"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
50:35 is mijn moment of fame hahahahaha
Ik dacht hetzelfdequote:
dah is niet het juiste tijdstipquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!
Lol! Ach, jij kunt in ieder geval zeggen dat je op tv bent geweest, ik niet
Ik heb mijn 5 seconds of fame ook al gehad. was geloof ik bij het dierenziekenhuis. Iets met een van de vogels van mijn ex. * knal camera in mijn neus *quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Je ziet er prachtig uit!' Hahahaha!
Lol! Ach, jij kunt in ieder geval zeggen dat je op tv bent geweest, ik niet
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou als jullie mij ter voorbereiding op de meeting al een beetje in het echt willen zien (hahahaha zien) dan kunnen jullie naar deze aflevering van KoffieMax kijken. Vanaf de 49 minuten.
Ah, we hebben een beroemdheid!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben ook weleens geinterviewd door RTV Noord of OogTV tijdens de Open Dag van mijn favoriete basketbalclub. Ik zal 13/14/15 zijn geweest. Mijn docent Aardrijkskunde had het toevallig gezien en zei: ik herkende je helemaal niet!
Als ik moet spreken in het openbaar word ik namelijk heel onzeker inclusief tomatenhoofd. Terwijl ik normaal daar geen last van heb.
Ik ben ook nog op de radio geweest tijdens het basketbalkampioenschap van 2004 maar dat kwam doordat ik alle handtekeningen van de spelers op mn lijf had (2 dagen van te voren allemaal verzameld en dan gewoon niet douchen) en ben nog bij Giel Beelen met de webcam in de uitzending geweest. Hahaha
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
50:35 is mijn moment of fame hahahahaha
Ach, het blijft geinig, toch? Ik ben een keer op de radio geweest bij 538, kon je kaartjes voor en een meet-and-greet met Marco Borsato winnen, en aangezien mijn toenmalige vriendin daar helemaal weg van was.. Helaas is de meet-and-greet niet gelukt, de concertkaarten wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben ook weleens geinterviewd door RTV Noord of OogTV tijdens de Open Dag van mijn favoriete basketbalclub. Ik zal 13/14/15 zijn geweest. Mijn docent Aardrijkskunde had het toevallig gezien en zei: ik herkende je helemaal niet!
Als ik moet spreken in het openbaar word ik namelijk heel onzeker inclusief tomatenhoofd. Terwijl ik normaal daar geen last van heb.
Ik ben ook nog op de radio geweest tijdens het basketbalkampioenschap van 2004 maar dat kwam doordat ik alle handtekeningen van de spelers op mn lijf had (2 dagen van te voren allemaal verzameld en dan gewoon niet douchen) en ben nog bij Giel Beelen met de webcam in de uitzending geweest. Hahaha
Ouwe geitebreierquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef Rucky het volgende:
De film van ome Willem was de eerste keer.
We hebben een BN-er in ons middenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
vertel me eens..
Waarom is het hier ineens zo druk?
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tunequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hebben een BN-er in ons midden
Alleen met footage!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb maandenlang meegedaan in Giel's geile goeiemorgen tunetel ik nu ook mee als bn'er?
Brrrrrrrr.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
Margreet Dolman heeft mij geinterviewd.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |