quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen is zij inmiddels wel uit de kast gekomen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen is zij inmiddels wel uit de kast gekomen.
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
BTW, gezien het spel van Ajax gaan we gewoon dik winnen in de kuip
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.
Kamohelo staat klaar om hem prima te vervangenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan? Eerst VVV maar eens afwachten.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:11 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord al zien voetballen zonder Koning Karim dan?
VVV staat op zichzelf. Een zepert daar zou me niets verbazenquote:Eerst VVV maar eens afwachten.
Nee. Maar ik zie wel dat als je drukt zet Ajax veel fouten maakt. Met snelle mensen voorin en afmakers is het gewoon mogelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
In een officiële wedstrijd dit seizoen?
Ons middenveld is sterker dan dat van AZ (granted, zonder Ahmadi is dat nog maar de vraag). Aanvallende intenties van Guidetti (die goed bedient wordt door Ahmadi, dát wordt dus wel problematisch) en een verdediging die ook beter is dan die van AZ (maar wel 'kreupel' a.t.m.).quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie wel dat als je drukt zet Ajax veel fouten maakt. Met snelle mensen voorin en afmakers is het gewoon mogelijk.
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Uit stond John er niet in, dus gewoon winst de 29e
Mag ik trouwens toegeven dat ik Amsterdam best een relaxte stad vind?![]()
Rotterdam een stuk relaxter, dat dan weer wel.
Praag, Rome, Berlijn, Londen, Rotterdam, Barcelona, Stockholm, Wenen, Boedapest. Heb je er al een paar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.
Utrechtquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn er weinig steden mooier en bijzonderder dan Amsterdam in Europa, dat is gewoon zo.
Ik vind het echt een teringstad. Met die grachten en smalle steegjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Martins Indi:"Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden"
Bruno Martins Indi wil zich gaan bewijzen bij Feyenoord. De in Portugal geboren verdediger wil zich verder ontwikkelen bij de ploeg uit Rotterdam en daarna pas de overstap maken naar een andere club.
Na een moeilijke periode dacht iedereen dat hij weg wilde uit de havenstad. Nu liggen de kaarten anders. Technisch directeur, Martin van Geel, heeft hem al een nieuw contract aangeboden. Het negentienjarige talent wil zijn verbintenis, die tot 2013 loopt, zelf ook graag verlengen.
De jeugdinternational vertelt over zijn toekomst aan het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk sta ik open voor gesprekken. Dat is toch logisch? Ik wil een topverdediger worden en als ik in deze fase bij een andere club binnenwandel, moet ik weer op nul beginnen. Mijn zaakwaarnemer is het daar mee eens. Eerst bij Feyenoord een grote jongen worden en dan pas verder kijken", is de mening van de jongeling.
19 jaar ook pas... Ik heb bij een aantal van die gasten het idee dat ze al midden 20 zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het echt een teringstad. Met die grachten en smalle steegjes.
Geef mij maar de Maas +uitzicht![]()
OT:
[..]
Ik vind het serieus een commerciële teringstadquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, hij moet zich blijven ontwikkelen. We hebben al vaker van dit soort jonge spelers gehad, die ineens niet verder kwamen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno Martins Indi is echt een baas als hij zich ontwikkeld en echt bikkelhard blijft verdedigen heb je gewoon een top verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |