Als dat 't is heb je zeker niet de HBO uit de VS. In dit geval mag je dan eerder hopen op Netflix, Hulu of Amazon Instant Video.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige die het tot nu toe erg vind tegenvallen?
De films zijn stuk voor stuk minstens 10 jaar oud, er is geen duidelijk verschil tussen de drie zenders, series zenden ze bijna niet uit en het on demand gedeelte is ook niet echt uitgebreid te noemen. Ik geef het nog even maar zoals het er niet uitziet vind ik het zeker geen ¤14,95 waard.
Ja ik weet toch niet wat je als tweede apparaat wil toevoegen?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wat je als tweede apparaat wil toevoegen?Maar misschien had je hier overheen gelezen daarom heb ik het hier nog eens gezet.
Niet helemaal waar, want als je op de uitzending gemist van KPN kijkt, staan er ongeveer driehonderd journaals op, dan kan je die ruimte beter besteden aan Deadwood of The Wire.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Nagil het volgende:
HBO heeft helemaal gelijk. Het On Demand issue is puur de zaak van je provider, KPN in dit geval. KPN kan niet zo heel veel bandbreedte de lucht in gooien waardoor deze provider meestal minder On Demand content heeft staan.
als je ziet wat bij ziggo erop staat en bijv elke dag op uitzendinggemist komt dan lijkt me dat niet het probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:50 schreef Nagil het volgende:
Ik weet niet precies hoe het met On Demand zit maar het is al jaren bekend dat UPC ook erg worstelt met zijn bandbreedte, als er nieuwe HD-zenders bijkomen in het pakket moet er vaak een andere zender worden geofferd om genoeg bandbreedte op de kabel te houden. Het feit dat je er 15 euro per maand voor neerhoest zorgt niet opeens voor extra ruimte op de kabel. Als je dit probleem wilt vermijden moet je een glasvezel-provider nemen.
Het zijn een stel prutsers dus bij KPN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je ziet wat bij ziggo erop staat en bijv elke dag op uitzendinggemist komt dan lijkt me dat niet het probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |