Da's Bert, van ERNIE!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
Margreet Dolman heeft mij geinterviewd.![]()
[ afbeelding ]
Brrrr.. en dat op de vroege morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
De Geile Goedemorgen Contest, waarin vrouwen die in de uitzending zijn zo geil mogelijk 'goedemorgen Giel' moeten zeggen aan het einde van het gesprek. Giel gebruikt deze dan onder andere in jingles voor het programma.
Juist DJMO!
Hmmm. Moeten we nu alle jingles gaan opzoeken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
laat ik het zo stellen, ik ben er niet trots op dat hij me zo lang "gebruikt" heeft in z'n jingle
als je de jingles van een jaar of vier, vijf geleden beluisterd, als die nog terug te vinden zijn that is, moet je bingo hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. Moeten we nu alle jingles gaan opzoeken?
Hahahaha!quote:
Goed als ik je morgenochtend even bel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tune![]()
hoelaat? Je hebt m'n nrquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed als ik je morgenochtend even bel?
mij ken je! en m'n kids ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:29 schreef Merlijn het volgende:
Al dat publieke gebeuren, ik ben er geen fan van. Ik geef regelmatig trainingen die ik al 10x heb gegeven, maar ik blijf bloednerveus iedere keer. Zelfde met presentaties.
Bedenk me net dat ik die fokmeets ook altijd best eng vind, als ik niemand ken
Oh jawel hoor. En ik ken Ireth en Suus, en Rucky, Engel (als ze komtquote:
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtigquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. En ik ken Ireth en Suus, en Rucky, Engel (als ze komt) Maar doelde meer op zo'n eerste keer. Sta je in eerst 10 minuten in Utrecht centraal het mobiele topic te checken, als er opeens iemand op je af komt rennen.... Euh. Hai? FOK! ?
Dan is Yska nog zo gek nog niet :pquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtig
maak er DeeJay Mo van en je zit goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Altijd lachen zoiets in het openbaar: Hoi, ik ben DeeJeeEmOo en daar komt Rukkie ook net aangelopen, samen met EsEsEsSerpente en JeeKaaNegentienTweeEnTachtig
Toen hij mij interviewde was het heel raar om hem te zien terwijl je de stem van Margreet Dolman hoorde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik zat in 2010 bij het Noorderlink congress en ik hoor die stem en ik denk wtf die stem ken ik.. Ja wist ik veel dat Paul Haenen zoveel typetjes had. Dat was voor mijn tijd. Ik was de jongste op het congress :p
Ik moest hard lachen. Ik heb jaaaaaren geleden onder mijn vorige account de eerste BBQ meet (fok 2 jaar geloof ik) meegemaakt. Ik, als zuid-limburgs dorpsgeval zijnde, met tentje naar het grote onbekende utrecht. om daar te gaan bbq-en. Nog nooit buiten limburg geweest, en zeker ook erg verlegen... en een nick die niemand kon uitspreken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan is Yska nog zo gek nog niet :p
Lijkt mij ook heel vreemd *word ik nou gek ofnie* dat ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen hij mij interviewde was het heel raar om hem te zien terwijl je de stem van Margreet Dolman hoorde.
Naam komt uit Second Life. Heb ik gespeeld voor mijn werk. Achternaam had je een keuze uit 30 verschillende (elke 3 weken waren er weer nieuwe achternamen om uit te kiezen) en voornaam was vrije keuze. Ik wilde graag Isa of Isabel maar die waren allemaal al bezet. En toen kwam ik met een beetje spelen met letters op Yskaquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektIk daarentegen...
Dat klinkt dan best wel weer geilquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
maak er DeeJay Mo van en je zit goed
ach als Jan Papa roept is 't iig duidelijk wie hij bedoeltquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, jij hebt jezelf goed ingedektIk daarentegen...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach als Jan Papa roept is 't iig duidelijk wie hij bedoelt
grapje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |