quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Stokstaart het volgende:
Alweer een TT die geen stand gaan houden
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Die debiel moet gewoon lekker in het AZ / Ado topic gaan zitten (Hoe kun je nou uberhaupt supporter van [b]twee[/b clubs zijnquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut helpme ik met moeite een tt verzinnen op de Samsung....
Edward heeft een beetje moeite met begrijpend lezen denk ik, er stond dit jaar (klein grapje dus) niet dit seizoen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Op naar Venlo!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Sorry. Maar mijn titel wordt toch wel weggehaald dus als jij nu even oppent wat het WEL moet worden zetten ze die er vast wel in
Been heeft ook een plaat voor zijn kopquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik wil Willem wel bij de club hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik blijf wel weg dan. De_Kromme is een dikke troll daar erger ik me dood aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
Maar met zo'n tt lok je zo iemand alleen maar, en dan als hij hier verschijnt is Ajacied422 ook weer snel genoeg hier en heb je weer een en al bagger.
Niet happen werkt het best bij dat soort mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maareuh, ga mijn nou niet zitten afvallen, dalijk denkt die debiel nog dat jullie het met 'm eens zijn en dan pleurt hij hier helemaal nooit meer op.
En dan alsnog in Flevoland wonen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn we echt de enige club met twee négerts in het team die praten alsof ze uit Wassenaar komen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maareuh, ga mijn nou niet zitten afvallen, dalijk denkt die debiel nog dat jullie het met 'm eens zijn en dan pleurt hij hier helemaal nooit meer op.
Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.quote:
Cool dat er mensen uit Antwerpen met een seizoenskaart voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
Schaken studeert gewoon naast het voetbal. Dat interview met hem rond 0:56
Wat meer zoals deze vanaf 0:43?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.
Lekker zuur.quote:Guidetti snapt hoe het moet tegenwoordig... lekker de trainer veren in de kont steken zodat je altijd speelt en dan aan het eind van het seizoen lekker cashen om naar een grote club te gaan. Irritant mannetje dat is het... ik heb respect voor zijn kwaliteiten, maar meneer heeft een ego zo groot als een bus. Aan het begin van het seizoen een contract tekenen bij Twente en dat vervolgens verbreken omdat City toch wat meer centjes op tafel legt... zegt genoeg over zijn persoonlijkheid lijkt me. Ik verheug me nu al op zijn ontvangst in de Veste!
Wescobar | 18-01-12 | 14:30 | niet ok!
quote:Een echte tacticus. Ligt door zijn uitspraken goed bij het publiek (als ik de naam Ajax hoor, dan ballen mijn vuisten.) In het echt kan hem de hele Nederlandse competitie geen zak schelen, anders had hij wel een echt contract bij Twente getekend. Nu vult hij zijn zakken bij City, en wacht hij tot hij door die club naar een echte competitie wordt gehaald of tot het moment dat een andere club in een echte competitie hem over koopt. Nu ook Koeman nog ff paar veren in de kont. En oh wat is ie populair.
Achterhooker | 18-01-12 | 14:53 | niet ok!
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker zuur.
[..]
Ook mooi hoe het allemaal Twentefans zijn die zich aan deze gast storen
Powned.tvquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb nog nooit een troll geplaatst hier man. Wel toevallig, Helpmefok was naar de basisschool vanmiddag en er kunnen wel ineens normale discussies gevoerd worden.
Waar zou het toch aan liggen?
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op de maat van "Neem je rotzooi mee":
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar OP!
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op!
Waarheen?quote:
Ik denk niet dat er íémand is hier die vindt dat je met mij niet normaal kunt discussiëren (Discussie Bruins, discussie 'Clasie evt. op 10', discussie rondom Voice-Over).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Hehehe. Niveau'tje hoor, nou hup, terug naar school kiddo.
En ik blijf hier gewoon rustig posten hoor, helaas kan je met jou geen normale discussie voeren. Gelukkig zijn er genoeg anderen die wel normaal kunnen reageren.
Dit inderdaad. Kom op zeg, je kan zijn opmerkingen misschien niet waarderen, schenk er dan ook geen aandacht aan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.
Gewoon weer als officiële naam Stadion Feijenoordquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Vestequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.
Dat dus. En als je niet kan quoten heb je ws. Adblocker aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik kan weer eens niet quoten...
Het best een belachelijk idee zijn, maar als ik straks naar de Unox RookworstArena moet, ga ik toch liever naar een (2e) kuip.
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Veste. Maar ik hoop nog steeds dat de kuip gewoon verbouwd wordt.
Dat klopt ook weer wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.
En als er zo'n nieuw stadion komt mogen ze er van mij ook best voor flink wat miljoenen een sponsornaam aan vastplakken. In de volksmond zal het toch een andere naam krijgen.
Een nieuwe Kuip zal er toch nooit komen.
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn tegen Ajax de vakken die normaal leeg worden gelaten ook helemaal vol eigenlijk?
Vorig jaar niet iig. H houden ze leeg dacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn tegen Ajax de vakken die normaal leeg worden gelaten ook helemaal vol eigenlijk?
Dat lijkt me niet zo'n enorme verbetering ten opzichte van ons op dit moment. Alleen de competitie is sterker.quote:Espanyol stuurt aankomende zondag scouts naar De Koel. De huidige nummer negen van de Primera División is nog op zoek naar een nieuwe spits en denkt naast Mounir El Hamdaoui van Ajax ook aan John Guidetti, die zondag met Feyenoord op bezoek gaat bij VVV-Venlo. De kans is klein dat Espanyol de Zweed nog deze maand kan overnemen van Manchester City, maar wellicht is er in de zomer wat mogelijk.
Topic-Mod wissel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
Iedereen is hier welkom.
Weer normaal doen aub.
Volgens mij stond H er wel bij bij de vrije verkoop die eerder beschikbaar kwam. Volgens mij wordt alleen GG leeg gehouden, ik heb daar nooit gezeten, maar wellicht blijft leeg door OF moeilijkere toegankelijkheid door de hekwerken, OF is dat slechter zicht wat ze het eigen publiek niet gunnen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar niet iig. H houden ze leeg dacht ik.
Die stond, voordat er uitverkocht bij de wedstrijd stond, niet bij op de site, daar verbaasde ik me nog over, maar t zou me ook raar lijken om dat vak leeg te houden...quote:
Hoe oud was je toen? 5 of zo ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb daar een keer gezeten tegen newcastle voor de CL, die wedstrijd waarin Bellamy scoorde ()
naast de EngelsenEerste keer dat ik voelde dat de Kuip echt op en neer kon.
[/anekdote]
Oeh, ik zie mezelf.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
Schaken studeert gewoon naast het voetbal. Dat interview met hem rond 0:56
13-14 ofzo, why?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen? 5 of zo ?
Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc hadquote:
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc had
Niet vanaf de 4e klas bij onsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Geen idee man verder. Mensen zeiden dat toen hier. Dat je 15 of zo was. Maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Tis al een grote jongenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ben een maand jonger dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik, Mikey en kapiteintje ook. Goed jaar
Same, 28 april. Nog ff en we krijgen scootmobiel.quote:
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga ik je niet zeggen natuurlijk
[..]
Ben van '81. Valt toch mee.
Er zijn maar 1x wat supporters in beeld, dus kan eigenlijk niet missen.quote:
Hehehe gewoon zo lang mogelijk van je studietijd geniet en niet te snel afstuderen, alleen hebben jullie tegenwoordig pech met al die langstudeerboetes etc etcquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.
Dat is waar, ja. Ben i.i.g. duidelijk te zien. Maar wie o wie is het.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn maar 1x wat supporters in beeld, dus kan eigenlijk niet missen.
30 is het nieuwe 20. Niks aan het handje dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.
Die met ketting, petje, zonnebril en voetbalshirtje natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is waar, ja. Ben i.i.g. duidelijk te zien. Maar wie o wie is het.
De internethoolies van '88, die helaas nooit in het stadion zijn te vinden, met uitzondering van Caland.quote:
True that.quote:
Oej al bijna korting op de seizoenskaart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga ik je niet zeggen natuurlijk
[..]
Ben van '81. Valt toch mee.
Dit en:quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Volgens mij gaan er van dit topic nou juist wel relatief veel mensen naar de wedstrijden, in tegenstelling tot onze vrienden uit Duivendrecht of Eindhoven.
Dit.quote:Gewoon de 1X pakken voor de value.
Gewoon een VBL slowchat waar iedereen helemaal los kan gaan. Krijg je echt epische taferelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Kunnen we anders geen apart Feijenoord slowchat topic maken.
Gewoon, omdat het kan.
Ga daar maar baggeren inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
1992 hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:46 schreef Muto het volgende:
Jonge, ik ben de jongste, maar wel de verstandigste
1990.
quote:'Eerst een grote jongen worden bij Feyenoord'
Martins Indi wil in De Kuip stapje voor stapje naar de top
Trainer Ronald Koeman stipt nog maar eens het belang aan van de uitwedstrijd van Feyenoord zondag tegen VVV. Als de Rotterdammers de op papier veel mindere goden kloppen, komt de gewenste vijfde plaats steeds steviger in handen. Verdediger Bruno Martins Indi is het met zijn coach eens.
Even leek Bruno Martins Indi dit seizoen weer helemaal onderaan de hiërarchische ladder plaats te moeten nemen. De 19-jarige verdediger werd begin november halverwege de thuiswedstrijd tegen NEC gewisseld en zijn vervanger Miquel Nelom maakte die avond wel indruk op coach Ronald Koeman.
Nadat centrumverdediger Stefan de Vrij het eerstvolgende duel in Arnhem tegen Vitesse een forse enkelblessure had opgelopen, greep de geboren Portugees echter op overtuigende wijze zijn kans.
Inmiddels klopte technisch directeur Martin van Geel al aan bij zaakwaarnemer Sietje Mouch. Feyenoord wil het medio 2013 aflopende contract van de linkspoot openbreken en met enkele seizoen verlengen. 'Dat is een mooi signaal', zegt Martins Indi.
'Natuurlijk sta ik open voor gesprekken. Dat is toch logisch? Ik wil een topverdediger worden en als ik in deze fase bij een andere club binnenwandel, moet ik weer op nul beginnen. Mijn zaakwaarnemer staat er ook op die manier in. Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden en dan pas verder kijken.'
Hji denkt dat hij bij een andere club op 0 moet beginnen, op welk niveau staat hij nu dan? Zal toch niet meer dan 1 à 2 op een schaal van 0 tot 10 zijn.quote:
Het is juist goed dat hij deze uitingen doet hoor pikquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hji denkt dat hij bij een andere club op 0 moet beginnen, op welk niveau staat hij nu dan? Zal toch niet meer dan 1 à 2 op een schaal van 0 tot 10 zijn.![]()
Ik denk juist dat je als aankoop bij een andere club ver boven 0 begint qua verwachtingen.
Ik bedoel, ik heb van BrunoMartinsIndi.com toch echt begrepen dat:quote:Even leek Bruno Martins Indi dit seizoen weer helemaal onderaan de hiërarchische ladder plaats te moeten nemen. De 19-jarige verdediger werd begin november halverwege de thuiswedstrijd tegen NEC gewisseld en zijn vervanger Miquel Nelom maakte die avond wel indruk op coach Ronald Koeman.
Indiquote:Goed nieuws voor Bruno Martins Indi. Feyenoord ziet het helemaal zitten in de jonge verdediger. Technisch directeur Martin van Geel laat weten het contract van Bruno Martins Indi, dat nog tot 2013 doorloopt, te willen openbreken. Ook Ronald Koeman is zeer te spreken over het spel van Bruno Martins Indi. Onder de Feyenoord supporters is de populariteit van Bruno Martins Indi ook groeiende. Zo wordt Bruno in de nabije toekomst een rol in Oranje toegedicht. Ook wordt Martins Indi vergeleken met de legendarische Ulrich van Gobbel.
Ja, ik heb begrepen dat Pïqué, Terry, Puyol, etc een stageaanvraag hebben gedaan bij BMI.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
IndiNieuwe topverdediger in Oranje
Puyol heeft in zijn kamer allemaal posters van Indi aan de muur zag ik bij MTV Cribs. Toen hij Indi in Marbella aan het werk zag viel hij flauw.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik heb begrepen dat Pïqué, Terry, Puyol, etc een stageaanvraag hebben gedaan bij BMI.
Denk dat de verwachtingen onder Feyenoord-supporters bij toptalenten groter zijn dan die bij Manchester City of Chelsea want die hebben tegen de tijd dat ie kan gaan doorbreken toch al weer vele miljoenen verspilt aan nieuwe spelers voor die positie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je als aankoop bij een andere club ver boven 0 begint qua verwachtingen.
Posters in z'n kamer...quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Puyol heeft in zijn kamer allemaal posters van Indi aan de muur zag ik bij MTV Cribs. Toen hij Indi in Marbella aan het werk zag viel hij flauw.
Klopt wat je zegt, maar ik denk dat een aankoop van enkele miljoenen (hoe jong ook) toch wel een bepaald verwachtingspatroon met zich meebrengt. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat er hier minder van hem verwacht wordt dan bij een eventuele kopende ploeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk dat de verwachtingen onder Feyenoord-supporters bij toptalenten groter zijn dan die bij Manchester City of Chelsea want die hebben tegen de tijd dat ie kan gaan doorbreken toch al weer vele miljoenen verspilt aan nieuwe spelers voor die positie.
Dan ga je van een Nederlandse topclub waar je dicht tegen het eerste aanzit ineens terug naar de beloften of de hoogste jeugd en sta je echt weer op 0 en ben je geen naam meer.
Overigens zie ik het wel zitten in die jongen, we moeten vooral de leeftijden niet vergeten van al die jongens die de potentie hebben maar van wie het er nog niet geheel uitkomt, in het verleden kwamen talenten op hun 19e pas bij het eerste meetrainen en werden ze tegen de tijd dat ze 21/22 waren pas serieuze bedreigingen voor een basisplaats en tegenwoordig - mede uit nood, maar oh zo heerlijk om zoveel eigen jeugd te zien - lijkt het wel alsof je bent afgeschreven als talent bij Feyenoord wanneer je op je 20ste nog niet stabiel bent en minstens een 7 scoort.
"Oh die jongen is al 17 en heeft nog niet meegetraint met het eerste? Stuur maar naar Excelsior want dat wordt niets meer", daar lijkt het af en toe op.![]()
Een beetje geduld, denk dat we gewoon verwend zijn qua talenten die onder druk en bij een club als Feyenoord zo aanhaken en moeiteloos meedoen, maar het is absoluut geen schande als ze met vallen en opstaan beter worden, dat hoort bij de leeftijd.
Wat een alleskunnerquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef Caland het volgende:
Indi is een alleskunner![]()
Hier, 10 vingers schuim.![]()
Die reacties bij dat filmpje ook:quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:21 schreef Caland het volgende:
Indi is een alleskunner![]()
Hier, 10 vingers schuim.![]()
BMI en Drenthe in 1 team, bloody hell... Dat wordt de meest hyperactieve linkerkant in de geschiedenis van het betaalde voetbal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:26 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat een alleskunner
Ik denk dat wanneer Royston Drenthe afzegt, Bruno de ideale opvolger voor van Geel is over 5 jaar!
Ok...dat laatste stukje heeft me overtuigd van het feit dat het hier iemand betreft die óf wel eens op dit forum komt óf zelfs een actie poster is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is juist goed dat hij deze uitingen doet hoor pikDat laat zien dat hij niet zweeft maar begrijpt dat hij nog onderaan de voedselketen staat.
Verder klopt het natuurlijk vooral niet wat de schrijver van dat stuk zegt.
[..]
Ik bedoel, ik heb van BrunoMartinsIndi.com toch echt begrepen dat:
[Goed nieuws voor Bruno Martins Indi. Feyenoord ziet het helemaal zitten in de jonge verdediger. Technisch directeur Martin van Geel laat weten het contract van Bruno Martins Indi, dat nog tot 2013 doorloopt, te willen openbreken. Ook Ronald Koeman is zeer te spreken over het spel van Bruno Martins Indi. Onder de Feyenoord supporters is de populariteit van Bruno Martins Indi ook groeiende. Zo wordt Bruno in de nabije toekomst een rol in Oranje toegedicht. Ook wordt Martins Indi vergeleken met de legendarische Ulrich van Gobbel.]
IndiNieuwe topverdediger in Oranje
Ik doelde meer op de functie als technisch directeur.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI en Drenthe in 1 team, bloody hell... Dat wordt de meest hyperactieve linkerkant in de geschiedenis van het betaalde voetbal.![]()
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI en Drenthe in 1 team, bloody hell... Dat wordt de meest hyperactieve linkerkant in de geschiedenis van het betaalde voetbal.![]()
Dat hadden we al door, wat zou Van Geel anders moeten doen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:35 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de functie als technisch directeur.
quote:Eerst bij Feyenoord grote jongen worden en dan pas verder kijken'
Feyenoord wil langer door met Bruno Martins Indi. Technisch directeur Martin van Geel heeft al bij zaakwaarnemer Sietje Mouch aangeklopt, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Feyenoord wil het medio 2013 aflopende contract van de linkspoot openbreken en verlengen.
"Dat is een mooi signaal", zegt Martins Indi. "Natuurlijk sta ik open voor gesprekken. Dat is toch logisch? Ik wil een topverdediger worden en als ik in deze fase bij een andere club binnenwandel, moet ik weer op nul beginnen."
"Mijn zaakwaarnemer staat er ook op die manier in. Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden en dan pas verder kijken." De negentienjarige Martins Indi leek na de thuiswedstrijd tegen NEC geen kans meer te krijgen van Ronald Koeman, maar de geboren Portugees pakte zijn kans na de blessure van Stefan de Vrij.
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156921
Dat ligt er maar net aan natuurlijk, veel van die PL-clubs halen dusdanig veel jonge gasten voor vele miljoenen uit bijvoorbeeld Frankrijk waarvan echt niet wordt verwacht dat ze directe versterkingen zijn, eerder als groot talent die het in de jeugd, 2e elftal en na verhuurperiodes eens mag laten zien als ie daar op de been blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar ik denk dat een aankoop van enkele miljoenen (hoe jong ook) toch wel een bepaald verwachtingspatroon met zich meebrengt. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat er hier minder van hem verwacht wordt dan bij een eventuele kopende ploeg.
Maar goed dat is allemaal hypothetisch aangezien hij heeft aangegeven nog niet uitgeleerd te zijn.
quote:
Ooit gedaan, was geen heel geslaagd idee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Muto het volgende:
[..]
In je Feijenoordshirt naar de Arena
Die jochies durven wat ik met mijn 23 jaar nog niet durf hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Muto het volgende:
[..]
In je Feijenoordshirt naar de Arena
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Ik zou lekker weigeren. En anders had het sowieso niet gemogen van m'n pa.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Mijn oma heeft me destijds ziek gemeld toen ik verplicht de CL finale van hunnie moest bekijken op TV met klasgenoten op de basisschool.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Mag wat mij betreft vroeg genoeg duidelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?
Gert-Janquote:'Verbeek zei tegen hem: 'Je bent miljonair, regel maar een taxi''
Donderdag, 19 januari 2012 om 07:25
In Jubbega is men helemaal weg van Gertjan Verbeek. De dorpsgenoten kennen de nukken van de coach van AZ als geen ander, al is hij in Jubbega niet de trainer van AZ maar Gertjan. "Klussen maakt zijn hoofd leeg", zegt buurman Klaas de Jong in De Pers. "Dan is er geen ruimte voor voetbal."
De Jong is naast buurman van Verbeek ook oppervrijwilliger van vv Jubbega. "Voor Gertjan is iedereen gelijk", legt de inwoner van Jubbega uit. "Dat zien we hier ook. Voor de hoofdsponsor maakt hij net zoveel tijd vrij als voor een vrijwilliger. Bij Feyenoord wilden zogenaamde vedetten een uitzonderingspositie. Hij vertelde me dat een van hen eens naar hem was toegekomen met de vraag of hij een kwartiertje eerder weg mocht om zijn kind op te halen. Dan moet je niet bij Gertjan zijn. Die zei: 'Je bent miljonair, regel maar een taxi'."
De recht-door-zee mentaliteit van Verbeek kan ook wel eens in koppigheid veranderen, zo bleek tijdens een duel van het veteranenelftal van Jubbega. "Gertjan stapte een keer zo van het veld, omdat hij het tempo van de wedstrijd te laag vond. Hij had geen zin om mee te doen aan, zoals hij dat noemde, stapvoetbal. Ik stond perplex en riep: ‘Gertjan, dit is een veteranenelftal!’ Ik had in die tijd een seizoenskaart van Heerenveen en zei: zaterdag heb ik de hele tijd naar stapvoetbal van jouw ploeg moeten kijken. En ik heb er nog voor moeten betalen ook!’ Maar Gertjan was onverbiddelijk. Na afloop kreeg ik wel een biertje van hem. Zo is hij dan ook wel weer."
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156913
Ja, dat is wat anders dan niet mee naar een stadion willen. Hoezo mocht je niet voor de tegenstander juichen dan? Zat je in Amsterdam op school ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.
Goede oude tijd.
Ik las trouwens dat er één basisschool uit Rotterdam zich had aangemeld voor die wedstrijd van vanmiddag, heb je er dan niks van begrepen
Dat niet, maar toentertijd was wel echt iedereen voor Ajaxquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan niet mee naar een stadion willen. Hoezo mocht je niet voor de tegenstander juichen dan? Zat je in Amsterdam op school ofzo?
Whut?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.
Goede oude tijd.
Ik las trouwens dat er één basisschool uit Rotterdam zich had aangemeld voor die wedstrijd van vanmiddag, heb je er dan niks van begrepen
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingenquote:
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingen
Wij hadden een natuurkundeleraar die het niet helemaal begreep. Nadat we drie keer de tent afgebroken hadden in de eerste week hebben we zijn spullen niet meer teruggezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
Dalijk horen we gewoon het hand in hand in de aRENa
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.
Gastquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik moest zó lachen dat er snot uit mijn neus kwam, godverdomme Caland
. Ik hou zo erg van zulke droge humor
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het isquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...dat laatste stukje heeft me overtuigd van het feit dat het hier iemand betreft die óf wel eens op dit forum komt óf zelfs een actie poster is.
Gaat al los, joh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
\
[..]
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (mijn god, hoe verzinnen ze die onzin toch. )
Weet ik nog steeds niet of het een user is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het is.
SwJ.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat een raar berichtquote:
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerkingquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een raar bericht. Alsof je meteen een vedette bent en een uitzondingeringspositie wilt als je een kwartiertje eerder wilt om je kind op te halen. Wat een mongool die Verbeek.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ooit gedaan, was geen heel geslaagd idee.![]()
Nou moet je dat ook niet doen in het vak van de aardsrivaal, maar toch.
Inderdaad belachelijk, ook al maken de spelers geen 9 tot 17 werkdagen, ze hebben geen invloed op schooltijden e.d. van kinderen. Beetje kortzichtig van GJV.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerking
Tijdje geleden ook eens tegengekomen. kZou hem met minstens een gebroken kaak terugsturen. Wat een malloot zeg. Die andere gast provoceert natuurlijk welquote:
Dat is toch die gast die doodgeschoten is ?quote:
Lekker laf ook, met 8 man op deze ene kerelquote:
Mooi dat die kerel door ze kop geschoten is wat een dorps idioot. Mooie reclame ook voor Ajax als je supporters zo mensen kunnen lastig vallen.in je eigeb stadionquote:
Let even op wat je zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi dat die kerel door ze kop geschoten is wat een dorps idioot.
Wat een kneuzen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Dat is toch die gast die laatst is doodgeschoten. Karma is een bitch.
Hoezo ? Post het hier niet onder het filmpje..quote:
Is nep man. Voor een of andere stunt was dat.quote:
Tsja wees een heel eerlijk, als zo'n totaalmalloot in De Kuip stond met een Ajaxshirt vloog ook de halve stad overeind.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man heeft een bedrijfs uitje lekker voetballen je oude feyenoorf shirt aan lekker balletje trappen met je collega. Komt er zo een idioot naar je toe. Nee opgeruimt staat netjes.
Ik vind de reactie wat aanstellerig, maar ik denk niet dat die gast in Feyenoordshirt helemaal onbewust dat shirt heeft aangetrokken in de Arena... Alle anderen hebben zo'n oranje shirt aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die man heeft een bedrijfs uitje lekker voetballen je oude feyenoorf shirt aan lekker balletje trappen met je collega. Komt er zo een idioot naar je toe. Nee opgeruimt staat netjes.
Als ik ga voetballen doe ik een Feyenoord-shirt aan, enige voetbalshirt wat ik heb.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de reactie wat aanstellerig, maar ik denk niet dat die gast in Feyenoordshirt helemaal onbewust dat shirt heeft aangetrokken in de Arena... Alle anderen hebben zo'n oranje shirt aan.
Maarja, wees eerlijk, als het andersom was, een Ajax shirt in De Kuip, zou hetzelfde gebeuren. Je neemt het voetbal dan veel te serieus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is een theater iets man. Niet echtquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de reactie wat aanstellerig, maar ik denk niet dat die gast in Feyenoordshirt helemaal onbewust dat shirt heeft aangetrokken in de Arena... Alle anderen hebben zo'n oranje shirt aan.
Tuurlijk is dat niet onbewustquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Iemand in een Ajaxshirt is niet perse een ajaxsupporter...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja wees een heel eerlijk, als zo'n totaalmalloot in De Kuip stond met een Ajaxshirt vloog ook de halve stad overeind..
Het verschil zit 'm in: "hey jongen, moet je even luisteren: we zitten hier in de ArenA, thuishaven van Ajax. We zouden het waarderen als je dat shirt dus even uittrekt, daar je het ook niet prettig vind als ik in De Kuip rondsjok in het shirt van Verthongen".
DAARNA kan je altijd nog staan kankeren..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Iemand in een Ajaxshirt is niet perse een ajaxsupporter...
Ja en dan hij staat daar een potje te trainen in een Feyenoord shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mja komop Mikey, zou jij een gast in een Ajacied shirt inde Kuip dan niet gebieden dat 'kankuhrshirt' uit te trekken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dan hij staat daar een potje te trainen in een Feyenoord shirt.
Gewoon idioot om dan te komen met ik sla je kop er af.
Nee --> bedrijfsuitje voetbal, doen ook pipo's mee die nog nooit iets met voetbal hebben gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Wát? Waarom dragen ze dan een Ajaxshirt in De Kuip, omdat ze het zo mooi vinden?
![]()
.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee --> bedrijfsuitje voetbal, doen ook pipo's mee die nog nooit iets met voetbal hebben gehad.
Gaan vooraf een shirtje kopen en kiezen waarschijnlijk het goedkoopste = Ajax.
Maar dit is dus voor een tv programma geweest, want een microfoon op... Dus deze vriend moet goed herkenbaar terug te vinden zijn!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]waarom zouden ze dan uberhaupt een shirt kopen met een team erop, waarom niet gewoon een teamloos sportshirt?
En welke mensen die voor een bedrijfsuitje voetballen hebben uberhaupt niets met voetbal?
Nee hoor in de kuip zijn er al tig mensen mij voor. Maar ik vind het idioot ik woon in Enschede maar train toch ook in me Feyenoord shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mja komop Mikey, zou jij een gast in een Ajacied shirt inde Kuip dan niet gebieden dat 'kankuhrshirt' uit te trekken?.
Ik probeer uit te leggen dat je een Feyenoordshirt koopt als je supporter bent, Ajaxshirts worden door toeristen, huismoeders, hockeyfans, whatever gekocht. Je hebt dus bij een Ajaxshirt niet per definitie te maken met een fanquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]waarom zouden ze dan uberhaupt een shirt kopen met een team erop, waarom niet gewoon een teamloos sportshirt?
En welke mensen die voor een bedrijfsuitje voetballen hebben uberhaupt niets met voetbal?
Hoe is trainen in Enschede met een Feyenoord of Ajax-shirt hetzelfde als in de Arena of Kuip het shirt van de aartsrivaal dragen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor in de kuip zijn er al tig mensen mij voor. Maar ik vind het idioot ik woon in Enschede maar train toch ook in me Feyenoord shirt.
En ja onze keeper draagt een Ajax shirt maar ik sla hem niet op ze bek.
dus datquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe is trainen in Enschede met een Feyenoord of Ajax-shirt hetzelfde als in de Arena of Kuip het shirt van de aartsrivaal dragen?
Er werd een docu opgenomen omdat die gasten iets van graffiti deden ofzo, niet in scene gezet. Dit is wel nooit op TV geweest. Deleted scene.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dit is dus voor een tv programma geweest, want een microfoon op... Dus deze vriend moet goed herkenbaar terug te vinden zijn!
Ik weet niet wat je probeert te zeggen, maar volgens mij werk je jezelf in allerlei bochten door te beweren dat mensen met Ajax-shirt niet per se voor Ajax zijn. Daar ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik probeer uit te leggen dat je een Feyenoordshirt koopt als je supporter bent, Ajaxshirts worden door toeristen, huismoeders, hockeyfans, whatever gekocht. Je hebt dus bij een Ajaxshirt niet per definitie te maken met een fan
En trust me, ik heb ook diverse uitjes gehad met activiteiten waar ik absoluut niets mee had...
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe is trainen in Enschede met een Feyenoord of Ajax-shirt hetzelfde als in de Arena of Kuip het shirt van de aartsrivaal dragen?
Waarom kreeg deze gast eigenlijk een kogel in den kopf?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd een docu opgenomen omdat die gasten iets van graffiti deden ofzo, niet in scene gezet. Dit is wel nooit op TV geweest. Deleted scene.
Weet ik het, criminele circuit enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
[..]
Waarom kreeg deze gast eigenlijk een kogel in den kopf?
Klopt, zijn meestal de allochtone jongeren. Zouden ze in Amsterdam ook met Feyenoord-shirts lopen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Op R'dam CS zie je ook regelmatig gasten in joden-shirtjes lopen
Ik was ooit in zo'n 'interactief' bioscoopding met mijn hele familie (Sound of Music ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Op R'dam CS zie je ook regelmatig gasten in joden-shirtjes lopen
Ok. Mij is dat verteld door zo'n neus die zei dat het iets met een of andere theatershit te maken zou hebben. Zelfde gasten die achter dit filmpje zitten:quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd een docu opgenomen omdat die gasten iets van graffiti deden ofzo, niet in scene gezet. Dit is wel nooit op TV geweest. Deleted scene.
Niet maar ze moeten in de arena eens blij zijn dat er eens een keer iemand,komt met een mooi shirt aan .quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
En terechtquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was ooit in zo'n 'interactief' bioscoopding met mijn hele familie (Sound of Music ofzo). Begon een of andere mongloïde entertainer 'hier in de jordaan' te zingen, met een beamertje de lyrics projecterend op het bioscoopscherm.
Omalief (78 jaar oud) en opalief (79 jaar oud) liepen LETTERLIJK (opa vloekend en tierend) de bioscoop uit
, en ik heb vriend de entertainer maar even uitgelegd dat hij dat 80 kilometer noordelijker mag proberen maar hier niet.
Ja héhé, denk je dat ze niet op die manier beredeneren in 020 richting De Kuip?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet maar ze moeten in de arena eens blij zijn dat er eens een keer iemand,komt met een mooi shirt aan .
Dat is niet waar, volgens mij is het gewoon echt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok. Mij is dat verteld door zo'n neus die zei dat het iets met een of andere theatershit te maken zou hebben. Zelfde gasten die achter dit filmpje zitten:
Japanners in Feyenoordshirtsquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En terechtSmerige flikkers moeten niet in onze stad lopen met hun jodenshirts en al helemaal niet zingen over die stinkjordaan.
Al ben ik dan ook weer niet zo'n eckte dat ik mensen direct op hun bek zou slaan en die confrontatie zou aangaan. Idd toeristen uit Zambia willen ook nog wel eens in zo'n ajax-shirt lopen
Jep, nota bene door een ander lid van de Ajax harde kern doodgeschoten, die is nog altijd voortvluchtig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik het, criminele circuit enzo.
Ik zie ook in Rotterdam vaak zat mensen met Ajaxshirts/trainingsjacks etc. rondlopen. Ik ben er zeer zeker van dat dat geen Ajaxfans zijn. Maar goed ik zal er niet over doorgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert te zeggen, maar volgens mij werk je jezelf in allerlei bochten door te beweren dat mensen met Ajax-shirt niet per se voor Ajax zijn. Daar ga ik niet in mee.
99% van de mensen met een Ajax-shirt is gewoon voor Ajax, lijkt me onnozel om daar een discussie over te gaan voeren.
Sukkelsquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, nota bene door een ander lid van de Ajax harde kern doodgeschoten, die is nog altijd voortvluchtig.
Volgens z'n criminele Amsterdamse vriendjes praatte meneertje iets teveel met de Politie...quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
[..]
Waarom kreeg deze gast eigenlijk een kogel in den kopf?
Niets en van iemand die zo tof komt doen vind ik het niet erg dat hij dood is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja héhé, denk je dat ze niet op die manier beredeneren in 020 richting De Kuip?. Heb je weer een grammetje teveel op lieverd
Wat een kut herrie zeg, kan zelfs het verschil niet horen tussen wanneer ze gescoord hebben en wanneer ze gewoon de bal hebben....quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen is zij inmiddels wel uit de kast gekomen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen is zij inmiddels wel uit de kast gekomen.
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
BTW, gezien het spel van Ajax gaan we gewoon dik winnen in de kuip
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.
Kamohelo staat klaar om hem prima te vervangenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan?
VVV staat op zichzelf. Een zepert daar zou me niets verbazenquote:Eerst VVV maar eens afwachten.
Nee. Maar ik zie wel dat als je drukt zet Ajax veel fouten maakt. Met snelle mensen voorin en afmakers is het gewoon mogelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
In een officiële wedstrijd dit seizoen?
Ons middenveld is sterker dan dat van AZ (granted, zonder Ahmadi is dat nog maar de vraag). Aanvallende intenties van Guidetti (die goed bedient wordt door Ahmadi, dát wordt dus wel problematisch) en een verdediging die ook beter is dan die van AZ (maar wel 'kreupel' a.t.m.).quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie wel dat als je drukt zet Ajax veel fouten maakt. Met snelle mensen voorin en afmakers is het gewoon mogelijk.
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit stond John er niet in, dus gewoon winst de 29e
Mag ik trouwens toegeven dat ik Amsterdam best een relaxte stad vind?![]()
Rotterdam een stuk relaxter, dat dan weer wel.
Praag, Rome, Berlijn, Londen, Rotterdam, Barcelona, Stockholm, Wenen, Boedapest. Heb je er al een paar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.
Utrechtquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.
Ik vind het echt een teringstad. Met die grachten en smalle steegjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Martins Indi:"Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden"
Bruno Martins Indi wil zich gaan bewijzen bij Feyenoord. De in Portugal geboren verdediger wil zich verder ontwikkelen bij de ploeg uit Rotterdam en daarna pas de overstap maken naar een andere club.
Na een moeilijke periode dacht iedereen dat hij weg wilde uit de havenstad. Nu liggen de kaarten anders. Technisch directeur, Martin van Geel, heeft hem al een nieuw contract aangeboden. Het negentienjarige talent wil zijn verbintenis, die tot 2013 loopt, zelf ook graag verlengen.
De jeugdinternational vertelt over zijn toekomst aan het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk sta ik open voor gesprekken. Dat is toch logisch? Ik wil een topverdediger worden en als ik in deze fase bij een andere club binnenwandel, moet ik weer op nul beginnen. Mijn zaakwaarnemer is het daar mee eens. Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden en dan pas verder kijken", is de mening van de jongeling.
19 jaar ook pas... Ik heb bij een aantal van die gasten het idee dat ze al midden 20 zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het echt een teringstad. Met die grachten en smalle steegjes.
Geef mij maar de Maas +uitzicht![]()
OT:
[..]
Ik vind het serieus een commerciële teringstadquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, hij moet zich blijven ontwikkelen. We hebben al vaker van dit soort jonge spelers gehad, die ineens niet verder kwamen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno Martins Indi is echt een baas als hij zich ontwikkeld en echt bikkelhard blijft verdedigen heb je gewoon een top verdediger.
En klantvriendelijk dat ie isquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno Martins Indi is echt een baas als hij zich ontwikkeld en echt bikkelhard blijft verdedigen heb je gewoon een top verdediger.
Waarschijnlijk omdat hij deze niet uittrekt na de wedstrijd, maar uitscheurt...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al heeft ie mij nog steeds zijn shirt niet gestuurd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij deze niet uittrekt na de wedstrijd, maar uitscheurt...
Madrid ook echt een bazen stad!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Praag, Rome, Berlijn, Londen, Rotterdam, Barcelona, Stockholm, Wenen, Boedapest. Heb je er al een paar.
Barcelona een geweldige club vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer van die schijtclub die daar speelt.
Aah ok, we zitten nu weer in de Barça-Real discussie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Barcelona een geweldige club vinden.
Ik meen 2013quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, we zitten nu weer in de Barça-Real discussie?
Rotterdam is een stoere stad, Amsterdam is een chille stad.
Weer ontopic: ik kan me het antwoord niet meer herinneren (als ik het al heb gehad), maar tot wanneer loopt het contract met Puma eigenlijk?
Ok thanks.quote:
Ja en het volgende weekend ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:40 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ivm de weddenschappen wil ik graag weten of Feyenoord dit weekend gaat winnen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:40 schreef Dhaha het volgende:
Hallo ivm de weddenschappen wil ik graag weten of Feyenoord dit weekend gaat winnen.
quote:
quote:
Real Madrid een schijtclub vinden staat gelijk aan Barcelona een geweldige club vinden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Barcelona een geweldige club vinden.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real Madrid een schijtclub vinden staat gelijk aan Barcelona een geweldige club vinden?
Puma probeert heletijd een geweldig leuk modieus ontwerpje d'r van te maken. Vorig seizoen ook met die gay kraagjes die ze op het shirt wouden hebben. Godzijdank hebben ze dat niet gedaan...quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok thanks.
Ik vond de shirtjes van Kappa qua ontwerp mooier, maar de kwaliteit was bagger...
quote:Castaignos ruilmiddel van Inter
Inter gebruikt Luc Castaignos deze week als ruilmiddel in een deal met Cesena. De Nerazurri willen middenvelder Marco Parolo naar Milaan halen en spits Castaignos voor de rest van het seizoen uitlenen, zo meldt Corriere dello Sport.
Wie?quote:Twente wil Jaja Coelho
FC Twente hoopt op korte termijn een aanvallende middenvelder of rechterspits aan te trekken, meldt het AD. De Tukkers lonken naar oud-Feyenoorder Jaja Coelho, maar het salaris van de Braziliaan lijkt een obstakel. Coelho speelt op dit moment in Dubai, verdient twee miljoen euro netto en staat ook in de belangstelling van clubs uit Turkije en Rusland.
Ik vond die Adidas-shirts mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Puma probeert heletijd een geweldig leuk modieus ontwerpje d'r van te maken. Vorig seizoen ook met die gay kraagjes die ze op het shirt wouden hebben. Godzijdank hebben ze dat niet gedaan...
De shirts van Kappa waren sowieso bazenshirts. En het wordt ook wel weer eens tijd voor een vet uitshirt
Kappa heeft inderdaad de mooiste shirts gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Puma probeert heletijd een geweldig leuk modieus ontwerpje d'r van te maken. Vorig seizoen ook met die gay kraagjes die ze op het shirt wouden hebben. Godzijdank hebben ze dat niet gedaan...
De shirts van Kappa waren sowieso bazenshirts. En het wordt ook wel weer eens tijd voor een vet uitshirt
T is dus nog niet uitverkocht, ik dacht dat deze kaarten ondertussen al in de verkoop waren gegaan..quote:De laatste vrije plaatsen voor de wedstrijd Feyenoord tegen Ajax, die op zondag 29 januari om 12.30 uur wordt gespeeld, gaan aanstaande zaterdag om 11.00 uur in de verkoop via Ticketbox. Begin januari vlogen de tot dan toe beschikbare kaarten in mum van tijd over de toonbank. Feyenoord hield echter op diverse vakken kaarten achter de hand om supporters te kunnen bedienen die nog een halve seizoenkaart wilden aanvragen. Het merendeel van deze gereserveerde seizoenkaartplaatsen gaat zaterdag alsnog in de losse verkoop. Seizoenkaarthouders die nog geen kaart hebben bijgekocht, kunnen dat zaterdag alsnog doen. Clubkaarthouders kunnen in totaal zelfs twee kaarten kopen.
Omdat ze van matige kwaliteit waren. Maar geef toe, het zijn prima shirts zonder rare fratsen of kraagjes. Zo nee, noem eens een shirt wat je wel mooi vindt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Whut? Kappa mooie shirts? Ieder jaar zat iedereen weer te zeiken op die shirts.
Ik heb het europese uitshirt van 2001/2002. Dat is pas een vet shirt, alleen dikke vette teringzooi dat ik hem niet meer pas...quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kappa heeft inderdaad de mooiste shirts gemaakt.
[ afbeelding ]
Vooral deze uit 2005/2006, geloof ik. Lekker simpel en clean, mooie kleur fel rood, geen achterlijke kraagjes of streepjes, sponsor niet te groot.
Echter, de thuisshirts van dit jaar vind ik ook mooi. Ook geen gekke dingen, gouden F.Kan me zo 1-2-3 geen mooiere bedenken met gouden F eigenlijk, want die van Adidas waren vaak heel lelijk. Van die glimmende stof of witte vlakken over de rode helft van het shirt... Nee dankje.
Dat denk ik niet, dat zijn alleen dagkaarten, dus die zijn volgens mij wel gewoon uitverkocht..quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
Misschien toch een kaartje erbij voor Y2
Ik vind dat geen mooi shirt, maarja smaken verschillen dan ook. Ben persoonlijk meer van die mooie oude kraagjes die je om kunt klappen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral deze uit 2005/2006, geloof ik. Lekker simpel en clean, mooie kleur fel rood, geen achterlijke kraagjes of streepjes, sponsor niet te groot.
Echter, de thuisshirts van dit jaar vind ik ook mooi. Ook geen gekke dingen, gouden F.Kan me zo 1-2-3 geen mooiere bedenken met gouden F eigenlijk, want die van Adidas waren vaak heel lelijk. Van die glimmende stof of witte vlakken over de rode helft van het shirt... Nee dankje.
Dat van die Adidas shirts vond ik dan ook wel weer z'n charme hebben ergens... maar dat is meer jeugdsentiment denk (eerste shirt was van '96, zie fobo). Adidas maakte geniale uitshirts, evenals Kappa (andermaal, zie fobo).quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb wel eens gehoord dat je die kaarten maar tot 1 week voor de wedstrijd bij Viagogo kan aanbieden, dus na t weekend komen er volgens mij bij Viagogo geen nieuwe kaartjes meer beschikbaarquote:
Neuh ik vind Helpmefok wel schattig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk, komen ze straks ook weer allemaal hiernaartoe.
krijg hier wel een beetje een harde vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef Maastoren het volgende:
één van de mooiste Feyenoord-filmpjes
![]()
Dat doelpunt...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
krijg hier wel een beetje een harde van
Dan wordt deze klassieker ook een meeleefpartij van jewelstequote:Op donderdag 19 januari 2012 21:36 schreef Merkie het volgende:
Mooi was dat ja. De enige andere keren dat ik zo heb meegeleefd waren denk ik Feyenoord - Twente in de beker en de thuiswedstrijden tegen PSV en Twente dit jaar.
Die 2-2 kwamen we juist op voorsprong in eerste instantie. Ook de wedstrijd waarin John Dahl Tomasson op aangeven vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik zat te denken dat ik niet eens meer zou weten hoe het is om van die joden te winnen. Laatste keer was onder die andere Koeman ffs.![]()
Daarom voelde die voorsprong dit seizoen ook zo onwerkelijk aan, volgens mij komen we namelijk ook altijd op achterstand.
Ah. Voor m'n gevoel beginnen we altijd als een stel wijven en moeten we ons dan terugknokken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 2-2 kwamen we juist op voorsprong in eerste instantie. Ook de wedstrijd waarin John Dahl Tomasson op aangeven van![]()
![]()
BRUINS
![]()
![]()
scoorde kwamen we op voorsprong.
Coming to think of it zijn er best veel potten in De Kuip geweest waarbij we op voorsprong kwamen en gelijk eindigden. Dit jaar dan maar eens echt dik eroverheen.
Weet je nog die 4-0 verliespartij waarin Stam omgezaagd werd (hij kon niet meer lopen door sliding De Clerquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Voor m'n gevoel beginnen we altijd als een stel wijven en moeten we ons dan terugknokken.
Ik kan me het niet voorstellen dat dit jaar dat ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Voor m'n gevoel beginnen we altijd als een stel wijven en moeten we ons dan terugknokken.
Guidetti balt nu al zijn vuistenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen dat dit jaar dat ook gaat gebeuren.
Er staat dit jaar voor het eerst in jaren echt enorm veel druk op deze pot, benieuwd hoe dit team daarmee omgaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen dat dit jaar dat ook gaat gebeuren.
Vergeet niet dat je nog wel bijvoorbeeld naar Heerenveen, Twente, PSV toe moet. Vooral die laatste 2 zinnen op wraak.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat dit jaar voor het eerst in jaren echt enorm veel druk op deze pot, benieuwd hoe dit team daarmee omgaat.
Als we de eerste twee wedstrijden winnen zie ik ons nog boven die joden eindigen ook.
Jep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Merkie het volgende:
Toch schandalig wat voor mak zooitje Been er van had gemaakt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |