Ik heb ze zelden zo jolig gezien. Vooral sneu voor die CDA'er, waar meer tegen gegrapt werd dan die Dakar Rally-coureur.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Die twee waren gister wel lekker bezig met grappen maken
Ja, net zoiets als een hond met 3 poten. Eigenlijk is het zielig, en denk je wel eens aan een spuitje, maar het beestje kan met een beetje zorg nog een prima leven hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het altijd een beetje pijnlijk om Job Cohen te zien
Ach, laat hem nog maar even z'n kunstjes doen voordat Lodewijk Asher hem opvolgen gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, net zoiets als een hond met 3 poten. Eigenlijk is het zielig, en denk je wel eens aan een spuitje, maar het beestje kan met een beetje zorg nog een prima leven hebben.
Samsom neemt het stokje over.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, laat hem nog maar even z'n kunstjes doen voordat Lodewijk Asher hem opvolgen gaat.
Dat was snel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben er eigenlijk al weer klaar mee, ook. Morgen weer een kans.
Inderdaad, totaal niet op z'n plek. Wat moet dat een opluchting voor hem worden wanneer er een opvolger is.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het altijd een beetje pijnlijk om Job Cohen te zien
Als hij in het VARA bolwerk al niet op zijn plek is, waar dan wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal niet op z'n plek. Wat moet dat een opluchting voor hem worden wanneer er een opvolger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |