Het enige voordeel van DVD is dat je die series vaker kan bekijken, maar een seizoen van een gemiddelde serie kost je al zo'n 15 euro. Voor dat zelfde geld kan je heel wat series voor meerdere seizoenen volgen op HBO. Tevens is HBO ook in HD kwaliteit te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat wij er dan voor kiezen series die ons wat lijken op dvd te kopen. Vijftien euro per maand voor wat je toch niet allemaal kunt volgen vind ik niet zo interessant.
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef remlof het volgende:
En ze moeten de episodes ook wel snel na uitzending in de VS beschikbaar maken via on-demand in Nederland, anders ga ik ze alsnog downloaden vrees ik
Ow en zou dit on-demand only worden of krijgen ze ook een normale programmering?
Dat is prima dan. Nu alleen ook nog bij UPCquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van DVD is dat je die series vaker kan bekijken, maar een seizoen van een gemiddelde serie kost je al zo'n 15 euro. Voor dat zelfde geld kan je heel wat series voor meerdere seizoenen volgen op HBO. Tevens is HBO ook in HD kwaliteit te krijgen.
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals op de site van Ziggo te lezen is komen de series een dag na uitzending in de VS beschikbaar in Nederland, daarbij is het 24-uurs programmering zonder reclame.
Met on-demand kan je natuurlijk kijken wanneer je wil.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.
Vandaar de on-demand functie. Als ze daarin meerdere series tegelijk beschikbaar houden vind ik dat wel een goed alternatief.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg eenmalig iets meer voor een goede serie te betalen. Het geld is het punt niet zo, behalve dat het grotendeels weggegooid zal zijn omdat je onmogelijk alle series op alle mogelijke tijdstippen kunt volgen. En die neiging ga je denk ik wel krijgen bij die drie zenders.
Ik heb nog niet gevonden of dat ook gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.
HBO Nederland zal het zenderpakket niet beperkt willen houden tot het verzorgingsgebied van Ziggo; op termijn moeten de betaalzenders ook bij andere tv-aanbieders beschikbaar komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is prima dan. Nu alleen ook nog bij UPC
Waarom HBO?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zouden ze zo snel kunnen ondertitelen, of zit dat er sowieso niet in.
Ik las het ook net.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
HBO On Demand (TV)
HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vandaar de on-demand functie. Als ze daarin meerdere series tegelijk beschikbaar houden vind ik dat wel een goed alternatief.
- bioscoop is een avondje uit, niet enkel film kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom betalen voor de bioscoop? Waarom nog betalen voor muziek? Waarom uberhaupt nog TV?
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef leeell het volgende:
even crosspost
[..]
- bioscoop is een avondje uit, niet enkel film kijken
- betalen voor muziek is vaak om kleinere bands te steunen, en andere muziek koop om iets fysieks te hebben een favoriete band (als na slagwerk, of zelfs mooi in het interieur, ook voor onderweg blijven CD's handig)
- ja , TV is compleet nutteloos, het is dat 40 jarige huisvrouwen het nog gebruiken, anders had je het zo kunnen opdoeken
maar remlof, ik kijk ook series op mijnen tv op de bank, gewoon een ps3 eraanhangen en streamen maar, of een mediacenter, beetje meegaan met de tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.
Hoe ik die zooi dan binnenkrijg maakt me niet zoveel uit.
Dat doe ik ook, heb een linuxbak aan m'n flatscreen hangen. Maar als ik het vanaf de bank doe vind ik het nog steeds "TV kijken"quote:Op maandag 16 januari 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
maar remlof, ik kijk ook series op mijnen tv op de bank, gewoon een ps3 eraanhangen en streamen maar, of een mediacenter, beetje meegaan met de tijd
En die donderdag gaan ze dan echt van start.quote:Een gratis voorproefje van drie topseries
Nieuwsgierig naar wat HBO te bieden heeft? Kijk als digitale TV-klant van Ziggo dan op 6, 7 en 8 februari naar de eerste afleveringen van de nieuwste HBO-series op kanaal 111:
Maandag 6 februari, 20.30 uur: Luck
Dinsdag 7 februari, 20.30 uur: Mildred Pierce
Woensdag 8 februari, 20.30 uur: Game of Thrones
Zat ook even te kijken, die making-ofs zijn echt vet. Leuk kanaal ditquote:Op zondag 5 februari 2012 10:14 schreef Symer het volgende:
Zag HBO net in de EPG staan, tof! Ze draaien nu steeds trailers en previews en making-ofs
[..]
En die donderdag gaan ze dan echt van start.
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef megamandy het volgende:
Hier is het al besteldoverigens de eerste twee maanden gratis.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?
Wat vreemd. Zou in Amerika zelf nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
De mail van de bestelling staat niet op mijn mailadres, maar op de site staat alleen dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:49 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Alhoewel, die adder lijkt me eigenlijk wel vanzelfsprekend..
enquote:HBO pakket
Per maandp/m ¤ 14,95*
eerste 2 maanden cadeau
inclusief onbeperkt kijken naar HBOGO en HBO On Demand
geen vast contract
abonnement gaat in op 9 februari.
Bestel
* Exclusief de kosten van je televisie-abonnement
quote:De eerste twee maanden is HBO gratis, na deze actieperiode van twee maanden
betaalt u het reguliere tarief ¤14,95 per maand, exclusief de kosten van uw
televisieabonnement. Bestelt u HBO voordat deze zender daadwerkelijk te
ontvangen is, dan gaat uw abonnement in op 9 februari 2012, het moment dat
HBO daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Dit abonnement is tijdens en na de actieperiode maandelijks opzegbaar met een
opzegtermijn van een maand.
Deze actie is geldig vanaf 30 januari 2012 t/m 28 april 2012. Aanmeldingen die
worden ontvangen na 28 april 2012 komen niet in aanmerking voor bovenstaande
aanbieding.
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.
Hoe ik die zooi dan binnenkrijg maakt me niet zoveel uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.
Oh, dat biedt goede hoop.quote:
Hoe maakt dat HBO minder goed?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef Stefan het volgende:
HBO is allang niet meer zo geweldig, Showtime en AMC timmeren leuk aan de weg.
Dat doe ik ook, maar dan met een minitower met Ubuntu die permanent naast m'n tv staatquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit momentquote:
Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
Andere zenders hebben idd ook goede series, dat betekent nog niet dat series als Games of Thrones, Boardwalk Empire, Curb, The Life and Times of Tim, Luck niet ook nog leuk zijn om te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.
Geloof dat er op de site vermeldt wordt dat de dag erna de aflevering te kijken is (geloof dan via onDemand)quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
quote:Nu Ziggo ook HBO in een pakket meeneemt, zullen we volgens de televisieprovider nooit langer dan een dag op de laatste aflevering te hoeven wachten.
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Door nieuwe klant bij Ziggo, heb ik nu (2 maanden geloof ik) alle zenders. Dus ook HBO.
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
En zaterdag komt de film Karate Kid (die met Jackie Chan, wtf?) .. Een soort veredelde Film1, waar ook al geen fatsoenlijke films opkomen![]()
Ja, daar hebben ze nu een actie mee, een week NADAT ik had besteld. Ik heb een "gewone" HD ontvanger. Maar ach, hoef het niet. Wat ik wil zien, is elders ook te vinden en kan ik het kijken wanneer ik het wil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Niet iedereen heeft een OnDemand kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.
Jij laat je tv avond echt afhangen van wat er wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef wdn het volgende:
Nu komt er tenminste weer eens iets kijkbaars op TV.
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Stefan het volgende:
Ze vragen 15 euro pm daarom 3 zenders omdat niemand dat voor 1 zender gaat betalen.
Zoiets als Film1 dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.
Ik vraag me af waarom een beter aanbod bij de concurrent HBO minder goed maakt. Ik volg op dit moment 0 HBO series, 0 AMC en 2 Showtime, dus de vergelijking klopt wellicht, maar ik heb niet goed op m'n netvlies wat HBO momenteel biedt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.
HBO en Warner Bros zijn zusterbedrijven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvangerquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.
Vanzelfsprekend. Maar da's ook niet erg, zolang er maar regelmatig wat nieuws is en, vooral belangrijk voor ons seriejunkies, dat de delay vanuit de VS niet te traag is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:59 schreef Stefan het volgende:
Zal wel veel herhaald worden ja, net als bij Film1 enzo
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvanger
Nee, maar bij Ziggo heb je ook aanbiedingen met on demand kastjes ipv een harde schijf kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.
HBO had jarenlang een monopoly van kwaliteitsseries, Showtime en AMC hebben die markt ook met succes betreden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een beter aanbod bij de concurrent HBO minder goed maakt. Ik volg op dit moment 0 HBO series, 0 AMC en 2 Showtime, dus de vergelijking klopt wellicht, maar ik heb niet goed op m'n netvlies wat HBO momenteel biedt.
En Starz doet z'n best. En da's allemaal prima natuurlijk, maar HBO blijft gewoon z'n ding doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
HBO had jarenlang een monopoly van kwaliteitsseries, Showtime en AMC hebben die markt ook met succes betreden.
HBO komt niet meer echt baanbrekende series de laatste 3 jaar.Sopranos, Entourage (na seizoen 5 ook al minder goed, True Blood zit alin het 4e seizoen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
En Starz doet z'n best. En da's allemaal prima natuurlijk, maar HBO blijft gewoon z'n ding doen.
Kwa nieuwe shows valt het op het moment wel wat tegen hoor. Homeland staat totaal niet op het niveau van de genoemde series. Beschikt ook over een minder budget, verwacht ik. Wel goed geschreven van wat ik tot nu toe gezien heb. Maar het houdt je niet zo erg vast. The Walking Dead is sinds de budget-cut ook weinig waard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
HBO komt niet meer echt baanbrekende series de laatste 3 jaar.Sopranos, Entourage (na seizoen 5 ook al minder goed, True Blood zit alin het 4e seizoen.
Nieuwe series als Homeland, Walking Dead zijn veel belovend en van de concurrent
In de zomer, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:24 schreef Stefan het volgende:
Sorkin, dat klinkt veelbelovend, wanneer start dit?
Homeland was beter geweest als miniserie, nu gaan ze t melken. Walking Dead verprutsen ze helaas naar soapnivo ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Van alle nieuw gestarte series van de afgelopen twee jaar eigenlijk alleen Game of Thrones een heavy-hitter.
Bij ziggo alles-in-een kun je dat ding voor ¤99,95 krijgen, persoonlijk vind ik dat toch niet duur voor alle extra mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom is die interactieve HD recorder zo ontzettend duur![]()
Want zonder On Demand vind ik het niet waard. Ik wil zelf willen bepalen wat ik wanneer kijk.
Ja maar dan moet je dus een alles-in-een pakket afsluiten bij hun. En daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ziggo alles-in-een kun je dat ding voor ¤99,95 krijgen, persoonlijk vind ik dat toch niet duur voor alle extra mogelijkheden.
Je bent volgens mij wel een van de weinigen die dit vind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
Game of Thrones daar gebeurt ook niet veel in, vond er niet veel aan
Tsja dan niet nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus een alles-in-een pakket afsluiten bij hun. En daar heb ik geen zin in.
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bent volgens mij wel een van de weinigen die dit vind.
Die zitten in Game of Thrones ook hoor. En alleraardigste tieten zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ook
Spartacus keek ik om de blote tieten
Je moet er een on demand kastje voor hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Breuls het volgende:
Heeft Ziggo geen On Demand voor andere aanbieders dan?
Bij UPC heb je NPO, RTL, FOXlife, Comedy Central en eigen aanbod.
Ze hebben ook een eigen aanbod. (Al is dat niet echt om over naar huis te schrijven)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Breuls het volgende:
Maar dan heb je ook wel andere keuzes? Zou een beetje lullig zijn als je een kastje moet kopen en dan alleen maar 1 aanbieder kunt bekijken.
Mwah, ik vind dat de kwaliteit het genre wel overstijgt. Maar het kan zijn dat het je ding niet is. Zat mensen die andere topseries ook niets vinden. Feit is wel dat het de enige grote productie van de afgelopen 2 jaar is die het kan opnemen tegen series als Lost, 24, Battlestar Galactica, Heroes en Dexter als het gaat om het toeschrijven van een bepaald kwaliteitsniveau.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van middeleeuwse fantasy dat scheelt ook
Spartacus keek ik om de blote tieten
http://www.itshbo.nl/hboondemandquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef YazooW het volgende:
Waar kan je het aanbod van HBO on demand vinden?
En hoezo drie zenders als je (bijna) alles on demand kan terugkijken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Weakling het volgende:
Ik snap nog steeds de profilering van de drie HBO zenders niet. Als ik zo de informatie bij Ziggo bekijk vraag ik me af waarom het niet één zender kan zijn. Het is allemaal nogal summier zo vlak voor de release.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |