abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106954577

woensdag 18 januari 2012 @ 16:40:11 #3
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106954811
Nieuwe spullen :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106954956
Wat is dat nou weer voor een Geo TT :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106954984
pi_106955018
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat is dat nou weer voor een Geo TT :')
Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etc
pi_106955078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Sonnen vs Bisping.. ik vond hem ook niet geweldig maar ik durf te wedden dat Chael begint over Amerika en pride and glory en laat me niet verslaan door een stomme brit/ukdude etc etc
A republican never lays on his back! ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106956145
Geo, wat is dit nou weer voor een TT? :')

Maareh... Chael zijn trashtalk lijkt wel mee te vallen:
quote:
"I'm not on the anti-Bisping bandwagon. I never have been. I think he's good. I hear a lot of negative things said about him, but I think most of it comes from frustration of maybe his personality or something like that. I think if you're real objective and you look at his skill set and his in-ring ability, you'll know that he's a talented guy. He's definitely cocky and arrogant, which is two qualities that I like in a person. I like a cocky guy and I like an arrogant guy, so he earns points with me in those regards, but I think it turns a lot of people off ... I've never even seen Bisping in trouble. I've never seen him come out of there cut and scraped and bruised. He seems to go in, take care of business and go home."
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_106956189
Geel is gewoon een racist.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106956585
Ben benieuwd hoe Guillard nu naar het gevecht komt nu hij naar Blackzillians is gegaan.. zou me niks verbazen als hij weer zo arrogant is..

Het lijkt me wel een macho groep, al die zwarten bij elkaar.. (niet racistisch bedoeld maar elke opnaaien en 'swag' blablabla) .. zie hem wel weer falen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:09:12 #11
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_106960343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd hoe Guillard nu naar het gevecht komt nu hij naar Blackzillians is gegaan.. zou me niks verbazen als hij weer zo arrogant is..

Het lijkt me wel een macho groep, al die zwarten bij elkaar.. (niet racistisch bedoeld maar elke opnaaien en 'swag' blablabla) .. zie hem wel weer falen.
Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.
pi_106960413
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Miller is stylewise ook gewoon een kut matchup voor hem, goede kin, goede wrestling en high level jits.
Jip, en op 1.6 wel nice, ik wacht nog even af wat de by sub wordt :P
pi_106961119
Bisping:
quote:
Next week, I’m ready to go all guns blazing. A fight is a fight, and at this level anything can happen, but all things being equal, Chael Sonnen cannot knock me out. He can’t submit me, either. The worst that is going to happen is that he will outpoint me and, if I don’t beat him, I didn’t deserve a title shot against Anderson Silva anyway.
Eensch :)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_106962954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Fyodor het volgende:
Geo, wat is dit nou weer voor een TT? :')

Maareh... Chael zijn trashtalk lijkt wel mee te vallen:

[..]

lol, he forgot about Hendo :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:13:07 #15
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106962973
Yes! Kan niet beter, 2 van mijn favoriete vechters tegen elkaar. Ik denk een dec. Voor Sonnen. Bisping is tough as nails.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_106963099
Bisping:

Sonnen wins by whatever the fuck he wants. :W
pi_106964179
Do Bronx is terug @ UFC on FOX: Evans vs. Davis ^O^
pi_106967013
Weidman als (dikke) favoriet over Maia. :o

Maia (2.30) - Weidman (1,57) (2.7 maia bij bwin..)
Sonnen (1.25) - Bisping (3.7)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 21:39:48 ]
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:50:59 #19
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106967672
THIS PLACE GOES BANANAS!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:53:50 #20
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106967819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Bisping:

[ afbeelding ]

Sonnen wins by whatever the fuck he wants. :W
Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.
pi_106967874
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Bisping is alleen maar gegroeid in de jaren. Verloor hij eerst nog van die washed up fighter uit Brazilie, de Bisping van nu zou hem opeten. En tegen een H-bom kan iedereen aanlopen, zelfs Silva.
Captain Obvious.
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:09:43 #22
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_106968570
Did anyone call Sherlock?
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:12:28 #23
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106968711

W00T!! deze kende ik nog niet, Pat HD barry met Crocop in een auto
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:21:26 #24
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106969248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Captain Obvious.
Jij hebt het over een cancrusher
pi_106969367
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:21 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Jij hebt het over een cancrusher
Ja dat is gebaseerd op wat er is gebeurt jij praat over what ifs :')
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:31:21 #26
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106969739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja dat is gebaseerd op wat er is gebeurt jij praat over what ifs :')
Hij heeft cans gecrushed, maar is duidelijk gegroeid. Wanderlei zou hij nu afmaken. Sonnen is inderdaad nu nog een maatje te groot.

Maar goed, noem jij hem lekker cancrusher, ik vind het allemaal prima :)

Edit: Net Sherdog hier af en toe, Bisping kan niks, terwijl een echte can crusher als Paul Harris de hemel wordt geprezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lesnar op 18-01-2012 22:41:41 ]
pi_106970202
Wow, de Bisping-haat is zo sterk dat mensen hem een cancrusher noemen. Miller zag er waardeloos uit in hun gevecht, maar is verre van een can. Zelfde geldt voor Dan Miller. En sinds wanneer zijn Akiyama en Leben cans? Geen toppers, maar zeker goede middenmoters.

En wat mij betreft, heeft hij ook van Rashad gewonnen (maar dan wel van Hamill verloren).
pi_106971283
Vraag je zelf af:
Wordt Sonnen geKO'd? Nee, kans is zeer klein.
Wordt Sonnen gesubmit? Kans is klein.
Wordt Sonnen outpointed? Kan.

De vraag is dan wordt Sonnen moe (nee) waardoor Bisping hem op de grond krijgt of ligt Bisping het meerendeel op zijn rug (ja) en heeft hij dan nog genoeg tijd om Sonnen te 'outpointen' (nee).
Hoeveel top10 fighters heeft Bisping verslagen? En van hoeveel van de tegen

Bipetipatiboo Silva where are you.

Wie heeft Bisping nou verslagen uit de huidige top10? Hij is absoluut underrated maar ik denk dat hij niet wint van Sonnen.
pi_106972246
pi_106972291
Oh, ik denk ook niet dat hij wint, hoor. Maar Bisping heeft best goede takedown defense en jiu jitsu. Als Jeremy Horn Sonnen drie keer kan finishen, moet Bisping daar ook wel toe in staat zijn. En hij kan best een decision winnen door staand te blijven en zijn jab in Sonnen's gezicht te stoppen.
pi_106979747
Ik heb nog nooit een vechter zo gefocussed en overtuigend gezien als Sonnen tegen Stann. Chael is een man met een missie en gaat op dezelfde manier door Bisping heen :Y
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:04:28 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106983991
http://www.bloodyelbow.co(...)ko-mma-training-news

Heavyweight Boxing Champion Wladimir Klitschko Wants To Train MMA

Unlike a few of his peers, dominant heavyweight boxing champion, Wladimir Klitschko (56-3), doesn't have anything bad to say about MMA. In fact, the 35-year-old even told Jim Rome recently that he wants to try training in Mixed Martial Arts:

"To be honest I didn't really like [MMA] before. But when I was watching it, I got into the style of MMA and I think I have a lot of respect for MMA fighters. It's a very tough sport... You have to be so multi-functional, you have to be a wrestler, you have to be a good kickboxer, you have to be a good boxer, you have to be with good condition."

"I want to try the fitness. Just get in an MMA gym and just practice certain things. I used to wrestle, and I did judo when I was younger. As training, as fitness, perfect. Fighting, no."

Klitschko started his pro-boxing after winning the gold medal in the olympics back in 1996. He's 6-foot-6, weighs around 245 lbs, and apparently has also trained a bit in Judo and wrestling before.

In comparison, Tim Sylvia is at the same age as Wladimir. He made his MMA debut in 2001, and during his time as champion, the 6'8, 260 lb fighter dominated with just his sheer size and his striking skills. He wasn't the athlete that Klitschko is, and he definitely wouldn't come close to his boxing skills either.

I know things aren't really that black and white, but the point remains and it still makes one wonder how dominant Klitschko could've been if he made the transition to MMA when he was younger.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:31:13 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106987254
Drukke tijden voor ons MMA fans! Komende 3 weekenden elke keer een UFC, het is niet meer bij te houden :P

Time table:

20 januari: UFC on FX: Guillard vs Miller LET OP DIT IS AL VAN VRIJDAG OP ZATERDAG
28 januari: UFC on Fox: Evans vs Davis
4 februari: UFC 143: Diaz vs Condit (met het debuut van Michael Kuiper)
15 februari: UFC on Fuel TV: Sanchez vs Ellenberger (met Stefan Struve vs Dave Herman)
25 februari: UFC 144: Edgar vs Henderson (Japan)

Maar dus eerst komend weekend deze:

UFC on FX: Guillard vs Miller
quote:
Main card
Melvin Guillard vs. Jim Miller
Duane Ludwig vs. Josh Neer
Mike Easton vs. Jared Papazian
Pat Barry vs. Christian Morecraft

Preliminary card (Fuel TV)
Jorge Rivera vs. Eric Schafer
Kamal Shalorus vs. Khabib Nurmagomedov
Charlie Brenneman vs. Daniel Roberts
Fabrício Camões vs. Tommy Hayden
Daniel Pineda vs. Pat Schilling
Joseph Sandoval vs. Nick Denis
Oh en waarschijnlijk vandaag een nieuwe ep van The Reem! 8-)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:41:13 #35
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106987300
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_106987386
Je vergeet 3 maart Tate tegen Rousey :)
pi_106987393
UFC blijft veel events houden.. soms denk ik ook weleens teveel, ik kijk er niet meer zo naar uit als 'vroeger' .. en ook de Amerikanen zie ik vaak klagen dat er veel te veel events zijn en ze wel willen zien maar niet allemaal kopen tegen die 55$ .. (en ja ik weet fox/fuel zijn gratis).
pi_106987446
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:43 schreef dapluiz het volgende:
Je vergeet 3 maart Tate tegen Rousey :)
I know, dit was dan ook een lijstje met alleen UFC events. De meesten kijken dat en veel fans nemen ook geregeld Bellator en Strikeforce mee.
pi_106987525
@ Geo: ze moeten wel. Weet je hoeveel vechters de UFC onder contract heeft? :) Ik vind het wel prima zo. De maincards zijn de laatste tijd gruwelijk en live of niet live kijken, het is en blijft gewoon leuk. Elke keer 55 dollar aftikken is inderdaad wel erg duur, gelukkig is het voor ons een dollar of tien max of gewoon gratis alternatieven gebruiken.
pi_106987992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:46 schreef Fyodor het volgende:
@ Geo: ze moeten wel. Weet je hoeveel vechters de UFC onder contract heeft? :) Ik vind het wel prima zo. De maincards zijn de laatste tijd gruwelijk en live of niet live kijken, het is en blijft gewoon leuk. Elke keer 55 dollar aftikken is inderdaad wel erg duur, gelukkig is het voor ons een dollar of tien max of gewoon gratis alternatieven gebruiken.
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
pi_106988065
Moet je geen monopoly proberen te creëren ( :D ) en alle fighters opkopen dan hoef je niet zoveel cards te hebben.
pi_106988158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
Supply&Demand he.. inderdaad als ze het allemaal online kopen gaat die prijs ook omhoog.. ik dacht dat het via ufc.tv voor hun 40$ oid was.. Je kan wel zo'n subscription kopen (wij voor 69$).

Vraag me ook af als ze de wat mindere cards naar 35$ doen of alle cards naar 40/45$ of ze dan meer gaan verkopen..

Wat Fyodor zegt gelukkig voor ons een tientje (of illegaal) tja, alles is welkom bij de UFC maar hun leven van de Amerikaanse markt natuurlijk, buiten de US zijn de prijzen erg laag voor de events. Stel dat de rest van de wereld ook meer zou gaan kijken dan gaan die prijzen ook omhoog.
pi_106988306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.

Hier een grappige reactie:
quote:
Really?

WTF? So all we have to do in N.America is spoof or proxy a Holland IP address and we can watch through our computer for less then $10 bucks???

How can that be when getting another countries IP address to show up as your own, is as easy as pie?
En weer iemand anders schreef dat wij die lage prijzen hebben omdat er in Europa een paar gratis alternatieven zijn in Duitsland en Engeland en omdat wij toch niet 55 dollar neerleggen 's ochtends om 04:00 uur.
pi_106988384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.

Hier een grappige reactie:

[..]

Hahahah een goedkope oplossing, maar als ome Dana daar achter komt, then its the federal law behind your tails!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106988687
Ja maar vind maar eens een proxy die snel is en java+flash ondersteunt :P ..
Het is sowieso maar raar.. in de UK krijg je ze gratis te zien bij ESPN (dat kost daar 10tje per maand ofso), in Duitsland zijn ze dacht ik ook gratis..
pi_106989008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Het is sowieso maar raar.. in de UK krijg je ze gratis te zien bij ESPN (dat kost daar 10tje per maand ofso), in Duitsland zijn ze dacht ik ook gratis..
Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106989556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
pi_106989857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:

[..]

+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
PPV cultuur voor 1 event niet, maar voetbal is wel extra betalen hier in abonnement vorm.
pi_106989907
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.
pi_106990266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
pi_106990383
Of je koopt gewoon zo'n schotel sateliet. Ben je na een paar jaar weer goedkoper uit. :P

Mijn pics:

[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:59:20 #52
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106990560
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
pi_106990678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
Als daar zo'n digitale hdrecorder bij zit is dat zeer aantrekkelijk ja :P premier league + UFC.
pi_106991850
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
Hij heeft thuis eredivisie live. Als hij bij ons is, betaalt ie voor losse wedstrijden.

Mijn picks:

Miller
Neer
Easton
Barry
pi_106992411
Oh.. op die fiets. :P
pi_106994472
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
pi_106997491
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
Daarom gaan die Amerikanen ook gewoon naar een sports bar waar het gratis word uitgezonden.
Had dat 2 jaar geleden ook meegemaakt tijdens mijn vakantie in Florida. Liddel moest tegen Franklin vechten. Hartstikke gezellig! Bier, burgers en een stampvol sportcafe vol met MMA fans! _O_
( en hoe stil het was toen Liddel verloor... :') )
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106997924
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening van :) Geleerd van Football.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:37:06 #59
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_107001152
Maia: "brazilians should not fight each other".

Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lesnar op 19-01-2012 19:42:15 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:53:28 #60
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_107001933
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening van :) Geleerd van Football.
Zou ik ook doen als het er niet in de vroege uurtjes zou opkomen
pi_107002603
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
Maia: "brazilians should not fight each other".

Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!

Fuck that indeed...

Maar hij weigerde niet zijn MW title shot tegen Silva.. ;)
pi_107003816
pi_107004232
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft :D
pi_107004267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft :D
een sweatsuite ;)
pi_107004320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een sweatsuite ;)
In Nederland heten die Nickleson.
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:56:22 #67
20925 n00cL30n
pi_107004912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een sweatsuite ;)
Doe het e-tje aan het eind weg en je hebt hem goed. ;)
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:21:06 #68
308998 Fenomeno
pi_107009227
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145

Denk dat Forrest daarna stopt..
pi_107010042
Hebben jullie dit ook weleens? :P

pi_107010491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens? :P

[ afbeelding ]
Nope

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Fenomeno het volgende:
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145

Denk dat Forrest daarna stopt..
Denk het ook, denk ook met een loss. :( Forrest O+
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:47:33 #71
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_107010593
Ik denk dat Forrest vol gas gaat en Thiago compleet outworked. Puur conditioneel pakt hij hem. Moet hij wel een eerste ronde met een paar enorme klappen op zijn smoel overleven, maar dan pakt hij hem.
pi_107010602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nope
Leugens.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:20:37 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_107012212
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

In Nederland heten die Nickleson.
_O-
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_107013222
Miller
Neer
Easton
Barry
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_107013626
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Miller
Neer
Easton
Barry
Same.
pi_107013774
Wat is de tussenstand van de UP trouwens?
En is dit de laatste?
pi_107013812
Wanneer was ook alweer de volgende Overeem match?
If not now, then when.
pi_107014061
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Miller
Neer
Easton
Barry
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Same.
^O^
pi_107014399

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 00:11:05 ]
pi_107014851
Melvin Guillard vs. Jim Miller - 2nd round sub
Duane Ludwig vs. Josh Neer - un. decision
Mike Easton vs. Jared Papazian - 2nd round (T)KO
Pat Barry vs. Christian Morecraft - 3rd round (T)KO
pi_107014879
Rogan heeft een geiger counter gekocht voor UFC Japan _O-
pi_107014930
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:

vrijdag 20 januari 2012 @ 00:28:26 #83
20925 n00cL30n
pi_107015214
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller - 2nd round sub
Duane Ludwig vs. Josh Neer - un. decision
Mike Easton vs. Jared Papazian - 2nd round (T)KO
Pat Barry vs. Christian Morecraft - 3rd round (T)KO
Dit, nu nog even kijken of ik morgen nog tijd heb om dit in MMAPlayground te knallen.
pi_107015253
Nee man, Barry first round max second (T)KO, ik zeg eerste ronde.
GUNS BLAZING!
pi_107016844
Barry by TKO @ 2.4
  vrijdag 20 januari 2012 @ 06:42:17 #86
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_107018650
Mijn picks

Melvin Guillard
Josh Neer
Mike Easton
Pat Barry
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:28:30 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107020050
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107020378
pi_107020399
Ratner: Silva Loss at UFC 142 Will Not Be Overturned

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107020630
Melvin Guillard vs. Jim Miller...Of een Guillard KO, of een hele sterke Miller by Submission
Duane Ludwig vs. Josh Neer...Nooit overtuigd geweest van Neer, BANG!
Mike Easton vs. Jared Papazian..Interessante match, maar Easton pakt hem.
Pat Barry vs. Christian Morecraft...Knock Out in HD!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:01:37 #91
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107020705
Miller
Ludwig
Easton
Barry

Mijn picks :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
pi_107020846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:01 schreef leeroy het volgende:
Herkenbaar :9
pi_107020928
quote:
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.
pi_107021232
The Reem ep 10 _O_

Kippenvel als een malle weer. Hoe vet.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:31:23 #95
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_107021353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:01 schreef leeroy het volgende:
Miller
Ludwig
Easton
Barry

Eens met deze picks
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:43:58 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_107021664
quote:
Ik zit op 5 minuten en ik moet het afzetten omdat ik bijna ga gillen hier. Zit op mijn werk :')
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:54:27 #97
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107021899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.
Inderdaad, echt props. Helemaal pumped up
pi_107021924
Voor mensen die al een paar weken op hun UFC 141 Cees shirt zitten te wachten :

quote:
Unfortunately we have had some delays in shipping orders. The web shop is operated by one person and he was with Alistair in the States. On arrival back to Holland a lot of orders came in more than expected it. Therefore there was some delay to sort everything out. We are very sorry and we are trying our best to resolve everything. On top of that we have just partnered with Hayabusa for the UFC 141 Walk out shirt and as new relationships needs to develop there were some issues in the handling of those shirts. Now we have everything under control and for questions regarding the UFC 141 Walkout shirt please contact Paula from Hayabusa: emailadresverwijderd
Nog even geduld dus :)

[ Bericht 5% gewijzigd door dapluiz op 20-01-2012 11:09:07 ]
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:18:15 #99
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_107022468
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef dapluiz het volgende:
Voor mensen die al een paar weken op hun UFC 141 Cees shirt zitten te wachten :

[..]

Nog even geduld dus :)
Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!
Thx Tim :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:18 #100
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_107024357
quote:
Spuit 11 :7
pi_107026338
Leuk gedaan met dat publiek :D .. haha Tito good fucking job!
Die neger met zijn knietjes _O-

Geweldig!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:33:37 #103
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_107026544
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_107026654
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_107026657
^O^ top episode weer, keer op keer super tof.. zou willen dat meer fighters dit deden, ook voor jezelf is het tof om straks zoveel footage te hebben van je carrière en alles. Maar ook voor je fanbase is dit mooi.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:51:56 #106
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_107027197
The Reem #10

Zou fijn zijn als iedereen daar positief kan zijn. Beetje de mensen opvoeden over de fantastische sport :)
pi_107031861
Ik verander mijn pick naar Ludwig... :@ TAZ :D geen Neer voor Geo, maar Ludwig.
pi_107032109

http://guyism.com/sports/gina-carano-likens-cagefighting-to-sex.html

VIDEO: Gina Carano likens cagefighting to sex
A visibly nervous and cleavagey Gina Carano appeared on Conan last night to talk about her movie debut in Haywire. Not surprisingly though, the topic shifted to her days as a MMA fighter. Listen as Gina likens the energy from cagefighting to sex.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 15:57:36 ]
pi_107033085
pi_107034799
Voor de volledigheid:

vrijdag 20 januari 2012 @ 17:44:16 #112
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_107035848
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:18 schreef leeroy het volgende:

[..]

Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!
Thx Tim :)
ok bro :D
foto? :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:50:38 #113
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_107036062
pi_107038056
Miller
Ludwig
Easton
Barry
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107038118
Ik hoopte erop dat je het zou vergeten.. :( TUP winnen zit er niet meer in :P
pi_107038248
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
:D.

Heb ook The Reem shirt besteld. Een XL. Cuz i'm buff like that.
pi_107038485
Ik vind alleen die Pretorian shirs wel tof en die blauwe Dethrone van Aldo, de rest vind ik echt veel te druk met ads of doodskoppen etc :')

Ze zouden is wat meer 'normale' shirts moeten maken, en zonder fighternames.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:25:24 #118
308998 Fenomeno
pi_107041685
Miller by Sub
Ludwig by UD
Easton by whatever the fuck he wants
Barry by TKO
pi_107041904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:25 schreef Fenomeno het volgende:
Miller by Sub
Ludwig by UD
Easton by whatever the fuck he wants
Barry by TKO
Wat zijn je bets? :P

2/10 op Miller to win + 2/10 Barry by KO for me.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:31:59 #120
308998 Fenomeno
pi_107042005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat zijn je bets? :P

2/10 op Miller to win + 2/10 Barry by KO for me.
6/10 Barry KO/TKO/DQ @ 2.4 en 5/10 Ludwig @ 2

Weinig aanbod vandaag..
pi_107042098
Gaat iemand nog kijken vanavond?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:34:53 #122
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107042146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Live?

Als jij kan zeggen waar, dan wel
pi_107042154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Misschien wat prelims.. maar main card/main event is om 5 uur.. is het mij niet waard.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:36:01 #124
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107042202
pi_107043331
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat er ook nog op te hopen _O-
pi_107046404
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik zat er ook nog op te hopen _O-
Je kan je picks wijzigen om precies het tegenovergestelde te doen als ik nu heb, misschien maak je dan nog kans.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:52:24 #127
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107046693
Oh snap _O_

Ik doe die shit alleen met rubberen oefennunnucks en nog knal ik soms hard mijn hoofd :')
pi_107046935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Sinji het volgende:

Ik doe die shit alleen met rubberen oefennunnucks en nog knal ik soms hard mijn hoofd :')
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch? :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 21:56:48 ]
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:57:27 #129
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107046988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat herken je dat snel, Geo ;)
pi_107047061
quote:

[..]

Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.
pi_107047147
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat herken je dat snel, Geo ;)
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.
Laten we eerst afwachten of ik gelijk heb.. dan mag je me aanvallen :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:04:13 #132
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107047429
quote:

[..]

Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yo

Anyway. Hoe wist je dat het Ryan Goseling was?
pi_107047571
Gosling*.

En Geo is dus een fag.
pi_107047618
Guillard
Bang Ludwig
Easton
Barry
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_107047655
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
Gosling*.

En Geo is dus een fag.
Shit, ben je er nu ook achter waarom ik je altijd plaag :@
pi_107047693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef Sinji het volgende:
Ik ga mee
pi_107047715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Shit, ben je er nu ook achter waarom ik je altijd plaag :@
Jajong plagen kusjes vragen
pi_107047969
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yo

Anyway. Hoe wist je dat het Ryan Goseling was?
Ik wou zeggen, chicks imponeren op Fok!.. you must like dem ugly chicks :+
Hoe ik dat wist.. tja, gewoon, herkennen.. zit in mijn geheugen blijkbaar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:15:21 #139
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107048017
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Jajong plagen kusjes standing guillotine vragen
pi_107048098
Standing :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:19:04 #141
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107048264
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Standing :P
Das what I said :P

En een paar chicks hier zijn verre van ugly mi mang. Hosselen gebeurd sowieso buiten fok, but just in case.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:11:54 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_107050679
quote:
die stond er allang op!!

deze nog niet :D

pi_107050720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die stond er allang op!!

[ http://img818.imageshack.us/img818/9530/epicstaredown.jpg (copy/paste deze link) ]
Uploaded by UFC on Jan 20, 2012 :o
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:19:47 #145
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107051162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Uploaded by UFC on Jan 20, 2012 :o
quote:
pi_107051232
Deze week is echt een repostfest :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:23:00 #147
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_107051327
quote:

[..]

die stond er allang op!!

[ afbeelding ]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbij :')
pi_107051409
quote:

[..]

die stond er allang op!!

[ afbeelding ]
HOLY SHIT!
Ik had wel al gezien dat Overeem in het midden van de cage stond bij de opkomst van Brock, maar deze staredown is wel erg bruut!
pi_107051508
Ik had er deze keer extra opgelet vanwege die foto presentatie dat vrouwke op mmafighting.com zij vertelde dat heel tof :P en in deze docu zag je het heel goed.
pi_107052839
00.00 UFC on FOX 1 Prelims! Via UFC.tv
pi_107052962
Jeeej! Ik kijk nog even mee :)
pi_107052979
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbij :')
Inderdaad :D
pi_107053661
Spitsbing:
quote:
He won't let me down on the smack talk, I am positive. "Fail" Sonnen has failed at politics, failed at real estate, failed at being a crook in real estate because he got caught, failed as a middleweight title challenger, so I am sure Fail Sonnen won't want to fail at his true calling in life: smack-talking.
pi_107053720
Even lange vingers + cola halen en i am set :9
pi_107053885
O my god die nieuwe aflevering van The Reem _O_ _O_
Haast nog spannender dan het gevecht zelf _O_ _O_
Ik zat er trouwens precies zo bij als die gast uit België _O_ _O_
pi_107053917
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Even lange vingers + cola halen en i am set :9
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten? :{ :{
pi_107053945
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Serieus? :'). Hoe dom ben je dan :D. Ik was bijna niet op vakantie gegaan om die te kunnen kijken.
pi_107053972
quote:

[..]

You guys will never let this go... :')
Ja wat prelims, ik ben niet van plan om tot 06.00 op te blijven voor deze card nee :P dus .. 02.00/03.00 max.
pi_107053973
quote:

[..]

Alleen prelims denk ik :P

Maar nog altijd schande dat hij de Overeem-fight liet schieten :D
pi_107054020
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je kunt maar beter weer een nieuwe account aanmaken want dit zul je altijd moeten aanhoren :P
pi_107054047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Alleen prelims denk ik :P

Maar nog altijd schande dat hij de Overeem-fight liet schieten :D
Dat was echt een beroerde actie ja :o
pi_107054076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja duhh
Vlak voor Overeem - Lesnar main card zeggen: Jo ik ga pitten
:')

Casual mmafan
pi_107054114
Chauvinisme op en top hier..
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
pi_107054131
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja duhh
Vlak voor Overeem - Lesnar main card zeggen: Jo ik ga pitten
:')

Casual mmafan
_O-
pi_107054165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
Serieus? :').

Casual.
pi_107054168
quote:
En dan ook net wanneer Jon Fitch eens een leuk gevecht heeft :D
pi_107054207
Woeshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
pi_107054254
UFC on Fuel...Beetje WEC 2.0 gevoel krijg ik erbij.
pi_107054393
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef roepdeman het volgende:
UFC on Fuel...Beetje WEC 2.0 gevoel krijg ik erbij.
Laten we het hopen!
WEC was altijd goed!
pi_107054511
Lijkt wel Hardy vs Condit :P
pi_107054524
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107054538
quote:
gewoon schande! :X

pi_107054543
SPOILER
pi_107054565
Lekker
pi_107054569
OMG!!!
pi_107054589
SPOILER
pi_107054598
Facebook doet het ook gewoon, die ligt ook voor :P zeker 10/20 seconden.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:17:42 #179
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107054607
SPOILER
pi_107054625
Wat is er gebeurd dan?
pi_107054647
SPOILER
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:19:04 #182
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107054679
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
SPOILER
pi_107054753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_107054756
SPOILER
pi_107054862
Kutgeluidje :r
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:23:37 #186
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107054907
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Kutgeluidje :r
Nekschot voor degene die dit heeft bedacht
pi_107054911
Kankergeluid inderdaad wtf.
pi_107054976
Geluid gemist, was even drinken halen :)

Dat commentaar is idd niet echt best. Doe mij maar Rogan en Goldie.
pi_107054980
Standaard tattoo.
pi_107054989
DUDE.. dit nummer is van Forrest o|O o|O o|O o|O o|O
pi_107055021
Scilling by submission.
pi_107055042
Gelukkig kan ik terugspoelen :D
pi_107055081
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef roepdeman het volgende:
Das waar ook, ik had het vorige gevecht gewoon even terug kunnen spoelen :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:27:13 #194
20925 n00cL30n
pi_107055085
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken. :(
pi_107055103
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef roepdeman het volgende:
Dat is tof aan UFC.tv ja.
Al vind het gezeik met kwaliteit geswitch kut, ik vraag me af of dat ook is als je hem koopt of je dan full time HD krijgt..
pi_107055129
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
n00bL30n
pi_107055173

Sorry Taz voor het wat laat zijn :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:29:27 #198
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107055192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geluid gemist, was even drinken halen :)

Dat commentaar is idd niet echt best. Doe mij maar Rogan en Goldie.
Bruce Buffer redt de sfeer gelukkig :7
pi_107055213
Yamakazi met zijn hartjes :')
pi_107055246
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ik was in het vorige seizoen ook een keer te laat, kostte me de eerste plaats ;(
pi_107055252
SPOILER
pi_107055253
Gaat lekker :D
pi_107055270
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:

pi_107055279
SPOILER
pi_107055296
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef vivelafete het volgende:
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat lekker :D
Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begint :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:32:14 #206
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107055305
SPOILER
pi_107055322
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[..]

Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begint :')
_O- :W 8)7 *O*
pi_107055328
Jezus duurt niet lang zo :')
pi_107055348
Iemand hier ervaringen met een MMA/Jiu Jitsu school in Eindhoven?
Denk dat ik er ook eens mee wil beginnen.
pi_107055367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

_O- :W 8)7 *O*
Nu is ie bij mij pas af :D
pi_107055381
thrillbillies :')
pi_107055446
Jon Anik ^O^ ik vind hem chill. Goede 'aankoop' van de UFC.
pi_107055518
Justice has been served.. Je blijft van Forrest zijn nummer af. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 00:37:40 ]
pi_107055551
Ik hou echt van de prelims soms :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:38:47 #215
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107055575
*Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh*

ffuuuuuuuuuuuu
pi_107055664
Yess, ariel! :D
pi_107055784
*Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh* *Swoosh swoosh*
pi_107055810
Ik vind Ariel niet echt op zijn plaats/tot zijn recht komen in die talkshows van F(o)X.
Zijn interviews en mma-hour zijn wel erg goed.
pi_107055812

pi_107055831
Wtf, ik heb geen Ariel gezien...... ?
pi_107055860
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf, ik heb geen Ariel gezien...... ?
heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tv
pi_107055891
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tv
Excuseeeeeeeee me mr fancy pants.

SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 00:47:56 ]
pi_107055915
Op dit soort momenten ben je altijd weer blij dat je in Nederland iets minder reclame hebt. De tering zeg.
pi_107055916
Bonnar met teveel make up :{
pi_107056046
Jorge Rivera Calling It Quits!!!!!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:51:31 #226
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107056051
lol Hayden is een bootleg Owen Wilson
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:52:02 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_107056072
Is het nu al???

Geen idee wie er moet buiten main event..

Zelfde picks dan Haywire dan maar?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_107056100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:
Jorge Rivera Calling It Quits!!!!!
Je zit ook op Sherdog :P ?
pi_107056152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je zit ook op Sherdog :P ?
lol, honden zouden nog betere post maken dan die sherdoggers!
het is echt vissen in een riool :P
pi_107056153
Ik heb Hayden by second round submission gegokt op MMAplaygrounds.. :') lastige picken als casual.
pi_107056177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, honden zouden nog betere post maken dan die sherdoggers!
het is echt vissen in een riool :P
Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.
pi_107056257
SPOILER
pi_107056267
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.
al die britse gasten die Cees, als british claimen :(
pi_107056323
Nice jitz, Camoes!
pi_107056341
SPOILER

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:00:54 ]
pi_107056365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Hayden by second round submission gegokt op MMAplaygrounds.. :') lastige picken als casual.
SPOILER
pi_107056389
zo, we gaan snel met als die finishes
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:02:18 #238
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107056390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_107056451
Joss Retardethal :')
pi_107056457
ufc primetime in 3 delen? vannacht deel 1 :D
pi_107056485
Nu komt Brennenman, dus zal wel een decision worden :D
pi_107056509
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_107056518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:04 schreef THEFXR het volgende:
ufc primetime in 3 delen? vannacht deel 1 :D
Doen ze met boksen vaak ook :P UFC heeft het ook een keer gedaan dacht ik 2 of 3 delen met Valesquez.. tegen Lesnar?
pi_107056531
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nu komt Brennenman, dus zal wel een decision worden :D
Heb ik wel gepickt iig, maar je weet wat er bij Fitch en Sonnen gebeurde :P
pi_107056648
Ariel :7
pi_107056685
BABY.. WE ROLLINNNNNNNN'

:D
pi_107056802
pi_107056838
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin gepraat en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf :'). <3 terugspoelen tho
pi_107056887
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin gepraat en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf :'). <3 terugspoelen tho
:') en dan zeiken over mij dat ik Roidereem niet ging kijken.. hypocriet, bitches moeten voor 00.00 erin liggen zodat ze 's ochtends op tijd je ontbijt klaar hebben.
pi_107056897
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin "gepraat" en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf :'). <3 terugspoelen tho
pi_107056957
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:') en dan zeiken over mij dat ik Roidereem niet ging kijken.. hypocriet, bitches moeten voor 00.00 erin liggen zodat ze 's ochtends op tijd je ontbijt klaar hebben.
Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Hayden :'). Dorkmeister.
pi_107056999
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Hayden :'). Dorkmeister.
Klopt Hayden - Camoes was een betere matchup en veel leuker gevecht, wederom gecorrigeerd door de MMAgod :)
pi_107057066
Wat een leuk gevecht was Rumble vs. Brenneman toch.
pi_107057107
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een leuk gevecht was Rumble vs. Brenneman toch.
Rick Story's stock daalde hard _O- hype train derailed.
pi_107057142
SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:30:26 ]
pi_107057153
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Rick Story's stock daalde hard _O- hype train derailed.
Inderdaad, en daarna nog eens outwrestled door een Deen :D
pi_107057214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER
Echt he...
pi_107057250
quote:
SPOILER
Thanks, dat scheelt me wat typwerk.
pi_107057279
Jongelui, de tijd is daar, dat ik mijn bed ga opzoeken. Het was weer gezellig! Thanks :)
pi_107057285
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:36 schreef roepdeman het volgende:
Jongelui, de tijd is daar, dat ik mijn bed ga opzoeken. Het was weer gezellig! Thanks :)
Trusten roepie :*
pi_107057298
Kan Miragliotta niet voortaan ref zijn met zo'n vechter erbij?
pi_107057337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef Hooidraad het volgende:
Kan Miragliotta niet voortaan ref zijn met zo'n vechter erbij?
SPOILER
pi_107057370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_107057398
SPOILER
pi_107057421
HHNNNNNNNNNG
pi_107057427
SPOILER
pi_107057431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:45 schreef Jajong het volgende:
HHNNNNNNNNNG
:D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:49:13 #268
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057472
SPOILER
quote:
SPOILER
En dit! :')
pi_107057527
Ik heb Shalorus gepicked :P by UD. Dit word denk ik een tof gevecht :)

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:54:26 ]
pi_107057543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Shalorus gepicked :P by UD.
Ik ook, zijn tegenstander is wel 16-0 maar alles in kleinere organisaties. Ben benieuwd.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:55:02 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057549
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a fluke :7
pi_107057560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens op :').
pi_107057572
quote:
3 fight results in de ufc > 20 amateur/first 20 fights van zijn carriere.
pi_107057580
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

Good call, 20-0 non-UFC, 0-3 UFC :')

Maar dan ook ronduit zielige performances, die losses.
pi_107057588
ik kijk tussendoor "whale wars" de groene terroristen
pi_107057596

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 02:00:05 ]
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:59:43 #277
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057598
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

lol, harde guillotine krijgen in ongeveer een minuut door een chinees (!)
pi_107057622
quote:
smeerlap :P
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:02:25 #279
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057634
SPOILER
pi_107057644
SPOILER
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:03:25 #281
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057649
SPOILER
pi_107057654
quote:
SPOILER
pi_107057678
Jezus deze lui :'). Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven :').
pi_107057700
SPOILER
pi_107057738
Snelle stand ups zeg..
pi_107057742
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:05 schreef Jajong het volgende:
Jezus deze lui :'). Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven :').
Kroeghoeken dit.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:10:20 #287
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057746
Echt weak sause striking van die Rus :')
pi_107057749
Wel vermakelijk dit.
pi_107057757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wel vermakelijk dit.
Just Bleed dude alert :D
pi_107057765
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Stil es casual
pi_107057768
Je kunt niet zeggen dat het niet spannend is :)
pi_107057786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O-
pi_107057806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet spannend is :)
Jawel ik vind het echt drama.
pi_107057807
SPOILER
pi_107057812
Wel nice op de grond en worstelend, maar staand is het echt dramatisch.
pi_107057820
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 02:15:06 ]
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:16:20 #297
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057835
SPOILER
pi_107057861
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:16 schreef Sinji het volgende:
SPOILER
Precies.
pi_107057891
Iemand nog een leuke TT?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:22:47 #300
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_107057896
Sinji is de beste
pi_107057902
Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties