Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
Andere zenders hebben idd ook goede series, dat betekent nog niet dat series als Games of Thrones, Boardwalk Empire, Curb, The Life and Times of Tim, Luck niet ook nog leuk zijn om te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zal je toch moeten bij seizoen 2, hoe je het wendt of keert.
Geloof dat er op de site vermeldt wordt dat de dag erna de aflevering te kijken is (geloof dan via onDemand)quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
quote:Nu Ziggo ook HBO in een pakket meeneemt, zullen we volgens de televisieprovider nooit langer dan een dag op de laatste aflevering te hoeven wachten.
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Hoe snel zendt HBO de nieuwe eps uit? Je kan m (Engels) ondertiteld de volgende dag kijken via downloads, is HBO ook zo snel?
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef remi1986 het volgende:
Door nieuwe klant bij Ziggo, heb ik nu (2 maanden geloof ik) alle zenders. Dus ook HBO.
Als je geen OnDemand hebt, lijkt het me niet echt veel aan. Game of Thrones S1 heb ik al bijna helemaal gezien. En voor de rest heb ik een hekel aan om te moeten wachten op steeds een nieuwe aflevering.
En zaterdag komt de film Karate Kid (die met Jackie Chan, wtf?) .. Een soort veredelde Film1, waar ook al geen fatsoenlijke films opkomen![]()
Ja, daar hebben ze nu een actie mee, een week NADAT ik had besteld. Ik heb een "gewone" HD ontvanger. Maar ach, hoef het niet. Wat ik wil zien, is elders ook te vinden en kan ik het kijken wanneer ik het wil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Niet iedereen heeft een OnDemand kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien eerst ff het topic doorlezen voordat je reageert.
Jij laat je tv avond echt afhangen van wat er wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef wdn het volgende:
Nu komt er tenminste weer eens iets kijkbaars op TV.
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Stefan het volgende:
Ze vragen 15 euro pm daarom 3 zenders omdat niemand dat voor 1 zender gaat betalen.
Zoiets als Film1 dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Lol, ja okay, maar aan de andere kant: wie gaat er nu 15 euro betalen voor drie zenders zonder te weten wat ze precies gaan brengen? Voor hetzelfde geld zijn het straks drie zenders die allemaal vrijwel hetzelfde uitzenden, maar op verschillende tijdstippen.
Ik vraag me af waarom een beter aanbod bij de concurrent HBO minder goed maakt. Ik volg op dit moment 0 HBO series, 0 AMC en 2 Showtime, dus de vergelijking klopt wellicht, maar ik heb niet goed op m'n netvlies wat HBO momenteel biedt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit moment
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja ken het probleem nu met Nikita. Maar bedoel, stel dat ik een andere serie wil volgen, ben ik eerder geneigd om een compleet seizoen te downloaden, dan op de tijden verplicht thuis te moeten zijn dat HBO (of welke zender dan ook) het uitzendt.
HBO en Warner Bros zijn zusterbedrijven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
On demand zit bij de Prijs inbegrepen als je een interactieve hd-de order hebt.
Daarnaast heeft HBO inderdaad een contract sinds kort met Warner Brothers waardoor er inderdaad ook films gaan worden uitgezonden.
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvangerquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
HBO heeft een (bij het abonnement inbegrepen) On Demand optie, dus je hoeft niet thuis te zijn.
Vanzelfsprekend. Maar da's ook niet erg, zolang er maar regelmatig wat nieuws is en, vooral belangrijk voor ons seriejunkies, dat de delay vanuit de VS niet te traag is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:59 schreef Stefan het volgende:
Zal wel veel herhaald worden ja, net als bij Film1 enzo
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja oke, maar was net te vroeg met bestellen. Ze hadden toen nog niet de actie met de HD recorder. Heb nu een "gewone" ontvanger
Nee, maar bij Ziggo heb je ook aanbiedingen met on demand kastjes ipv een harde schijf kastjequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
On Demand is niet hetzelfde als zelf opnemen en dat terugkijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |