Eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 25-06-2012 om 21:18:45Spierpijn van de dansles....geoefend voor de cha-cha-cha. Reinout kwam kijken. Collegiaal en solidair. reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet zo snel welke dames er bij de Avro zitten. Ik zat nog even aan Angela te denken eigenlijk.
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
TT even ietsjes aangepast omdat het nu Strictly come Dancing gaat heten.
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1
Welk programma dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan komt RTL4 ook met een nieuw programma recht tegenover NED1
Dankjequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[RTL4] 'Beat the Best': Gordon & Chantal zoeken wereldtalent. Karina dat is hem..
Geen probleem voor mij ik ga voor de AVRO. Echt wel laf van RTL4 dat ze een week eerder beginnen en zij allang wisten met wat de PO voor nieuw programma komtquote:
Kijk jij toch lekker naar RTL4quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef iBenny het volgende:
Tuurlijk! Waarom zou je het de kijker ook makkelijk maken
?!
Die Galjaard kan het ook echt niet latenquote:
Eind augustus/begin september zoiets dacht ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Galjaard kan het ook echt niet latenOf is dat überhaupt een moment dat het komkommerseizoentijddinges voorbij is? *kijkt op kalender*
Ik dacht 24 augustusquote:Op zondag 1 juli 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Eind augustus/begin september zoiets dacht ik?
Is er een precieze datum voor het einde van de komkommertijdquote:
quote:AVRO koppelt soap aan Strictly Come Dancing
Geplaatst op Wed 04 Jul 2012 om 10:56
De AVRO koppelt een heuse soapserie aan haar nieuwe zaterdagavondshow Strictly Come Dancing, dat de grote tv-comeback van presentator Reinout Oerlemans betekent. Dat heeft de omroep bekendgemaakt. In Strictly Come Dancing: Behind the Scenes zal elke vrijdag, één dag voor de liveshow, te zien zijn hoe het de bekende dansparen vergaat. Naast een kijkje bij de repetities, wordt in de wekelijkse real life soap ook dieper ingegaan op de achtergrond van de verschillende dansen.
Strictly Come Dancing, voorheen te zien als Dancing with the Stars op RTL 4, draait om bekende Nederlanders die paren vormen met professionele dansers. Een vakjury en het publiek bepaalt wie de winnaar is.
De AVRO belooft van 25 augustus veertien weken kwalitatief zaterdagamusement. “Decor, licht, cameravoering en vormgeving dragen allen bij aan de grandeur van een groots amusementsprogramma. Een befaamd orkest en wekelijks wisselende topmusici garanderen een unieke muzikale weergave.”
Oerlemans presenteert de show samen met Kim Lian van der Meij. Het is nog niet duidelijk welke bekende Nederlanders aan de show meedoen.
De reallifesoap van de show begint op vrijdag 31 augustus, om 19.30 uur op Nederland 1.
Nou ja, dat is bij de Britse Strictly natuurlijk ook, al smeren ze dat uit over 5 dagen p/w een half uur (It Takes Two)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:14 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou weer? Uitleg over de dansen, ok, maar een RLS vind ik echt stom.
twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 05-07-2012 om 17:16:20Net door de Avro gevraagd voor een dansprogramma.Een hele eer maar ik denk dat een nijlpaard de pasjes sneller kan leren. #needus reageer retweet
quote:Chris Zegers heeft geen zin in Strictly Come Dancing
Geplaatst op Tue 10 Jul 2012 om 13:02
De AVRO heeft in haar zoektocht naar kandidaten voor Strictly Come Dancing onder meer Chris Zegers benaderd. Hij heeft echter geweigerd. Dat vertelde de reispresentator aan Rob Stenders op 3FM. Zegers verkoopt wel vaker ‘nee’. “Strictly Come Dancing heb ik toevallig vanochtend ‘nee’ op gezegd. Iets met een dansprogramma, ha ha. Youp van ‘t Hek heeft daar twee weken geleden ook een heel leuke column over geschreven in het NRC. Als ze de polonaise doen, doe ik wel mee.“
Heel bekend Nederland lijkt te zijn aangeschreven door de AVRO. “Ja, serieus, ze hebben mij ook gevraagd“, aldus Stenders.
Strictly Come Dancing, voorheen te zien als Dancing with the Stars bij RTL 4, betekent de comeback van Reinout Oerlemans als presentator.
De eerste aflevering is op 25 augustus.
De eerste: nooooit van gehoord en de tweede is, gok ik, de zoon van Rene Froger?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Mark van Eeuwen en Danny Froger zijn de eerste spetterende namen.
Ooooooh.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is dan tussendoor..ik bedoel, tussen journaal en een programma krijg je ster te zien maar nooit tussen een programma zelf dan zie je geen ster.. dat is bij de CO wel !Die zeggen wij gaan even tussenuit voor de reclame en dan zijn wij weer..
De zoon van René Froger... okay, ik weet genoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Mark van Eeuwen en Danny Froger zijn de eerste spetterende namen.
quote:
Lekker geprogrammeerd weer... Misschien weer een streammiddagje organiseren dan? Dat was wel leuk toenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Wordt nog lastig wat ik dan ga kijken. Sterren springen, Beat the Best en Strictly Come Dancing staan tegelijkertijd tegenover elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |