Live?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaat iemand nog kijken vanavond?
Misschien wat prelims.. maar main card/main event is om 5 uur.. is het mij niet waard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaat iemand nog kijken vanavond?
Ik zat er ook nog op te hopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoopte erop dat je het zou vergeten..TUP winnen zit er niet meer in
Je kan je picks wijzigen om precies het tegenovergestelde te doen als ik nu heb, misschien maak je dan nog kans.quote:
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Sinji het volgende:
Ik doe die shit alleen met rubberen oefennunnucks en nog knal ik soms hard mijn hoofd
Wat herken je dat snel, Geoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij van de verkeerde kant? (doel op je avatar, Ryan Goseling toch?)
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat herken je dat snel, Geo
Laten we eerst afwachten of ik gelijk heb.. dan mag je me aanvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een dude herkennen aan alleen z'n lichaam.. Dat is pas gay.
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef Sinji het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller
Duane Ludwig vs. Josh Neer
Mike Easton vs. Jared Papazian
Pat Barry vs. Christian Morecraft
Jajong plagen kusjes vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit, ben je er nu ook achter waarom ik je altijd plaag
Ik wou zeggen, chicks imponeren op Fok!.. you must like dem ugly chicksquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neen, is een trucje om chicks te imponeren, nawmean. Beeldassociatie yo
Anyway. Hoe wist je dat het Ryan Goseling was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jajong plagen kusjes standing guillotine vragen
Das what I saidquote:
Uploaded by UFC on Jan 20, 2012quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ http://img818.imageshack.us/img818/9530/epicstaredown.jpg (copy/paste deze link) ]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
HOLY SHIT!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die stond er allang op!!
deze nog niet![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbij
quote:He won't let me down on the smack talk, I am positive. "Fail" Sonnen has failed at politics, failed at real estate, failed at being a crook in real estate because he got caught, failed as a middleweight title challenger, so I am sure Fail Sonnen won't want to fail at his true calling in life: smack-talking.
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Even lange vingers + cola halen en i am set
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?![]()
You guys will never let this go...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen prelims denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |