quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Stokstaart het volgende:
Alweer een TT die geen stand gaan houden
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Die debiel moet gewoon lekker in het AZ / Ado topic gaan zitten (Hoe kun je nou uberhaupt supporter van [b]twee[/b clubs zijnquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut helpme ik met moeite een tt verzinnen op de Samsung....
Edward heeft een beetje moeite met begrijpend lezen denk ik, er stond dit jaar (klein grapje dus) niet dit seizoen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Op naar Venlo!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Sorry. Maar mijn titel wordt toch wel weggehaald dus als jij nu even oppent wat het WEL moet worden zetten ze die er vast wel in
Been heeft ook een plaat voor zijn kopquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik wil Willem wel bij de club hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik blijf wel weg dan. De_Kromme is een dikke troll daar erger ik me dood aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
Maar met zo'n tt lok je zo iemand alleen maar, en dan als hij hier verschijnt is Ajacied422 ook weer snel genoeg hier en heb je weer een en al bagger.
Niet happen werkt het best bij dat soort mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maareuh, ga mijn nou niet zitten afvallen, dalijk denkt die debiel nog dat jullie het met 'm eens zijn en dan pleurt hij hier helemaal nooit meer op.
En dan alsnog in Flevoland wonen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn we echt de enige club met twee négerts in het team die praten alsof ze uit Wassenaar komen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maareuh, ga mijn nou niet zitten afvallen, dalijk denkt die debiel nog dat jullie het met 'm eens zijn en dan pleurt hij hier helemaal nooit meer op.
Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.quote:
Cool dat er mensen uit Antwerpen met een seizoenskaart voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
Schaken studeert gewoon naast het voetbal. Dat interview met hem rond 0:56
Wat meer zoals deze vanaf 0:43?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik al had ik plat Rotterdams ook verwacht.
Lekker zuur.quote:Guidetti snapt hoe het moet tegenwoordig... lekker de trainer veren in de kont steken zodat je altijd speelt en dan aan het eind van het seizoen lekker cashen om naar een grote club te gaan. Irritant mannetje dat is het... ik heb respect voor zijn kwaliteiten, maar meneer heeft een ego zo groot als een bus. Aan het begin van het seizoen een contract tekenen bij Twente en dat vervolgens verbreken omdat City toch wat meer centjes op tafel legt... zegt genoeg over zijn persoonlijkheid lijkt me. Ik verheug me nu al op zijn ontvangst in de Veste!
Wescobar | 18-01-12 | 14:30 | niet ok!
quote:Een echte tacticus. Ligt door zijn uitspraken goed bij het publiek (als ik de naam Ajax hoor, dan ballen mijn vuisten.) In het echt kan hem de hele Nederlandse competitie geen zak schelen, anders had hij wel een echt contract bij Twente getekend. Nu vult hij zijn zakken bij City, en wacht hij tot hij door die club naar een echte competitie wordt gehaald of tot het moment dat een andere club in een echte competitie hem over koopt. Nu ook Koeman nog ff paar veren in de kont. En oh wat is ie populair.
Achterhooker | 18-01-12 | 14:53 | niet ok!
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker zuur.
[..]
Ook mooi hoe het allemaal Twentefans zijn die zich aan deze gast storen
Powned.tvquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij neemt serieus de moeite om reacties op voetbalzone te lezen?
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb nog nooit een troll geplaatst hier man. Wel toevallig, Helpmefok was naar de basisschool vanmiddag en er kunnen wel ineens normale discussies gevoerd worden.
Waar zou het toch aan liggen?
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op de maat van "Neem je rotzooi mee":
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar OP!
Kanker nou maar op,
Kanker nou maar op!
Waarheen?quote:
Ik denk niet dat er íémand is hier die vindt dat je met mij niet normaal kunt discussiëren (Discussie Bruins, discussie 'Clasie evt. op 10', discussie rondom Voice-Over).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Hehehe. Niveau'tje hoor, nou hup, terug naar school kiddo.
En ik blijf hier gewoon rustig posten hoor, helaas kan je met jou geen normale discussie voeren. Gelukkig zijn er genoeg anderen die wel normaal kunnen reageren.
Dit inderdaad. Kom op zeg, je kan zijn opmerkingen misschien niet waarderen, schenk er dan ook geen aandacht aan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |