Lolwutquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ] Hallo daar ben ik weer!
Dat heb ik nu eerlijk gezegd ook een beetje. Waar bemoeien die betweters zich mee?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Bosman vs acteutje. Ik ben ineens voor Bosman.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wij zijn er ook nog.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Bosman vs acteutje. Ik ben ineens voor Bosman.
Hij doet het verbazend goed daar na zulke uitlatingen. Dat verdient dan wel weer respect. Al denk ik wel dat morgen die Turk alsnog een aanklacht indient na het zien van P&W.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
Frits aast op een laatste aanval op Bosman.
Ik hoop dat die Turk het aanklagen over laat aan verongelijkte PVV'ers. Het past wat meer bij die partij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het verbazend goed daar na zulke uitlatingen. Dat verdient dan wel weer respect. Al denk ik wel dat morgen die Turk alsnog een aanklacht indient na het zien van P&W.
Dat was toch 25 jaar geleden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
BTW die kale is woordvoerder van het CDA!
Mijn lievelingstafel inderdaad...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef thettes het volgende:
Wie zullen nu het vaakst genoemd worden als 'daar wil ik niet bij zitten'?
Ik gok op van Rossem, Derksen, Peter R? Of Midas Dekkers als het over religie gaat.
fixedquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef tong80 het volgende:
Een week later was ie afhankelijk journalist.
Arnold Karskens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:03 schreef waxmask het volgende:
Een baan als journalist is niet weggelegd voor kritische mensen.
Ik denk het wel, Job.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
Dat die Bosman daar gaat zitten, ga je toch nooit winnen man.
Uitzondering op de regel...maar da's ook een persoon waar velen niet tegen over willen zitten, zeker politici.quote:
Naar het schijnt is de Amerikaanse versie beter dan de Zweedse. Fincher heeft heerlijke films gemaakt, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal de Amerikaanse versie vergeleken daarmee wel ruk zijn. Net zoals met de Ring.
Daarom zie ik hem sowieso wel een keer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Fincher heeft heerlijke films gemaakt, vergeet dat niet.
Daar gaat ie zelf altijd naar de hoeren in Hollywood.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Paul zei iets dat hij niet mocht zeggen.
Colleetha Avenue ofzo?
Ja een ware kunstenaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zo goed als hij acteren kan zo slecht kan hij praten.. ik eeuhh ben euhhh Yorick eeuh van eeuh Wageningen..
Ik krijg altijd de kriebels van zulke mensen..
Wat? Dood?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hij wel en Ferri Somogyi niet?
Wantquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Jelle Visser houdt er vrij foute gedachtes op na.
Het schijnt dat de wet voor iedereen gelijk is. Zelfs voor mensen die het even fuck uppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Want
Nazi's en oorlogsmisdadigers mogen niet stiekem gefilmd worden?
rustig jongen, achter in de rij aansluiten!quote:
Was zeker een goede verdoving.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
wat heeft paul gesmoked?
[..]
rustig jongen, achter in de rij aansluiten!
Nou inderdaad. Sodeknetter.quote:
en die andere man dan...quote:
Nouja, als je een soort anusslinger wordt is dat wel te vergelijken op sommige vlakken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Amerika is geen Nederland. probeer dat niet te vergelijken.
Ze zien nu eindelijk in dat aanschurken met Rechts Nederland geen oplossing is...het redelijke midden past veel beter bij het gedachtegoed van het CDA.quote:
Yup en toen kwam Balkie. Ik weet het nog buiten in de regen stonden ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
Van Rij, die ging toch ten onder met Jaap enzo?
Er is slechts 1 nieuw lid in de huidige fractie tov de fractie ten tijde van Balkie IVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |