Ja, amuseer me d'r ook wel mee. Maar die jury mag wel strenger worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk mens ja.Wat een tof programma
eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die jury mag wel strenger worden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Ze zoenen langer dan dat ze dansen. Ennnnnn de Party en de Story hebben weer voer.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef ejiraM het volgende:
Wel grappig trouwens dat ze altijd juryleden met een accent hebben bij dansprogramma's
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef vuvuzela het volgende:
Oh er wordt ook nog gestemdValt er elke week een paar af?
Volgende week zijn ze strenger. Nu Naomiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Disana het volgende:
Ja, amuseer me d'r ook wel mee. Maar die jury mag wel strenger worden.
2x 7 en een 6quote:
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwenquote:
De man moet leidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwen
Ja, ik dacht ook al, wat zegt die gast?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef marcodej het volgende:
`Op zich ging het zeker niet goed.´
Owkee.
Ja, maar kan vaak rustiger dansen. Heb t idee dat vrouwen meer trucjes 'moeten' ofzoquote:
klopt de vrouwen zijn wat houterigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb toch t idee dat mannen altijd net iets meer in het voordeel zijn dan vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |