het VARA bolwerk al niet op zijn plek is, waar dan wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal niet op z'n plek. Wat moet dat een opluchting voor hem worden wanneer er een opvolger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |