De AVRO kakt al behoorlijk in qua deelnemende A-BN'ers, dus ik vrees het ergste.quote:Leuk! Hopelijk met wat A-BN'ers en niet allemaal van die figuren die niemand kent.
Dat is dus ook mijn "angst" dat het weer allemaal van die onbekenden zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
Niemand kent die mensen die daaraan meedoen.
De bekenden zijn toch al jaren 'op'?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn "angst" dat het weer allemaal van die onbekenden zijn.
Eerlijk gezegd zijn veel van de "bekenden" bij mij ook onbekend, omdat ik bijv. al nooit naar GTST kijk, waar altijd flink uit geput wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De bekenden zijn toch al jaren 'op'?
Ja sporters zat, maar die kent niemand.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn veel van de "bekenden" bij mij ook onbekend, omdat ik bijv. al nooit naar GTST kijk, waar altijd flink uit geput wordt.
Ik denk dat er nog wel wat sporters zijn die mee zouden kunnen doen misschien? Het hoeven natuurlijk ook geen acteurs of zangers/zangeressen te zijn.
Wat dacht je van Johan Derksen![]()
niet dat die ooit zou meedoen...
Oe dat laatste ... maar daar mag ik eigenlijk niet op hopen natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja sporters zat, maar die kent niemand.
Ik hoop eigenlijk al jaren op een Battle Royale with the Stars, maar dat zal er wel nooit van komen.
Nee, dat dunt de BN-poel nog verder uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat laatste ... maar daar mag ik eigenlijk niet op hopen natuurlijk
Tja, het zal wel iets serieuzer worden denk ik. Ben wel benieuwd wie het gaat presenteren. Angela misschien? Ik las volgens mij ergens dat ze terug ging naar de Publieke.quote:
Ik ben een beetje bang dat het hele show-dingetje eraf gaat, maar dat is uiteraard afwachten, ik las net dat Sylvie vd Vaart iets ging presenteren, ben meteen gaan kijken of ze iets voor dit programma ging doen, maar het was iets andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, het zal wel iets serieuzer worden denk ik.
Die gaat The Face of hoe het het presenteren. Ik heb het vanmorgen nog in dat topic gepostquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat het hele show-dingetje eraf gaat, maar dat is uiteraard afwachten, ik las net dat Sylvie vd Vaart iets ging presenteren, ben meteen gaan kijken of ze iets voor dit programma ging doen, maar het was iets anders
quote:Avro verleidt Oerlemans tot terugkeer presentator
Reinout Oerlemans legeert terug op televisie als presentator. Hij heeft een 2-jarig contract getekend bij de Avro, waar hij Strictly Come Dancing voor zijn rekening neemt. Ook mag hij zich wagen aan het huzarenstukje De Televizier-ring. Oerlemans presenteerde eerder bij RTL en de Tros maar focuste zich daarna op produceren en later ook regisseren. Nu heeft hij dus tijd vrij gemaakt om het presenteren er bij te doen.
Wat mij betreft de meest verrassende transfer van dit jaar, al is het maar omdat het leiden van Eyeworks een tijdrovende klus is. Of betekent deze werkverbreding dat Eyeworks toch van eigenaar gaat wisselen?
In De Telegraaf vertelt de mediaman vandaag dat hij is benaderd bij het Sportgala in december. “Ik reikte de prijs uit aan Epke Zonderland. Na afloop belde Peter Lubbers en die zei: ‘we moeten maar eens praten’.”
Het format Strictly Come Dancing was eerder onder de naam Dancing with the Stars bij RTL te zien. “Nou, zélf hoef ik in de show niet zo te dansen. En dat is maar goed ook. Daar hebben we straks een keur aan professionele dansers voor, én natuurlijk bekende Nederlanders die zich daar helemaal op gaan storten.”
Gelukkig geen Sylvana Simons dusquote:Reinout Oerlemans krijgt vrouwelijke co-host
Reinout Oerlemans krijgt als presentator van Strictly Come Dancing waarschijnlijk een vrouwelijke co-host. Dat vertelt de tv-maker in De Telegraaf. Bij RTL 4 werd de show, toen onder de naam Dancing with the Stars, jarenlang gepresenteerd door het televisiepaar Ron Brandsteder en Sylvana Simons. Oerlemans wil niet verklappen wie zijn Sylvana wordt. ”Er is een naam gevallen die ik heel leuk zou vinden, ja. Over haar zou ik zelfs heel enthousiast zijn, maar dat is nog niet helemaal rond.“
Ook het kandidatenveld is nog niet rond. “Net als de namen van de dansers, naar hen gaan we nu op zoek. Het moet gewoon een prachtig programma worden, waar Nederland zich op verheugt als het gaat beginnen.”
Dancing with the Stars was in het voorjaar van 2009 voor het laatst te zien en werd toen gewonnen door Jamai Loman, de winnaar van Idols 1. De runner-up van Idols 1, Jim Bakkum, won het eerste seizoen in 2005.
Strictly Come Dancing start in augustus bij de AVRO op Nederland 1.
En geen Chantal lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
En nog een nieuwtje:
[..]
Gelukkig geen Sylvana Simons dus![]()
Ik las gister Reinout en wist nog niet dat er een dame bij komt, gelukkigquote:
merciquote:
Moet je eens kijken hoe het bij de Amerikaanse versie gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn "angst" dat het weer allemaal van die onbekenden zijn.
Hier is het probleem ook dat de meeste BN'ers al 100x te zien zijn geweest, in Wie is de Mol, in Expeditie Robinson, in allerlei kwisjes, je bent ze een beetje zat.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe het bij de Amerikaanse versie gaat.
1 en al celebrities.
Die series kijk ik allemaal niet, dus ik zou me nog best vermaken denk ik. Of ze moeten Reality-figuren nemenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het probleem ook dat de meeste BN'ers al 100x te zien zijn geweest, in Wie is de Mol, in Expeditie Robinson, in allerlei kwisjes, je bent ze een beetje zat.
De BN'ers die daar aan meedoen die ken ik ook maar halfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die series kijk ik allemaal niet, dus ik zou me nog best vermaken denk ik. Of ze moeten Reality-figuren nemen
En Mart Smeets daar zeg je wat![]()
quote:Reinout onder indruk van co-host Kim-Lian van der Meij
Kim-Lian van der Meij wordt de assistente van Reinout Oerlemans in Strictly Come Dancing, de grande variant van Dancing with the Stars die de Avro deze zomer op tv brengt. “Ik heb met Kim-Lian gesproken en ik was onder de indruk”, vertelt Reinout, die met Strictly Come Dancing zijn comeback als presentator maakt.
“Kim-Lian is een veelzijdig talent met een enorm trackrecord gezien haar leeftijd. Door haar jeugd en haar succesvolle musicalcarrière kent ze de danswereld van binnen en van buiten. Samen vormen we dan ook een goed duo voor de presentatie van Strictly Come Dancing.”
Ook het jongste Avro-gezicht is verguld met haar plekje in deze grote show. “Ik ben waanzinnig blij en opgewonden over mijn presentatie met Reinout voor Strictly Come Dancing. Een geweldig cadeau om straks als die fantastische dansende mensen om me heen te zien in een enorme glamourshow!”
Welke bekende Nederlanders deelnemen is nog niet bekend. Strictly Come Dancing is vanaf eind augustus te zien op Nederland 1 en moet het onder andere opnemen tegen het nieuwe Beat the Best van RTL.
Bij de publieke omroep zie je geen reclame tussendoor net als bij de commerciele zenders dat wel moeten doen. Die leven van de reclame inkomsten...bij de PO is het belastinggeld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:04 schreef Id_do_her het volgende:
Zolang ze maar geen reclames maakt waarin ze een baby speelt zullen we maar zeggen.
Vreemd, wat doet de STER dan op de PO?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij de publieke omroep zie je geen reclame tussendoor net als bij de commerciele zenders dat wel moeten doen. Die leven van de reclame inkomsten...bij de PO is het belastinggeld.
Ja dat is dan tussendoor..ik bedoel, tussen journaal en een programma krijg je ster te zien maar nooit tussen een programma zelf dan zie je geen ster.. dat is bij de CO wel !Die zeggen wij gaan even tussenuit voor de reclame en dan zijn wij weer..quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef Id_do_her het volgende:
Vreemd, wat doet de STER dan op de PO?
Dat deden ze vooral in het laatste seizoen. Toen was het volgens mij voor iets van 80% freestyle en een paar elementen van de originele dans erinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Rhalius het volgende:
Hopelijk gaat het nu weer meer om echt dansen, bij dancing with the start leek het soms nog vrij weinig op de echte dans. Veel los dansen bij ballroom en zo.. dat past gewoon niet erg.
Wel leuk dat het programma weer terug komt. Ik heb sinds bijna een jaar zelf geen lessen meer gevolgd, mischien toch maar weer op les gaan.
quote:De AVRO heeft cabaretier Youp van 't Hek benaderd of hij komend seizoen mee wil doen aan Strictly Come Dancing, het nieuwe dansprogramma van Reinout Oerlemans. De uitnodiging bewijst dat 'half Hilversum blind, doof en krankzinnig' is, schrijft Van 't Hek in zijn column in NRC.
De cabaretier kan er wel om lachen. 'Ik, met mijn gymnastische lijf, ben gevraagd om mee te doen aan een dansprogramma dat een kijkcijferhit op de zaterdagavond moet worden!!! Ongeestig vind ik het niet. Ze hebben waarschijnlijk gedacht: al die artiesten zijn hoeren, die smachten naar aandacht en geld, dus dan zal die kleine bolle ook wel willen dansen.'
In zijn column grapt Van 't Hek dat hij overweegt om het te doen. 'Moet alleen de muziek nog kiezen. Ik denk aan Dries Roelvink. Of indiaan Joan Franka. Maar het meest verheug ik me op mijn kleedkamer met zijn zestien verborgen camera's, die al mijn genante danspasjes voor de spiegel stiekem opnemen. Ideetje van Reinout zelf.'
Strictly Come Dancing, naar het voorbeeld van de BBC, komt eind augustus op televisie. In de show strijden acht duo's, bekende Nederlanders gekoppeld aan professionele dansers, tegen elkaar. Kim-Lian van der Meij en Reinout Oerlemans presenteren de dansshow.
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:18:45Spierpijn van de dansles....geoefend voor de cha-cha-cha. Reinout kwam kijken. Collegiaal en solidair. reageer retweet
Eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:18:45Spierpijn van de dansles....geoefend voor de cha-cha-cha. Reinout kwam kijken. Collegiaal en solidair. reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet zo snel welke dames er bij de Avro zitten. Ik zat nog even aan Angela te denken eigenlijk.
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
TT even ietsjes aangepast omdat het nu Strictly come Dancing gaat heten.
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1
Welk programma dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[RTL4] 'Beat the Best': Gordon & Chantal zoeken wereldtalent. Karina dat is hem..
Geen probleem voor mij ik ga voor de AVRO. Echt wel laf van RTL4 dat ze een week eerder beginnen en zij allang wisten met wat de PO voor nieuw programma komtquote:
Kijk jij toch lekker naar RTL4quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef iBenny het volgende:
Tuurlijk! Waarom zou je het de kijker ook makkelijk maken
?!
Die Galjaard kan het ook echt niet latenquote:
Eind augustus/begin september zoiets dacht ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Galjaard kan het ook echt niet latenOf is dat überhaupt een moment dat het komkommerseizoentijddinges voorbij is? *kijkt op kalender*
Ik dacht 24 augustusquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Eind augustus/begin september zoiets dacht ik?
Is er een precieze datum voor het einde van de komkommertijdquote:
quote:AVRO koppelt soap aan Strictly Come Dancing
Geplaatst op Wed 04 Jul 2012 om 10:56
De AVRO koppelt een heuse soapserie aan haar nieuwe zaterdagavondshow Strictly Come Dancing, dat de grote tv-comeback van presentator Reinout Oerlemans betekent. Dat heeft de omroep bekendgemaakt. In Strictly Come Dancing: Behind the Scenes zal elke vrijdag, één dag voor de liveshow, te zien zijn hoe het de bekende dansparen vergaat. Naast een kijkje bij de repetities, wordt in de wekelijkse real life soap ook dieper ingegaan op de achtergrond van de verschillende dansen.
Strictly Come Dancing, voorheen te zien als Dancing with the Stars op RTL 4, draait om bekende Nederlanders die paren vormen met professionele dansers. Een vakjury en het publiek bepaalt wie de winnaar is.
De AVRO belooft van 25 augustus veertien weken kwalitatief zaterdagamusement. “Decor, licht, cameravoering en vormgeving dragen allen bij aan de grandeur van een groots amusementsprogramma. Een befaamd orkest en wekelijks wisselende topmusici garanderen een unieke muzikale weergave.”
Oerlemans presenteert de show samen met Kim Lian van der Meij. Het is nog niet duidelijk welke bekende Nederlanders aan de show meedoen.
De reallifesoap van de show begint op vrijdag 31 augustus, om 19.30 uur op Nederland 1.
Nou ja, dat is bij de Britse Strictly natuurlijk ook, al smeren ze dat uit over 5 dagen p/w een half uur (It Takes Two)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou weer? Uitleg over de dansen, ok, maar een RLS vind ik echt stom.
twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 05-07-2012 om 17:16:20Net door de Avro gevraagd voor een dansprogramma.Een hele eer maar ik denk dat een nijlpaard de pasjes sneller kan leren. #needus reageer retweet
quote:Chris Zegers heeft geen zin in Strictly Come Dancing
Geplaatst op Tue 10 Jul 2012 om 13:02
De AVRO heeft in haar zoektocht naar kandidaten voor Strictly Come Dancing onder meer Chris Zegers benaderd. Hij heeft echter geweigerd. Dat vertelde de reispresentator aan Rob Stenders op 3FM. Zegers verkoopt wel vaker ‘nee’. “Strictly Come Dancing heb ik toevallig vanochtend ‘nee’ op gezegd. Iets met een dansprogramma, ha ha. Youp van ‘t Hek heeft daar twee weken geleden ook een heel leuke column over geschreven in het NRC. Als ze de polonaise doen, doe ik wel mee.“
Heel bekend Nederland lijkt te zijn aangeschreven door de AVRO. “Ja, serieus, ze hebben mij ook gevraagd“, aldus Stenders.
Strictly Come Dancing, voorheen te zien als Dancing with the Stars bij RTL 4, betekent de comeback van Reinout Oerlemans als presentator.
De eerste aflevering is op 25 augustus.
De eerste: nooooit van gehoord en de tweede is, gok ik, de zoon van Rene Froger?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Mark van Eeuwen en Danny Froger zijn de eerste spetterende namen.
Ooooooh.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is dan tussendoor..ik bedoel, tussen journaal en een programma krijg je ster te zien maar nooit tussen een programma zelf dan zie je geen ster.. dat is bij de CO wel !Die zeggen wij gaan even tussenuit voor de reclame en dan zijn wij weer..
De zoon van René Froger... okay, ik weet genoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Mark van Eeuwen en Danny Froger zijn de eerste spetterende namen.
quote:
Lekker geprogrammeerd weer... Misschien weer een streammiddagje organiseren dan? Dat was wel leuk toenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Wordt nog lastig wat ik dan ga kijken. Sterren springen, Beat the Best en Strictly Come Dancing staan tegelijkertijd tegenover elkaar.
Ik snap er juist weinig van, misschien vind ik het daarom altijd wel leuk. Minder ergerlijk, omdat bij een talentenjacht als X-Factor of The Voice wel hoorbaar is of iemand vals zingt of niet. En bij dansen vergeef ik technische foutjes en misstapjes omdat ik ze niet eens zie. Heerlijk rustig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik ook, talentenjachten met dansen vind ik meestal niet zo leuk, maar dit welOmdat het stijldansen is denk ik, dat snap ik tenminste
Snappen is misschien een groot woord, maar bij stijldansen zie ik sneller of ze goed dansen dan bij de danswedstrijden met de groepen die moderne dansen doen, zoals hip hop en streetdance.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap er juist weinig van, misschien vind ik het daarom altijd wel leuk. Minder ergerlijk, omdat bij een talentenjacht als X-Factor of The Voice wel hoorbaar is of iemand vals zingt of niet. En bij dansen vergeef ik technische foutjes en misstapjes omdat ik ze niet eens zie. Heerlijk rustig.
Ja Yevgenia zit in de jury..ik kijk ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Malahide het volgende:
Ria Valk. Worstjes op mijn borstjes. Nu moét ik wel kijken.
Eigenlijk wil ik niet, maar ja, ik kan natuurlijk niet achterblijven bij Karina en Cee.
Wel stom dat het (deels) gelijktijdig loopt met de enige echte Strictly Come Dancing op de BBC.
Ik ga P-P-Pashatoch echt niet inruilen voor Pascal Maassen (die ik heel vaag via via via ken
).
Yevgenia in dan wel weer tof.
Dancing with the Stars vond ik ook altijd een leuk programma. Dus denk ik dat Strictly Come Dancing: ook leuk zou worden..Zeker met Reinout en Kim Lian.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook best benieuwd of het leuk is
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef ejiraM het volgende:
Naomi van As is de vriendin van Sven Kramer toch?
Volgens mij moet hij zelf ook wel weer wennenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
Is wel weer even wennen om Arnie te zien presenteren.
heyquote:
quote:
i know rightquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Ze houden wel weer van veel shotjes van veraf waardoor je niks ziet. En de zaal is echt veel te groot.
je was net voor mequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, die borstkas bij sylvana. Veel te mager
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Die broek van die gast
Het leek nergens op
Die was altijd al leuk, imoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef static het volgende:
Die Kim-Lian is best leuk opgedroogd.
quote:
Is toch altijd zo? Althans wel bij de Britse versie. Laten gaan ze meer eisen stellen en mierenneukerig zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef ejiraM het volgende:
Zouden ze afgesproken hebben om geen onvoldoendes te geven de eerste show? Zou het bijna denken..
Weet ik niet? Zou best kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:55 schreef static het volgende:
[..]
Is toch altijd zo? Althans wel bij de Britse versie. Laten gaan ze meer eisen stellen en mierenneukerig zijn.
quote:
Muziek maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:56 schreef vuvuzela het volgende:
Wat doen die muzikanten achter/boven het podium?
zijn optredens warenquote:
Dattwas enminste een BN'er en dan heb je er meer sympathie voor, denk ik. Ik heb dit jochie nog nooit gezienquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:05 schreef ejiraM het volgende:
Zij hebben het in elk geval wel leuk![]()
En op die leeftijd vind ik dat ze nog best fit is
kledingquote:
Ja, amuseer me d'r ook wel mee. Maar die jury mag wel strenger worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk mens ja.Wat een tof programma
eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die jury mag wel strenger worden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Ze zoenen langer dan dat ze dansen. Ennnnnn de Party en de Story hebben weer voer.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef ejiraM het volgende:
Wel grappig trouwens dat ze altijd juryleden met een accent hebben bij dansprogramma's
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef vuvuzela het volgende:
Oh er wordt ook nog gestemdValt er elke week een paar af?
Volgende week zijn ze strenger. Nu Naomiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
Ja, amuseer me d'r ook wel mee. Maar die jury mag wel strenger worden.
2x 7 en een 6quote:
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwenquote:
De man moet leidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwen
Ja, ik dacht ook al, wat zegt die gast?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef marcodej het volgende:
`Op zich ging het zeker niet goed.´
Owkee.
Ja, maar kan vaak rustiger dansen. Heb t idee dat vrouwen meer trucjes 'moeten' ofzoquote:
klopt de vrouwen zijn wat houterigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwen
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar kan vaak rustiger dansen. Heb t idee dat vrouwen meer trucjes 'moeten' ofzo
Ik ken die Guzman niet!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Dat ze Guzman hiervoor hebben weten te strikken trouwens.Hij doet het niet slecht.
quote:
stem niet op haarquote:
Het lijkt wel een wandelende Fontysquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:34 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind dit soort jurken zo mooooiAlleen beetje jammer van de kleuren
hopelijk gaat stacey eruitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Die danseres bij Froger steelt de show
truequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we haar niet meer afzeiken
mooi minder gelulquote:
thanksquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |