Nee, maar je moet wel een interactief kastje hebben om het af te kunnen spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
En voor die 'on demand' betaal je extra toch?
Oke.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel een interactief kastje hebben om het af te kunnen spelen.
Je moet m kopen, je krijgt m voor 200 ipv 450quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oke.Maar zo'n kastje krijg je toch automatisch als je overstapt naar Ziggo? Zit er serieus aan te denken om door dit HBO-gebeuren naar Ziggo over te stappen namelijk.
Ah oké, thanks.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet m kopen, je krijgt m voor 200 ipv 450
Wel bij een alles-in-1 pakket volgens mij, voor een beetje bijbetaling maar je kunt met dat kastje ook de tv op pauze zetten enzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oke.Maar zo'n kastje krijg je toch automatisch als je overstapt naar Ziggo? Zit er serieus aan te denken om door dit HBO-gebeuren naar Ziggo over te stappen namelijk.
Hier werkt alles. Kijk eens bij de Ziggo-gebruikers site. Ik heb zelf trouwens een Cisco.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Dance-Commander het volgende:
Werken de on-demand series bij andere mensen wel gewoon? Ik kan de HBO zenders wel bekijken maar als ik bijv. Luck wil kijken begint ie met afspelen, hoor ik t intro geluid, t beeld blijft zwart en vervolgens geeft ie een "AFSPELEN MISLUKT: geen VOD stroom" foutmelding.
Andere on-demand dingen (tv-standaard) kan ik wel gewoon bekijken.
Maak gebruik van de humax 5200c ontvangert.
Oy, probleem blijkt aan de humax te liggen.. fijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hier werkt alles. Kijk eens bij de Ziggo-gebruikers site. Ik heb zelf trouwens een Cisco.
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef planethugo het volgende:
On Demand zie ik trouwens de volgende dingen staan:
- Game of Thrones seizoen 1 (volledig)
- The Sopranos seizoen 1 t/m 6, dus de volledige serie
- Luck afl 1 en 2
- Treme afl 1 en 2
- Mildred Pierce afl 1, 2, 3
vind dat om te beginnen best aardig, vooral The Sopranos ben je wel even zoet mee
Sopranos (alles) six feet under (elk maand ander seizoen) en Game of Thrones (S2) staat er bij ziggo gewoon op. Ook van die andere series staat er meer op. Zal nog wel in de startfase zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!
On demand staat alleen het volgende:
Combat Hospital
Girls
John Adams
Magic City
Treme
Veep
XIII
En dan alleen 2 afleveringen van elk, dus niet eens alles!?
Waar zijn de Sopranos? Six feet under? etc etc???![]()
En via HBO Go?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb het op KPN net aangezet maar potverdomme wat voel ik me belazerd!
On demand staat alleen het volgende:
Combat Hospital
Girls
John Adams
Magic City
Treme
Veep
XIII
En dan alleen 2 afleveringen van elk, dus niet eens alles!?
Waar zijn de Sopranos? Six feet under? etc etc???![]()
Dat werkt ook lekker.quote:
Je kunt ook niet 2x een pc toevoegen. Wel 1 laptop/pc, 1 ipad, 1 gsm maar niet twee dezelfde apparaten.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt ook lekker.
het aantal toegestane apparaten voor dit platform zijn overschreden.
Heb 1 pc toegevoegd!
Dat je er uberhaupt aan begint... Wat is er mis met sab/cp/sb Arma?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Heb al een klacht neergeplempt op HBO Facebook.
Ik zeg toch dat er 1 pc in staatquote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt ook niet 2x een pc toevoegen. Wel 1 laptop/pc, 1 ipad, 1 gsm maar niet twee dezelfde apparaten.
Ik denk ik test de legale weg eens. Niet zo gek dat iedereen download als je dit wan product bekijkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt aan begint... Wat is er mis met sab/cp/sb Arma?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |