Het enige voordeel van DVD is dat je die series vaker kan bekijken, maar een seizoen van een gemiddelde serie kost je al zo'n 15 euro. Voor dat zelfde geld kan je heel wat series voor meerdere seizoenen volgen op HBO. Tevens is HBO ook in HD kwaliteit te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat wij er dan voor kiezen series die ons wat lijken op dvd te kopen. Vijftien euro per maand voor wat je toch niet allemaal kunt volgen vind ik niet zo interessant.
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef remlof het volgende:
En ze moeten de episodes ook wel snel na uitzending in de VS beschikbaar maken via on-demand in Nederland, anders ga ik ze alsnog downloaden vrees ik
Ow en zou dit on-demand only worden of krijgen ze ook een normale programmering?
Dat is prima dan. Nu alleen ook nog bij UPCquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van DVD is dat je die series vaker kan bekijken, maar een seizoen van een gemiddelde serie kost je al zo'n 15 euro. Voor dat zelfde geld kan je heel wat series voor meerdere seizoenen volgen op HBO. Tevens is HBO ook in HD kwaliteit te krijgen.
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.
Met on-demand kan je natuurlijk kijken wanneer je wil.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.
Vandaar de on-demand functie. Als ze daarin meerdere series tegelijk beschikbaar houden vind ik dat wel een goed alternatief.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.
Ik heb nog niet gevonden of dat ook gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.
HBO Nederland zal het zenderpakket niet beperkt willen houden tot het verzorgingsgebied van Ziggo; op termijn moeten de betaalzenders ook bij andere tv-aanbieders beschikbaar komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is prima dan. Nu alleen ook nog bij UPC
Waarom HBO?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.
Ik las het ook net.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
HBO On Demand (TV)
HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vandaar de on-demand functie. Als ze daarin meerdere series tegelijk beschikbaar houden vind ik dat wel een goed alternatief.
- bioscoop is een avondje uit, niet enkel film kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom betalen voor de bioscoop? Waarom nog betalen voor muziek? Waarom uberhaupt nog TV?
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef leeell het volgende:
even crosspost
[..]
- bioscoop is een avondje uit, niet enkel film kijken
- betalen voor muziek is vaak om kleinere bands te steunen, en andere muziek koop om iets fysieks te hebben een favoriete band (als na slagwerk, of zelfs mooi in het interieur, ook voor onderweg blijven CD's handig)
- ja , TV is compleet nutteloos, het is dat 40 jarige huisvrouwen het nog gebruiken, anders had je het zo kunnen opdoeken
maar remlof, ik kijk ook series op mijnen tv op de bank, gewoon een ps3 eraanhangen en streamen maar, of een mediacenter, beetje meegaan met de tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.
Hoe ik die zooi dan binnenkrijg maakt me niet zoveel uit.
Dat doe ik ook, heb een linuxbak aan m'n flatscreen hangen. Maar als ik het vanaf de bank doe vind ik het nog steeds "TV kijken"quote:Op maandag 16 januari 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
maar remlof, ik kijk ook series op mijnen tv op de bank, gewoon een ps3 eraanhangen en streamen maar, of een mediacenter, beetje meegaan met de tijd
En die donderdag gaan ze dan echt van start.quote:Een gratis voorproefje van drie topseries
Nieuwsgierig naar wat HBO te bieden heeft? Kijk als digitale TV-klant van Ziggo dan op 6, 7 en 8 februari naar de eerste afleveringen van de nieuwste HBO-series op kanaal 111:
Maandag 6 februari, 20.30 uur: Luck
Dinsdag 7 februari, 20.30 uur: Mildred Pierce
Woensdag 8 februari, 20.30 uur: Game of Thrones
Zat ook even te kijken, die making-ofs zijn echt vet. Leuk kanaal ditquote:Op zondag 5 februari 2012 10:14 schreef Symer het volgende:
Zag HBO net in de EPG staan, tof! Ze draaien nu steeds trailers en previews en making-ofs
[..]
En die donderdag gaan ze dan echt van start.
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef megamandy het volgende:
Hier is het al besteldoverigens de eerste twee maanden gratis.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?
Wat vreemd. Zou in Amerika zelf nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
De mail van de bestelling staat niet op mijn mailadres, maar op de site staat alleen dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:49 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Alhoewel, die adder lijkt me eigenlijk wel vanzelfsprekend..
enquote:HBO pakket
Per maandp/m ¤ 14,95*
eerste 2 maanden cadeau
inclusief onbeperkt kijken naar HBOGO en HBO On Demand
geen vast contract
abonnement gaat in op 9 februari.
Bestel
* Exclusief de kosten van je televisie-abonnement
quote:De eerste twee maanden is HBO gratis, na deze actieperiode van twee maanden
betaalt u het reguliere tarief ¤14,95 per maand, exclusief de kosten van uw
televisieabonnement. Bestelt u HBO voordat deze zender daadwerkelijk te
ontvangen is, dan gaat uw abonnement in op 9 februari 2012, het moment dat
HBO daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Dit abonnement is tijdens en na de actieperiode maandelijks opzegbaar met een
opzegtermijn van een maand.
Deze actie is geldig vanaf 30 januari 2012 t/m 28 april 2012. Aanmeldingen die
worden ontvangen na 28 april 2012 komen niet in aanmerking voor bovenstaande
aanbieding.
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.
Hoe ik die zooi dan binnenkrijg maakt me niet zoveel uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.
Oh, dat biedt goede hoop.quote:
Hoe maakt dat HBO minder goed?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef Stefan het volgende:
HBO is allang niet meer zo geweldig, Showtime en AMC timmeren leuk aan de weg.
Dat doe ik ook, maar dan met een minitower met Ubuntu die permanent naast m'n tv staatquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit momentquote:
Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
Andere zenders hebben idd ook goede series, dat betekent nog niet dat series als Games of Thrones, Boardwalk Empire, Curb, The Life and Times of Tim, Luck niet ook nog leuk zijn om te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.
Geloof dat er op de site vermeldt wordt dat de dag erna de aflevering te kijken is (geloof dan via onDemand)quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
quote:Nu Ziggo ook HBO in een pakket meeneemt, zullen we volgens de televisieprovider nooit langer dan een dag op de laatste aflevering te hoeven wachten.
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Door nieuwe klant bij Ziggo, heb ik nu (2 maanden geloof ik) alle zenders. Dus ook HBO.
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
En zaterdag komt de film Karate Kid (die met Jackie Chan, wtf?) .. Een soort veredelde Film1, waar ook al geen fatsoenlijke films opkomen![]()
Ja, daar hebben ze nu een actie mee, een week NADAT ik had besteld. Ik heb een "gewone" HD ontvanger. Maar ach, hoef het niet. Wat ik wil zien, is elders ook te vinden en kan ik het kijken wanneer ik het wil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Niet iedereen heeft een OnDemand kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.
Jij laat je tv avond echt afhangen van wat er wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef wdn het volgende:
Nu komt er tenminste weer eens iets kijkbaars op TV.
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Stefan het volgende:
Ze vragen 15 euro pm daarom 3 zenders omdat niemand dat voor 1 zender gaat betalen.
Zoiets als Film1 dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.
Ik vraag me af waarom een beter aanbod bij de concurrent HBO minder goed maakt. Ik volg op dit moment 0 HBO series, 0 AMC en 2 Showtime, dus de vergelijking klopt wellicht, maar ik heb niet goed op m'n netvlies wat HBO momenteel biedt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.
HBO en Warner Bros zijn zusterbedrijven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvangerquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.
Vanzelfsprekend. Maar da's ook niet erg, zolang er maar regelmatig wat nieuws is en, vooral belangrijk voor ons seriejunkies, dat de delay vanuit de VS niet te traag is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:59 schreef Stefan het volgende:
Zal wel veel herhaald worden ja, net als bij Film1 enzo
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvanger
Nee, maar bij Ziggo heb je ook aanbiedingen met on demand kastjes ipv een harde schijf kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.
HBO had jarenlang een monopoly van kwaliteitsseries, Showtime en AMC hebben die markt ook met succes betreden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een beter aanbod bij de concurrent HBO minder goed maakt. Ik volg op dit moment 0 HBO series, 0 AMC en 2 Showtime, dus de vergelijking klopt wellicht, maar ik heb niet goed op m'n netvlies wat HBO momenteel biedt.
En Starz doet z'n best. En da's allemaal prima natuurlijk, maar HBO blijft gewoon z'n ding doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
HBO had jarenlang een monopoly van kwaliteitsseries, Showtime en AMC hebben die markt ook met succes betreden.
HBO komt niet meer echt baanbrekende series de laatste 3 jaar.Sopranos, Entourage (na seizoen 5 ook al minder goed, True Blood zit alin het 4e seizoen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
En Starz doet z'n best. En da's allemaal prima natuurlijk, maar HBO blijft gewoon z'n ding doen.
Kwa nieuwe shows valt het op het moment wel wat tegen hoor. Homeland staat totaal niet op het niveau van de genoemde series. Beschikt ook over een minder budget, verwacht ik. Wel goed geschreven van wat ik tot nu toe gezien heb. Maar het houdt je niet zo erg vast. The Walking Dead is sinds de budget-cut ook weinig waard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
HBO komt niet meer echt baanbrekende series de laatste 3 jaar.Sopranos, Entourage (na seizoen 5 ook al minder goed, True Blood zit alin het 4e seizoen.
Nieuwe series als Homeland, Walking Dead zijn veel belovend en van de concurrent
In de zomer, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:24 schreef Stefan het volgende:
Sorkin, dat klinkt veelbelovend, wanneer start dit?
Homeland was beter geweest als miniserie, nu gaan ze t melken. Walking Dead verprutsen ze helaas naar soapnivo ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Van alle nieuw gestarte series van de afgelopen twee jaar eigenlijk alleen Game of Thrones een heavy-hitter.
Bij ziggo alles-in-een kun je dat ding voor ¤99,95 krijgen, persoonlijk vind ik dat toch niet duur voor alle extra mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom is die interactieve HD recorder zo ontzettend duur![]()
Want zonder On Demand vind ik het niet waard. Ik wil zelf willen bepalen wat ik wanneer kijk.
Ja maar dan moet je dus een alles-in-een pakket afsluiten bij hun. En daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ziggo alles-in-een kun je dat ding voor ¤99,95 krijgen, persoonlijk vind ik dat toch niet duur voor alle extra mogelijkheden.
Je bent volgens mij wel een van de weinigen die dit vind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
Game of Thrones daar gebeurt ook niet veel in, vond er niet veel aan
Tsja dan niet nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus een alles-in-een pakket afsluiten bij hun. En daar heb ik geen zin in.
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bent volgens mij wel een van de weinigen die dit vind.
Die zitten in Game of Thrones ook hoor. En alleraardigste tieten zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ook
Spartacus keek ik om de blote tieten
Je moet er een on demand kastje voor hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Breuls het volgende:
Heeft Ziggo geen On Demand voor andere aanbieders dan?
Bij UPC heb je NPO, RTL, FOXlife, Comedy Central en eigen aanbod.
Ze hebben ook een eigen aanbod. (Al is dat niet echt om over naar huis te schrijven)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Breuls het volgende:
Maar dan heb je ook wel andere keuzes? Zou een beetje lullig zijn als je een kastje moet kopen en dan alleen maar 1 aanbieder kunt bekijken.
Mwah, ik vind dat de kwaliteit het genre wel overstijgt. Maar het kan zijn dat het je ding niet is. Zat mensen die andere topseries ook niets vinden. Feit is wel dat het de enige grote productie van de afgelopen 2 jaar is die het kan opnemen tegen series als Lost, 24, Battlestar Galactica, Heroes en Dexter als het gaat om het toeschrijven van een bepaald kwaliteitsniveau.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ook
Spartacus keek ik om de blote tieten
http://www.itshbo.nl/hboondemandquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef YazooW het volgende:
Waar kan je het aanbod van HBO on demand vinden?
En hoezo drie zenders als je (bijna) alles on demand kan terugkijken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Weakling het volgende:
Ik snap nog steeds de profilering van de drie HBO zenders niet. Als ik zo de informatie bij Ziggo bekijk vraag ik me af waarom het niet één zender kan zijn. Het is allemaal nogal summier zo vlak voor de release.
psychologisch voor die 33 gulden per maandquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En hoezo drie zenders als je (bijna) alles on demand kan terugkijken?
3 Episodes is toch geen serie? Maar ik zal hem eens checken op jouw voorspraakquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:52 schreef Stefan het volgende:
Sherlock is de beste serie van de laatste 2 jaar, kwaliteit en spannend en humor en helaas maar 3 eps per seizoen
Afleveringen (of eigenlijk meer films) van 1,5 uur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
3 Episodes is toch geen serie? Maar ik zal hem eens checken op jouw voorspraak
Kan iemand me even uitleggen hoe dit zit, stel ik zeg het volgende week weer af. Loopt het dan volgende maand af of pas over 2 maanden. En stel ik zeg het over 5 weken af, loopt het dan nog anderhalve maand door of is het dan 3 weken later afgelopenquote:Dit abonnement is tijdens en na de actieperiode maandelijks opzegbaar met een
opzegtermijn van een maand.
Is niet alles wat ze uitzenden ook on-demand te zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige die het tot nu toe erg vind tegenvallen?
De films zijn stuk voor stuk minstens 10 jaar oud, er is geen duidelijk verschil tussen de drie zenders, series zenden ze bijna niet uit en het on demand gedeelte is ook niet echt uitgebreid te noemen. Ik geef het nog even maar zoals het er niet uitziet vind ik het zeker geen ¤14,95 waard.
Dat idee heb ik niet tot nu toe maar wellicht dat het aanbod gaandeweg uitgebreid wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is niet alles wat ze uitzenden ook on-demand te zien?
Was ik ook wel van plan hoor maar voor iets wat zo groot gepresenteerd was ben ik toch een beetje teleurgesteld nu. Maar misschien wordt het nog wat in de komende twee maanden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:13 schreef planethugo het volgende:
ze zijn net 1 dag bezig, geef ze even de tijd
Nee, dat is het niet. HBO is een Nederlandse tak begonnen en dat is wat je bij Ziggo krijgt. Da's niet hetzelfde als de Amerikaanse versie doorgeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef Basson het volgende:
Ik heb ooit UPC gemailed met de vraag/suggestie of het niet een tof idee was om die Amerikaanse betaalzenders aan te gaan bieden. Het antwoord dat ik kreeg was: vanwege tijdsverschil niet mogelijk.
En zie daar: Ziggo gaat HBO aanbieden. Natuurlijk met een vertraging van enkele uren, maar mogelijk is het zeker.
En ook is het zo dat HBO de enige 'zender' is die internationaal is gegaan, zoals al eerder vermeld heeft mijn vader (enorm trots uiteraard) er voornamelijk voor gezorgt dat HBO naar Ziggo is gekomen, en ik opperde al (als enorme fan van Dexter die ik ben) tegen paps om Showtime ook naar Nederland te halen, hij zei echter dat dit niet kan omdat Showtime alleen maar in Noord-Amerika air'ed, en niets internationaals doet, HBO doet dit als enige wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. HBO is een Nederlandse tak begonnen en dat is wat je bij Ziggo krijgt. Da's niet hetzelfde als de Amerikaanse versie doorgeven.
Waarom zou Showtime naar NL komen, de beste series komen nu al razendsnel op zenders als bv 13th streetquote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
En ook is het zo dat HBO de enige 'zender' is die internationaal is gegaan, zoals al eerder vermeld heeft mijn vader (enorm trots uiteraard) er voornamelijk voor gezorgt dat HBO naar Ziggo is gekomen, en ik opperde al (als enorme fan van Dexter die ik ben) tegen paps om Showtime ook naar Nederland te halen, hij zei echter dat dit niet kan omdat Showtime alleen maar in Noord-Amerika air'ed, en niets internationaals doet, HBO doet dit als enige wel.
Nee, maar je moet wel een interactief kastje hebben om het af te kunnen spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En voor die 'on demand' betaal je extra toch?
Oke.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel een interactief kastje hebben om het af te kunnen spelen.
Je moet m kopen, je krijgt m voor 200 ipv 450quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oke.Maar zo'n kastje krijg je toch automatisch als je overstapt naar Ziggo? Zit er serieus aan te denken om door dit HBO-gebeuren naar Ziggo over te stappen namelijk.
Ah oké, thanks.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet m kopen, je krijgt m voor 200 ipv 450
Wel bij een alles-in-1 pakket volgens mij, voor een beetje bijbetaling maar je kunt met dat kastje ook de tv op pauze zetten enzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oke.Maar zo'n kastje krijg je toch automatisch als je overstapt naar Ziggo? Zit er serieus aan te denken om door dit HBO-gebeuren naar Ziggo over te stappen namelijk.
Hier werkt alles. Kijk eens bij de Ziggo-gebruikers site. Ik heb zelf trouwens een Cisco.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Dance-Commander het volgende:
Werken de on-demand series bij andere mensen wel gewoon? Ik kan de HBO zenders wel bekijken maar als ik bijv. Luck wil kijken begint ie met afspelen, hoor ik t intro geluid, t beeld blijft zwart en vervolgens geeft ie een "AFSPELEN MISLUKT: geen VOD stroom" foutmelding.
Andere on-demand dingen (tv-standaard) kan ik wel gewoon bekijken.
Maak gebruik van de humax 5200c ontvangert.
Oy, probleem blijkt aan de humax te liggen.. fijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hier werkt alles. Kijk eens bij de Ziggo-gebruikers site. Ik heb zelf trouwens een Cisco.
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef planethugo het volgende:
On Demand zie ik trouwens de volgende dingen staan:
- Game of Thrones seizoen 1 (volledig)
- The Sopranos seizoen 1 t/m 6, dus de volledige serie
- Luck afl 1 en 2
- Treme afl 1 en 2
- Mildred Pierce afl 1, 2, 3
vind dat om te beginnen best aardig, vooral The Sopranos ben je wel even zoet mee
Sopranos (alles) six feet under (elk maand ander seizoen) en Game of Thrones (S2) staat er bij ziggo gewoon op. Ook van die andere series staat er meer op. Zal nog wel in de startfase zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!
On demand staat alleen het volgende:
Combat Hospital
Girls
John Adams
Magic City
Treme
Veep
XIII
En dan alleen 2 afleveringen van elk, dus niet eens alles!?
Waar zijn de Sopranos? Six feet under? etc etc???![]()
En via HBO Go?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!
On demand staat alleen het volgende:
Combat Hospital
Girls
John Adams
Magic City
Treme
Veep
XIII
En dan alleen 2 afleveringen van elk, dus niet eens alles!?
Waar zijn de Sopranos? Six feet under? etc etc???![]()
Dat werkt ook lekker.quote:
Je kunt ook niet 2x een pc toevoegen. Wel 1 laptop/pc, 1 ipad, 1 gsm maar niet twee dezelfde apparaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt ook lekker.
het aantal toegestane apparaten voor dit platform zijn overschreden.
Heb 1 pc toegevoegd!
Dat je er uberhaupt aan begint... Wat is er mis met sab/cp/sb Arma?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Heb al een klacht neergeplempt op HBO Facebook.
Ik zeg toch dat er 1 pc in staatquote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt ook niet 2x een pc toevoegen. Wel 1 laptop/pc, 1 ipad, 1 gsm maar niet twee dezelfde apparaten.
Ik denk ik test de legale weg eens. Niet zo gek dat iedereen download als je dit wan product bekijkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt aan begint... Wat is er mis met sab/cp/sb Arma?
Als dat 't is heb je zeker niet de HBO uit de VS. In dit geval mag je dan eerder hopen op Netflix, Hulu of Amazon Instant Video.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige die het tot nu toe erg vind tegenvallen?
De films zijn stuk voor stuk minstens 10 jaar oud, er is geen duidelijk verschil tussen de drie zenders, series zenden ze bijna niet uit en het on demand gedeelte is ook niet echt uitgebreid te noemen. Ik geef het nog even maar zoals het er niet uitziet vind ik het zeker geen ¤14,95 waard.
Ja ik weet toch niet wat je als tweede apparaat wil toevoegen?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wat je als tweede apparaat wil toevoegen?Maar misschien had je hier overheen gelezen daarom heb ik het hier nog eens gezet.
Niet helemaal waar, want als je op de uitzending gemist van KPN kijkt, staan er ongeveer driehonderd journaals op, dan kan je die ruimte beter besteden aan Deadwood of The Wire.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Nagil het volgende:
HBO heeft helemaal gelijk. Het On Demand issue is puur de zaak van je provider, KPN in dit geval. KPN kan niet zo heel veel bandbreedte de lucht in gooien waardoor deze provider meestal minder On Demand content heeft staan.
als je ziet wat bij ziggo erop staat en bijv elke dag op uitzendinggemist komt dan lijkt me dat niet het probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:50 schreef Nagil het volgende:
Ik weet niet precies hoe het met On Demand zit maar het is al jaren bekend dat UPC ook erg worstelt met zijn bandbreedte, als er nieuwe HD-zenders bijkomen in het pakket moet er vaak een andere zender worden geofferd om genoeg bandbreedte op de kabel te houden. Het feit dat je er 15 euro per maand voor neerhoest zorgt niet opeens voor extra ruimte op de kabel. Als je dit probleem wilt vermijden moet je een glasvezel-provider nemen.
Het zijn een stel prutsers dus bij KPN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je ziet wat bij ziggo erop staat en bijv elke dag op uitzendinggemist komt dan lijkt me dat niet het probleem
Zo is dat! Downloaden FTW!! Vanavond weer Breaking Bad S05E01 \O/quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef remlof het volgende:
Ik ben geswitched van upc naar kpn, totaal geen klachten over. Maar als ik het hier zo lees is hbo via kpn echt geen 15 euro per maand waard.
Dan blijven we gewoon downloaden zoals Arma zei
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb een HBO abo sinds het kon bij ziggo, om alle bovenstaande redenen zeg ik het op. Je kan series niet in hun totaal terug kijken. GoT kan je alleen seizoen 2 van zien, echt jammer want ik ben een HBO fan alleen is dit het niet waard.
Dit is gewoon geen concurrentie voor het downloaden.
Precies dit heb ik ook. Werkt perfect. De industrie heeft blijkbaar nog steeds geen goeie alternatieven blijkt wel uit dit topic. Zie ook deze reactie op Tweakers van een recent artikel: 'Omzet muziekdownloads blijft mogelijk achter door illegaal aanbod'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Luigi het volgende:
Synology met SAB/CouchPotato (incl. Trakt en/of IMDB koppeling)/Sickbeard en een gejailbreakte Apple TV2 met XBMC erop is pas on-demand.
Alle blockbusters van 2012 staan nu al in mijn watchlist en als ze in [gewenst formaat/gewenste kwaliteit] beschikbaar zijn komen deze vanzelf op mijn NAS terecht. Zelfde met series, geen omkijken naar.
Deze mate van integratie en gebruiksvriendelijkheid zullen commerciele partijen nooit kunnen halen terwijl ik er met gemak 50-100 euro per maand voor over zou hebben. Maar helaas.
Zojuist Girls S1 in een ruk gekekenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef MPC60 het volgende:
Dit is gewoon geen concurrentie voor het downloaden.
Veel plezier met got serie 1 of boardwalk empire serie 1.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zojuist Girls S1 in een ruk gekeken
Dit idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef borisz het volgende:
Alleen hebben we in NL geen betaaltv cultuur.
HBO is sinds deze week verkrijgbaar bij UPC. Heb 't maar besteld; de eerste twee maanden kost het niets, dus over een maand of drie, vier heb ik voor slechts een paar tientjes kunnen zien of het wat voor me is.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef Iwanius het volgende:
En straks komen de Emmy's (a.s.zondagavond) en kunnen wij die UPC hebben dit niet zien!![]()
Iemand die weet of HBO naar UPC komt en zoja,wanneer!
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Breuls het volgende:
Er zijn nog niet zoveel lopende series, maar af en toe zit er wel een leuke film tussen. En in januari begint er weer eea.
Game of Thrones 2 wordt momenteel wel herhaald overigens, maar die heb je natuurlijk allang gezien.
Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef rthls het volgende:
Qua series, van de meeste kun je het laatste seizoen terugkijken. Mocht ik dit willen houden, wil ik toch graag toegang tot een database van alle seizoenen van meerdere series van HBO.
Ja, ik zie inderdaad dat je daarmee meer keuze hebt. Als ze dit ook nog in HD gaan aanbieden, dan begin ik het weer te overwegen.quote:Op maandag 24 december 2012 07:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.
Hoe bedoel je precies?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:46 schreef Mike het volgende:
En volgens de berichten nu zou dat ook betekenen dat dat niet meer bij de andere kabelmaatschappijen zal gebeuren.
Alleen Ziggo zal na 31-12 nog series als Game of Thrones aanbieden.quote:
Daar hebben we er al meer dan genoeg van idd.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod.
Ja he, enorm! Ik volg(de) echt veel series op HBO. Het is nog maar de vraag of die allemaal op Zi.ggo komen. Daarnaast ben ik eigenlijk wel heel tevreden met KPN, dus ik voel er maar weinig voor om over te stappen naar Zi.ggo. Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:48 schreef TAV74 het volgende:
Goede zet in de strijd tegen illegaal downloaden dit![]()
Dat dus, en ik ga echt niet overstappen, ik blijf bij KPN glas.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.
Dat snapt iedereen. Maar de oplossing zou wat mij betreft een platform zijn waar je legaal uit volledige actuele aanbod kunt kiezen met pay per view of abbo per serie oid. Als je tenminste echt eens mogelijk wilt maken voor een brave gebruiker om legaal te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef planethugo het volgende:
iedereen kan het wel bullshit vinden maar als het niet rendabel is dan houdt het op.
Ik zeg niets op; als het ophoudt neem ik aan dat de Ziggo-factuurtjes vanzelf 15,99 euro lager worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef Weakling het volgende:
Door dit soort "grappen" denk ik dat ik het maar eens ga opzeggen.
Zo voel ik er ook over. Op deze manier blijven alleen nog maar illegale manieren over om series als GoT, Leftovers, Girls, Veep, Silicon Valley e.a. te kijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Ver. Domme.
Ik vind HBO een absolute aanwinst in ons tv-zenderaanbod, of op z'n minst in het on demand-aanbod. We konden er bij HBO vanuit gaan dat een nieuwe serie ook bij ons te zien zal zijn. Hoe zal dat straks gaan als Ziggo er niet meer de HBO-vlag bij voert? "Oh, dit lijkt ons niks, die nemen we niet mee in het aanbod." - Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod. Het is al huilen met de pet op voor wat betreft de legale mogelijkheden in dit land.
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef planethugo het volgende:
doet hbo internationaal wel zaken met netflix eigenlijk? in de vs en landen waar hbo bestaat natuurlijk niet maar verder?
Anders zou Netflix natuurlijk zijn slag kunnen slaan
Dat komt doordat Deadwood geen 100% eigendom was van HBO. Dus die uitzondering zou ik niet direct zien als een opening om meer te verwachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)
Zou mooi zijn als er meer HBO content aan wordt toegevoegd
Er zijn wel wat meer series die ik zowel op Netflix als HBO zie staan, zoals Outlander en Master of Sex. Maar dat zijn, volgens mij, geen 100% HBO producties idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat komt doordat Deadwood geen 100% eigendom was van HBO. Dus die uitzondering zou ik niet direct zien als een opening om meer te verwachten.
Outlander is een Starz-serie en Masters of Sex een Showtime-serie. Het zijn géén HBO-series, maar HBO Nederland heeft er voor Nederland de rechten op. Die rechten verlopen na een jaar (of zoiets) en dan kan Netflix ze overnemen. Dat zie je ook bij Ray Donovan (Showtime) en Black Sails (Starz); voor allevier de series geldt dat een seizoen eerst bij HBO te zien is, en iets van een jaar later bij Netflix.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer series die ik zowel op Netflix als HBO zie staan, zoals Outlander en Master of Sex. Maar dat zijn, volgens mij, geen 100% HBO producties idd.
Als abonnee van HBO Nederland krijg je alleen toegang tot waarop HBO Nederland de rechten heeft. En ze hebben bijvoorbeeld niet de rechten op The Wire, of The Sopranos, en dus kun je die niet daar zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:46 schreef fathank het volgende:
begrijp ik het goed dat je met een HBO-abo niet eens toegang hebt tot de volledige HBO collectie?
Ik denk dat het een financieel geval is; hoe meer je wil aanbieden, hoe meer het kost. En ze hadden wellicht niet zo enorm veel klanten. Als dat allemaal niet zo goed loopt kun je twee dingen doen: zwaar inzetten op verbetering van je dienstverlening, of ermee stoppen. En Ziggo doet dus het laatste.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:09 schreef fathank het volgende:
Laat maar dan wat een crap. En daar moet je nog voor betalen ook
dat zal zeker financieel zijn inderdaad, maar van de andere kant: ze werken met het grote hbo samen en zover ik weet zijn die oude hbo series al jarenlang nergens in nederland te zien. Dat zou een abc'tje moeten zijn om de eigen zender wat glans te geven. Maar blijkbaar is dat nooit mogelijk geweest, misschien door de verkoper van dvd boxen ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat het een financieel geval is; hoe meer je wil aanbieden, hoe meer het kost. En ze hadden wellicht niet zo enorm veel klanten. Als dat allemaal niet zo goed loopt kun je twee dingen doen: zwaar inzetten op verbetering van je dienstverlening, of ermee stoppen. En Ziggo doet dus het laatste.
Jammer, natuurlijk, want als HBO Nederland de hele HBO-collectie zou hebben, en een beter (=groter) filmaanbod, zouden ze een prima tegenhanger voor Netflix zijn. Maar Netflix zelf is zwaar aan het uitbreiden momenteel, en goedkoper, dus het zou me niets verbazen als ze gewoon veel klanten al aan het kwijtraken waren.
Ik weet niet hoe dat zit. Het zal afhangen van wat HBO Amerika ervoor vraagt en of dat in het budget van HBO Nederland past. Of iets anders waar ik als leek geen zicht op heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zal zeker financieel zijn inderdaad, maar van de andere kant: ze werken met het grote hbo samen en zover ik weet zijn die oude hbo series al jarenlang nergens in nederland te zien. Dat zou een abc'tje moeten zijn om de eigen zender wat glans te geven. Maar blijkbaar is dat nooit mogelijk geweest, misschien door de verkoper van dvd boxen ofzo?
volgens mij betaalde ziggo ook gewoon voor de naam HBO Nederland, dan zal alles wat erbij komt wel extra kosten. HBO amerika zal het niet zoveel boeien hoe het hier gaat vermoed ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit. Het zal afhangen van wat HBO Amerika ervoor vraagt en of dat in het budget van HBO Nederland past. Of iets anders waar ik als leek geen zicht op heb.
Mooi dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
HBO zonder Wire en Sopranos is een beetje als een broodje kroket zonder kroket.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij betaalde ziggo ook gewoon voor de naam HBO Nederland, dan zal alles wat erbij komt wel extra kosten. HBO amerika zal het niet zoveel boeien hoe het hier gaat vermoed ik
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
Kutseries allebei, simplistische pulp voor het domvolkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
Bron: Mediacourantquote:Ziggo zet Game of Thrones in als unique selling point
Ziggo is vanaf 1 januari de enige partij die de series van HBO, waaronder Game of Thrones, Girls en True Detective, aanbiedt. Daarmee onderscheidt het zich van concurrenten als KPN. Dat heeft de tv-aanbieder laten weten. HBO Nederland is deels eigendom van Ziggo. Met het voor zichzelf houden van de videocontent van HBO wil het meer klanten lokken. Dat doet de tv-aanbieder nu bijvoorbeeld al door Ziggo Sport gratis door te geven aan zijn klanten. Hierop zijn de races van Max Verstappen te zien.
Ziggo introduceert op 1 januari zijn meest complete pakket Ziggo Movies & Series XL. Het bevat 55 extra zenders en een groot aantal films en series, waaronder de unieke HBO-films en -series. De kosten zijn onbekend.
Los gaat het HBO-abonnement 11,95 euro kosten. “Ter vergelijking: het HBO pakket kost op dit moment 14,95 euro per maand.”
Nee, het wordt niet beschikbaar voor niet-Ziggo klanten. Ze bedoelen met 'los', als het geen onderdeel is van hun grote Movies & Series pakket.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Los, als in voor iedereen? En dan gratis voor Ziggo klanten?
quote:Op woensdag 2 november 2016 09:41 schreef Nielsch het volgende:
FOK!-contract met de Ziggo trouwens afgelopen? Er wordt niet meer automatisch een link gemaakt.
Deze link was automatisch.quote:
Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het als Ziggo-klant wel erg tof. Voor 2 euro meer per maand kan ik genieten van alle HBO-series.
De vraag is wel hoe lang die troef gespeeld kan worden. Game of Thrones is de enige serie die echt mensen naar HBO trekt en die serie krijgt nog maar 2 verkorte seizoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 07:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden?![]()
Ik baal hier van (ondanks dat we echt net, sinds lange tijd, weer Ziggo-klant zijn)...
Maar we kunnen zeggen wat we willen... als je het vanuit ZIggo zelf bekijkt... het lijkt mij dat ze hiermee wel een flinke troef in handen hebben...
Deze week besloten dat ik een tijdje wilde "HBO-en" voor met name Westworld, maar het lijkt erop dat je op dit moment geen nieuw abonnement in de huidige versie meer kan afsluiten... klopt dat?
Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:14 schreef Breuls het volgende:
Bestaande Ziggo-klanten kunnen nu al zien of zij straks automatisch HBO in hun pakket hebben; als je 'TV Royaal' hebt en dat bekijkt, staat er een opmerking bij dat de prijs wijzigt van 9,95 naar 11,95 en dat HBO daarbij komt.
Da's interessant, want ik heb al TV Royaal, en met het verdwijnen van HBO als los 'extra zenderpakket' betaal ik dus ipv 16 euro maar 2 euro extra. Da's best voordelig.
Echter vind ik het wel kut voor niet-Ziggoklanten die niet meer zomaar legaal HBO-series kunnen kijken. Da's maatschappelijk gezien wel een stap achteruit.
Preciesquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal.
Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.quote:Op maandag 7 november 2016 17:57 schreef planethugo het volgende:
Net als bijv Banshee van dezelfde zender zou die serie normaal gesproken bij HBO terechtkomen
ok dat wist ik niet, wist alleen van the knick en banshee dat die op hbo kwamen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.
Maar ik vraag me ook af hoe het met de non-HBO-series op HBO, zoals de Cinemax, Starz en Showtime titels, gaat wanneer Ziggo de uitgever wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |