Waarheen?quote:
Ik denk niet dat er íémand is hier die vindt dat je met mij niet normaal kunt discussiëren (Discussie Bruins, discussie 'Clasie evt. op 10', discussie rondom Voice-Over).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Hehehe. Niveau'tje hoor, nou hup, terug naar school kiddo.
En ik blijf hier gewoon rustig posten hoor, helaas kan je met jou geen normale discussie voeren. Gelukkig zijn er genoeg anderen die wel normaal kunnen reageren.
Dit inderdaad. Kom op zeg, je kan zijn opmerkingen misschien niet waarderen, schenk er dan ook geen aandacht aan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe dan ook op met reageren op hem, dan gaat ie vanzelf wel weg.
Gewoon weer als officiële naam Stadion Feijenoordquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:00 schreef DonRaja het volgende:
Stel dat er nieuw stadion komt, welke naam zou die moeten krijgen?
Ik denk zelf gewoon de Kuip, we kunnen dan wel tribunes naar legendarische Feyenoorders vernoemen. Daarnaast blijven ze ons dan bij Studio Sport 'Kuipbewoners' noemen.
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Vestequote:Op woensdag 18 januari 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijk idee. Er is maar één Kuip.
Dat dus. En als je niet kan quoten heb je ws. Adblocker aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:06 schreef DonRaja het volgende:
Hmm, ik kan weer eens niet quoten...
Het best een belachelijk idee zijn, maar als ik straks naar de Unox RookworstArena moet, ga ik toch liever naar een (2e) kuip.
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter dan zo'n verkochte klotenaam als de Grolsche Veste. Maar ik hoop nog steeds dat de kuip gewoon verbouwd wordt.
Dat klopt ook weer wel...quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Een paar jaar afzien om uiteindelijk tot m'n dood nog op dezelfde plek m'n club te bezoeken, heb het er graag voor over.
En als er zo'n nieuw stadion komt mogen ze er van mij ook best voor flink wat miljoenen een sponsornaam aan vastplakken. In de volksmond zal het toch een andere naam krijgen.
Een nieuwe Kuip zal er toch nooit komen.
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn tegen Ajax de vakken die normaal leeg worden gelaten ook helemaal vol eigenlijk?
Vorig jaar niet iig. H houden ze leeg dacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Zijn tegen Ajax de vakken die normaal leeg worden gelaten ook helemaal vol eigenlijk?
Dat lijkt me niet zo'n enorme verbetering ten opzichte van ons op dit moment. Alleen de competitie is sterker.quote:Espanyol stuurt aankomende zondag scouts naar De Koel. De huidige nummer negen van de Primera División is nog op zoek naar een nieuwe spits en denkt naast Mounir El Hamdaoui van Ajax ook aan John Guidetti, die zondag met Feyenoord op bezoek gaat bij VVV-Venlo. De kans is klein dat Espanyol de Zweed nog deze maand kan overnemen van Manchester City, maar wellicht is er in de zomer wat mogelijk.
Topic-Mod wissel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
Iedereen is hier welkom.
Weer normaal doen aub.
Volgens mij stond H er wel bij bij de vrije verkoop die eerder beschikbaar kwam. Volgens mij wordt alleen GG leeg gehouden, ik heb daar nooit gezeten, maar wellicht blijft leeg door OF moeilijkere toegankelijkheid door de hekwerken, OF is dat slechter zicht wat ze het eigen publiek niet gunnen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar niet iig. H houden ze leeg dacht ik.
Die stond, voordat er uitverkocht bij de wedstrijd stond, niet bij op de site, daar verbaasde ik me nog over, maar t zou me ook raar lijken om dat vak leeg te houden...quote:
Hoe oud was je toen? 5 of zo ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb daar een keer gezeten tegen newcastle voor de CL, die wedstrijd waarin Bellamy scoorde ()
naast de EngelsenEerste keer dat ik voelde dat de Kuip echt op en neer kon.
[/anekdote]
Oeh, ik zie mezelf.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Muto het volgende:
Schaken studeert gewoon naast het voetbal. Dat interview met hem rond 0:56
13-14 ofzo, why?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen? 5 of zo ?
Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc hadquote:
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc had
Niet vanaf de 4e klas bij onsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Geen idee man verder. Mensen zeiden dat toen hier. Dat je 15 of zo was. Maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Tis al een grote jongenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ben een maand jonger dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik, Mikey en kapiteintje ook. Goed jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |