Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat krabbetje wil ik ook.. Altijd als ik een brood maak zitten mn hele handen onder het deeg (en de keuken ook) en je krijgt het er niet af!
Ik kijk net naar de klok en dat is erger. Trusten.quote:
Op een gegeven moment zit het overal en dan heb ik me echt al suf gekneed. Maar heb nu goed opgelet bij Rudolph!quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doorkneden brooddeeg is pas goed gekneed als het niet meer plakt.
Ik heb alles altijd maar op één pagina.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asociaal, nog geen 10u geleden werd dit topic geopend door Ireth en we zijn nu al 10 pagina's verder!
yep ik moest als eindopdracht van mn stage een presentatie geven.. ik was zo gespannen dat ik daarna gelijk onwijs moe wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef JK1982 het volgende:
Ik miste je al in de SC
Maar je was druk dus?
Hhmm.. skat.. al je gegevens (naam en reknr) staan nu openbaar?? Lijkt me niet heel slim??quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
voor de sponsors, overzicht betaling:
Even in paint weghalen. Rekening nummer is voldoende om automatisch incasso te kunnen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
Pm is ook goed!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
maar hoe kan ik het anders laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |