Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.quote:
Cool dat er mensen uit Antwerpen met een seizoenskaart voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
Schaken studeert gewoon naast het voetbal. Dat interview met hem rond 0:56
Wat meer zoals deze vanaf 0:43?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.
Lekker zuur.quote:Guidetti snapt hoe het moet tegenwoordig... lekker de trainer veren in de kont steken zodat je altijd speelt en dan aan het eind van het seizoen lekker cashen om naar een grote club te gaan. Irritant mannetje dat is het... ik heb respect voor zijn kwaliteiten, maar meneer heeft een ego zo groot als een bus. Aan het begin van het seizoen een contract tekenen bij Twente en dat vervolgens verbreken omdat City toch wat meer centjes op tafel legt... zegt genoeg over zijn persoonlijkheid lijkt me. Ik verheug me nu al op zijn ontvangst in de Veste!
Wescobar | 18-01-12 | 14:30 | niet ok!
quote:Een echte tacticus. Ligt door zijn uitspraken goed bij het publiek (als ik de naam Ajax hoor, dan ballen mijn vuisten.) In het echt kan hem de hele Nederlandse competitie geen zak schelen, anders had hij wel een echt contract bij Twente getekend. Nu vult hij zijn zakken bij City, en wacht hij tot hij door die club naar een echte competitie wordt gehaald of tot het moment dat een andere club in een echte competitie hem over koopt. Nu ook Koeman nog ff paar veren in de kont. En oh wat is ie populair.
Achterhooker | 18-01-12 | 14:53 | niet ok!
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker zuur.
[..]
Ook mooi hoe het allemaal Twentefans zijn die zich aan deze gast storen
Powned.tvquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb nog nooit een troll geplaatst hier man. Wel toevallig, Helpmefok was naar de basisschool vanmiddag en er kunnen wel ineens normale discussies gevoerd worden.
Waar zou het toch aan liggen?
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op de maat van "Neem je rotzooi mee":
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar OP!
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op!
Waarheen?quote:
Ik denk niet dat er íémand is hier die vindt dat je met mij niet normaal kunt discussiëren (Discussie Bruins, discussie 'Clasie evt. op 10', discussie rondom Voice-Over).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Hehehe. Niveau'tje hoor, nou hup, terug naar school kiddo.
En ik blijf hier gewoon rustig posten hoor, helaas kan je met jou geen normale discussie voeren. Gelukkig zijn er genoeg anderen die wel normaal kunnen reageren.
Dit inderdaad. Kom op zeg, je kan zijn opmerkingen misschien niet waarderen, schenk er dan ook geen aandacht aan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.
Gewoon weer als officiële naam Stadion Feijenoordquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Vestequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.
Dat dus. En als je niet kan quoten heb je ws. Adblocker aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik kan weer eens niet quoten...
Het best een belachelijk idee zijn, maar als ik straks naar de Unox RookworstArena moet, ga ik toch liever naar een (2e) kuip.
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Veste. Maar ik hoop nog steeds dat de kuip gewoon verbouwd wordt.
Dat klopt ook weer wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.
En als er zo'n nieuw stadion komt mogen ze er van mij ook best voor flink wat miljoenen een sponsornaam aan vastplakken. In de volksmond zal het toch een andere naam krijgen.
Een nieuwe Kuip zal er toch nooit komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |