Je kan je picks wijzigen om precies het tegenovergestelde te doen als ik nu heb, misschien maak je dan nog kans.quote:
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Sinji het volgende:
Ik doe die shit alleen met rubberen oefennunnucks en nog knal ik soms hard mijn hoofd
Wat herken je dat snel, Geoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?)
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat herken je dat snel, Geo
Laten we eerst afwachten of ik gelijk heb.. dan mag je me aanvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef Sinji het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller
Duane Ludwig vs. Josh Neer
Mike Easton vs. Jared Papazian
Pat Barry vs. Christian Morecraft
Jajong plagen kusjes vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit, ben je er nu ook achter waarom ik je altijd plaag
Ik wou zeggen, chicks imponeren op Fok!.. you must like dem ugly chicksquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yo
Anyway. Hoe wist je dat het Ryan Goseling was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jajong plagen kusjes standing guillotine vragen
Das what I saidquote:
Uploaded by UFC on Jan 20, 2012quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ http://img818.imageshack.us/img818/9530/epicstaredown.jpg (copy/paste deze link) ]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
HOLY SHIT!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |