SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nouhouh..... Die ogen herken ik vast wel
Ja hele charmante foto thanks! Hier kreeg ik commentaar dat iemand de schoenen van zn vriendin wel wilde doneren in het kader FHF klusoutfit ja!quote:
Ik herken je nu ook jij bent een van degene die fok voor mij leuk maakten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
Nouhouh..... Die ogen herken ik vast wel
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het helpt he, dacht ik wel.. een bikinifoto ook lijkt me..Mjah, dat kan ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja hele charmante foto thanks! Hier kreeg ik commentaar dat iemand de schoenen van zn vriendin wel wilde doneren in het kader FHF klusoutfit ja!
Lijkt vast nog sprekendquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik ook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik was daarna heus niet doorweekt (a)Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik zie alweer dat ik er een heerlijke kromme zin van heb gemaakt..quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lijkt vast nog sprekend
Charmante foto onder de spoilerLigt er helemaal aan wie je het vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Is gewoon een foto uit het topic van Asfaltquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ papabear liever geen persoonlijke foto's plaatsen.
Als je op de foto doelt die hij van mij heeft gepost, deze heeft al eerder op FHF gestaan. In 1 van de topics van Asfalt dus is geen rampquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ papabear liever geen persoonlijke foto's plaatsen.
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn schattig! Maar of je nu wel of niet naambordjes gaat dragen het blijft de eerste paar minuten altijd even onwennig en daarna valt de spanning weg en is het gewoon gezellig! Het is natuurlijk helemaal aan jullie zelf maar ik zou me knap ongemakkelijk voelen in een bowlingbaan met een naambordje opgespeld. Laat staan in een kroeg.
Ik heb wel fokkers die hun ussername of ui op een t shirt hebben laten drukken, dat was gewoon grappig.
Nog echt geen idee, het is een beetje veel meets de afgelopen en komende tijd. Had zaterdag een crewmeet, en as zondag een cachemeet en in februari misschien een ABO meet en het geld groeit ook mij, helaas niet op de rug. Het scheelt wel dat er tegenwoordig zoveel gestunt wordt met NS dagkaarten maar dan nog is het wat veel allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik het vorige keer erg leuk vond om te bowlen!quote:
Ik vind dat Rucky verplicht zo'n bordje moet dragenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.
Ik weet niet hoe groot de groep uiteindelijk wordt, maar wellicht is het niet eens nodig, naambordjes.
Ik denk toch dat de groep een vreemd imago krijgt met naambordjes waarop bijvoorbeeld papabear of rucky staat![]()
Of een mooie pet..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik vind dat Rucky verplicht zo'n bordje moet dragen
* JK1982 mompelt iets over FHF..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog echt geen idee, het is een beetje veel meets de afgelopen en komende tijd. Had zaterdag een crewmeet, en as zondag een cachemeet en in februari misschien een ABO meet en het geld groeit ook mij, helaas niet op de rug. Het scheelt wel dat er tegenwoordig zoveel gestunt wordt met NS dagkaarten maar dan nog is het wat veel allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik het vorige keer erg leuk vond om te bowlen!
als ik meega herken ik in ieder geval 1 iemand...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb alleen Loecje 1x eerder gezien. En Asfalt en ElisaB. Oja en ik heb bij Pam nog mijn bezem gebracht (die staat daar nog steeds) dus ik heb een hele grote kans dat ik helemaal niemand ken :p
Maar heb al heel veel meetings meegemaakt van een ander forum. Via weer een ander forum heb ik mijn kamer in Utrecht geregeld dus t komt vast goeden ik ben heul leuk en jullie ook dus t word 1 groot feest!
[..]
Dan is Yska nog zo gek nog niet :p
Ik ben al op ontzettend veel meets geweest (ook hele grote 40+) en nog nooit met naambordjes gewerkt. Gelukkig maar!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad.
Ik weet niet hoe groot de groep uiteindelijk wordt, maar wellicht is het niet eens nodig, naambordjes.
Ik denk toch dat de groep een vreemd imago krijgt met naambordjes waarop bijvoorbeeld papabear of rucky staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |