quote:Eerst bij Feyenoord grote jongen worden en dan pas verder kijken'
Feyenoord wil langer door met Bruno Martins Indi. Technisch directeur Martin van Geel heeft al bij zaakwaarnemer Sietje Mouch aangeklopt, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Feyenoord wil het medio 2013 aflopende contract van de linkspoot openbreken en verlengen.
"Dat is een mooi signaal", zegt Martins Indi. "Natuurlijk sta ik open voor gesprekken. Dat is toch logisch? Ik wil een topverdediger worden en als ik in deze fase bij een andere club binnenwandel, moet ik weer op nul beginnen."
"Mijn zaakwaarnemer staat er ook op die manier in. Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden en dan pas verder kijken." De negentienjarige Martins Indi leek na de thuiswedstrijd tegen NEC geen kans meer te krijgen van Ronald Koeman, maar de geboren Portugees pakte zijn kans na de blessure van Stefan de Vrij.
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156921
Dat ligt er maar net aan natuurlijk, veel van die PL-clubs halen dusdanig veel jonge gasten voor vele miljoenen uit bijvoorbeeld Frankrijk waarvan echt niet wordt verwacht dat ze directe versterkingen zijn, eerder als groot talent die het in de jeugd, 2e elftal en na verhuurperiodes eens mag laten zien als ie daar op de been blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar ik denk dat een aankoop van enkele miljoenen (hoe jong ook) toch wel een bepaald verwachtingspatroon met zich meebrengt. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat er hier minder van hem verwacht wordt dan bij een eventuele kopende ploeg.
Maar goed dat is allemaal hypothetisch aangezien hij heeft aangegeven nog niet uitgeleerd te zijn.
quote:
Ooit gedaan, was geen heel geslaagd idee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Muto het volgende:
[..]
In je Feijenoordshirt naar de Arena
Die jochies durven wat ik met mijn 23 jaar nog niet durf hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:43 schreef Muto het volgende:
[..]
In je Feijenoordshirt naar de Arena
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Ik zou lekker weigeren. En anders had het sowieso niet gemogen van m'n pa.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Mijn oma heeft me destijds ziek gemeld toen ik verplicht de CL finale van hunnie moest bekijken op TV met klasgenoten op de basisschool.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
Mag wat mij betreft vroeg genoeg duidelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denken kinderen op de basisschool toch nog niet mag ik hopen?
Gert-Janquote:'Verbeek zei tegen hem: 'Je bent miljonair, regel maar een taxi''
Donderdag, 19 januari 2012 om 07:25
In Jubbega is men helemaal weg van Gertjan Verbeek. De dorpsgenoten kennen de nukken van de coach van AZ als geen ander, al is hij in Jubbega niet de trainer van AZ maar Gertjan. "Klussen maakt zijn hoofd leeg", zegt buurman Klaas de Jong in De Pers. "Dan is er geen ruimte voor voetbal."
De Jong is naast buurman van Verbeek ook oppervrijwilliger van vv Jubbega. "Voor Gertjan is iedereen gelijk", legt de inwoner van Jubbega uit. "Dat zien we hier ook. Voor de hoofdsponsor maakt hij net zoveel tijd vrij als voor een vrijwilliger. Bij Feyenoord wilden zogenaamde vedetten een uitzonderingspositie. Hij vertelde me dat een van hen eens naar hem was toegekomen met de vraag of hij een kwartiertje eerder weg mocht om zijn kind op te halen. Dan moet je niet bij Gertjan zijn. Die zei: 'Je bent miljonair, regel maar een taxi'."
De recht-door-zee mentaliteit van Verbeek kan ook wel eens in koppigheid veranderen, zo bleek tijdens een duel van het veteranenelftal van Jubbega. "Gertjan stapte een keer zo van het veld, omdat hij het tempo van de wedstrijd te laag vond. Hij had geen zin om mee te doen aan, zoals hij dat noemde, stapvoetbal. Ik stond perplex en riep: ‘Gertjan, dit is een veteranenelftal!’ Ik had in die tijd een seizoenskaart van Heerenveen en zei: zaterdag heb ik de hele tijd naar stapvoetbal van jouw ploeg moeten kijken. En ik heb er nog voor moeten betalen ook!’ Maar Gertjan was onverbiddelijk. Na afloop kreeg ik wel een biertje van hem. Zo is hij dan ook wel weer."
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156913
Ja, dat is wat anders dan niet mee naar een stadion willen. Hoezo mocht je niet voor de tegenstander juichen dan? Zat je in Amsterdam op school ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.
Goede oude tijd.
Ik las trouwens dat er één basisschool uit Rotterdam zich had aangemeld voor die wedstrijd van vanmiddag, heb je er dan niks van begrepen
Dat niet, maar toentertijd was wel echt iedereen voor Ajaxquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders dan niet mee naar een stadion willen. Hoezo mocht je niet voor de tegenstander juichen dan? Zat je in Amsterdam op school ofzo?
Whut?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.
Goede oude tijd.
Ik las trouwens dat er één basisschool uit Rotterdam zich had aangemeld voor die wedstrijd van vanmiddag, heb je er dan niks van begrepen
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingenquote:
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingen
Wij hadden een natuurkundeleraar die het niet helemaal begreep. Nadat we drie keer de tent afgebroken hadden in de eerste week hebben we zijn spullen niet meer teruggezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
Dalijk horen we gewoon het hand in hand in de aRENa
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.
Gastquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik moest zó lachen dat er snot uit mijn neus kwam, godverdomme Caland
. Ik hou zo erg van zulke droge humor
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het isquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...dat laatste stukje heeft me overtuigd van het feit dat het hier iemand betreft die óf wel eens op dit forum komt óf zelfs een actie poster is.
Gaat al los, joh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
\
[..]
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (mijn god, hoe verzinnen ze die onzin toch. )
Weet ik nog steeds niet of het een user is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het is.
SwJ.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat een raar berichtquote:
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerkingquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een raar bericht. Alsof je meteen een vedette bent en een uitzondingeringspositie wilt als je een kwartiertje eerder wilt om je kind op te halen. Wat een mongool die Verbeek.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ooit gedaan, was geen heel geslaagd idee.![]()
Nou moet je dat ook niet doen in het vak van de aardsrivaal, maar toch.
Inderdaad belachelijk, ook al maken de spelers geen 9 tot 17 werkdagen, ze hebben geen invloed op schooltijden e.d. van kinderen. Beetje kortzichtig van GJV.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerking
Tijdje geleden ook eens tegengekomen. kZou hem met minstens een gebroken kaak terugsturen. Wat een malloot zeg. Die andere gast provoceert natuurlijk welquote:
Dat is toch die gast die doodgeschoten is ?quote:
Lekker laf ook, met 8 man op deze ene kerelquote:
Mooi dat die kerel door ze kop geschoten is wat een dorps idioot. Mooie reclame ook voor Ajax als je supporters zo mensen kunnen lastig vallen.in je eigeb stadionquote:
Let even op wat je zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi dat die kerel door ze kop geschoten is wat een dorps idioot.
Wat een kneuzen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Dat is toch die gast die laatst is doodgeschoten. Karma is een bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |