Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etcquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat is dat nou weer voor een Geo TT
A republican never lays on his back!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etc
quote:"I'm not on the anti-Bisping bandwagon. I never have been. I think he's good. I hear a lot of negative things said about him, but I think most of it comes from frustration of maybe his personality or something like that. I think if you're real objective and you look at his skill set and his in-ring ability, you'll know that he's a talented guy. He's definitely cocky and arrogant, which is two qualities that I like in a person. I like a cocky guy and I like an arrogant guy, so he earns points with me in those regards, but I think it turns a lot of people off ... I've never even seen Bisping in trouble. I've never seen him come out of there cut and scraped and bruised. He seems to go in, take care of business and go home."
Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd hoe Guillard nu naar het gevecht komt nu hij naar Blackzillians is gegaan.. zou me niks verbazen als hij weer zo arrogant is..
Het lijkt me wel een macho groep, al die zwarten bij elkaar.. (niet racistisch bedoeld maar elke opnaaien en 'swag' blablabla) .. zie hem wel weer falen.
Jip, en op 1.6 wel nice, ik wacht nog even af wat de by sub wordtquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.
Eenschquote:Next week, I’m ready to go all guns blazing. A fight is a fight, and at this level anything can happen, but all things being equal, Chael Sonnen cannot knock me out. He can’t submit me, either. The worst that is going to happen is that he will outpoint me and, if I don’t beat him, I didn’t deserve a title shot against Anderson Silva anyway.
lol, he forgot about Hendoquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Fyodor het volgende:
Geo, wat is dit nou weer voor een TT?![]()
Maareh... Chael zijn trashtalk lijkt wel mee te vallen:
[..]
Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bisping:
[ afbeelding ]
Sonnen wins by whatever the fuck he wants.
Captain Obvious.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.
Jij hebt het over een cancrusherquote:
Hij heeft cans gecrushed, maar is duidelijk gegroeid. Wanderlei zou hij nu afmaken. Sonnen is inderdaad nu nog een maatje te groot.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is gebaseerd op wat er is gebeurt jij praat over what ifs
Oh en waarschijnlijk vandaag een nieuwe ep van The Reem!quote:Main card
Melvin Guillard vs. Jim Miller
Duane Ludwig vs. Josh Neer
Mike Easton vs. Jared Papazian
Pat Barry vs. Christian Morecraft
Preliminary card (Fuel TV)
Jorge Rivera vs. Eric Schafer
Kamal Shalorus vs. Khabib Nurmagomedov
Charlie Brenneman vs. Daniel Roberts
Fabrício Camões vs. Tommy Hayden
Daniel Pineda vs. Pat Schilling
Joseph Sandoval vs. Nick Denis
I know, dit was dan ook een lijstje met alleen UFC events. De meesten kijken dat en veel fans nemen ook geregeld Bellator en Strikeforce mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef dapluiz het volgende:
Je vergeet 3 maart Tate tegen Rousey
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Fyodor het volgende:
@ Geo: ze moeten wel. Weet je hoeveel vechters de UFC onder contract heeft?Ik vind het wel prima zo. De maincards zijn de laatste tijd gruwelijk en live of niet live kijken, het is en blijft gewoon leuk. Elke keer 55 dollar aftikken is inderdaad wel erg duur, gelukkig is het voor ons een dollar of tien max of gewoon gratis alternatieven gebruiken.
Supply&Demand he.. inderdaad als ze het allemaal online kopen gaat die prijs ook omhoog.. ik dacht dat het via ufc.tv voor hun 40$ oid was.. Je kan wel zo'n subscription kopen (wij voor 69$).quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
En weer iemand anders schreef dat wij die lage prijzen hebben omdat er in Europa een paar gratis alternatieven zijn in Duitsland en Engeland en omdat wij toch niet 55 dollar neerleggen 's ochtends om 04:00 uur.quote:Really?
WTF? So all we have to do in N.America is spoof or proxy a Holland IP address and we can watch through our computer for less then $10 bucks???
How can that be when getting another countries IP address to show up as your own, is as easy as pie?
Hahahah een goedkope oplossing, maar als ome Dana daar achter komt, then its the federal law behind your tails!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.
Hier een grappige reactie:
[..]
Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Het is sowieso maar raar.. in de UK krijg je ze gratis te zien bij ESPN (dat kost daar 10tje per maand ofso), in Duitsland zijn ze dacht ik ook gratis..
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.
PPV cultuur voor 1 event niet, maar voetbal is wel extra betalen hier in abonnement vorm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.
Als daar zo'n digitale hdrecorder bij zit is dat zeer aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
Hij heeft thuis eredivisie live. Als hij bij ons is, betaalt ie voor losse wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
Daarom gaan die Amerikanen ook gewoon naar een sports bar waar het gratis word uitgezonden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
Zou ik ook doen als het er niet in de vroege uurtjes zou opkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening vanGeleerd van Football.
Fuck that indeed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
Maia: "brazilians should not fight each other".
Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!
een sweatsuitequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft
Doe het e-tje aan het eind weg en je hebt hem goed.quote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens?
[ afbeelding ]
Denk het ook, denk ook met een loss.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Fenomeno het volgende:
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145
Denk dat Forrest daarna stopt..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Nederland heten die Nickleson.
Dit, nu nog even kijken of ik morgen nog tijd heb om dit in MMAPlayground te knallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller - 2nd round sub
Duane Ludwig vs. Josh Neer - un. decision
Mike Easton vs. Jared Papazian - 2nd round (T)KO
Pat Barry vs. Christian Morecraft - 3rd round (T)KO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Ik zit op 5 minuten en ik moet het afzetten omdat ik bijna ga gillen hier. Zit op mijn werkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Inderdaad, echt props. Helemaal pumped upquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.
Nog even geduld dusquote:Unfortunately we have had some delays in shipping orders. The web shop is operated by one person and he was with Alistair in the States. On arrival back to Holland a lot of orders came in more than expected it. Therefore there was some delay to sort everything out. We are very sorry and we are trying our best to resolve everything. On top of that we have just partnered with Hayabusa for the UFC 141 Walk out shirt and as new relationships needs to develop there were some issues in the handling of those shirts. Now we have everything under control and for questions regarding the UFC 141 Walkout shirt please contact Paula from Hayabusa: emailadresverwijderd
Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef dapluiz het volgende:
Voor mensen die al een paar weken op hun UFC 141 Cees shirt zitten te wachten :
[..]
Nog even geduld dus
Spuit 11quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.thereem.com/
Nieuwe episode
ok broquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!
Thx Tim
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoopte erop dat je het zou vergeten..TUP winnen zit er niet meer in
Wat zijn je bets?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:25 schreef Fenomeno het volgende:
Miller by Sub
Ludwig by UD
Easton by whatever the fuck he wants
Barry by TKO
6/10 Barry KO/TKO/DQ @ 2.4 en 5/10 Ludwig @ 2quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zijn je bets?
2/10 op Miller to win + 2/10 Barry by KO for me.
Live?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaat iemand nog kijken vanavond?
Misschien wat prelims.. maar main card/main event is om 5 uur.. is het mij niet waard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaat iemand nog kijken vanavond?
Ik zat er ook nog op te hopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoopte erop dat je het zou vergeten..TUP winnen zit er niet meer in
Je kan je picks wijzigen om precies het tegenovergestelde te doen als ik nu heb, misschien maak je dan nog kans.quote:
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Sinji het volgende:
Ik doe die shit alleen met rubberen oefennunnucks en nog knal ik soms hard mijn hoofd
Wat herken je dat snel, Geoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?)
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat herken je dat snel, Geo
Laten we eerst afwachten of ik gelijk heb.. dan mag je me aanvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef Sinji het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller
Duane Ludwig vs. Josh Neer
Mike Easton vs. Jared Papazian
Pat Barry vs. Christian Morecraft
Jajong plagen kusjes vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit, ben je er nu ook achter waarom ik je altijd plaag
Ik wou zeggen, chicks imponeren op Fok!.. you must like dem ugly chicksquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yo
Anyway. Hoe wist je dat het Ryan Goseling was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jajong plagen kusjes standing guillotine vragen
Das what I saidquote:
Uploaded by UFC on Jan 20, 2012quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ http://img818.imageshack.us/img818/9530/epicstaredown.jpg (copy/paste deze link) ]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
HOLY SHIT!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbij
quote:He won't let me down on the smack talk, I am positive. "Fail" Sonnen has failed at politics, failed at real estate, failed at being a crook in real estate because he got caught, failed as a middleweight title challenger, so I am sure Fail Sonnen won't want to fail at his true calling in life: smack-talking.
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Even lange vingers + cola halen en i am set
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?![]()
You guys will never let this go...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen prelims denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je kunt maar beter weer een nieuwe account aanmaken want dit zul je altijd moeten aanhorenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You guys will never let this go...
Dat was echt een beroerde actie jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alleen prelims denk ik
Maar nog altijd schande dat hij de Overeem-fight liet schieten
Ja duhhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You guys will never let this go...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja duhh
Vlak voor Overeem - Lesnar main card zeggen: Jo ik ga pitten
Casual mmafan
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Chauvinisme op en top hier..
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
En dan ook net wanneer Jon Fitch eens een leuk gevecht heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef roepdeman het volgende:
UFC on Fuel...Beetje WEC 2.0 gevoel krijg ik erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon schande!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is tof aan UFC.tv ja.quote:
n00bL30nquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken.
Bruce Buffer redt de sfeer gelukkigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geluid gemist, was even drinken halen![]()
Dat commentaar is idd niet echt best. Doe mij maar Rogan en Goldie.
Ik was in het vorige seizoen ook een keer te laat, kostte me de eerste plaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef vivelafete het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begintquote:![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begint
heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tvquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf, ik heb geen Ariel gezien...... ?
Excuseeeeeeeee me mr fancy pants.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tv
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 00:47:56 ]
Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, honden zouden nog betere post maken dan die sherdoggers!
het is echt vissen in een riool
al die britse gasten die Cees, als british claimenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:00:54 ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Hayden by second round submission gegokt op MMAplaygrounds..lastige picken als casual.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze met boksen vaak ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:04 schreef THEFXR het volgende:
ufc primetime in 3 delen? vannacht deel 1
Heb ik wel gepickt iig, maar je weet wat er bij Fitch en Sonnen gebeurdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nu komt Brennenman, dus zal wel een decision worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin gepraat en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf. <3 terugspoelen tho
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin "gepraat" en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf. <3 terugspoelen tho
Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Haydenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]en dan zeiken over mij dat ik Roidereem niet ging kijken.. hypocriet, bitches moeten voor 00.00 erin liggen zodat ze 's ochtends op tijd je ontbijt klaar hebben.
Klopt Hayden - Camoes was een betere matchup en veel leuker gevecht, wederom gecorrigeerd door de MMAgodquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Hayden. Dorkmeister.
Rick Story's stock daalde hardquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een leuk gevecht was Rumble vs. Brenneman toch.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:30:26 ]
Inderdaad, en daarna nog eens outwrestled door een Deenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rick Story's stock daalde hardhype train derailed.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Echt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Thanks, dat scheelt me wat typwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten roepiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:36 schreef roepdeman het volgende:
Jongelui, de tijd is daar, dat ik mijn bed ga opzoeken. Het was weer gezellig! Thanks
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef Hooidraad het volgende:
Kan Miragliotta niet voortaan ref zijn met zo'n vechter erbij?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HHNNNNNNNNNG[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
En dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Shalorus gepickedby UD. Dit word denk ik een tof gevecht
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:54:26 ]![]()
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a fluke.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
3 fight results in de ufc > 20 amateur/first 20 fights van zijn carriere.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a fluke![]()
Good call, 20-0 non-UFC, 0-3 UFCquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens op.
Maar dan ook ronduit zielige performances, die losses.![]()
lol, harde guillotine krijgen in ongeveer een minuut door een chinees (!)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens op.
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a flukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus deze lui. Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kroeghoeken dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:05 schreef Jajong het volgende:
Jezus deze lui. Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven
.
![]()
Stil es casualquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jawel ik vind het echt drama.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet spannend is[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wel nice op de grond en worstelend, maar staand is het echt dramatisch.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 02:15:06 ]![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:16 schreef Sinji het volgende:
Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: