Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Breuls het volgende:
Er zijn nog niet zoveel lopende series, maar af en toe zit er wel een leuke film tussen. En in januari begint er weer eea.
Game of Thrones 2 wordt momenteel wel herhaald overigens, maar die heb je natuurlijk allang gezien.
Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef rthls het volgende:
Qua series, van de meeste kun je het laatste seizoen terugkijken. Mocht ik dit willen houden, wil ik toch graag toegang tot een database van alle seizoenen van meerdere series van HBO.
Ja, ik zie inderdaad dat je daarmee meer keuze hebt. Als ze dit ook nog in HD gaan aanbieden, dan begin ik het weer te overwegen.quote:Op maandag 24 december 2012 07:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voglens mij heeft HBO Go een grotere catalogus. Daar krijgen UPC-klanten ook toegang toe, maar we moeten eerst wachten tot concurrent Film1 ook een Go-dienst aanbiedt zodat het tegen elkaar opweegt. Dat moet in de eerste helft van 2013 zijn.
Hoe bedoel je precies?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:46 schreef Mike het volgende:
En volgens de berichten nu zou dat ook betekenen dat dat niet meer bij de andere kabelmaatschappijen zal gebeuren.
Alleen Ziggo zal na 31-12 nog series als Game of Thrones aanbieden.quote:
Daar hebben we er al meer dan genoeg van idd.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod.
Ja he, enorm! Ik volg(de) echt veel series op HBO. Het is nog maar de vraag of die allemaal op Zi.ggo komen. Daarnaast ben ik eigenlijk wel heel tevreden met KPN, dus ik voel er maar weinig voor om over te stappen naar Zi.ggo. Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:48 schreef TAV74 het volgende:
Goede zet in de strijd tegen illegaal downloaden dit![]()
Dat dus, en ik ga echt niet overstappen, ik blijf bij KPN glas.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch jammer, jarenlang probeer je het goed te doen door zowel van HBO als Netflix lid te zijn en dan krijg je dit soort bullshit.
Dat snapt iedereen. Maar de oplossing zou wat mij betreft een platform zijn waar je legaal uit volledige actuele aanbod kunt kiezen met pay per view of abbo per serie oid. Als je tenminste echt eens mogelijk wilt maken voor een brave gebruiker om legaal te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef planethugo het volgende:
iedereen kan het wel bullshit vinden maar als het niet rendabel is dan houdt het op.
Ik zeg niets op; als het ophoudt neem ik aan dat de Ziggo-factuurtjes vanzelf 15,99 euro lager worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef Weakling het volgende:
Door dit soort "grappen" denk ik dat ik het maar eens ga opzeggen.
Zo voel ik er ook over. Op deze manier blijven alleen nog maar illegale manieren over om series als GoT, Leftovers, Girls, Veep, Silicon Valley e.a. te kijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Breuls het volgende:
Ver. Domme.
Ik vind HBO een absolute aanwinst in ons tv-zenderaanbod, of op z'n minst in het on demand-aanbod. We konden er bij HBO vanuit gaan dat een nieuwe serie ook bij ons te zien zal zijn. Hoe zal dat straks gaan als Ziggo er niet meer de HBO-vlag bij voert? "Oh, dit lijkt ons niks, die nemen we niet mee in het aanbod." - Wéér een filter van de Amerikaanse tv-seriemarkt naar onze beperkte subset in het aanbod. Het is al huilen met de pet op voor wat betreft de legale mogelijkheden in dit land.
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)quote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef planethugo het volgende:
doet hbo internationaal wel zaken met netflix eigenlijk? in de vs en landen waar hbo bestaat natuurlijk niet maar verder?
Anders zou Netflix natuurlijk zijn slag kunnen slaan
Dat komt doordat Deadwood geen 100% eigendom was van HBO. Dus die uitzondering zou ik niet direct zien als een opening om meer te verwachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden dat bijvoorbeeld Deadwood er wel op staat (of stond)
Zou mooi zijn als er meer HBO content aan wordt toegevoegd
Er zijn wel wat meer series die ik zowel op Netflix als HBO zie staan, zoals Outlander en Master of Sex. Maar dat zijn, volgens mij, geen 100% HBO producties idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat komt doordat Deadwood geen 100% eigendom was van HBO. Dus die uitzondering zou ik niet direct zien als een opening om meer te verwachten.
Outlander is een Starz-serie en Masters of Sex een Showtime-serie. Het zijn géén HBO-series, maar HBO Nederland heeft er voor Nederland de rechten op. Die rechten verlopen na een jaar (of zoiets) en dan kan Netflix ze overnemen. Dat zie je ook bij Ray Donovan (Showtime) en Black Sails (Starz); voor allevier de series geldt dat een seizoen eerst bij HBO te zien is, en iets van een jaar later bij Netflix.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer series die ik zowel op Netflix als HBO zie staan, zoals Outlander en Master of Sex. Maar dat zijn, volgens mij, geen 100% HBO producties idd.
Als abonnee van HBO Nederland krijg je alleen toegang tot waarop HBO Nederland de rechten heeft. En ze hebben bijvoorbeeld niet de rechten op The Wire, of The Sopranos, en dus kun je die niet daar zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:46 schreef fathank het volgende:
begrijp ik het goed dat je met een HBO-abo niet eens toegang hebt tot de volledige HBO collectie?
Ik denk dat het een financieel geval is; hoe meer je wil aanbieden, hoe meer het kost. En ze hadden wellicht niet zo enorm veel klanten. Als dat allemaal niet zo goed loopt kun je twee dingen doen: zwaar inzetten op verbetering van je dienstverlening, of ermee stoppen. En Ziggo doet dus het laatste.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:09 schreef fathank het volgende:
Laat maar dan wat een crap. En daar moet je nog voor betalen ook
dat zal zeker financieel zijn inderdaad, maar van de andere kant: ze werken met het grote hbo samen en zover ik weet zijn die oude hbo series al jarenlang nergens in nederland te zien. Dat zou een abc'tje moeten zijn om de eigen zender wat glans te geven. Maar blijkbaar is dat nooit mogelijk geweest, misschien door de verkoper van dvd boxen ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat het een financieel geval is; hoe meer je wil aanbieden, hoe meer het kost. En ze hadden wellicht niet zo enorm veel klanten. Als dat allemaal niet zo goed loopt kun je twee dingen doen: zwaar inzetten op verbetering van je dienstverlening, of ermee stoppen. En Ziggo doet dus het laatste.
Jammer, natuurlijk, want als HBO Nederland de hele HBO-collectie zou hebben, en een beter (=groter) filmaanbod, zouden ze een prima tegenhanger voor Netflix zijn. Maar Netflix zelf is zwaar aan het uitbreiden momenteel, en goedkoper, dus het zou me niets verbazen als ze gewoon veel klanten al aan het kwijtraken waren.
Ik weet niet hoe dat zit. Het zal afhangen van wat HBO Amerika ervoor vraagt en of dat in het budget van HBO Nederland past. Of iets anders waar ik als leek geen zicht op heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat zal zeker financieel zijn inderdaad, maar van de andere kant: ze werken met het grote hbo samen en zover ik weet zijn die oude hbo series al jarenlang nergens in nederland te zien. Dat zou een abc'tje moeten zijn om de eigen zender wat glans te geven. Maar blijkbaar is dat nooit mogelijk geweest, misschien door de verkoper van dvd boxen ofzo?
volgens mij betaalde ziggo ook gewoon voor de naam HBO Nederland, dan zal alles wat erbij komt wel extra kosten. HBO amerika zal het niet zoveel boeien hoe het hier gaat vermoed ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit. Het zal afhangen van wat HBO Amerika ervoor vraagt en of dat in het budget van HBO Nederland past. Of iets anders waar ik als leek geen zicht op heb.
Mooi dit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
HBO zonder Wire en Sopranos is een beetje als een broodje kroket zonder kroket.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij betaalde ziggo ook gewoon voor de naam HBO Nederland, dan zal alles wat erbij komt wel extra kosten. HBO amerika zal het niet zoveel boeien hoe het hier gaat vermoed ik
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
Kutseries allebei, simplistische pulp voor het domvolkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:01 schreef ems. het volgende:
Bron: Mediacourantquote:Ziggo zet Game of Thrones in als unique selling point
Ziggo is vanaf 1 januari de enige partij die de series van HBO, waaronder Game of Thrones, Girls en True Detective, aanbiedt. Daarmee onderscheidt het zich van concurrenten als KPN. Dat heeft de tv-aanbieder laten weten. HBO Nederland is deels eigendom van Ziggo. Met het voor zichzelf houden van de videocontent van HBO wil het meer klanten lokken. Dat doet de tv-aanbieder nu bijvoorbeeld al door Ziggo Sport gratis door te geven aan zijn klanten. Hierop zijn de races van Max Verstappen te zien.
Ziggo introduceert op 1 januari zijn meest complete pakket Ziggo Movies & Series XL. Het bevat 55 extra zenders en een groot aantal films en series, waaronder de unieke HBO-films en -series. De kosten zijn onbekend.
Los gaat het HBO-abonnement 11,95 euro kosten. “Ter vergelijking: het HBO pakket kost op dit moment 14,95 euro per maand.”
Nee, het wordt niet beschikbaar voor niet-Ziggo klanten. Ze bedoelen met 'los', als het geen onderdeel is van hun grote Movies & Series pakket.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Los, als in voor iedereen? En dan gratis voor Ziggo klanten?
quote:Op woensdag 2 november 2016 09:41 schreef Nielsch het volgende:
FOK!-contract met de Ziggo trouwens afgelopen? Er wordt niet meer automatisch een link gemaakt.
Deze link was automatisch.quote:
Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het als Ziggo-klant wel erg tof. Voor 2 euro meer per maand kan ik genieten van alle HBO-series.
De vraag is wel hoe lang die troef gespeeld kan worden. Game of Thrones is de enige serie die echt mensen naar HBO trekt en die serie krijgt nog maar 2 verkorte seizoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 07:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, dat is nog maar de vraag, toch... of Ziggo álle HBO-series uit gaat zenden?![]()
Ik baal hier van (ondanks dat we echt net, sinds lange tijd, weer Ziggo-klant zijn)...
Maar we kunnen zeggen wat we willen... als je het vanuit ZIggo zelf bekijkt... het lijkt mij dat ze hiermee wel een flinke troef in handen hebben...
Deze week besloten dat ik een tijdje wilde "HBO-en" voor met name Westworld, maar het lijkt erop dat je op dit moment geen nieuw abonnement in de huidige versie meer kan afsluiten... klopt dat?
Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:14 schreef Breuls het volgende:
Bestaande Ziggo-klanten kunnen nu al zien of zij straks automatisch HBO in hun pakket hebben; als je 'TV Royaal' hebt en dat bekijkt, staat er een opmerking bij dat de prijs wijzigt van 9,95 naar 11,95 en dat HBO daarbij komt.
Da's interessant, want ik heb al TV Royaal, en met het verdwijnen van HBO als los 'extra zenderpakket' betaal ik dus ipv 16 euro maar 2 euro extra. Da's best voordelig.
Echter vind ik het wel kut voor niet-Ziggoklanten die niet meer zomaar legaal HBO-series kunnen kijken. Da's maatschappelijk gezien wel een stap achteruit.
Preciesquote:Op zaterdag 5 november 2016 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb ook al TV Royaal en dan voor 2 Euro extra HBO vind ik een goede deal.
Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.quote:Op maandag 7 november 2016 17:57 schreef planethugo het volgende:
Net als bijv Banshee van dezelfde zender zou die serie normaal gesproken bij HBO terechtkomen
ok dat wist ik niet, wist alleen van the knick en banshee dat die op hbo kwamen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een aanname en die klopt niet; Outcast, ook Cinemax, zit bijvoorbeeld bij FOX, en dat is omdat het een FOX-productie is. Dat kan voor andere series natuurlijk ook gelden.
Maar ik vraag me ook af hoe het met de non-HBO-series op HBO, zoals de Cinemax, Starz en Showtime titels, gaat wanneer Ziggo de uitgever wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |