Goed als je in korte tijd veel werk moet verzetten. Maar niet voor continu zeg maar ...quote:
Hahaha durf je dat aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als jij komt helpen met de zolder hier verbouwen
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
ik vond: Waar Rucky het damestoilet induikt veel leuker als tt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.
Vond ik beter.![]()
* Rucky gaat morgen de tuintegels bij Ireth uit de tuin halen.
* Merlijn duikt weg onder een tafel voor aanstormend vrouwvolkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ruik koekjes, jullie ook?
AANVALLEUH!
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is alles voor niks geweest, nee toch?!
We hebben 8 maanden lang in de herfst gezetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat was in FHF hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Heuh, die heb ik gevolgd...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was in FHF hoorMijn zonnescherm (met Ioko en Roarrr) was van voor Fhf!
Er zit een groot gat tussen Pendulum en die herrie die ik tegenwoordig voorbij hoor komen als dubstep. Verder ook fan van 'rommel' uit de jaren 80 a 90. Kerncraft 400, Alice DJ, ATB en nog meer vergeten artiesten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Met pendulum, chase & Status zit je anders al redelijk op weg
Het was maar een stukje tuin hè, niet overdrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Je brengt me opeens op een ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
morgen eindelijk weer eens macaroni eten![]()
schelpjes met gehakt, champignons, paprika en tomatensaus .. /cul
Hoe laat is de keuken openquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
morgen eindelijk weer eens macaroni eten![]()
schelpjes met gehakt, champignons, paprika en tomatensaus .. /cul
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was in FHF hoorMijn zonnescherm (met Ioko en Roarrr) was van voor Fhf!
Zeg, in wat voor destructieve toestand ben jij terecht gekomen zeg..quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.
Jij hebt echt een haat/liefde verhouding met Ireth hè?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.
Vooruit. Omdat je oud en gammel bentquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
Ik ben helemaal niet in destructieve toestand. Ben een beetje aan het voorbereiden om naar bed te gaan.
Ik heb nog een hoop rust in te halen.
Ik weet hoe ver ik bij haar kan gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt echt een haat/liefde verhouding met Ireth hè?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat je oud en gammel bent
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Kan iemand trouwens de uitvinder van die blisterverpakkingen vierendelen? Ik verbouw vanalles, maar een blister openmaken betekent dat ik 2 weken in het verband loop![]()
![]()
Jij gaat toch mee op de bowlingmeet? ik weet op welke baan jij gaat spelen als je dat nog eens zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat je oud en gammel bent
Wilde jij nog meerijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij gaat toch mee op de bowlingmeet? ik weet op welke baan jij gaat spelen als je dat nog eens zegt.
Die dingen kun je niet knippen, scheuren, verbranden, vermeubelen als je alleen dat ene stukje eruit wil hebben waar het om gaat.quote:
ah bedoel je datquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wilde jij nog meerijden?
[..]
Die dingen kun je niet knippen, scheuren, verbranden, vermeubelen als je alleen dat ene stukje eruit wil hebben waar het om gaat.
Neem maar een plastic zak mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah bedoel je dat![]()
hoe sta jij btw tegenover wagenzieke kinderen? want als je dat niet wil, zal ik Jan thuis moeten latenmisschien wel beter, maar anderzijds sneu als z'n joch daarom een uitje moet missen terwijl z'n jongere broertje wel meemag ... ik denk, ik meld het maar ruim van tevoren
Die liggen fantastisch!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, in wat voor destructieve toestand ben jij terecht gekomen zeg..
@Ireth: liggen die tegels eigenlijk nog wel een beetje fatsoenlijk?
Nog erger: een allesknipper ín een blisterverpakkingquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Kan iemand trouwens de uitvinder van die blisterverpakkingen vierendelen? Ik verbouw vanalles, maar een blister openmaken betekent dat ik 2 weken in het verband loop![]()
![]()
LOL.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog erger: een allesknipper ín een blisterverpakking [ afbeelding ]
quote:
Lijkt me wel handig aangezien ik de bowling meeting regel. Maar ik zit er ook aan te denken om eerder te gaan zodat ik zeker weet dat alles in orde is.quote:
Dan doe eens lief tegen me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig aangezien ik de bowling meeting regel. Maar ik zit er ook aan te denken om eerder te gaan zodat ik zeker weet dat alles in orde is.
Iig is het wel handig om snel een datum te hebben zodat ik kan reserveren.
Ff serieus. Hoeveel man neem ik mee? Rucky, Jij en je twee kids?quote:
Dan gaat hij toch met mij in de trein mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah bedoel je dat![]()
hoe sta jij btw tegenover wagenzieke kinderen? want als je dat niet wil, zal ik Jan thuis moeten latenmisschien wel beter, maar anderzijds sneu als z'n joch daarom een uitje moet missen terwijl z'n jongere broertje wel meemag ... ik denk, ik meld het maar ruim van tevoren
Ik heb een volledige kinderstoel (rodi XP) en een zitverhoger, even melden wat ik mee moet nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
euh, Ja, en daarmee lijkt me ook je auto wel vol zitten, aangezien ik tussen de kids op de achterbank kan (zitten beide nog in 'n autostoeltje natuurlijk, voor Geert heb ik 'n cosi, hoewel die langzaam wel naar 'n maatje groter zou kunnen, en voor Jan zou ik een stoeltje moeten lenen van m'n schoonvader).
Jan is drie jaar, zóu in een zitverhoger kunnen zitten maar weet niet of dat al is toegestaan (hij is 95 cm)quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een volledige kinderstoel (rodi XP) en een zitverhoger, even melden wat ik mee moet nemen.
http://auto-en-vervoer.in(...)ervoeren-regels.htmlquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan is drie jaar, zóu in een zitverhoger kunnen zitten maar weet niet of dat al is toegestaan (hij is 95 cm)
íets zegt me dat Merlijn ervaring heeft met wagenzieke kids .. dunno why. Daarnaast wil ik het jou niet aandoen om een treinreis met een jengelend kind te moeten maken, en (niets ten opzichte van jou!) liever blijf ik in z'n buurt om buien op te kunnen vangen. De enige plek waar hij tot nu toe zonder mij is, is de peuterspeelzaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch met mij in de trein mee.
Jan zou (wettelijk gezien!) zelfs los mogen. Incidentieel vervoer van andermans kinderen betekent dat. Die hoeven dan niet in een autostoeltje oid, maar mogen gewoon op de achterbank in een gordel. Je eigen kind mag dat daarentegen niet (wordt dus flink misbruik/gebruik van gemaakt bij uitstapjes met scholen). Of het verstandig is valt over te twisten, maar het mág dus wel.quote:
krap aan .. hij schommelt rond de 14 kilo ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://auto-en-vervoer.in(...)ervoeren-regels.html
Zou jij dat gedaan hebben met Suus? Ik iig niet. Gewoon netjes in de stoeltjes en de gordels.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jan zou (wettelijk gezien!) zelfs los mogen. Incidentieel vervoer van andermans kinderen betekent dat. Die hoeven dan niet in een autostoeltje oid, maar mogen gewoon op de achterbank in een gordel. Je eigen kind mag dat daarentegen niet (wordt dus flink misbruik/gebruik van gemaakt bij uitstapjes met scholen). Of het verstandig is valt over te twisten, maar het mág dus wel.
Absoluut niet! Maar het mag wettelijk wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou jij dat gedaan hebben met Suus? Ik iig niet. Gewoon netjes in de stoeltjes en de gordels.
Mag dus zowel in een stoel als op een zitverhoger + gordelquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
krap aan .. hij schommelt rond de 14 kilo ...
Foto is ook handig hoor?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou als jullie mij ter voorbereiding op de meeting al een beetje in het echt willen zien (hahahaha zien) dan kunnen jullie naar deze aflevering van KoffieMax kijken. Vanaf de 49 minuten.
*klik*quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou als jullie mij ter voorbereiding op de meeting al een beetje in het echt willen zien (hahahaha zien) dan kunnen jullie naar deze aflevering van KoffieMax kijken. Vanaf de 49 minuten.
kweet niet wat de afstand van hier naar utrecht is ?quote:Extra kinderen
Als er extra kinderen meereizen, is er niet altijd voor iedereen een kinderzitje. Tot 50 km mogen kinderen zonder zitje mee, in de gordels. Voor langere ritten, of regelmatig gebruik moet u voor een zitje zorgen.
stoeltje is fijner met wageziek zijn (was ik ook vroeger... sterker nog, nog steedsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
krap aan .. hij schommelt rond de 14 kilo ...
Lang genoeg voor kinderen om wagenziek te worden, of als Merlijn om ze in stoeltjes te willen....quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
k lees ook dit:
[..]
kweet niet wat de afstand van hier naar utrecht is ?![]()
Crap. Silverlight nodig...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sukkel ben ik: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1116258
Held! /blameitonthewine....quote:
Je lijkt wel op Myrna Goossen..quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
ten behoeve van de boWlingmeet ja!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
Van een bolingmeeting naar kinderzitjes discussie.![]()
![]()
![]()
![]()
50:35 is mijn moment of fame hahahahahaquote:
Okequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
50:35 is mijn moment of fame hahahahaha
Ik dacht hetzelfdequote:
dah is niet het juiste tijdstipquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!
Lol! Ach, jij kunt in ieder geval zeggen dat je op tv bent geweest, ik niet
Ik heb mijn 5 seconds of fame ook al gehad. was geloof ik bij het dierenziekenhuis. Iets met een van de vogels van mijn ex. * knal camera in mijn neus *quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!
Lol! Ach, jij kunt in ieder geval zeggen dat je op tv bent geweest, ik niet
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah, we hebben een beroemdheid!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben ook weleens geinterviewd door RTV Noord of OogTV tijdens de Open Dag van mijn favoriete basketbalclub. Ik zal 13/14/15 zijn geweest. Mijn docent Aardrijkskunde had het toevallig gezien en zei: ik herkende je helemaal niet!
Als ik moet spreken in het openbaar word ik namelijk heel onzeker inclusief tomatenhoofd. Terwijl ik normaal daar geen last van heb.
Ik ben ook nog op de radio geweest tijdens het basketbalkampioenschap van 2004 maar dat kwam doordat ik alle handtekeningen van de spelers op mn lijf had (2 dagen van te voren allemaal verzameld en dan gewoon niet douchen) en ben nog bij Giel Beelen met de webcam in de uitzending geweest. Hahaha
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
50:35 is mijn moment of fame hahahahaha
Ach, het blijft geinig, toch? Ik ben een keer op de radio geweest bij 538, kon je kaartjes voor en een meet-and-greet met Marco Borsato winnen, en aangezien mijn toenmalige vriendin daar helemaal weg van was.. Helaas is de meet-and-greet niet gelukt, de concertkaarten wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben ook weleens geinterviewd door RTV Noord of OogTV tijdens de Open Dag van mijn favoriete basketbalclub. Ik zal 13/14/15 zijn geweest. Mijn docent Aardrijkskunde had het toevallig gezien en zei: ik herkende je helemaal niet!
Als ik moet spreken in het openbaar word ik namelijk heel onzeker inclusief tomatenhoofd. Terwijl ik normaal daar geen last van heb.
Ik ben ook nog op de radio geweest tijdens het basketbalkampioenschap van 2004 maar dat kwam doordat ik alle handtekeningen van de spelers op mn lijf had (2 dagen van te voren allemaal verzameld en dan gewoon niet douchen) en ben nog bij Giel Beelen met de webcam in de uitzending geweest. Hahaha
Ouwe geitebreierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef Rucky het volgende:
De film van ome Willem was de eerste keer.
We hebben een BN-er in ons middenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
vertel me eens..
Waarom is het hier ineens zo druk?
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tunequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hebben een BN-er in ons midden
Alleen met footage!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tunetel ik nu ook mee als bn'er?
Brrrrrrrr.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
Margreet Dolman heeft mij geinterviewd.![]()
[ afbeelding ]
Da's Bert, van ERNIE!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
Margreet Dolman heeft mij geinterviewd.![]()
[ afbeelding ]
Brrrr.. en dat op de vroege morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
De Geile Goedemorgen Contest, waarin vrouwen die in de uitzending zijn zo geil mogelijk 'goedemorgen Giel' moeten zeggen aan het einde van het gesprek. Giel gebruikt deze dan onder andere in jingles voor het programma.
Juist DJMO!
Hmmm. Moeten we nu alle jingles gaan opzoeken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
laat ik het zo stellen, ik ben er niet trots op dat hij me zo lang "gebruikt" heeft in z'n jingle
als je de jingles van een jaar of vier, vijf geleden beluisterd, als die nog terug te vinden zijn that is, moet je bingo hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. Moeten we nu alle jingles gaan opzoeken?
Hahahaha!quote:
Goed als ik je morgenochtend even bel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tune![]()
hoelaat? Je hebt m'n nrquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed als ik je morgenochtend even bel?
mij ken je! en m'n kids ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:29 schreef Merlijn het volgende:
Al dat publieke gebeuren, ik ben er geen fan van. Ik geef regelmatig trainingen die ik al 10x heb gegeven, maar ik blijf bloednerveus iedere keer. Zelfde met presentaties.
Bedenk me net dat ik die fokmeets ook altijd best eng vind, als ik niemand ken
Oh jawel hoor. En ik ken Ireth en Suus, en Rucky, Engel (als ze komtquote:
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtigquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. En ik ken Ireth en Suus, en Rucky, Engel (als ze komt) Maar doelde meer op zo'n eerste keer. Sta je in eerst 10 minuten in Utrecht centraal het mobiele topic te checken, als er opeens iemand op je af komt rennen.... Euh. Hai? FOK! ?
Dan is Yska nog zo gek nog niet :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtig
maak er DeeJay Mo van en je zit goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtig
Toen hij mij interviewde was het heel raar om hem te zien terwijl je de stem van Margreet Dolman hoorde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik zat in 2010 bij het Noorderlink congress en ik hoor die stem en ik denk wtf die stem ken ik.. Ja wist ik veel dat Paul Haenen zoveel typetjes had. Dat was voor mijn tijd. Ik was de jongste op het congress :p
Ik moest hard lachen. Ik heb jaaaaaren geleden onder mijn vorige account de eerste BBQ meet (fok 2 jaar geloof ik) meegemaakt. Ik, als zuid-limburgs dorpsgeval zijnde, met tentje naar het grote onbekende utrecht. om daar te gaan bbq-en. Nog nooit buiten limburg geweest, en zeker ook erg verlegen... en een nick die niemand kon uitspreken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan is Yska nog zo gek nog niet :p
Lijkt mij ook heel vreemd *word ik nou gek ofnie* dat ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen hij mij interviewde was het heel raar om hem te zien terwijl je de stem van Margreet Dolman hoorde.
Naam komt uit Second Life. Heb ik gespeeld voor mijn werk. Achternaam had je een keuze uit 30 verschillende (elke 3 weken waren er weer nieuwe achternamen om uit te kiezen) en voornaam was vrije keuze. Ik wilde graag Isa of Isabel maar die waren allemaal al bezet. En toen kwam ik met een beetje spelen met letters op Yskaquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektIk daarentegen...
Dat klinkt dan best wel weer geilquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
maak er DeeJay Mo van en je zit goed
ach als Jan Papa roept is 't iig duidelijk wie hij bedoeltquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektIk daarentegen...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach als Jan Papa roept is 't iig duidelijk wie hij bedoelt
grapje!quote:
Zo had ik dat pas inderdaad toen ik een paar kaarten voor Live38 te vergeven had.. Ehm.. ben jij Piepkuiken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
"Ben jij Piepkuiken"quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had ik dat pas inderdaad toen ik een paar kaarten voor Live38 te vergeven had.. Ehm.. ben jij Piepkuiken?![]()
Achja, je moet met het digitale tijdperk meegaan
ik geloof dat ik badge's nog niet zo'n verkeerd idee vindtquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had ik dat pas inderdaad toen ik een paar kaarten voor Live38 te vergeven had.. Ehm.. ben jij Piepkuiken?![]()
Ik had geluk dat er al werd gereageerd na 'ben jij..'quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
"Ben jij Piepkuiken"
Ik zou dat echt m'n strot niet uit kunnen krijgen, echt...
Saved by the chick dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik had geluk dat er al werd gereageerd na 'ben jij..'
Anders sta je toch zwaar voor schut voor de Jaarbeurs, hahaha!
Ik werd 20 jaar geleden al Rucky genoemd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan alleen zwart/wit printen op mijn werk, ik heb thuis geen printerquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik geloof dat ik badge's nog niet zo'n verkeerd idee vindt
Als _iemand_ ze kan printen (en evt. opsturen zodat ik ze weer kan lamineren, een lamineer apparaat heb ik nog wel nl, maar m'n printerinkt is op) wil ik best wat ontwerpen
Nouja, het scheelt dat ik nu een paar gezichten ken, waaronder die van jou, van Ireth en van Papabear. Maargoed, toch blijft het inderdaad spannend, met een groepje wildvreemden op stapquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik werd 20 jaar geleden al Rucky genoemd.![]()
Iets met mijn voornaam en een niet nader genoemde handeling.
voor mij ook geen probleem om kleurenprints te maken @ workquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik print jij ontwerpt DJMO. lijkt me prima!
Jij bent in ieder geval herkenbaar, we weten nu precies hoe je neus eruit zietquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik print jij ontwerpt DJMO. lijkt me prima!
vergeet het haar niet!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval herkenbaar, we weten nu precies hoe je neus eruit ziet
Aha, dat filmpje heb ik dan vast gemist..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
In topic 7 van het asfalttopic sta ik ook op film! :p en ik ben ook te zien op mn avatar! ;p
Hmmm. Ik mag dan visueel ingesteld zijn, maar tenzij je met dat masker ook op de meet komt, acht ik de kans klein dat ik je eruit pik....quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
In topic 7 van het asfalttopic sta ik ook op film! :p en ik ben ook te zien op mn avatar! ;p
De vorige meeting was ook voor iedereen spannend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het scheelt dat ik nu een paar gezichten ken, waaronder die van jou, van Ireth en van Papabear. Maargoed, toch blijft het inderdaad spannend, met een groepje wildvreemden op stap
En dan ook meteen die bowlingschoenen aan moeten hè.. Nouja, als je die drempel eenmaal over bent, dan kun je alles aan!
Dan nodigen we toch alleen donker blonde foksters uit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. Ik mag dan visueel ingesteld zijn, maar tenzij je met dat masker ook op de meet komt, acht ik de kans klein dat ik je eruit pik....
bedankt . ik val dan af .. ik ben een rooie mutsquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan nodigen we toch alleen donker blonde foksters uit.
Jij was makkelijk te herkennen. Je torent een beetje boven iedereen uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
De vorige meeting was ook voor iedereen spannend.En zeker voor mij want ik had de reservering op mijn naam staan voor een groep waarvan ik maar moest geloven dat ze ook zouden op komen dagen.
We hebben een hele leuke avond gehad, ik ken ondertussen een hoop gezichten.
ik heb m'n haar onlangs express rood geverfd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Blonde haarverf doet wonderen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. Ik mag dan visueel ingesteld zijn, maar tenzij je met dat masker ook op de meet komt, acht ik de kans klein dat ik je eruit pik....
Nouhouh..... Die ogen herken ik vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nouhouh..... Die ogen herken ik vast wel
Ja hele charmante foto thanks! Hier kreeg ik commentaar dat iemand de schoenen van zn vriendin wel wilde doneren in het kader FHF klusoutfit ja!quote:
Ik herken je nu ook jij bent een van degene die fok voor mij leuk maakten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
Nouhouh..... Die ogen herken ik vast wel
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het helpt he, dacht ik wel.. een bikinifoto ook lijkt me..Mjah, dat kan ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja hele charmante foto thanks! Hier kreeg ik commentaar dat iemand de schoenen van zn vriendin wel wilde doneren in het kader FHF klusoutfit ja!
Lijkt vast nog sprekendquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik ook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik was daarna heus niet doorweekt (a)Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik zie alweer dat ik er een heerlijke kromme zin van heb gemaakt..quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lijkt vast nog sprekend
Charmante foto onder de spoilerLigt er helemaal aan wie je het vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Is gewoon een foto uit het topic van Asfaltquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ papabear liever geen persoonlijke foto's plaatsen.
Als je op de foto doelt die hij van mij heeft gepost, deze heeft al eerder op FHF gestaan. In 1 van de topics van Asfalt dus is geen rampquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ papabear liever geen persoonlijke foto's plaatsen.
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn schattig! Maar of je nu wel of niet naambordjes gaat dragen het blijft de eerste paar minuten altijd even onwennig en daarna valt de spanning weg en is het gewoon gezellig! Het is natuurlijk helemaal aan jullie zelf maar ik zou me knap ongemakkelijk voelen in een bowlingbaan met een naambordje opgespeld. Laat staan in een kroeg.
Ik heb wel fokkers die hun ussername of ui op een t shirt hebben laten drukken, dat was gewoon grappig.
Nog echt geen idee, het is een beetje veel meets de afgelopen en komende tijd. Had zaterdag een crewmeet, en as zondag een cachemeet en in februari misschien een ABO meet en het geld groeit ook mij, helaas niet op de rug. Het scheelt wel dat er tegenwoordig zoveel gestunt wordt met NS dagkaarten maar dan nog is het wat veel allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik het vorige keer erg leuk vond om te bowlen!quote:
Ik vind dat Rucky verplicht zo'n bordje moet dragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.
Ik weet niet hoe groot de groep uiteindelijk wordt, maar wellicht is het niet eens nodig, naambordjes.
Ik denk toch dat de groep een vreemd imago krijgt met naambordjes waarop bijvoorbeeld papabear of rucky staat![]()
Of een mooie pet..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik vind dat Rucky verplicht zo'n bordje moet dragen
* JK1982 mompelt iets over FHF..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog echt geen idee, het is een beetje veel meets de afgelopen en komende tijd. Had zaterdag een crewmeet, en as zondag een cachemeet en in februari misschien een ABO meet en het geld groeit ook mij, helaas niet op de rug. Het scheelt wel dat er tegenwoordig zoveel gestunt wordt met NS dagkaarten maar dan nog is het wat veel allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik het vorige keer erg leuk vond om te bowlen!
als ik meega herken ik in ieder geval 1 iemand...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb alleen Loecje 1x eerder gezien. En Asfalt en ElisaB. Oja en ik heb bij Pam nog mijn bezem gebracht (die staat daar nog steeds) dus ik heb een hele grote kans dat ik helemaal niemand ken :p
Maar heb al heel veel meetings meegemaakt van een ander forum. Via weer een ander forum heb ik mijn kamer in Utrecht geregeld dus t komt vast goeden ik ben heul leuk en jullie ook dus t word 1 groot feest!
[..]
Dan is Yska nog zo gek nog niet :p
Ik ben al op ontzettend veel meets geweest (ook hele grote 40+) en nog nooit met naambordjes gewerkt. Gelukkig maar!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de groep uiteindelijk wordt, maar wellicht is het niet eens nodig, naambordjes.
Ik denk toch dat de groep een vreemd imago krijgt met naambordjes waarop bijvoorbeeld papabear of rucky staat![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Naambordjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn schattig! Maar of je nu wel of niet naambordjes gaat dragen het blijft de eerste paar minuten altijd even onwennig en daarna valt de spanning weg en is het gewoon gezellig! Het is natuurlijk helemaal aan jullie zelf maar ik zou me knap ongemakkelijk voelen in een bowlingbaan met een naambordje opgespeld. Laat staan in een kroeg.
Ik heb wel fokkers die hun ussername of ui op een t shirt hebben laten drukken, dat was gewoon grappig.
Ja doei! Daar ga ik geen topic voor openen hoor, dat is luxe. Maar er worden wel eens op het laatste moment dagkaarten aangeboden die mensen niet meer kunnen gebruiken dus wie weet.quote:
Daar heb ik ook last van ja, dat een naam vaak het ene oor in gaat en het andere uit, als ik niet oppas. Slechte eigenschap..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben al op ontzettend veel meets geweest (ook hele grote 40+) en nog nooit met naambordjes gewerkt. Gelukkig maar!Het loopt echt altijd wel los en sure vergeet je vast wel iemands naam, of meerdere omdat het bij het voorstelrodje allemaal nog erg spannend is en je meer met zenuwen bezig bent dan met het horen van namen. Nou dan vraag je het gewoon nog een keer. FOK!meets zijn in mijn ervaring altijd enorm relaxt en daarom zo leuk.
Trust!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef Papabear het volgende:
Nu hoogste bedtijd! Slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen
Ik heb altijd wel een paar minuten nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Naambordjes.![]()
Het is dat ik de foto's van de vorige meeting niet op fok zou laten zien. Maar als je ze ziet dan ga je gelijk mee.![]()
Jij hebt het over de eerste paar minutenwe waren binnen 0,3 sec. aan elkaar gewend.
Easy! Ik bedoel ook niet dat je een topic moet openen ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei! Daar ga ik geen topic voor openen hoor, dat is luxe. Maar er worden wel eens op het laatste moment dagkaarten aangeboden die mensen niet meer kunnen gebruiken dus wie weet.
Oh zo. Ik kom uit Den Haag, maar kan ook af en toe erg veel behoefte hebben aan een weekend niets. Ik houd mijn opties graag tot het laatste moment open, zodat ik me niet verplicht voel omdat ik al heb toegeezegd terwijl ik mij op die dag helemaal niet zo sociaal voel. Of dat ik wel zin heb maar niet durf omdat ik nee zei. Vorige meet gaf ik het ook op het laatste moment aan, en als er dan geen plek meer voor me is op een bowlingbaan, so be it.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Easy! Ik bedoel ook niet dat je een topic moet openen ofzo.
Maar kun je niet met iemand meerijden ofzo? Ik weet niet waar je vandaan moet komen? Mag ook via PM..
Dat heeft iedereen maar het was wel leuk dat het gelijk klikte tussen iedereen. We liepen weg van de bowlingbaan en toen ik vroeg wie er de meeste punten had wist niemand dat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een paar minuten nodig.Kwam ook dat ik binnenkwam en iedereen al zat ofzo. Maar sowieso heb ik altijd wel even nodig om de sfeer aan te voelen in de groep enzo. Maar ik ben gek op meets!
Socios uiteraard!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen maar het was wel leuk dat het gelijk klikte tussen iedereen. We liepen weg van de bowlingbaan en toen ik vroeg wie er de meeste punten had wist niemand dat.![]()
Daar hadden we niet op gelet.
gaat iemand hem nog pm-men dat er (weer) een meet is?quote:
Socios heeft toen jou plek ingenomen die heeft op twee banen gespeelt. Ik hoop dat je dit keer wel mee kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik kom uit Den Haag, maar kan ook af en toe erg veel behoefte hebben aan een weekend niets. Ik houd mijn opties graag tot het laatste moment open, zodat ik me niet verplicht voel omdat ik al heb toegeezegd terwijl ik mij op die dag helemaal niet zo sociaal voel. Of dat ik wel zin heb maar niet durf omdat ik nee zei. Vorige meet gaf ik het ook op het laatste moment aan, en als er dan geen plek meer voor me is op een bowlingbaan, so be it.
Slaap lekker voor de slapers.
Begrijpelijk.. Ik hou het FHF-meet topic ook even in de gaten. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik ook gewoon meega, maar wil me niet vastpinnen op een datum. Dus ik kijk wel even wat de rest doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik kom uit Den Haag, maar kan ook af en toe erg veel behoefte hebben aan een weekend niets. Ik houd mijn opties graag tot het laatste moment open, zodat ik me niet verplicht voel omdat ik al heb toegeezegd terwijl ik mij op die dag helemaal niet zo sociaal voel. Of dat ik wel zin heb maar niet durf omdat ik nee zei. Vorige meet gaf ik het ook op het laatste moment aan, en als er dan geen plek meer voor me is op een bowlingbaan, so be it.
Slaap lekker voor de slapers.
LOL! Toen was ik al weg ik ben na het bowlen weggegaan. Wie de meeste punten had euhm even denken, niet Socios van wie het verwacht werd. Dan was het Ibenny denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen maar het was wel leuk dat het gelijk klikte tussen iedereen. We liepen weg van de bowlingbaan en toen ik vroeg wie er de meeste punten had wist niemand dat.![]()
Daar hadden we niet op gelet.
Euh schattiepetatje, ik was er gewoon hoor, en ja socios speelde op twee banen maar ik speelde voor mezelf!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Socios heeft toen jou plek ingenomen die heeft op twee banen gespeelt. Ik hoop dat je dit keer wel mee kan.
Nou vraag ik me echt even af wie jij bent op de foto's.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL! Toen was ik al weg ik ben na het bowlen weggegaan. Wie de meeste punten had euhm even denken, niet Socios van wie het verwacht werd. Dan was het Ibenny denk ik.
Ik had hem al door maar het bowlen zelf was zo snel voorbij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh schattiepetatje, ik was er gewoon hoor, en ja socios speelde op twee banen maar ik speelde voor mezelf!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou vraag ik me echt even af wie jij bent op de foto's.Wel jammer dat je niet mee kon de binnenstad in we hebben het nog aardig gezellig gehad.
Als ik heel diep nadenk, de brunette met halflang haar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou vraag ik me echt even af wie jij bent op de foto's.Wel jammer dat je niet mee kon de binnenstad in we hebben het nog aardig gezellig gehad.
Ik heb beiden niet maar wel een oude fiets.,quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Ik hou het FHF-meet topic ook even in de gaten. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik ook gewoon meega, maar wil me niet vastpinnen op een datum. Dus ik kijk wel even wat de rest doet.
Ik ben gelukkig redelijk makkelijk wat vervoer betreft, aangezien ik een autootje heb en een motor. Maar ik denk eigenlijk toch dat ik beter met de auto kan komen ipv op de motor, voordat ik alsnog met de trein naar huis mag..
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, maar ik heb geen zin.. Straks gaat om 06.30 de wekker weer.
Ik ga maar eens een kopje thee zetten
Dacht ik ook. Ik zie haar hier zitten naast Charmed angel en IBennie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik heel diep nadenk, de brunette met halflang haar.
Mjah die herken ik ook nog welquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ik zie haar hier zitten naast Charmed angel en IBennie.
Nouja, dat vind ik dus ook wel balen ja, dat ik nog 3 kwartier naar huis moet met de auto.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb beiden niet maar wel een oude fiets.,
Gelukkig maar want op een meet drink ik meestal wel wat alcohol dus zou ik toch niet meer naar huis kunnen rijden.
Het komt weer boven wie je bent Jij bent dat meisje van die mooie actie foto. denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh schattiepetatje, ik was er gewoon hoor, en ja socios speelde op twee banen maar ik speelde voor mezelf!
Geen idee of ik op de foto's sta!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Que?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben sowieso 2u onderweg. Of ik nou met de trein ga of met de auto :p dus NAIT SOEZEN!
Nait soezen = niet zeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Que?
Ach, ik zie wel.. misschien moet ik net als Liesje ook maar op de fiets komen
Zo'n idee had ik al jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nait soezen = niet zeuren
ik was al aan het goegelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee of ik op de foto's sta!
Lang bruin haar en niet myreala dan vallen er al een hoop af. En geen bril en geen ireth. En geen Engel oid.
Niet jokken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
Heel goed haha maar ik dacht ik vertaal het toch maar even voor de onwetenden onder onsquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.
Sta ik erop dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
quote:
Moet ik ze nog een keer sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sta ik erop dan?Ik herinner me die foto's niet eens meer.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ze nog een keer sturen?
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. waarom is er niks leuks op tv..
Ja, ik heb hier maar even the Dog Whisperer op staan. Niet dat ik kijk ofzo, maar gewoon, op de achtergrondquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat is toch niet meer van deze tijd?quote:
Nee ik zit te kijken naar chocolate chip cookies, soezen en iets met eidooiers en suiker (ik let niet goed genoeg op) lekker zoet dus allemaal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:19 schreef JK1982 het volgende:
@Yska: heeft dat rode meiske vandaag weer brood met gedroogde tomaten en olijfjes gemaakt?
Dat blijven ze ook maar tot in den treure herhalen, haha! Net als die oranjekoek ofzo..
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
En het word botercreme nou nu zit ik erin hoor!
Enne JK1982 als jij nou koekjes bakt voor de meet dan heb je genoeg proefkonijnen
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..
Ja, hij heeft altijd heerlijk spul, en het ziet er allemaal zo makkelijk uit op tv
Tsja..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.
Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!
Ik kijk net naar de klok en dat is erger. Trusten.quote:
Op een gegeven moment zit het overal en dan heb ik me echt al suf gekneed. Maar heb nu goed opgelet bij Rudolph!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.
Ik heb alles altijd maar op één pagina.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asociaal, nog geen 10u geleden werd dit topic geopend door Ireth en we zijn nu al 10 pagina's verder!
yep ik moest als eindopdracht van mn stage een presentatie geven.. ik was zo gespannen dat ik daarna gelijk onwijs moe wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik miste je al in de SC
Maar je was druk dus?
Hhmm.. skat.. al je gegevens (naam en reknr) staan nu openbaar?? Lijkt me niet heel slim??quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor de sponsors, overzicht betaling:
Even in paint weghalen. Rekening nummer is voldoende om automatisch incasso te kunnen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
Pm is ook goed!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
Persoonlijke gegevens moet je idd even per pm afhandelen maar niet op een forum zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pm is ook goed!Kan je het gewoon alleen aan diegene laten zien die je ook sponsoren, de rest van de wereld hoeft het toch niet te weten
Zou ik ook wel willen. Eigenlijk zou het wel kunnen maar het is lastig ivm vertrouwelijke gegevens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef Merlijn het volgende:
* gaap. Toch wel asociaal lekker dat thuiswerken
Ik werk alleen maar met vertrouwelijke data. Als ik het op de zaak op het scherm krijg, kan ik dat thuis ook. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten Rucky. Waar werk je eigenlijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens moet je idd even per pm afhandelen maar niet op een forum zetten.
[..]
Zou ik ook wel willen. Eigenlijk zou het wel kunnen maar het is lastig ivm vertrouwelijke gegevens.
En, is het wel goed gegaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
zzzzz.. ik ben gister als een blok in slaap gevallen.. mn energielevel was -30.. die presentatie heeft echt alles opgevroten
Misschien passen die ook wel in grote-mensenspeelgoedquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef Ganzz het volgende:
Gezien het hoge aantal kinderen hier, iemand want aan 8x C cel batterijen van Panasonic voor bijvoorbeeld speelgoed? Ik heb ze al 4 jaar liggen en nog goed tot 2016, maar ik sleep ze steeds heen en weer. In de winkel kost het al snel 20,- dus weggooien vind ik zonde. Ik heb echt niets waar ik C cellen in kwijt kan...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
Misschien passen die ook wel in grote-mensenspeelgoed![]()
heb een 8 gekregen.. dus denk t welquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog maar weinig spul waar die in moeten? Als ik kijk naar wat hier in huis op batterijen gaan zijn dat bijna allemaal penlights?
meestal de wat grotere speelgoed dingen. Als ik bij Meg in de kast kijk zit dat spul in de projectors, telefoons en die vtech rommel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog maar weinig spul waar die in moeten? Als ik kijk naar wat hier in huis op batterijen gaan zijn dat bijna allemaal penlights?
Kijk eens eventjes! Netjes..quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
heb een 8 gekregen.. dus denk t welhaha
Goed. Schijnt dus dat ik gisteren een half document naar de klant heb gestuurd, waarin ook nog eens oude tekeningen zaten die compleet niets met het onderwerp te maken hadden...quote:
Leuk hè, thuiswerken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed. Schijnt dus dat ik gisteren een half document naar de klant heb gestuurd, waarin ook nog eens oude tekeningen zaten die compleet niets met het onderwerp te maken hadden...
WTF happened?
Nou, ik heb hier het originele document voor me waarin alles wel goed staat.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:28 schreef JK1982 het volgende:
Oh leuk, wat voor auto heb je?
Ik wil eigenlijk ook graag wat anders hebben (prívé weliswaar), maarja.. helaas is daar geen geld voor. Ik had voor tijdelijk een Corsa 1.7D uit 1998 gekocht, maar ondertussen rij ik er alweer een jaar en 45.000km in
Nice!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
heb een 8 gekregen.. dus denk t welhaha
Volgens mij zijn jij en ik de enige die dat vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
Kijk, dat is inderdaad een mooie auto!
Rijklaarmaak kosten mogen ze van mij altijd houden. Olie bijvullen kun je zelf en poetsen ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben net gebeld door een meneer via de verzekering die ons een bedrag bood voor de auto. Ben nog niet akkoord gegaan. Ik ben op school bezig met een project. Er moet toch nog minstens 500 euro bij anders kan ik geen vergelijkbare auto weer kopen. En als je dan een auto bij een garage haalt komen er vaak ook nog rijklaarmaakkosten overheen. Afzetters!
Nouja nu maar even focussen op SPSS mijn favo programma!
dat woord wil ik de komende 10 jaar niet meer zien ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben net gebeld door een meneer via de verzekering die ons een bedrag bood voor de auto. Ben nog niet akkoord gegaan. Ik ben op school bezig met een project. Er moet toch nog minstens 500 euro bij anders kan ik geen vergelijkbare auto weer kopen. En als je dan een auto bij een garage haalt komen er vaak ook nog rijklaarmaakkosten overheen. Afzetters!
Nouja nu maar even focussen op SPSS mijn favo programma!
Whatskeburt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Moet je dit verschil ook zien. De prijs bij betreffende auto is ¤6950 de goedkoopste van allemaal uit hetzelfde bouwjaar wel 7 maanden ouder maar minder KM maar ook 2 deuren minder (daardoor ook niet helemaal vergelijkbaar.
Maar als je dan even verder leest:
De getoonde prijs betreft een meeneemprijs incl Apk & Poetsbeurt!! Full Service Pakket: - 6 Maanden garantie, Apk, Afleverbeurt, E 50,- brandstof, Poetsen/reinigen, Tenaamstelling, Eventuele Vrijwaring, De Full Service prijs betreft E 8.250,-
Ik vind een Renault ook best grappig hoorBeter dan de Opel Meriva die we nu te leen hebben. Boodschappenautootje
aan alleen een auto heb je niets.. benzine en alle extra kosten...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik wil ook een auto.. OV is echt verschrikkelijk
Dat afgezet tegen de OV ellende? Nee dank je.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:18 schreef loecje het volgende:
[..]
aan alleen een auto heb je niets.. benzine en alle extra kosten...
Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.quote:
Ai, dat is minder.. Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen met de verzekering..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.
Enne Loecje, ik heb nu 2 projecten tegelijkertijd in **** en als die afgerond zijn zal ik het vast nog een keer of 3 moeten gebruiken. Jippie ja jee!
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Wat doe je voor werk JK?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdragequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigensquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdrage![]()
maar als ik de km's die ik maak prive moest bekostigen was ik idd duurder uit
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden hequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigens
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nekquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden he
Who`s the bitch now?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.
20k? Ik rij het 3-4 voudige
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
Je vergeet 1 ding.quote:
Ik werk bij een financiële dienstverlener in Amsterdam op de incasso-afdeling. Maargoed, daarvoor zit ik wel iedere dag 2 uur in de auto, een uur heen en een uur terug. En helaas moet er toch wel geld bij iedere maand, zo ben ik iedere maand al ¤ 55,= meer aan brandstof kwijt dan ik vergoed krijg..quote:
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Nou, inderdaad. Ik ben ook een tijd met de bus/metro/trein naar het werk gegaan, maar zat me altijd dood te ergeren aan die lui die geen rekening houden met een ander (met tas plek bezet houden, voeten op de bank, luidruchtige telefoontjes, muziek etc), of mensen die stinken, heel breeduit willen zitten als ze naast je komen zitten etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
ligt eraan welk traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Gecondoleerd met je Limburgerschapquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
1. Ik krijg er ook voor betaald
2. Ik ben Limburger wonende in Rotterdam. Mijn complete vriendenkring en familie woont nog steeds in zuid-limburg. Ik rij dus 1-2 per maand die richting uit, dus dan lopen de km's rap op.
Of als je op station Almere strand i.v.m een storm, en de trein niet verder rijdt naar Lelystad, er geen bussen meer rijden vanaf Lelystad, en je van arme met zo'n dure taxi naar Lelystad mag voor ¤ 50,=. En dan nog thuis zien te komen, want er reden geen bussen meer ivm extreme gladheid. Nee, ik ben klaar met het OV op dit traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je Limburgerschap
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |