Inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Uit Cees zijn docu zie je dat Brock er zin in heeft, danst, tot hij Cees ziet staan. Dan in ene is het voorbij
quote:He won't let me down on the smack talk, I am positive. "Fail" Sonnen has failed at politics, failed at real estate, failed at being a crook in real estate because he got caught, failed as a middleweight title challenger, so I am sure Fail Sonnen won't want to fail at his true calling in life: smack-talking.
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Even lange vingers + cola halen en i am set
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze ga je wel kijken maar Overeem - Lesnar heb je laten schieten?![]()
You guys will never let this go...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen prelims denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je kunt maar beter weer een nieuwe account aanmaken want dit zul je altijd moeten aanhorenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You guys will never let this go...
Dat was echt een beroerde actie jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alleen prelims denk ik
Maar nog altijd schande dat hij de Overeem-fight liet schieten
Ja duhhquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You guys will never let this go...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja duhh
Vlak voor Overeem - Lesnar main card zeggen: Jo ik ga pitten
Casual mmafan
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Chauvinisme op en top hier..
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
En dan ook net wanneer Jon Fitch eens een leuk gevecht heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik blijf op voor een goede card, niet voor 1 of 2 fights of ze moeten wel zo goed zijn..
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:10 schreef roepdeman het volgende:
UFC on Fuel...Beetje WEC 2.0 gevoel krijg ik erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon schande!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is tof aan UFC.tv ja.quote:
n00bL30nquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken.
Bruce Buffer redt de sfeer gelukkigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geluid gemist, was even drinken halen![]()
Dat commentaar is idd niet echt best. Doe mij maar Rogan en Goldie.
Ik was in het vorige seizoen ook een keer te laat, kostte me de eerste plaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |