Wie is zijn beste dan? Buster?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja fijn dat hij weer vast plekje heeft. Zijn 1 na beste typetje...Dolman mag begraven blijven!
Das heul geen typetjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is zijn beste typetje?
Bert?
Buster Fonteyn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert?
FOK! Die was ik ook vergeten. Toch is Bert en de Dominee de twee dingen waar hij echt om bekend is!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Best een lelijk opgeblazen vettig gezicht....En die armen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
FOK! Die was ik ook vergeten. Toch is Bert en de Dominee de twee dingen waar hij echt om bekend is!
Die is het lekkerst ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Die daarachter in het roze lijkt mij echt zo'n figuur die zich ontpopt tot tijger.
Toch haalt hij Buster niet meer uit de la....best jammer inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Best een lelijk opgeblazen vettig gezicht....En die armen...
Beetje een tutjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef eriksd het volgende:
Die daarachter in het roze lijkt mij echt zo'n figuur die zich ontpopt tot tijger.
Die weet wel van wanten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
En die in het roze droomt van de woonboot van Jeroen.
Jeroen gaat voor een hattrick....alle drie tegelijk....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
En die in het roze droomt van de woonboot van Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |