Stukje vulling uitgesneden....deed ik vroeger ook zodat mijn hoofdtelefoon van mijn walkman prettig zat...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
1987, toen had golfer nog een normale stoelgang.
Hij moet ook gewoon zijn tanden indoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef vivelafete het volgende:
Hahaha Jan![]()
Voor Brabanders al moeilijk te verstaan!
En zijn helmen eigenlijk wel gebouwd voor een voorhoofd van 30 cm?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Heb je een idee? Daar heeft hij wel oren naar...
Als trotse vader...De Ouwe Jan was nog moeilijker te verstaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Die oude De Rooij zit er voor spek en bonen
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!quote:
Wat is zijn beste typetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!
Wie is zijn beste dan? Buster?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!
Das heul geen typetjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is zijn beste typetje?
Bert?
Buster Fonteyn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |