ik schoot prompt wéér hardop in de lach. Johan vroeg meteen waarom ik zat te lachenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, zometeen sta ik weer in een dierentuin met 15 vrouwen en kinderwagens en kinderen en moet ik ook nog de meiden wc inrennen. Ik heb van die fout veel geleerd.
Alleen als jij komt helpen met de zolder hier verbouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo nou de uitbouw moet nog een lik verf hebben, de muur in de keuken gestuct en dan ook gelijk die in gang en het trappenhuis. Het schuurtje in de tuin eruit en een nieuwe erin. En een nieuwe vloer :p een mooie houten.
Die vloer zal er wel niet komen want daar zijn de centen niet voor maar de muren en dat schuurtje zal wel gebeuren.
Ik ben alleen de klusser hier in huis. :p
FHF nummers natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Zo, ik moet even e.e.a. aan nieuwe muziek in de auto laden. Wie heeft er tips?
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsonsquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Hebben we ook nog dezelfde muziek voorkeur.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsons
hazes? HAZES? Lieve DJMO, ik heb een heel brede muzieksmaak, maar dat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
hazes, afgewisseld met enya, jon and vangelis, alan parsons
Een paar nummers van hem kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hazes? HAZES? Lieve DJMO, ik heb een heel brede muzieksmaak, maar dat?
Dit hele sooitje staat hier eigenlijk altijd op mijn mp3 speler (en dat wisselt dus elke weekquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:01 schreef Merlijn het volgende:
Mwah, dat is meer wat ik in mijn dj-sets draai. Niet in de auto. (hoewel hij bij een "Like a G6" nog steeds snoeihard gaatquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit hele sooitje staat hier eigenlijk altijd op mijn mp3 speler (en dat wisselt dus elke week) omdat dit het repertoire is wat Susanne gebruikt bij Streetdance. Zit wel leuk spul tussen!
Oh ja. Eros natuurlijk niet vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:15 schreef Ireth het volgende:
Ja verder is mijn mp3 niet echt intressant denk ik.. varieert van Il Divo, via Nick & Simon naar het mapje Dance....
Holy crap Rucky.....quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |