Ik was in het vorige seizoen ook een keer te laat, kostte me de eerste plaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, mijn picks niet op mmaplayground kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef vivelafete het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begintquote:![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Lees ik de uitslag alweer voordat het bij mij begint
heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tvquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf, ik heb geen Ariel gezien...... ?
Excuseeeeeeeee me mr fancy pants.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb fuel tv live, jullie zitten op ufc.tv
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 00:47:56 ]
Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, honden zouden nog betere post maken dan die sherdoggers!
het is echt vissen in een riool
al die britse gasten die Cees, als british claimenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil je gelijk geven.. maar we zitten op Fok! .. voelt hypocriet.
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:00:54 ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb Hayden by second round submission gegokt op MMAplaygrounds..lastige picken als casual.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze met boksen vaak ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:04 schreef THEFXR het volgende:
ufc primetime in 3 delen? vannacht deel 1
Heb ik wel gepickt iig, maar je weet wat er bij Fitch en Sonnen gebeurdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nu komt Brennenman, dus zal wel een decision worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin gepraat en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf. <3 terugspoelen tho
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:18 schreef Jajong het volgende:
Heb echt meer dan een half uur met mn vriendin "gepraat" en heb 1 gevecht van 2 minuten gemist? Wtf. <3 terugspoelen tho
Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Haydenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]en dan zeiken over mij dat ik Roidereem niet ging kijken.. hypocriet, bitches moeten voor 00.00 erin liggen zodat ze 's ochtends op tijd je ontbijt klaar hebben.
Klopt Hayden - Camoes was een betere matchup en veel leuker gevecht, wederom gecorrigeerd door de MMAgodquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want Overeem - Lesnar is te vergelijken met Camoes - Hayden. Dorkmeister.
Rick Story's stock daalde hardquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een leuk gevecht was Rumble vs. Brenneman toch.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:30:26 ]
Inderdaad, en daarna nog eens outwrestled door een Deenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rick Story's stock daalde hardhype train derailed.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Echt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
Thanks, dat scheelt me wat typwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten roepiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:36 schreef roepdeman het volgende:
Jongelui, de tijd is daar, dat ik mijn bed ga opzoeken. Het was weer gezellig! Thanks
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:37 schreef Hooidraad het volgende:
Kan Miragliotta niet voortaan ref zijn met zo'n vechter erbij?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HHNNNNNNNNNG[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
En dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Shalorus gepickedby UD. Dit word denk ik een tof gevecht
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 01:54:26 ]![]()
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a fluke.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
3 fight results in de ufc > 20 amateur/first 20 fights van zijn carriere.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a fluke![]()
Good call, 20-0 non-UFC, 0-3 UFCquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens op.
Maar dan ook ronduit zielige performances, die losses.![]()
lol, harde guillotine krijgen in ongeveer een minuut door een chinees (!)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoek de gevechten van Jason Reinhardt in de UFC eens op.
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik bet op die Rus, ken hem verder niet, maar 16-0 can't be a flukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus deze lui. Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kroeghoeken dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:05 schreef Jajong het volgende:
Jezus deze lui. Zien er uit alsof ze nog nooit een dag hebben gebokst in hun leven
.
![]()
Stil es casualquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jawel ik vind het echt drama.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet spannend is[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wel nice op de grond en worstelend, maar staand is het echt dramatisch.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 02:15:06 ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: