Goed als je in korte tijd veel werk moet verzetten. Maar niet voor continu zeg maar ...quote:
Hahaha durf je dat aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als jij komt helpen met de zolder hier verbouwen
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
ik vond: Waar Rucky het damestoilet induikt veel leuker als tt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
FHF Waar we vieren dat JaleesaJoia haar voor haar presentatie een 8 heeft gekregen.
Vond ik beter.![]()
* Rucky gaat morgen de tuintegels bij Ireth uit de tuin halen.
* Merlijn duikt weg onder een tafel voor aanstormend vrouwvolkquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ruik koekjes, jullie ook?
AANVALLEUH!
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is alles voor niks geweest, nee toch?!
We hebben 8 maanden lang in de herfst gezetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze heeft er afgelopen zomer van kunnen genieten en dat vind ik voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat was in FHF hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Heuh, die heb ik gevolgd...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was in FHF hoorMijn zonnescherm (met Ioko en Roarrr) was van voor Fhf!
Er zit een groot gat tussen Pendulum en die herrie die ik tegenwoordig voorbij hoor komen als dubstep. Verder ook fan van 'rommel' uit de jaren 80 a 90. Kerncraft 400, Alice DJ, ATB en nog meer vergeten artiesten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
Met pendulum, chase & Status zit je anders al redelijk op weg
Het was maar een stukje tuin hè, niet overdrijvenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky en JK1982 hebben Ireth van een betegelde tuin voorzien.Voor de duidelijkheid.
Dat was nog voordat het FHF bestond.
Je brengt me opeens op een ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
morgen eindelijk weer eens macaroni eten![]()
schelpjes met gehakt, champignons, paprika en tomatensaus .. /cul
Hoe laat is de keuken openquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
morgen eindelijk weer eens macaroni eten![]()
schelpjes met gehakt, champignons, paprika en tomatensaus .. /cul
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was in FHF hoorMijn zonnescherm (met Ioko en Roarrr) was van voor Fhf!
Zeg, in wat voor destructieve toestand ben jij terecht gekomen zeg..quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.
Jij hebt echt een haat/liefde verhouding met Ireth hè?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, maar in dat geval ruk ik je buitenmuur wel van dat zonnescherm af.
Vooruit. Omdat je oud en gammel bentquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
Ik ben helemaal niet in destructieve toestand. Ben een beetje aan het voorbereiden om naar bed te gaan.
Ik heb nog een hoop rust in te halen.
Ik weet hoe ver ik bij haar kan gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt echt een haat/liefde verhouding met Ireth hè?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat je oud en gammel bent
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Kan iemand trouwens de uitvinder van die blisterverpakkingen vierendelen? Ik verbouw vanalles, maar een blister openmaken betekent dat ik 2 weken in het verband loop![]()
![]()
Jij gaat toch mee op de bowlingmeet? ik weet op welke baan jij gaat spelen als je dat nog eens zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat je oud en gammel bent
Wilde jij nog meerijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij gaat toch mee op de bowlingmeet? ik weet op welke baan jij gaat spelen als je dat nog eens zegt.
Die dingen kun je niet knippen, scheuren, verbranden, vermeubelen als je alleen dat ene stukje eruit wil hebben waar het om gaat.quote:
ah bedoel je datquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wilde jij nog meerijden?
[..]
Die dingen kun je niet knippen, scheuren, verbranden, vermeubelen als je alleen dat ene stukje eruit wil hebben waar het om gaat.
Neem maar een plastic zak mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah bedoel je dat![]()
hoe sta jij btw tegenover wagenzieke kinderen? want als je dat niet wil, zal ik Jan thuis moeten latenmisschien wel beter, maar anderzijds sneu als z'n joch daarom een uitje moet missen terwijl z'n jongere broertje wel meemag ... ik denk, ik meld het maar ruim van tevoren
Die liggen fantastisch!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, in wat voor destructieve toestand ben jij terecht gekomen zeg..
@Ireth: liggen die tegels eigenlijk nog wel een beetje fatsoenlijk?
Nog erger: een allesknipper ín een blisterverpakkingquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Kan iemand trouwens de uitvinder van die blisterverpakkingen vierendelen? Ik verbouw vanalles, maar een blister openmaken betekent dat ik 2 weken in het verband loop![]()
![]()
LOL.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog erger: een allesknipper ín een blisterverpakking [ afbeelding ]
quote:
Lijkt me wel handig aangezien ik de bowling meeting regel. Maar ik zit er ook aan te denken om eerder te gaan zodat ik zeker weet dat alles in orde is.quote:
Dan doe eens lief tegen me.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig aangezien ik de bowling meeting regel. Maar ik zit er ook aan te denken om eerder te gaan zodat ik zeker weet dat alles in orde is.
Iig is het wel handig om snel een datum te hebben zodat ik kan reserveren.
Ff serieus. Hoeveel man neem ik mee? Rucky, Jij en je twee kids?quote:
Dan gaat hij toch met mij in de trein mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah bedoel je dat![]()
hoe sta jij btw tegenover wagenzieke kinderen? want als je dat niet wil, zal ik Jan thuis moeten latenmisschien wel beter, maar anderzijds sneu als z'n joch daarom een uitje moet missen terwijl z'n jongere broertje wel meemag ... ik denk, ik meld het maar ruim van tevoren
Ik heb een volledige kinderstoel (rodi XP) en een zitverhoger, even melden wat ik mee moet nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
euh, Ja, en daarmee lijkt me ook je auto wel vol zitten, aangezien ik tussen de kids op de achterbank kan (zitten beide nog in 'n autostoeltje natuurlijk, voor Geert heb ik 'n cosi, hoewel die langzaam wel naar 'n maatje groter zou kunnen, en voor Jan zou ik een stoeltje moeten lenen van m'n schoonvader).
Jan is drie jaar, zóu in een zitverhoger kunnen zitten maar weet niet of dat al is toegestaan (hij is 95 cm)quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een volledige kinderstoel (rodi XP) en een zitverhoger, even melden wat ik mee moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |