quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:43 schreef Stokstaart het volgende:
Alweer een TT die geen stand gaan houden
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Die debiel moet gewoon lekker in het AZ / Ado topic gaan zitten (Hoe kun je nou uberhaupt supporter van [b]twee[/b clubs zijnquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut helpme ik met moeite een tt verzinnen op de Samsung....
Edward heeft een beetje moeite met begrijpend lezen denk ik, er stond dit jaar (klein grapje dus) niet dit seizoen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 18-01-2012 om 18:48:53Ajax kwam langs, PSV, maar voor het eerst dit seizoen is een wedstrijd van VVV uitverkocht, tegen #Feyenoord, aanstaande zondag! #7500 reageer retweet
Op naar Venlo!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Sorry. Maar mijn titel wordt toch wel weggehaald dus als jij nu even oppent wat het WEL moet worden zetten ze die er vast wel in
Been heeft ook een plaat voor zijn kopquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik wil Willem wel bij de club hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Helpmefok = Been.
Argumentatie:
- Been wilde Willem ook niet bij Feyenoord hebben.
- Been is ook fan van Bruins.
Ik blijf wel weg dan. De_Kromme is een dikke troll daar erger ik me dood aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
Maar met zo'n tt lok je zo iemand alleen maar, en dan als hij hier verschijnt is Ajacied422 ook weer snel genoeg hier en heb je weer een en al bagger.
Niet happen werkt het best bij dat soort mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
Maareuh, ga mijn nou niet zitten afvallen, dalijk denkt die debiel nog dat jullie het met 'm eens zijn en dan pleurt hij hier helemaal nooit meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |