Geen idee of ik op de foto's sta!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou vraag ik me echt even af wie jij bent op de foto's.Wel jammer dat je niet mee kon de binnenstad in we hebben het nog aardig gezellig gehad.
Que?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben sowieso 2u onderweg. Of ik nou met de trein ga of met de auto :p dus NAIT SOEZEN!
Nait soezen = niet zeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Que?
Ach, ik zie wel.. misschien moet ik net als Liesje ook maar op de fiets komen
Zo'n idee had ik al jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nait soezen = niet zeuren
ik was al aan het goegelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee of ik op de foto's sta!
Lang bruin haar en niet myreala dan vallen er al een hoop af. En geen bril en geen ireth. En geen Engel oid.
Niet jokken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
Heel goed haha maar ik dacht ik vertaal het toch maar even voor de onwetenden onder onsquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.
Sta ik erop dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
quote:
Moet ik ze nog een keer sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sta ik erop dan?Ik herinner me die foto's niet eens meer.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ze nog een keer sturen?
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. waarom is er niks leuks op tv..
Ja, ik heb hier maar even the Dog Whisperer op staan. Niet dat ik kijk ofzo, maar gewoon, op de achtergrondquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat is toch niet meer van deze tijd?quote:
Nee ik zit te kijken naar chocolate chip cookies, soezen en iets met eidooiers en suiker (ik let niet goed genoeg op) lekker zoet dus allemaal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:19 schreef JK1982 het volgende:
@Yska: heeft dat rode meiske vandaag weer brood met gedroogde tomaten en olijfjes gemaakt?
Dat blijven ze ook maar tot in den treure herhalen, haha! Net als die oranjekoek ofzo..
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
En het word botercreme nou nu zit ik erin hoor!
Enne JK1982 als jij nou koekjes bakt voor de meet dan heb je genoeg proefkonijnen
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..
Ja, hij heeft altijd heerlijk spul, en het ziet er allemaal zo makkelijk uit op tv
Tsja..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |