Arnold Karskens?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:03 schreef waxmask het volgende:
Een baan als journalist is niet weggelegd voor kritische mensen.
Ik denk het wel, Job.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
Dat die Bosman daar gaat zitten, ga je toch nooit winnen man.
Uitzondering op de regel...maar da's ook een persoon waar velen niet tegen over willen zitten, zeker politici.quote:
Naar het schijnt is de Amerikaanse versie beter dan de Zweedse. Fincher heeft heerlijke films gemaakt, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal de Amerikaanse versie vergeleken daarmee wel ruk zijn. Net zoals met de Ring.
Daarom zie ik hem sowieso wel een keer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Fincher heeft heerlijke films gemaakt, vergeet dat niet.
Daar gaat ie zelf altijd naar de hoeren in Hollywood.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Paul zei iets dat hij niet mocht zeggen.
Colleetha Avenue ofzo?
Ja een ware kunstenaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zo goed als hij acteren kan zo slecht kan hij praten.. ik eeuhh ben euhhh Yorick eeuh van eeuh Wageningen..
Ik krijg altijd de kriebels van zulke mensen..
Wat? Dood?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hij wel en Ferri Somogyi niet?
Wantquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Jelle Visser houdt er vrij foute gedachtes op na.
Het schijnt dat de wet voor iedereen gelijk is. Zelfs voor mensen die het even fuck uppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Want
Nazi's en oorlogsmisdadigers mogen niet stiekem gefilmd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |