Whut?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij keken toen met de hele basisschool in de aula die wereldbekerfinale van hunnie. Werden ik en m'n broer er als enige weggestuurd omdat we voor die tegenstander aan het juichen waren.
Goede oude tijd.
Ik las trouwens dat er één basisschool uit Rotterdam zich had aangemeld voor die wedstrijd van vanmiddag, heb je er dan niks van begrepen
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingenquote:
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 docent voor Ajax te zijn en de aanvraag is verstuurd.. Zou wel mooi zijn als het puur om te zieken was geweest: 100+ smurfen die van begin tot eind Hand in Hand zingen
Wij hadden een natuurkundeleraar die het niet helemaal begreep. Nadat we drie keer de tent afgebroken hadden in de eerste week hebben we zijn spullen niet meer teruggezienquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatst toch dat filmpje met dat gekke wijf dat op een Rotterdamse middelbare school haar hele klaslokaal vol met ajax troep had hangen. Ben je dan een zielig persoon of niet?
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
Dalijk horen we gewoon het hand in hand in de aRENa
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat uitverbod weer met 5 jaar verlengd wordt.
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, nu hebben ze in de Arena eindelijk leeftijdsgenoten om tegen te rellen.
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja, in Vak410 zullen de tepelstrelende argentijnwannabe's in ieder geval de gebruikelijke supporters mogen verwelkomen.
Gastquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik moest zó lachen dat er snot uit mijn neus kwam, godverdomme Caland
. Ik hou zo erg van zulke droge humor
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het isquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...dat laatste stukje heeft me overtuigd van het feit dat het hier iemand betreft die óf wel eens op dit forum komt óf zelfs een actie poster is.
Gaat al los, joh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
\
[..]
De corteo onder de brug zal idd even indrukwekkend als andere wedstrijddagen zijn. (mijn god, hoe verzinnen ze die onzin toch. )
Weet ik nog steeds niet of het een user is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe gewoon een whois op die domeinnnaam en je weet precies wie het is.
SwJ.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user staat voor de klas dan Kapitein ?
Wat een raar berichtquote:
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerkingquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een raar bericht. Alsof je meteen een vedette bent en een uitzondingeringspositie wilt als je een kwartiertje eerder wilt om je kind op te halen. Wat een mongool die Verbeek.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ooit gedaan, was geen heel geslaagd idee.![]()
Nou moet je dat ook niet doen in het vak van de aardsrivaal, maar toch.
Inderdaad belachelijk, ook al maken de spelers geen 9 tot 17 werkdagen, ze hebben geen invloed op schooltijden e.d. van kinderen. Beetje kortzichtig van GJV.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Met zo een houding kan ik me wel voorstellen dat hij onvrede opriep bij de spelersgroep, wat een opmerking
Tijdje geleden ook eens tegengekomen. kZou hem met minstens een gebroken kaak terugsturen. Wat een malloot zeg. Die andere gast provoceert natuurlijk welquote:
Dat is toch die gast die doodgeschoten is ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |