Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc hadquote:
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, hier suggereerde men laatst dat je nu op de middelbare school zou zitten. Omdat je tentamens etc had
Niet vanaf de 4e klas bij onsquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Geen idee man verder. Mensen zeiden dat toen hier. Dat je 15 of zo was. Maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de middelbare school heb je toch proefwerken en SO's?
Tis al een grote jongenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ben een maand jonger dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben van '88 (zelfde dag als Gyan jarig)
Zo, hebben we dat ook weer ontkracht.
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
Ik, Mikey en kapiteintje ook. Goed jaar
Same, 28 april. Nog ff en we krijgen scootmobiel.quote:
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga ik je niet zeggen natuurlijk
[..]
Ben van '81. Valt toch mee.
Er zijn maar 1x wat supporters in beeld, dus kan eigenlijk niet missen.quote:
Hehehe gewoon zo lang mogelijk van je studietijd geniet en niet te snel afstuderen, alleen hebben jullie tegenwoordig pech met al die langstudeerboetes etc etcquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.
Dat is waar, ja. Ben i.i.g. duidelijk te zien. Maar wie o wie is het.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn maar 1x wat supporters in beeld, dus kan eigenlijk niet missen.
30 is het nieuwe 20. Niks aan het handje dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
na de 30 gaat het alleen maar bergafwaarts, heb ik mij laten vertellen.
Die met ketting, petje, zonnebril en voetbalshirtje natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is waar, ja. Ben i.i.g. duidelijk te zien. Maar wie o wie is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |