abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166407392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het als Ziggo-klant wel erg tof. Voor 2 euro meer per maand kan ik genieten van alle HBO-series. ^O^
Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden? :{

Ik baal hier van (ondanks dat we echt net, sinds lange tijd, weer Ziggo-klant zijn)...

Maar we kunnen zeggen wat we willen... als je het vanuit ZIggo zelf bekijkt... het lijkt mij dat ze hiermee wel een flinke troef in handen hebben...

Deze week besloten dat ik een tijdje wilde "HBO-en" voor met name Westworld, maar het lijkt erop dat je op dit moment geen nieuw abonnement in de huidige versie meer kan afsluiten... klopt dat?
Tails tell tales
pi_166407643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 07:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden? :{

Ik baal hier van (ondanks dat we echt net, sinds lange tijd, weer Ziggo-klant zijn)...

Maar we kunnen zeggen wat we willen... als je het vanuit ZIggo zelf bekijkt... het lijkt mij dat ze hiermee wel een flinke troef in handen hebben...

Deze week besloten dat ik een tijdje wilde "HBO-en" voor met name Westworld, maar het lijkt erop dat je op dit moment geen nieuw abonnement in de huidige versie meer kan afsluiten... klopt dat?
De vraag is wel hoe lang die troef gespeeld kan worden. Game of Thrones is de enige serie die echt mensen naar HBO trekt en die serie krijgt nog maar 2 verkorte seizoenen.
pi_166435615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:14 schreef Breuls het volgende:
Bestaande Ziggo-klanten kunnen nu al zien of zij straks automatisch HBO in hun pakket hebben; als je 'TV Royaal' hebt en dat bekijkt, staat er een opmerking bij dat de prijs wijzigt van 9,95 naar 11,95 en dat HBO daarbij komt.

Da's interessant, want ik heb al TV Royaal, en met het verdwijnen van HBO als los 'extra zenderpakket' betaal ik dus ipv 16 euro maar 2 euro extra. Da's best voordelig.

Echter vind ik het wel kut voor niet-Ziggoklanten die niet meer zomaar legaal HBO-series kunnen kijken. Da's maatschappelijk gezien wel een stap achteruit.
Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal. ^O^
pi_166436488
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal. ^O^
Precies ^O^
(she/her)
pi_166480500
ik vraag me wel af hoelang ziggo die licenties blijft verlengen. The Young Pope is een nieuwe serie van Cinemax (onderdeel van HBO) met Jude Law in de hoofdrol. Net als bijv Banshee van dezelfde zender zou die serie normaal gesproken bij HBO terechtkomen maar Videoland heeft die serie nu gekocht.
  Admin dinsdag 8 november 2016 @ 12:57:26 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166498026
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:57 schreef planethugo het volgende:
Net als bijv Banshee van dezelfde zender zou die serie normaal gesproken bij HBO terechtkomen
Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.

Maar ik vraag me ook af hoe het met de non-HBO-series op HBO, zoals de Cinemax, Starz en Showtime titels, gaat wanneer Ziggo de uitgever wordt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166499199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.

Maar ik vraag me ook af hoe het met de non-HBO-series op HBO, zoals de Cinemax, Starz en Showtime titels, gaat wanneer Ziggo de uitgever wordt.
ok dat wist ik niet, wist alleen van the knick en banshee dat die op hbo kwamen.

Maar weet iemand of in andere landen HBO serie's op netflix staan? Landen waar geen hbo is uiteraard.... kan me voorstellen dat hbo eigen titels helemaal niet aan netflix wil geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')