Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef rthls het volgende:
Qua series, van de meeste kun je het laatste seizoen terugkijken. Mocht ik dit willen houden, wil ik toch graag toegang tot een database van alle seizoenen van meerdere series van HBO.
Ja, ik zie inderdaad dat je daarmee meer keuze hebt. Als ze dit ook nog in HD gaan aanbieden, dan begin ik het weer te overwegen.quote:Op maandag 24 december 2012 07:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.
Hoe bedoel je precies?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:46 schreef Mike het volgende:
En volgens de berichten nu zou dat ook betekenen dat dat niet meer bij de andere kabelmaatschappijen zal gebeuren.
Alleen Ziggo zal na 31-12 nog series als Game of Thrones aanbieden.quote:
Daar hebben we er al meer dan genoeg van idd.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod.
Ja he, enorm! Ik volg(de) echt veel series op HBO. Het is nog maar de vraag of die allemaal op Zi.ggo komen. Daarnaast ben ik eigenlijk wel heel tevreden met KPN, dus ik voel er maar weinig voor om over te stappen naar Zi.ggo. Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:48 schreef TAV74 het volgende:
Goede zet in de strijd tegen illegaal downloaden dit![]()
Dat dus, en ik ga echt niet overstappen, ik blijf bij KPN glas.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.
Dat snapt iedereen. Maar de oplossing zou wat mij betreft een platform zijn waar je legaal uit volledige actuele aanbod kunt kiezen met pay per view of abbo per serie oid. Als je tenminste echt eens mogelijk wilt maken voor een brave gebruiker om legaal te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef planethugo het volgende:
iedereen kan het wel bullshit vinden maar als het niet rendabel is dan houdt het op.
Ik zeg niets op; als het ophoudt neem ik aan dat de Ziggo-factuurtjes vanzelf 15,99 euro lager worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef Weakling het volgende:
Door dit soort "grappen" denk ik dat ik het maar eens ga opzeggen.
Zo voel ik er ook over. Op deze manier blijven alleen nog maar illegale manieren over om series als GoT, Leftovers, Girls, Veep, Silicon Valley e.a. te kijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Ver. Domme.
Ik vind HBO een absolute aanwinst in ons tv-zenderaanbod, of op z'n minst in het on demand-aanbod. We konden er bij HBO vanuit gaan dat een nieuwe serie ook bij ons te zien zal zijn. Hoe zal dat straks gaan als Ziggo er niet meer de HBO-vlag bij voert? "Oh, dit lijkt ons niks, die nemen we niet mee in het aanbod." - Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod. Het is al huilen met de pet op voor wat betreft de legale mogelijkheden in dit land.
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef planethugo het volgende:
doet hbo internationaal wel zaken met netflix eigenlijk? in de vs en landen waar hbo bestaat natuurlijk niet maar verder?
Anders zou Netflix natuurlijk zijn slag kunnen slaan
Dat komt doordat Deadwood geen 100% eigendom was van HBO. Dus die uitzondering zou ik niet direct zien als een opening om meer te verwachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)
Zou mooi zijn als er meer HBO content aan wordt toegevoegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |