En die donderdag gaan ze dan echt van start.quote:Een gratis voorproefje van drie topseries
Nieuwsgierig naar wat HBO te bieden heeft? Kijk als digitale TV-klant van Ziggo dan op 6, 7 en 8 februari naar de eerste afleveringen van de nieuwste HBO-series op kanaal 111:
Maandag 6 februari, 20.30 uur: Luck
Dinsdag 7 februari, 20.30 uur: Mildred Pierce
Woensdag 8 februari, 20.30 uur: Game of Thrones
Zat ook even te kijken, die making-ofs zijn echt vet. Leuk kanaal ditquote:Op zondag 5 februari 2012 10:14 schreef Symer het volgende:
Zag HBO net in de EPG staan, tof! Ze draaien nu steeds trailers en previews en making-ofs
[..]
En die donderdag gaan ze dan echt van start.
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef megamandy het volgende:
Hier is het al besteldoverigens de eerste twee maanden gratis.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel, je bestelt, maar na twee maanden blijkt dat het tegenvalt, zit er dan ergens nog een adder onder het gras waardoor je uiteindelijk toch nog moet betalen voor die twee eerste maanden? Of is die adder er echt niet?
Wat vreemd. Zou in Amerika zelf nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Breuls het volgende:
Ze zenden trouwens later deze week de ABC-serie The River uit die in de VS, op ABC dus, vanavond uitgezonden wordt.
Dus het aanbod is breder dan alleen HBO en films.
De mail van de bestelling staat niet op mijn mailadres, maar op de site staat alleen dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:49 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Alhoewel, die adder lijkt me eigenlijk wel vanzelfsprekend..
enquote:HBO pakket
Per maandp/m ¤ 14,95*
eerste 2 maanden cadeau
inclusief onbeperkt kijken naar HBOGO en HBO On Demand
geen vast contract
abonnement gaat in op 9 februari.
Bestel
* Exclusief de kosten van je televisie-abonnement
quote:De eerste twee maanden is HBO gratis, na deze actieperiode van twee maanden
betaalt u het reguliere tarief ¤14,95 per maand, exclusief de kosten van uw
televisieabonnement. Bestelt u HBO voordat deze zender daadwerkelijk te
ontvangen is, dan gaat uw abonnement in op 9 februari 2012, het moment dat
HBO daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Dit abonnement is tijdens en na de actieperiode maandelijks opzegbaar met een
opzegtermijn van een maand.
Deze actie is geldig vanaf 30 januari 2012 t/m 28 april 2012. Aanmeldingen die
worden ontvangen na 28 april 2012 komen niet in aanmerking voor bovenstaande
aanbieding.
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mijn series en films toch liever vanaf de bank op mijn tv dan op m'n computerscherm op m'n bureau.
Hoe ik die zooi dan binnenkrijg maakt me niet zoveel uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh? Maar ze zenden vast niets van Showtime uit, die heeft imho op het ogenblik de beste series.
Oh, dat biedt goede hoop.quote:
Hoe maakt dat HBO minder goed?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef Stefan het volgende:
HBO is allang niet meer zo geweldig, Showtime en AMC timmeren leuk aan de weg.
Dat doe ik ook, maar dan met een minitower met Ubuntu die permanent naast m'n tv staatquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, ik kijk de series gewoon via de laptop in 720 of 1080p met HDMI naar mn full HD tv, muis als afstandsbediening.
Wat zijn hun topseries momenteel volgens jou, AMC en Showtime hebben veel betere series op dit momentquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |