Geen idee of ik op de foto's sta!quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou vraag ik me echt even af wie jij bent op de foto's.Wel jammer dat je niet mee kon de binnenstad in we hebben het nog aardig gezellig gehad.
Que?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben sowieso 2u onderweg. Of ik nou met de trein ga of met de auto :p dus NAIT SOEZEN!
Nait soezen = niet zeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Que?
Ach, ik zie wel.. misschien moet ik net als Liesje ook maar op de fiets komen
Zo'n idee had ik al jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nait soezen = niet zeuren
ik was al aan het goegelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee of ik op de foto's sta!
Lang bruin haar en niet myreala dan vallen er al een hoop af. En geen bril en geen ireth. En geen Engel oid.
Niet jokken!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
Heel goed haha maar ik dacht ik vertaal het toch maar even voor de onwetenden onder onsquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wist ik want hoogezandster van oorsprong.
Sta ik erop dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de foto's naar iedereen gesturd maar ik weet het al volgens mij wie je bent.
quote:
Moet ik ze nog een keer sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sta ik erop dan?Ik herinner me die foto's niet eens meer.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ze nog een keer sturen?
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niksquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. waarom is er niks leuks op tv..
Ja, ik heb hier maar even the Dog Whisperer op staan. Niet dat ik kijk ofzo, maar gewoon, op de achtergrondquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat is toch niet meer van deze tijd?quote:
Nee ik zit te kijken naar chocolate chip cookies, soezen en iets met eidooiers en suiker (ik let niet goed genoeg op) lekker zoet dus allemaal!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:19 schreef JK1982 het volgende:
@Yska: heeft dat rode meiske vandaag weer brood met gedroogde tomaten en olijfjes gemaakt?
Dat blijven ze ook maar tot in den treure herhalen, haha! Net als die oranjekoek ofzo..
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
En het word botercreme nou nu zit ik erin hoor!
Enne JK1982 als jij nou koekjes bakt voor de meet dan heb je genoeg proefkonijnen
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja stom 13th street is net afgelopen dus ik kijk nu 24 Kitchen want op RTL Crimes is ook niks
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net ergens dat het een hele steile trap naar de wc was. Dus dat zal niet handig zijn, want die zal dan veelvuldig gebruikt moeten worden vrees ik..
Ja, hij heeft altijd heerlijk spul, en het ziet er allemaal zo makkelijk uit op tv
Tsja..quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan en ik zie allemaal vrouwen van de onderkant, waterpolo.
Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!
Ik kijk net naar de klok en dat is erger. Trusten.quote:
Op een gegeven moment zit het overal en dan heb ik me echt al suf gekneed. Maar heb nu goed opgelet bij Rudolph!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.
Ik heb alles altijd maar op één pagina.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asociaal, nog geen 10u geleden werd dit topic geopend door Ireth en we zijn nu al 10 pagina's verder!
yep ik moest als eindopdracht van mn stage een presentatie geven.. ik was zo gespannen dat ik daarna gelijk onwijs moe wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik miste je al in de SC
Maar je was druk dus?
Hhmm.. skat.. al je gegevens (naam en reknr) staan nu openbaar?? Lijkt me niet heel slim??quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor de sponsors, overzicht betaling:
Even in paint weghalen. Rekening nummer is voldoende om automatisch incasso te kunnen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
Pm is ook goed!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
Persoonlijke gegevens moet je idd even per pm afhandelen maar niet op een forum zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pm is ook goed!Kan je het gewoon alleen aan diegene laten zien die je ook sponsoren, de rest van de wereld hoeft het toch niet te weten
Zou ik ook wel willen. Eigenlijk zou het wel kunnen maar het is lastig ivm vertrouwelijke gegevens.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:59 schreef Merlijn het volgende:
* gaap. Toch wel asociaal lekker dat thuiswerken
Ik werk alleen maar met vertrouwelijke data. Als ik het op de zaak op het scherm krijg, kan ik dat thuis ook. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten Rucky. Waar werk je eigenlijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens moet je idd even per pm afhandelen maar niet op een forum zetten.
[..]
Zou ik ook wel willen. Eigenlijk zou het wel kunnen maar het is lastig ivm vertrouwelijke gegevens.
En, is het wel goed gegaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
zzzzz.. ik ben gister als een blok in slaap gevallen.. mn energielevel was -30.. die presentatie heeft echt alles opgevroten
Misschien passen die ook wel in grote-mensenspeelgoedquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:54 schreef Ganzz het volgende:
Gezien het hoge aantal kinderen hier, iemand want aan 8x C cel batterijen van Panasonic voor bijvoorbeeld speelgoed? Ik heb ze al 4 jaar liggen en nog goed tot 2016, maar ik sleep ze steeds heen en weer. In de winkel kost het al snel 20,- dus weggooien vind ik zonde. Ik heb echt niets waar ik C cellen in kwijt kan...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
Misschien passen die ook wel in grote-mensenspeelgoed![]()
heb een 8 gekregen.. dus denk t welquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog maar weinig spul waar die in moeten? Als ik kijk naar wat hier in huis op batterijen gaan zijn dat bijna allemaal penlights?
meestal de wat grotere speelgoed dingen. Als ik bij Meg in de kast kijk zit dat spul in de projectors, telefoons en die vtech rommel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog maar weinig spul waar die in moeten? Als ik kijk naar wat hier in huis op batterijen gaan zijn dat bijna allemaal penlights?
Kijk eens eventjes! Netjes..quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
heb een 8 gekregen.. dus denk t welhaha
Goed. Schijnt dus dat ik gisteren een half document naar de klant heb gestuurd, waarin ook nog eens oude tekeningen zaten die compleet niets met het onderwerp te maken hadden...quote:
Leuk hè, thuiswerken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed. Schijnt dus dat ik gisteren een half document naar de klant heb gestuurd, waarin ook nog eens oude tekeningen zaten die compleet niets met het onderwerp te maken hadden...
WTF happened?
Nou, ik heb hier het originele document voor me waarin alles wel goed staat.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:28 schreef JK1982 het volgende:
Oh leuk, wat voor auto heb je?
Ik wil eigenlijk ook graag wat anders hebben (prívé weliswaar), maarja.. helaas is daar geen geld voor. Ik had voor tijdelijk een Corsa 1.7D uit 1998 gekocht, maar ondertussen rij ik er alweer een jaar en 45.000km in
Nice!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
heb een 8 gekregen.. dus denk t welhaha
Volgens mij zijn jij en ik de enige die dat vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
Kijk, dat is inderdaad een mooie auto!
Rijklaarmaak kosten mogen ze van mij altijd houden. Olie bijvullen kun je zelf en poetsen ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben net gebeld door een meneer via de verzekering die ons een bedrag bood voor de auto. Ben nog niet akkoord gegaan. Ik ben op school bezig met een project. Er moet toch nog minstens 500 euro bij anders kan ik geen vergelijkbare auto weer kopen. En als je dan een auto bij een garage haalt komen er vaak ook nog rijklaarmaakkosten overheen. Afzetters!
Nouja nu maar even focussen op SPSS mijn favo programma!
dat woord wil ik de komende 10 jaar niet meer zien ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben net gebeld door een meneer via de verzekering die ons een bedrag bood voor de auto. Ben nog niet akkoord gegaan. Ik ben op school bezig met een project. Er moet toch nog minstens 500 euro bij anders kan ik geen vergelijkbare auto weer kopen. En als je dan een auto bij een garage haalt komen er vaak ook nog rijklaarmaakkosten overheen. Afzetters!
Nouja nu maar even focussen op SPSS mijn favo programma!
Whatskeburt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Moet je dit verschil ook zien. De prijs bij betreffende auto is ¤6950 de goedkoopste van allemaal uit hetzelfde bouwjaar wel 7 maanden ouder maar minder KM maar ook 2 deuren minder (daardoor ook niet helemaal vergelijkbaar.
Maar als je dan even verder leest:
De getoonde prijs betreft een meeneemprijs incl Apk & Poetsbeurt!! Full Service Pakket: - 6 Maanden garantie, Apk, Afleverbeurt, E 50,- brandstof, Poetsen/reinigen, Tenaamstelling, Eventuele Vrijwaring, De Full Service prijs betreft E 8.250,-
Ik vind een Renault ook best grappig hoorBeter dan de Opel Meriva die we nu te leen hebben. Boodschappenautootje
aan alleen een auto heb je niets.. benzine en alle extra kosten...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik wil ook een auto.. OV is echt verschrikkelijk
Dat afgezet tegen de OV ellende? Nee dank je.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:18 schreef loecje het volgende:
[..]
aan alleen een auto heb je niets.. benzine en alle extra kosten...
Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.quote:
Ai, dat is minder.. Ik hoop dat je er een beetje uit kunt komen met de verzekering..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Auto ongeluk 2 weken geleden. Wat NIET onze schuld was dus ik vertik het om er zelf financieel bij in te schieten. Daarnaast was de ter plekke geleverde dienstverlening ruk en gaat de huidige communicatie ook niet heel soepel. Dit heb ik zelf al aangegeven en ik heb zelf ook al 2x gebeld met de verzekering. Ik moet nog steeds worden teruggebeld.
Enne Loecje, ik heb nu 2 projecten tegelijkertijd in **** en als die afgerond zijn zal ik het vast nog een keer of 3 moeten gebruiken. Jippie ja jee!
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Wat doe je voor werk JK?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens solliciteren vanavond denk ik..
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Auto`s
Lekker rijdende auto`s![]()
Lease wagens
Tankpas
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdragequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigensquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Troost je: Meestal wordt bij een leasewagen ook verwacht dat je daadwerkelijk ook de kilometers maakt, is een leasewagen een mega-pensioengat, en kost het ook nog eens handenvol geld aan bijtelling en eigen bijdrage![]()
maar als ik de km's die ik maak prive moest bekostigen was ik idd duurder uit
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden hequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou is op jij.. dat is echt onwijs gemeen
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20k aan kilometers gemaakt dit jaar, valt wel mee. Zit op 20km van mijn kantoor af, doe af en toe detacheringsklussen. Heel misschien binnenkort een tijdje in Amersfoort, das wel nasty, maar verder heb ik een behoorlijk hoog lease budget. Pensioen regel ik zelf overigens
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nekquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had al een keer gezegd dat je erin mocht rijden he
Who`s the bitch now?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een werkgever die 100% pensioenpremie betaalt... Da's ook wel lekker.
20k? Ik rij het 3-4 voudige
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
Je vergeet 1 ding.quote:
Ik werk bij een financiële dienstverlener in Amsterdam op de incasso-afdeling. Maargoed, daarvoor zit ik wel iedere dag 2 uur in de auto, een uur heen en een uur terug. En helaas moet er toch wel geld bij iedere maand, zo ben ik iedere maand al ¤ 55,= meer aan brandstof kwijt dan ik vergoed krijg..quote:
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Nou, inderdaad. Ik ben ook een tijd met de bus/metro/trein naar het werk gegaan, maar zat me altijd dood te ergeren aan die lui die geen rekening houden met een ander (met tas plek bezet houden, voeten op de bank, luidruchtige telefoontjes, muziek etc), of mensen die stinken, heel breeduit willen zitten als ze naast je komen zitten etc.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan als doordeweeks elke ochtend in een stinkende metro zit, propvol met vieze mensen die in mn nek hijgen.. gaaaaadverdamme.. ik ga echt over mn nek
ligt eraan welk traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen in NL die géén hekel heeft aan het OV.. ik vind het heerlijk... kan ontspannen zitten (meestal dan) en kom van A naar B.
Gecondoleerd met je Limburgerschapquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
1. Ik krijg er ook voor betaald
2. Ik ben Limburger wonende in Rotterdam. Mijn complete vriendenkring en familie woont nog steeds in zuid-limburg. Ik rij dus 1-2 per maand die richting uit, dus dan lopen de km's rap op.
Of als je op station Almere strand i.v.m een storm, en de trein niet verder rijdt naar Lelystad, er geen bussen meer rijden vanaf Lelystad, en je van arme met zo'n dure taxi naar Lelystad mag voor ¤ 50,=. En dan nog thuis zien te komen, want er reden geen bussen meer ivm extreme gladheid. Nee, ik ben klaar met het OV op dit traject.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook nod steeds relaxed. Maar als je lange overstaptijden heb omdat je net je aansluiting mist is kut. Lekker een krantje op je gemak lezen.
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je Limburgerschap
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs Scorpie, heel glad......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |