Ik snap er juist weinig van, misschien vind ik het daarom altijd wel leuk. Minder ergerlijk, omdat bij een talentenjacht als X-Factor of The Voice wel hoorbaar is of iemand vals zingt of niet. En bij dansen vergeef ik technische foutjes en misstapjes omdat ik ze niet eens zie. Heerlijk rustig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik ook, talentenjachten met dansen vind ik meestal niet zo leuk, maar dit welOmdat het stijldansen is denk ik, dat snap ik tenminste
Snappen is misschien een groot woord, maar bij stijldansen zie ik sneller of ze goed dansen dan bij de danswedstrijden met de groepen die moderne dansen doen, zoals hip hop en streetdance.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap er juist weinig van, misschien vind ik het daarom altijd wel leuk. Minder ergerlijk, omdat bij een talentenjacht als X-Factor of The Voice wel hoorbaar is of iemand vals zingt of niet. En bij dansen vergeef ik technische foutjes en misstapjes omdat ik ze niet eens zie. Heerlijk rustig.
Ja Yevgenia zit in de jury..ik kijk ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Malahide het volgende:
Ria Valk. Worstjes op mijn borstjes. Nu moét ik wel kijken.
Eigenlijk wil ik niet, maar ja, ik kan natuurlijk niet achterblijven bij Karina en Cee.
Wel stom dat het (deels) gelijktijdig loopt met de enige echte Strictly Come Dancing op de BBC.
Ik ga P-P-Pashatoch echt niet inruilen voor Pascal Maassen (die ik heel vaag via via via ken
).
Yevgenia in dan wel weer tof.
Dancing with the Stars vond ik ook altijd een leuk programma. Dus denk ik dat Strictly Come Dancing: ook leuk zou worden..Zeker met Reinout en Kim Lian.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook best benieuwd of het leuk is
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef ejiraM het volgende:
Naomi van As is de vriendin van Sven Kramer toch?
Volgens mij moet hij zelf ook wel weer wennenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
Is wel weer even wennen om Arnie te zien presenteren.
heyquote:
quote:
i know rightquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Ze houden wel weer van veel shotjes van veraf waardoor je niks ziet. En de zaal is echt veel te groot.
je was net voor mequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
oe, die borstkas bij sylvana. Veel te mager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |